|
|
VVout
|
|
|
quote: Allemaal hun debuut gemaakt in 2012 in het eerste als ik de data er op na sla, als het klopt? Is dat een beetje waar de kink in de kabel zit op dit moment?
2013, 2014 en dit jaar nog niets? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Riedewald is er ook nog.
vd Beek heeft al op de bank gezeten en komt er zeker aan. Nouri komt er komend seizoen aan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit er nog een gat in wat er in 2012 gebeurt is tot nu, jammer want dit is een proces wat we bij iedere club in Nederland voorrang moeten geven. Maar goed, Johan zal de krijtlijnen wel weer even aandikken en dit ook zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Correct, dat wisten "wij" al wat langer. Ajax heeft een lichting tussendoor gehad waar weinig muziek in zat. Daarom zijn gasten als Kishna en El Ghazi bijvoorbeeld gehaald van respectievelijk ADO en Sparta. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duidelijk, dan moeten jullie aan de slag dus. Geduld bewaren en niet te veel gaan bakkeleien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er staat genoeg talent op de deur te bonken..
vd Beek, nouri, Muric, Cerny, Savastano zijn allemaal jogens die ik er komend seizoen al wel bij verwacht.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 10:16 schreef VVout het volgende:Duidelijk, dan moeten jullie aan de slag dus. Geduld bewaren en niet te veel gaan bakkeleien. Nou ja, er staat nu weer een hele goede generatie in de A1. Veel van die gasten zijn aankomend jaar zelfs pas 2e jaars A junior. En de B1 die er achter zit is ook heel talentvol met jongens die reeds een debuut in de A1 hebben gemaakt.
Maar Ajax heeft tussen de huidige groep 18 tot 21 jarigen gewoon een generatie gehad die kwalitatief minder goed was. Daar lijken vooralsnog alleen Riedewald en Menig als langdurige Ajax jeugdspelers van door te breken tussen aangetrokken spelers als Bazoer, El Ghazi en Kishna in. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zegt eigenlijk genoeg wij moeten het van eigen jeugd hebben en dit is wat erover blijft. Alleen Klaassen vind ik echt goed. Als dan ook nog eens meeste aankopen flut zijn dan mag je in je handen klappen dat je tweede staat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het aantal spelers dat vanuit de jeugd is doorgeschoven is een stuk hoger. Die drie zitten echter al bij Ajax sinds de E/D junioren. De anderen zijn als B junior (meestal) gekomen/aangetrokken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 11:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zegt eigenlijk genoeg wij moeten het van eigen jeugd hebben en dit is wat erover blijft. Alleen Klaassen vind ik echt goed. Als dan ook nog eens meeste aankopen flut zijn dan mag je in je handen klappen dat je tweede staat. Het elftal bestaat uit veel meer doorgebroken jeugdspelers. Die zijn alleen in de jeugd bij andere ploegen aangetrokken..
Bazoer, Boilesen, Kishna, Fischer, Andersen, El Ghazi.. Volgens mij prima spelers in potentie. Alleen Boilesen twijfel ik over of die uberhaubt nog wel een goed niveau kan halen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 12:42 schreef remco k het volgende:[..] Het elftal bestaat uit veel meer doorgebroken jeugdspelers. Die zijn alleen in de jeugd bij andere ploegen aangetrokken.. Bazoer, Boilesen, Kishna, Fischer, Andersen, El Ghazi.. Volgens mij prima spelers in potentie. Alleen Boilesen twijfel ik over of die uberhaubt nog wel een goed niveau kan halen. Het is maar hoe je het wil bekijken.. Hoeveel van die spelers een heel seizoen in je A gespeeld? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer heeft de A jeugd overgeslagen. Boilesen, Fischer, Andersen en El Ghazi hebben allemaal in de A jeugd gespeeld. Kishna is snel geblesseerd geraakt en bij terugkomst meteen doorgeschoven naar Jong Ajax.
Maar effectief hebben zullen ze allemaal minimaal 1 seizoen bij de A jeugd gespeeld muv Bazoer die als 1e jaars A junior al bij Jong Ajax zat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 12:42 schreef remco k het volgende:[..] Het elftal bestaat uit veel meer doorgebroken jeugdspelers. Die zijn alleen in de jeugd bij andere ploegen aangetrokken.. Bazoer, Boilesen, Kishna, Fischer, Andersen, El Ghazi.. Volgens mij prima spelers in potentie. Alleen Boilesen twijfel ik over of die uberhaubt nog wel een goed niveau kan halen. Daar twijfel ik ook aan en hij mag van geluk spreken dat FdB zijn trainer is want na zoveel wanprestaties had je bij een andere club allang op de bank gezeten |
|
|
|
|
drik
|
|
|
Snel Gudelje halen heb je kracht een goede pas en gif dan nog Bazoer ook een beest wordt dat plus Klaassen en Sinkgraven spelers die altijd vooruit denken maar ook snel iets in verdediging halen ik zeg Bottegin was bij NAC. Al goed en nog een goede spits |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
dan krijg je dus klaassen Bazoer en Gudelj op het middenveld alleen is de vraag wie gaat waar precisie spelen en is dat dan ook de plek waar zij hen plekje hebben veroverd en het beste tot hun recht komen?
Komt Bazoer of Gudelj centraal te spelen? Waar komt Klaassen en wat gebeurt er met Sinkgraven? Andersen en al die andere middenvelders die er zijn of zijn aangetrokken? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Zivkovic aangekocht en op de bank belandt Sinkgraven aangekocht en straks ook op de bank?
Welke opvallende talentvolle speler wil straks nog de overstap naar Ajax maken dan? ?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2015 - 07:00 schreef Stanley het volgende:Zivkovic aangekocht en op de bank belandt Sinkgraven aangekocht en straks ook op de bank? Welke opvallende talentvolle speler wil straks nog de overstap naar Ajax maken dan? ?? Gudelj aangetrokken en basis, Viergever aangetrokken en basis, Bazoer speelt ook geen heel seizoen dus daar kan Sinkgraven de concurrentie aan. Sinkgraven speelt vrij regelmatig sinds hij er is. Kan ook nog op linksbuiten en dan heb je nog blessures. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Raar verhaal. Hij speelde met 15 jaar in de B1. Dat doet Ajax echt niet als ze het niet in je ziet zitten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2015 - 21:55 schreef Eide het volgende:Raar verhaal. Hij speelde met 15 jaar in de B1. Dat doet Ajax echt niet als ze het niet in je ziet zitten. Nooit van die gozer gehoord...zal wel, als je alles moet bij houden pfff...laat lekker gaan |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|