|
|
JOOD
|
|
|
quote: Dan hebben we in ieder geval altijd prijs in de koelkast! ;) |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2015 - 08:48 schreef riveco het volgende:[..] Statisch is dus geen tactiek van een trainer, maar hoe je op een reactie reageert. En een speler halen die goed is voor de eredivisie zoeken we dus niet, we willen er ene die ons ook in Europa verder helpt. En of hij linker middenvelder en aanvaller heeft gespeeld zegt dus niets over wat hij kan ( heb je toevallig Bayern_ Porto gezien? Daar liep Indi Linksback die mee kwam naar voren ) dat is dus ook zo'n statische speler die je niet verder helpt. ik denk dat je je een beetje vergist hierin maar goed ieder zijn mening, en een speler die ons in de eredivisie verder brengt en wat meer stabiliteit brengt in ons jonge team iswat mij betreft zeer zeker bruikbaar zoals bv een jannssen maar ook stefan reinartz van leverkusen ook transfervrij en een fysiek goede defensieve middenvelder. dit zijn spelersdie in de subtop van duitsland meekunnen en ook international geweest zijn. als je dan ziet dat een in duitsland totaal mislukte speler als de jong voor psv zeer belangrijk geweest is dan moet ook duidelijk zijn dat zo`n spelers voor de eredivisie een absolute meerwaarde zijn en internationaal ook hun mannetje staan |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 00:36 schreef schapio het volgende:[..] ik denk dat je je een beetje vergist hierin maar goed ieder zijn mening, en een speler die ons in de eredivisie verder brengt en wat meer stabiliteit brengt in ons jonge team iswat mij betreft zeer zeker bruikbaar zoals bv een jannssen maar ook stefan reinartz van leverkusen ook transfervrij en een fysiek goede defensieve middenvelder. dit zijn spelersdie in de subtop van duitsland meekunnen en ook international geweest zijn. als je dan ziet dat een in duitsland totaal mislukte speler als de jong voor psv zeer belangrijk geweest is dan moet ook duidelijk zijn dat zo`n spelers voor de eredivisie een absolute meerwaarde zijn en internationaal ook hun mannetje staan Nou denk ik juist dat jij je een beetje vergist, omdat een spits even iets anders is als een defensieve middenvelder. Een spits is het einddoel en de middenvelder alles waar het om draait. En om te zeggen dat Duitse middenmoot bruikbaar is voor Nederlandse top ( en dus Europees voetbal) vind ik ook wel wat ver gezocht. Ik ben bang dat je teveel kijkt naar enkele uitzonderingen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2015 - 17:27 schreef JOOD het volgende:Vind Gourcouff best een interessante speler.. Heeft ongeveer de meeste wedstrijden in de champions league op zijn naam staan van dat lijstje. Combi met de Jong (ik houd de moed erin) zou mooi zijn. Heb je het over een beginnend motortje. En dan nog een beul voor achterin, die missen we gruwelijk. Is niet te vinden denk ik.. Type Jaap Stam. Beul voor achterin Douglas van Dnipro groot sterk 24 jr |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 09:39 schreef riveco het volgende:[..] Nou denk ik juist dat jij je een beetje vergist, omdat een spits even iets anders is als een defensieve middenvelder. Een spits is het einddoel en de middenvelder alles waar het om draait. En om te zeggen dat Duitse middenmoot bruikbaar is voor Nederlandse top ( en dus Europees voetbal) vind ik ook wel wat ver gezocht. Ik ben bang dat je teveel kijkt naar enkele uitzonderingen. nou ik woon al enkele jaren hier in duitsland en idd duitse subtop is voor de nederlandse eredivisie absolute top, ik denk dat jij de eredivisie overschat of de bundesliga onderschat. bijna alle spelers zijn hier fysiek en mentaal sterk en hier lopen ook nog wat ervarene jongens rond die in nederland elke topclub sterker maken en hier de top niet halen, daar komt nog bij dat deze spelers discipline hebben waar de nederlandse jeugd wat van kan leren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 22:32 schreef schapio het volgende:[..] nou ik woon al enkele jaren hier in duitsland en idd duitse subtop is voor de nederlandse eredivisie absolute top, ik denk dat jij de eredivisie overschat of de bundesliga onderschat. bijna alle spelers zijn hier fysiek en mentaal sterk en hier lopen ook nog wat ervarene jongens rond die in nederland elke topclub sterker maken en hier de top niet halen, daar komt nog bij dat deze spelers discipline hebben waar de nederlandse jeugd wat van kan leren Hier kan ik tenminste wat mee...helemaal mee eens |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 22:32 schreef schapio het volgende:[..] nou ik woon al enkele jaren hier in duitsland en idd duitse subtop is voor de nederlandse eredivisie absolute top, ik denk dat jij de eredivisie overschat of de bundesliga onderschat. bijna alle spelers zijn hier fysiek en mentaal sterk en hier lopen ook nog wat ervarene jongens rond die in nederland elke topclub sterker maken en hier de top niet halen, daar komt nog bij dat deze spelers discipline hebben waar de nederlandse jeugd wat van kan leren Nou, voetbal is niet alleen fysiek en mentaal en noem eens een paar ervaren spelers die in de subtop (plaats 8 tot 14 ) spelen die de top van Nederland sterker zou maken? Als de sub top daar beter is zie ik niet in dat ze spelers van de sub top van Nederland halen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het zou zomaar weer Raffie kunnen worden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Als niemand hem wel dan trapt Ajax er wel weer in om vergane glorie aan te trekken. Ajax kan net als Twente beter de hele scouting eruit gooien. Verder dan het benaderen dan een paar oud spelers komen ze toch niet en daar heb je geen scouting voor nodig!
Oh ja ik vergeet natuurlijk Eto'o en Cardozo. Spelers puur om de fans lekker te maken maar waarvan je weet dat ze toch NIET gaan komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ook gisteren weer een geweldige Botteghin gezien die Necid helemaal in zijn zak en elke opbouw pas kwan aan, volgens mij hadden wij heel veel moeite met die Necid. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 08:18 schreef riveco het volgende:[..] Nou, voetbal is niet alleen fysiek en mentaal en noem eens een paar ervaren spelers die in de subtop (plaats 8 tot 14 ) spelen die de top van Nederland sterker zou maken? Als de sub top daar beter is zie ik niet in dat ze spelers van de sub top van Nederland halen als de subtop bij jou plaats 8 tot 14 is dan zou dat betekenen dat oa. cambuur, willem 2 utrecht en ado hier ook subtop zou zijn en dat zijn imo meer teams die blij zijn als ze geen play offs voor degradatie spelen maar goed kijk je in de bundesliga dan zou ik van dortmund (plaats 9) toch wel n paar spelers willen ;-).toch kun je ook kijken of er spelers bij leverkusen,gladbach schalke niet direkt een basisplaats hebben maar wel voetballen kunnen en ervaren zijn. bv stefan reinartz, christian fuchs, havard nordveit of je kijkt naar wat ervaren spelers die elke bundesliga club in de gelederen heeft zoals janssen,westermann,prödl of salihovic |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
Verdediger Christopher Samba van Dinamo moskou zie ik heel graag komen! Wat een beest is dat, zou ideaal zijn naast Veltman. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 10:51 schreef Johnny3 het volgende:Verdediger Christopher Samba van Dinamo moskou zie ik heel graag komen! Wat een beest is dat, zou ideaal zijn naast Veltman. Veltman eruit zou nog idealer zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Veltman is onze beste verdediger heeft alleen een vormdip gehad basis van hem is prima. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 10:33 schreef schapio het volgende:[..] als de subtop bij jou plaats 8 tot 14 is dan zou dat betekenen dat oa. cambuur, willem 2 utrecht en ado hier ook subtop zou zijn en dat zijn imo meer teams die blij zijn als ze geen play offs voor degradatie spelen maar goed kijk je in de bundesliga dan zou ik van dortmund (plaats 9) toch wel n paar spelers willen ;-).toch kun je ook kijken of er spelers bij leverkusen,gladbach schalke niet direkt een basisplaats hebben maar wel voetballen kunnen en ervaren zijn. bv stefan reinartz, christian fuchs, havard nordveit of je kijkt naar wat ervaren spelers die elke bundesliga club in de gelederen heeft zoals janssen,westermann,prödl of salihovic Op dat Dortmund zat ik al te wachten haha, maar al staan ze nu 9e is wel de top van duitsland net als leverkusen en bayern natuurlijk. En ja ik reken Utrecht zeker tot de sub top, net als Heerenveen Groningen enzo |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 10:51 schreef Johnny3 het volgende:Verdediger Christopher Samba van Dinamo moskou zie ik heel graag komen! Wat een beest is dat, zou ideaal zijn naast Veltman. Wat denk je dat hij verdient? |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
quote: Zal niet mis zijn. Maar aangezien hij transfervrij is kan Markie z'n portemonnee trekken om hem tekengeld te geven en een salaris van 1,5-2 miljoen. Maar dat is mijn visie erop. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 22:06 schreef Johnny3 het volgende:[..] Zal niet mis zijn. Maar aangezien hij transfervrij is kan Markie z'n portemonnee trekken om hem tekengeld te geven en een salaris van 1,5-2 miljoen. Maar dat is mijn visie erop. Dat gaat Ajax never betalen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah misschien voor Bale....althans zou ik wel doen ;-) |
|
|
|
|
pamolire
|
|
|
wat is er mis met hedwiges maduro. Volgens mij wil hij graag terug. Pas 30 jaar en de perfecte verdeigende middenvelder!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 12:15 schreef pamolire het volgende:wat is er mis met hedwiges maduro. Volgens mij wil hij graag terug. Pas 30 jaar en de perfecte verdeigende middenvelder!! Dat hij dikwijls niet eens bij de selectie van PAOK zit... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die Ledesma heb ik altijd wel goed gevonden. Maar geen van allen gaat tekenen bij Ajax gezien het salarisplafond |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Stel VDV komt, zou Ajax Gudelj dan nog willen? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja v/d Vaart komt niet voor de cvm positie !!! Gudelj wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou Ajax dan niet Klaassen als cvm laten spelen? Millik op 9 en vd vaart en sinkgraven of andersen erachter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat hij Klaasen weer op zijn oude plek wil laten spelen ivm gevaar en afronding van Klaasen die hij nou mist. Hij zou v/d Vaart in de spits kunnen laten spelen Milik bank en na 60 minuten v/d Vaart vervangen en op links Sinkgraven/Andersen en op rechts Klaasen/bazoer en Gudelj/Bazoer op 6. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Of Milik spits v/d Vaart er achter en daar achter Gudelj en Klaasen(Bazoer) en Sinkgraven/Fischer op links.Op rechts El Gazi/Monic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door nora -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Je hebt diverse mogelijkheden zo wordt je in de breedte zo sterk dat je echt een veel beter voetballend team hebt als dit seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Leuk dat een v.d. Vaart misschien wil terugkeren bij Ajax, maar in al zijn enthousiasme proef ik alleen maar dat hij wil wachten of er geen club is die hem meer salaris wil betalen. Nu begrijp ik dat hij die golddiggerwijven dient te onderhouden, maar wil je als oud-Ajacied niet gewoon met je dooie donder blij zijn als de club waar je bent opgegroeid je een kans biedt om terug te komen???? En moet je dan niet zo trots zijn dat je direct JA zegt en je ook jouw ouwe cluppie daar eventueel weer mee zou helpen?? Nu komt het echt over op mij alsof hij niet echt wilt, maar als er niets beters komt hij dan toch maar ja zegt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee volkomen onterecht. Als je geen transfersom hoeft te betalen kan je het bedrag best "verdelen"over iemand zijn salaris. Moisander kost ajax zo'n drie miljoen. Dat bedrag gaan ze ook wee afschrijven itt salarissen Laten we verder zeggen zo'n 8 a 9 ton salaris. Kom je ook bijna uit op zes miljoen wat een Moisander je kost. Haal je iemand transfervrij en je geeft hem meer tekengeld of salaris en je komt op het zelfde uit dan is daar niks mis mee. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Haha die kon ik nog niet 😁 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 18:50 schreef Brandje het volgende:[..] Nee volkomen onterecht. Als je geen transfersom hoeft te betalen kan je het bedrag best "verdelen"over iemand zijn salaris. Moisander kost ajax zo'n drie miljoen. Dat bedrag gaan ze ook wee afschrijven itt salarissen Laten we verder zeggen zo'n 8 a 9 ton salaris. Kom je ook bijna uit op zes miljoen wat een Moisander je kost. Haal je iemand transfervrij en je geeft hem meer tekengeld of salaris en je komt op het zelfde uit dan is daar niks mis mee. Als je een salaris plafond hebt en je zegt dat je die alleen oprekt in uitzonderlijke gevallen. Moet je dat hierbij niet doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 17:51 schreef Ajax Warrior het volgende:Leuk dat een v.d. Vaart misschien wil terugkeren bij Ajax, maar in al zijn enthousiasme proef ik alleen maar dat hij wil wachten of er geen club is die hem meer salaris wil betalen. Nu begrijp ik dat hij die golddiggerwijven dient te onderhouden, maar wil je als oud-Ajacied niet gewoon met je dooie donder blij zijn als de club waar je bent opgegroeid je een kans biedt om terug te komen???? En moet je dan niet zo trots zijn dat je direct JA zegt en je ook jouw ouwe cluppie daar eventueel weer mee zou helpen?? Nu komt het echt over op mij alsof hij niet echt wilt, maar als er niets beters komt hij dan toch maar ja zegt! Daarom zeg ik opbokken gap..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|