|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
3 x dom bal verlies Immers is de goden verzoeken |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was wel een zeik doelpunt inderdaad ... van beide kanten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Karsdorp weer lucht aan het dekken, stop toch met die gozer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Karim en Lex anders ook bij die corner.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Waarom komt Streppel steeds in beeld bij een fluitsignaal? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, wat een typische zeeuwse opmerking! Kan je niks beters verzinnen ? Oh nee want dan moet je gaan nadenken ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te veel mooi weer voetballers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Immers en Nelom verpesten het op dit moment voor 75% bij Feyenoord, de schoonmaak is nog steeds niet compleet helaas ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat is in beeld sts? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Haha, wat een typische zeeuwse opmerking! Kan je niks beters verzinnen ? Oh nee want dan moet je gaan nadenken ... Haha wat een LUL ben jij toch.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeker met zijn vijven waren ze lucht aan het dekken en zeer zwak ingrijpen van Vermeer. Dat mag ook wel eens gezegd worden ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achahbar, Manu, Nelom en immers. Kudt. De rest matig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Snuif nog wat meer van die Zeeuwse lucht op, krijgen we nog meer van die lompe opmerkingen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopen op een betere tweede helft, dit was niet om aan te gluren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet niet wat jij gesnoven hebt..(?) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Immers Achahbar staan op posities waar ze niet horen. Kazim op 10 Achahbar in de spits Boëtius op rechtsbuiten. Klaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
we missen Ruben Schaken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat zijn net de spelers die er ook niet in thuis horen !!! Het seizoen moet maar snel afgelopen zijn zodat ( wat ik hoop ) er diverse mutaties plaats gaan vinden betreft bepaalde spelers !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas zie klote zeeuwse lucht ... Ik was liever ergens anders !!! Maar ja vrouw en kinderen he ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Oplossing gewoon fan worden van Sparta en Excelsior....maak je toch niet zo druk voor een goede wedstrijd heb je 2 ploegen nodig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
wat een dom tegendoelpunt.vermeer had ook wat alerter moeten zijn maar dat niemand die bal wegrost of wat dan ook.gewoon scherper zijn heet dat.
en achakbar moet van de andere kant spelen net zoals tegen psv en meer tegen de zestien aan dan heb je meer aan hem!
come on feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of zelfs een beetje armoedig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Oplossing gewoon fan worden van Sparta en Excelsior....maak je toch niet zo druk voor een goede wedstrijd heb je 2 ploegen nodig Die ruimte is er. Gewoon onkunde. De rest van je post is gewoon sneu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Oplossing gewoon fan worden van Sparta en Excelsior....maak je toch niet zo druk voor een goede wedstrijd heb je 2 ploegen nodig Niet als je kwaliteit opstelt ipv je vriendjes ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:20 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Immers Achahbar staan op posities waar ze niet horen. Kazim op 10 Achahbar in de spits Boëtius op rechtsbuiten. Klaar Immers kan eigenlijk alleen maar op een juiste positie zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer staat gewoon Armenteros te dekken en doet verders ook niets.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: wie eruit dan? Ik kan er zo wel 4 noemen die eruit moeten ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan Mario niet oppleuren? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hij is geen verdediger.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dramatische instelling gekoppeld aan overwegend matig talent en inzicht. Dan krijg je van die wedstrijden die niet om aan te gluren zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar vind ik hem zelfs te slecht voor !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brrrrrrrr. Als je een andere mening heb als jij roep je graag stoere dingen, ben jij wel Feyenoord fan met al je negativisme kom op he. Ik accepteer jou mening ook maar al dat azijn die je laat horen. We gaan wel eens een biertje drinken, en dan blijkt dat we misschien op een lijn zitte |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mario? Hebben we een Mario in het veld dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Over lompe opmerkingen gesproken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Moest er nog eens bijkomen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niets gemist zo te zien, net thuis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Totaal niets gemist.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Schuif aan pak een klets.. maar nee inderdaad, niets gemist ;p |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:28 schreef piet de paler het volgende:Brrrrrrrr. Als je een andere mening heb als jij roep je graag stoere dingen, ben jij wel Feyenoord fan met al je negativisme kom op he. Ik accepteer jou mening ook maar al dat azijn die je laat horen. We gaan wel eens een biertje drinken, en dan blijkt dat we misschien op een lijn zitte Ik weet niet wie je bedoel, waarschijnlijk mij. Maar ik ben gewoon zo simpel dat als ik het in een bepaalde speler niet zie zitten ik daar ook achter blijft staan tot die uit het elftal is ... Ik wil gewoon niet dat mijn ogen pijn doen als ik kijk! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volle bak 2e helft! kom op Feyenoord! |
|
|
|