|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat is ook weer typisch Manu, zo'n kans missen ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal je zien dat ie aan de verkeerde kant gaat vallen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dus we winnen nog bedoel je? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, dat is een goeie ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim gaat lekker laatste wedstrijdfase. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klootzakken, hopeloos teringzooitje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wow! Ik zou zweren dat 'ie zat! :') |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die was jammer van Jens ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een drama pot gadverdamme.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Blij met puntje dan maar ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een punt gewonnen is beter dan 0 idd slecht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een waardeloze teringzooi weer, wat een trieste slappe ellende. Ze geloofde het wel, wat een waardeloze instelling. Je kon plek 3 zo goed als veilig stellen, amateurs
Kongolo WEER(!!!!!!) eens een fout. Manu heeft 10 kansen nodig om eens te scoren, stel gewoon Boëtius op. 10 keer beter dan Manu, die het gewoon van toeval moet hebben. Gelukkig weer 90 minuten Immers, genieten.
En waarom geen Bilal op de bank? Maar dan wel Mathijsen en Wilkshire, man man man. Rutten, ik ben blij als je oprot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inspiratieloze bende, gaat nergens meer om. Kutinstelling. Is ook kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er was er echt niet 1 voldoende |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Typische pot om Tonny en JP speeltijd te geven...
Voor hun valt er nog wél wat te winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die ook ja.
Nelom haalde ook weer zonder moeite zijn maximale niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:31 schreef Barabas het volgende:[..] Typische pot om Tonny en JP speeltijd te geven... Voor hun valt er nog wél wat te winnen. Fred wisselt zelfs maar 2 keer, achja.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitblinken tussen lapswansen. Heb je wat aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Nog een geluk daz AZ verloren heeft, anders werd het nog billenknijpen. Vraag me trouwens af waarom ze Rutten niet weggestuurd hebben toen hij aangaf niet bij te willen tekenen. Aan de andere kant: hadden Gio en JP dit incapabele elftal zo veel gif in kunnen spuiten dat ze dit soort potjes wel gewonnen hadden. En: Kongolo al weken uit vorm, maar Rutten laat hem staan. Onbegrijpelijk!! Ik snak naar het nieuwe seizoen, als van Geel tenminste eindelijk eens doet wat hij mooet doen, want Kuyt kan het alleen ook niet redden. Puinruimen is nu het belangrijkste, dat is vandaag wel weer gebleken. Het mooiste moment van het jaar wordt voor mij toch wel de dag dat we Haagse Lexie uit gaan zwaaien, voor mijn part gratis terug naar zijn ooievaarsnest. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
el drama wedstrijd.willem 1200-feyenoord.80 minuten gelijkwaardig laatste 10 minuten had feyenoord hoe slecht het ook was met 2-4 moeten winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was echt allemaal slecht hoor. Sommigen hadden af en toe een goed moment. Afgewisseld met tranen met tuiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja slecht slecht maar een punt , niet zuur doen gewoon tegen GA weer er vol in. Neuzen verliezen ook niet meer en 3 e plaats kan ik nu nog mee leven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top wedstrijd, ga weer verder in de tuin dus. Lekker weer, laat ik mijn humeur dit maar niet aandoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk n wonder dat we derde staan. tactisch slaat t nergens op. evenals de positiebezettingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hoor zuur zuur zuur zuur |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zolang je tegen dit soort tegenstanders geen 6 punten pakt in een seizoen mag/moet je blij zijn als je derde wordt en daarmee EL veiligstelt!
Blijkbaar is de motivatie tegen 'kleintjes' niet op te brengen en hebben we op dit moment geen spelers (en coach) die dat tijdens een wedstrijd kunnen keren. Hopelijk dat dat met Kuijt (en Guidetti?) verandert! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wel een wat trieste constatering. Helaas helemaal waar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 15:50 schreef JanM het volgende:Zolang je tegen dit soort tegenstanders geen 6 punten pakt in een seizoen mag/moet je blij zijn als je derde wordt en daarmee EL veiligstelt! Blijkbaar is de motivatie tegen 'kleintjes' niet op te brengen en hebben we op dit moment geen spelers (en coach) die dat tijdens een wedstrijd kunnen keren. Hopelijk dat dat met Kuijt (en Guidetti?) verandert! Wonder boy Guidetti , als hij het niet brengt gaan we ook zagen ik zet mijn geld op Dirk |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een WANPRESTATIE om tegen een ploeg als W2 maar 1 punt te pakken !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 15:50 schreef JanM het volgende:Zolang je tegen dit soort tegenstanders geen 6 punten pakt in een seizoen mag/moet je blij zijn als je derde wordt en daarmee EL veiligstelt! Blijkbaar is de motivatie tegen 'kleintjes' niet op te brengen en hebben we op dit moment geen spelers (en coach) die dat tijdens een wedstrijd kunnen keren. Hopelijk dat dat met Kuijt (en Guidetti?) verandert! Dat hoop ik ook en een grote schoonmaak in de basis elftal !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 15:32 schreef van geil het volgende:eigenlijk n wonder dat we derde staan. tactisch slaat t nergens op. evenals de positiebezettingen. Het is een wonder dat er nog steeds ploegen zijn die spelers uit de eredivisie willen halen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:38 schreef Terminator1908 het volgende:el drama wedstrijd.willem 1200-feyenoord.80 minuten gelijkwaardig laatste 10 minuten had feyenoord hoe slecht het ook was met 2-4 moeten winnen. Die wil van de laatste 10 minuten had er vanaf het begin er moeten zijn !! Amateuristisch gedoe bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:38 schreef daan limbos het volgende:Nog een geluk daz AZ verloren heeft, anders werd het nog billenknijpen. Vraag me trouwens af waarom ze Rutten niet weggestuurd hebben toen hij aangaf niet bij te willen tekenen. Aan de andere kant: hadden Gio en JP dit incapabele elftal zo veel gif in kunnen spuiten dat ze dit soort potjes wel gewonnen hadden. En: Kongolo al weken uit vorm, maar Rutten laat hem staan. Onbegrijpelijk!! Ik snak naar het nieuwe seizoen, als van Geel tenminste eindelijk eens doet wat hij mooet doen, want Kuyt kan het alleen ook niet redden. Puinruimen is nu het belangrijkste, dat is vandaag wel weer gebleken. Het mooiste moment van het jaar wordt voor mij toch wel de dag dat we Haagse Lexie uit gaan zwaaien, voor mijn part gratis terug naar zijn ooievaarsnest. Dat heeft puur met geld te maken vermoed ik zo ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag vond ik t vooral een instelling probleem. Stelletje slappe hufters. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 16:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die wil van de laatste 10 minuten had er vanaf het begin er moeten zijn !! Amateuristisch gedoe bij Feyenoord ... Teveel van dat soort wedstrijden gezien dit seizoen.. Mag je dat Clasie ook aanrekenen..(?) |
|
|
|