|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als het elftal simpele instructies krijgt, en zich daar aan houdt, gaat Dirk weer goals maken. Op zeker. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik geloof er op dit moment helemaal niet meer in. De beker zou een pleister op de wond zijn. Ook al wist ik dat we geen titelkandidaat waren, de teleurstelling over de geleverde prestaties is er niet minder om. Zeker omdat het team vanaf wedstrijden 1 verkeerd stond. Zelfs een blind paard kon dat nog zien.
We moeten echt van Van Bronckhorst af.... en ook van Van Gastel.... en zeker van Wouters. Het is een regelrechte aanfluiting. Ze zien het niet en ook al zit het er misschien wel in, we kunnen ons dit totaal niet permitteren: We zijn toch geen leer-werk-plek?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk Kuyt is niet klaar met Feyenoord en hoopt ook volgend seizoen actief te zijn in De Kuip. "Ik ben met een ambitie naar Feyenoord gekomen en ben fit. Ik wil graag nog een jaar blijven voetballen," dat laat de aanvaller van de Rotterdammers vanmorgen weten in gesprek met Radio 538.
Advocaat meldde zich gisteren voor het eerst op het trainingsveld. "Advocaat heeft aangegeven niet op de stoel van de trainer te willen gaan zitten. Hij zit zondag ook niet op de bank, maar op de tribune. Zijn komst is vooral voor de trainers, maar ook de spelers kunnen er iets aan hebben. Je merkte direct zijn aanwezigheid."
De aanvoerder van Feyenoord geeft ook aan in het radioprogramma dat hij het niet eens is met de kritiek richting de ervaren Jan Wouters. "Hij is enorm belangrijk voor de ploeg. Zelfs ik, als ervaren speler, kan nog wat van h |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt? Beste veldspeler van de selectie weg? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dan wordt er geklaagd over een gebrek aan voetbalverstand bij de directie en dan willen allerlei mensen Kuyt weg hebben... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Deelt ook in de malaise terwijl hij met zijn ervaring dat juist moet zien op te vangen , niet goed dus. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 15:13 schreef feyenoord!!! het volgende:Dan wordt er geklaagd over een gebrek aan voetbalverstand bij de directie en dan willen allerlei mensen Kuyt weg hebben... En dan heb je ook nog de mensen die hun kop in het zand steken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 15:17 schreef Tjabba het volgende:[..] Deelt ook in de malaise terwijl hij met zijn ervaring dat juist moet zien op te vangen , niet goed dus. Joh is geen Messi nee. Maar elke eredivisie club zou hem in de selectie willen hoor (behalve wellicht...) Met jouw instelling moet de gehele a-selectie de deur uit. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:14 schreef MightyAce het volgende:[..] Joh is geen Messi nee. Maar elke eredivisie club zou hem in de selectie willen hoor (behalve wellicht...) Met jouw instelling moet de gehele a-selectie de deur uit. Mijn instelling is inderdaad kampioen worden. En dat wordt je niet met een zeer groot gedeelte van deze selectie. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Tsja, is in elk geval een teken aan de wand voor Wouters. Heeft op deze manier geen lange loopbaan bij onze club in het vooruitzicht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:27 schreef Tjabba het volgende:[..] Mijn instelling is inderdaad kampioen worden. En dat wordt je niet met een zeer groot gedeelte van deze selectie. Andere club uitzoeken dan maar. Wat Feyenoord wordt nu geen kampioen, over 5 jaar niet en ook over 10 jaar niet. Omdat de ellende elke keer opnieuw begint. Sorry... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:31 schreef MightyAce het volgende:[..] Andere club uitzoeken dan maar. Wat Feyenoord wordt nu geen kampioen, over 5 jaar niet en ook over 10 jaar niet. Omdat de ellende elke keer opnieuw begint. Sorry... Ja man ik ga na ruim 40 jaar een andere club uitzoeken , onder welke steen kom jij vandaan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik refereerde puur naar je opmerking over kampioen worden. Dat zit er simpelweg niet in. Denk dat die steen zelfs eerder aan de beurt is :P |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Die mensen heb je altijd. Zelf zie ik ook wel dat het niet goed gaat en dat er iets moet veranderen. Dat de selectie niet goed genoeg is, ziet iedereen. Aan de andere kant voldoen een aantal spelers op dit moment niet, waarvan we dat wel hadden gedacht. Volgens mij vond namelijk iedereen Vejinovic een goede aankoop. Helaas laat hij het voorlopig nog niet zien.
Maar om Kuyt nu af te schrijven, omdat het hele team in de malaise zit, gaat me te ver. Hij en Vermeer zijn de drijvende krachten achter het elftal. Maar ook zij kunnen het niet opvangen als de rest ineens elke week een 3 speelt in plaats van een 6 of 7. Kuyt is de man die in de eerste seizoenshelft de aanjager van het elftal was, 13 goals gemaakt heeft en er een winnaarsmentaliteit bij heeft gebracht, waardoor je moeilijke wedstrijden als tegen Utrecht nog hebt gewonnen. Nu is het niveau van de selectie echter zo laag, dat geen enkele speler het elftal voor winst kan behoeden. Tenzij er weer een team komt te staan wat er voor gaat, zoals voor de winterstop. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:35 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik refereerde puur naar je opmerking over kampioen worden. Dat zit er simpelweg niet in. Denk dat die steen zelfs eerder aan de beurt is :P Het moet wel de doelstelling zijn van een club als Feyenoord , daarom ook is een groter modern stadion een noodzaak. Mijn instelling is in ieder geval goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 16:39 schreef Tjabba het volgende:[..] Het moet wel de doelstelling zijn van een club als Feyenoord , daarom ook is een groter modern stadion een noodzaak. Mijn instelling is in ieder geval goed. Je instelling is super! Wordt alleen niet gedeeld door onze club, die in een steeds verder verleden wat voorstelde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 15:13 schreef feyenoord!!! het volgende:Dan wordt er geklaagd over een gebrek aan voetbalverstand bij de directie en dan willen allerlei mensen Kuyt weg hebben... Precies, zonder Kuyt stonden we waarschijnlijk al op degradatieplaats.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Als we zo blijven spelen ook met Kuyt . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee hoor, voor december speelde vrijwel iedereen voldoende, met veel positieve uitschieters in de vorm van bv speler van de week. Er zijn dingen in de groep gebeurt hierna die de boel verscheurt hebben, van het collectief is 0 over. Het probleem ligt elders. Daarboven op kregen we ook nog eens blessures en schorsingen , tel uit je verlies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk ik ook.
Hij geeft aan nog een jaar door te willen, ik hoop het. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Laten we het hopen. Is ook niet voor niets al iets van 4x speler van de week geweest dit seizoen. Hopelijk kunnen we voorlopig nog van hem genieten als speler en aanvoerder van Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh, dat gaat niet gebeuren, geloof ik echt niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 17:22 schreef van geil het volgende:[..] Nee hoor, voor december speelde vrijwel iedereen voldoende, met veel positieve uitschieters in de vorm van bv speler van de week. Er zijn dingen in de groep gebeurt hierna die de boel verscheurt hebben, van het collectief is 0 over. Het probleem ligt elders. Daarboven op kregen we ook nog eens blessures en schorsingen , tel uit je verlies. Na het tweeluik tegen ajaks is het bergafwaarts gegaan.
Je kan toch niet het hele elftal in een bubbelbad stoppen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maak je andere spelers lui van. Niet slim. Eerder onbenullig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Na het tweeluik tegen ajaks is het bergafwaarts gegaan. Je kan toch niet het hele elftal in een bubbelbad stoppen.. Een speler van 35 hoort meer rust te krijgen dan iemand van 20 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 17:22 schreef van geil het volgende:[..] Nee hoor, voor december speelde vrijwel iedereen voldoende, met veel positieve uitschieters in de vorm van bv speler van de week. Er zijn dingen in de groep gebeurt hierna die de boel verscheurt hebben, van het collectief is 0 over. Het probleem ligt elders. Daarboven op kregen we ook nog eens blessures en schorsingen , tel uit je verlies. Speler van de week.... Hecht je daar waarde aan? Er is geen tastbare aanwijzing van een etterig virus binnen de selectie. Hard werken zag je tegen 020 helemaal terug. Gio zelf heeft spelers onzeker gemaakt met z'n onduidelijke wisselbeleid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Krijg ik op mijn werk toch ook niet? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Iedereen weet toch dat het in de topsport zo werkt dat je als je ouder bent een iets andere behandeling krijgt dan de jonge gasten om zo nog tot de beste prestaties te komen? Vaak is een iets andere behandeling nodig om een oudere speler nog wekelijks geheel fit aan de aftrap te laten verschijnen. Of dacht jij dat een Totti bij Roma ook nog dezelfde arbeid verricht als een speler van 25? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ieder mens verschild daar in ,het meer een mentale kwestie bij kuyt en die is uitmuntend.Hij heeft gewoon de verkeerde spelers om hem heen,alsje Kramer hoedan ook aanspeelt en heeft een keer geluk is dat niet genoeg.Daarbij waren er problemen met klazientje de bruller ,wel een opfokker maar voetbal technis niet goed genoeg.Hij lag goed in de groep en toen verknalde hij het voor de zo veelste voor zich zelf.De ploeg had en zeker kuyt had consuqent moetn wezen en de draad gewoon op moeten pakken en dat is niet gebeurd.Dat is mijn conclusie wat kuyt betreft,het is daar in geen leider. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Dirk is onze trekpaard! Wie moet anders de kar trekken?! Als ze nu eens allemaal een voorbeeld aan Dirk zouden nemen, dan hadden we nu niet zo negatief hoeven zeiken............., |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Een goeie zachtaardige papa net zo als Gio,en de rest grijpt ook niet in daar kunnen we jan eigenlijk niet op aanspreken .Maar wel v.Gastel en zeker ook Martin die had naar beneden moeten gaan ,en moeten vertellen dat feijenoord een hele mooie club is en dat het zo niet verder kan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk doet teveel. Is alom aanwezig en zakt langzaam weg: vermoeidheid. Een basis zonder Dirk is een betere testcase. Zou wel eens heel verrassend kunnen uitwerken. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar het is een zooi van omstandigheden ,zo wel boven nemen ze de verkeerde spelers, en beneden op het veld gaan ze als kinderen in de wei spelen als een vogeltje zo vrij.Gaat helemaal nergens over echt niet . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Inderdaad Henk ,en dan bilal op zijn plek of toornstra.Kramer er ook uit en achebar er in samen met Gustafson laten groeien.Vejonovic staat ook verkeerd een uitgesproken middenvelder waar kariem plaats voor moet gaan maken. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo wil ik het een paar wedstrijden zien maar niet nu ,met die beker in aantocht ff telaat later mischien.Maar dat zal een vergeefse wens zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 19:33 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Iedereen weet toch dat het in de topsport zo werkt dat je als je ouder bent een iets andere behandeling krijgt dan de jonge gasten om zo nog tot de beste prestaties te komen? Vaak is een iets andere behandeling nodig om een oudere speler nog wekelijks geheel fit aan de aftrap te laten verschijnen. Of dacht jij dat een Totti bij Roma ook nog dezelfde arbeid verricht als een speler van 25? Trainingsarbeid, ja, wedstrijd arbeid, nee. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Zou juist andersom moeten zijn. Een oudere speler hoeft minder trainingsarbeid te leveren en in de wedstrijd juist alles eruit gooien wat erin zit om zo een goed resultaat te behalen. Nu maakt het bij Kuyt volgens mij weinig uit, omdat die zowel bij trainingen als wedstrijden vrijwel altijd voorop loopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is wat ik zeg, daarom hoeft hij geen wedstrijd rust te hebben |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gaat ook om trainingsarbeid. Daarom de reactie over het bubbelbad.
Prima dat Dirk even in een bubbelblad springt in plaats van traint. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zouden spelers niet juist even van de alom dwingende aanwezigheid van Dirk af willen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 19:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Speler van de week.... Hecht je daar waarde aan? Er is geen tastbare aanwijzing van een etterig virus binnen de selectie. Hard werken zag je tegen 020 helemaal terug. Gio zelf heeft spelers onzeker gemaakt met z'n onduidelijke wisselbeleid. 1 het puntverlies was al ingezet voor de wisselingen 2 het publiek vroeg om wissels van bv Vejinovic en Kramer na diverse 3en 3 de meeste omzettingen kwamen door blessures en/of schorsingen 4 oneens dus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan zegt dat heel veel over de spelersgroep. Een groep vol mietjes die niet beter willen worden. |
|
|
|