|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dirk is m.i. geen type leider waar deze jongens vanzelf naar luisteren. Ik denk echt dat Dirk niet dezelfde taal spreekt en niet de aansprekende uitstraling heeft. Mogelijk zelfs irritatie kan opwekken.
Erg lullig dit, maar Kazim had dat meer voor die gasten, zonder z'n wangedrag en ondermaatse kwaliteit. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dirk is m.i. geen type leider waar deze jongens vanzelf naar luisteren. Ik denk echt dat Dirk niet dezelfde taal spreekt en niet de aansprekende uitstraling heeft. Mogelijk zelfs irritatie kan opwekken. Erg lullig dit, maar Kazim had dat meer voor die gasten, zonder z'n wangedrag en ondermaatse kwaliteit. Als je niet vanzelf luistert naar een man als Dirk Kuyt dan gaat het nooit wat met je worden als profvoetballer. Kuyt heeft de absolute top bereikt en vrijwel alles meegemaakt. Als je daar nog niet luistert, maar wel naar ene Kazim die niks gepresteerd heeft en allerlei stomme acties uithaalt. Tsja, dan snap je er volgens mij heel erg weinig van. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 10:39 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Als je niet vanzelf luistert naar een man als Dirk Kuyt dan gaat het nooit wat met je worden als profvoetballer. Kuyt heeft de absolute top bereikt en vrijwel alles meegemaakt. Als je daar nog niet luistert, maar wel naar ene Kazim die niks gepresteerd heeft en allerlei stomme acties uithaalt. Tsja, dan snap je er volgens mij heel erg weinig van. Dan ben je inderdaad ook n straat tokkie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 17:22 schreef van geil het volgende:[..] Nee hoor, voor december speelde vrijwel iedereen voldoende, met veel positieve uitschieters in de vorm van bv speler van de week. Er zijn dingen in de groep gebeurt hierna die de boel verscheurt hebben, van het collectief is 0 over. Het probleem ligt elders. Daarboven op kregen we ook nog eens blessures en schorsingen , tel uit je verlies. Ik lees dat wel meer, maar wat is er precies in de groep gebeurd dan? Heeft Dirk het petje van Vilhena doormidden geknipt. Mag KEA niet in zijn onderbroek douchen? Ik vind het nogal wat om die dingen te veronderstellen, zonder een spoor van bewijs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou zeggen kijk n's een paar wedstrijden terug. of lees verslagen van tegenstanders over ruzies tussen de feyenoord spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal vast aan de hand zijn, maar het zal wegens de sensationele nieuwswaarde flink overdreven worden. Verslaggevers.... broodschrijvers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruzies liggen aan de prestaties, vingerwijzen onzekerheden. Technische staf mag zich dit aanrekenen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we Gio kruisigen, wat die allemaal op z'n geweten heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan heb je er maar 1 te pakken. Technische staf is groter dan Gio. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 10:39 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Als je niet vanzelf luistert naar een man als Dirk Kuyt dan gaat het nooit wat met je worden als profvoetballer. Kuyt heeft de absolute top bereikt en vrijwel alles meegemaakt. Als je daar nog niet luistert, maar wel naar ene Kazim die niks gepresteerd heeft en allerlei stomme acties uithaalt. Tsja, dan snap je er volgens mij heel erg weinig van. Dit is er wel aan de hand. Jonge gasten van nu kijken op naar een goede voetballer die ook een straatschoffie is geweest. Dirk is voor hen in taal en gedrag te saai, teveel dominee. Dat komt niet over. Dat is het punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volslagen onzin, clash of cultures, dat is het. Spreek hun taal, raak ze en dan zijn het ook gewone ventjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit is er wel aan de hand. Jonge gasten van nu kijken op naar een goede voetballer die ook een straatschoffie(tokkie) is geweest. Dirk is voor hen in taal en gedrag te saai, teveel dominee. Dat komt niet over. Dat is het punt. zoek de verschillen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit is er wel aan de hand. Jonge gasten van nu kijken op naar een goede voetballer die ook een straatschoffie is geweest. Dirk is voor hen in taal en gedrag te saai, teveel dominee. Dat komt niet over. Dat is het punt. Ze kijken tegenwoordig meer op naar branie, dan naar een schoolmeester. En geld heeft meer status dan kennis. Iemand die toevallig dus veel geld binnen geharkt heeft, maar niet kan voetballen, staat op 1 of andere manier hoger in aanzien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n onzin. betere koppen scouten, dat lijkt me t punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kijk eens buiten de deur, op straat. Dat is de maatschappij van tegenwoordig. In Nederland lopen meer Vilhena's, Boëtiusjes en Cabralletjes, dan van Beeks, BMI's en El Ahmadis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die redden het niet in de maatschappij en ook niet in het voetbal. tenzij er n goede kop op zit die bereid is zich door te ontwikkelen, de Clasie's zeg maar. Dus daar moet je je niet aan aanpassen maar van onthouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:20 schreef van geil het volgende:En die redden het niet in de maatschappij en ook niet in het voetbal. tenzij er n goede kop op zit die bereid is zich door te ontwikkelen, de Clasie's zeg maar. Dus daar moet je je niet aan aanpassen maar van onthouden. Je hebt t wel over de echte krenten in de pap. Dat worden er steeds minder. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit is er wel aan de hand. Jonge gasten van nu kijken op naar een goede voetballer die ook een straatschoffie is geweest. Dirk is voor hen in taal en gedrag te saai, teveel dominee. Dat komt niet over. Dat is het punt. Als ze opkijken naar een goede voetballer, dan klopt jouw verhaal niet. Jij zegt zelf dat ze wel opkijken naar een Kazim. Nou kan je veel van hem zeggen, maar niet dat het een goede voetballer is. Dirk is een veel betere voetballer dan Kazim ooit zal worden.
Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt en het grootste deel echt wel naar Kuyt luistert. Zeker de jongens uit de jeugd zullen Kuyt nog herinneren van zijn eerste periode en zullen echt wel naar hem opkijken. Of wat dacht je van een Elia, Vermeer en Kongolo die hem ook bij Oranje hebben meegemaakt. Samenwerking met Karsdorp ging heel goed eerste seizoenshelft. Ik geloof nooit dat ze zo'n probleem hebben met Dirk. En als dat wel zo is, dan wens ik ze heel veel succes, want dan gaan ze nooit bij goede club in het buitenland belanden. Met zo'n instelling kom je er namelijk niet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Ze kijken tegenwoordig meer op naar branie, dan naar een schoolmeester. En geld heeft meer status dan kennis. Iemand die toevallig dus veel geld binnen geharkt heeft, maar niet kan voetballen, staat op 1 of andere manier hoger in aanzien. Als geld ervoor zorgt dat men er naar luistert, dan moet Kuyt wel een hoop aanzien hebben. Die heeft meer verdiend in zijn carrière dan de rest van de selectie, hoor. Die heeft echt wel behoorlijk wat verdiend bij Liverpool en Fenerbahce. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voetballers maken maar om drie dingen ruzie 1 geld 2 basisplaats 3 status (wie neemt de pingel etc) De uitzonderingen over elkaars vrouw neuken ed daargelaten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kom jij wel eens in die lagen van de bevolking??? Man, ik heb er 22 jaar mee gewerkt. Zo werkt dat nou eenmaal. Of het terecht is of niet is hier niet de kwestie.
Scouten doe je op mentaliteit, op karakter, op persoonlijkheid, ja. Mogen ze in de opleiding bij Feyenoord ook wel eens naar kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kom jij wel eens in die lagen van de bevolking??? Man, ik heb er 22 jaar mee gewerkt. Zo werkt dat nou eenmaal. Of het terecht is of niet is hier niet de kwestie. Scouten doe je op mentaliteit, op karakter, op persoonlijkheid, ja. Mogen ze in de opleiding bij Feyenoord ook wel eens naar kijken. Doen ze ook. Die sturen ze weg. Vervolgens presteren ze elders goed. Krijg je dat weer voor je kiezen/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dirk is m.i. geen type leider waar deze jongens vanzelf naar luisteren. Ik denk echt dat Dirk niet dezelfde taal spreekt en niet de aansprekende uitstraling heeft. Mogelijk zelfs irritatie kan opwekken. Erg lullig dit, maar Kazim had dat meer voor die gasten, zonder z'n wangedrag en ondermaatse kwaliteit. Ja Dirk is niet van de straattaal en zal ook niet van de Ferrari's zijn maar is van passie, strijd en ALTIJD alles willen winnen.
Veelzeggend over de spelers dus in dit team. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo is het. Uitstervend ras. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 15:27 schreef MMM het volgende:[..] Ja Dirk is niet van de straattaal en zal ook niet van de Ferrari's zijn maar is van passie, strijd en ALTIJD alles willen winnen. Veelzeggend over de spelers dus in dit team. Niet geheel mee eens. Passie en strijd overbrengen is één. Daarbij betuttelen is iets anders. Het licht ook niet aan hen energie, maar aan de irritatie die een dominee kan opwekken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet geheel mee eens. Passie en strijd overbrengen is één. Daarbij betuttelen is iets anders. Het licht ook niet aan hen energie, maar aan de irritatie die een dominee kan opwekken. Dirk is met zijn prestaties en stijl een clubicoon. Dat moeten die jonge gasten nog maar zien te bereiken. Ik heb nog nooit echt negatieve geluiden over Kuyt gehoord. Als er nu problemen met hem zijn, is de kans groter dat het aan die andere jongens ligt.
En liever één Dirk Kuyt, dan drie jongens van de straattaal die wat met Kazim hebben... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet geheel mee eens. Passie en strijd overbrengen is één. Daarbij betuttelen is iets anders. Het licht ook niet aan hen energie, maar aan de irritatie die een dominee kan opwekken. Hoezo betuttelen?
Op Vermeer na mag deze selectie de veters van Dirk niet eens aanraken, kijk eens wat hij gepresteerd heeft. Ze zouden eens een voorbeeld aan hem moeten nemen.
Al zal een FLINK gedeelte van deze selectie nooit zo ver komen als Dirk. Niet gemaakt voor de top, allemaal mietjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is een bij elkaar gekocht zooitje, waarbij elke verhouding in de selectie scheef is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 10:26 schreef MMM het volgende:[..] Hoezo betuttelen? Op Vermeer na mag deze selectie de veters van Dirk niet eens aanraken, kijk eens wat hij gepresteerd heeft. Ze zouden eens een voorbeeld aan hem moeten nemen. Al zal een FLINK gedeelte van deze selectie nooit zo ver komen als Dirk. Niet gemaakt voor de top, allemaal mietjes. Het gaat om taal. Ik vind Dirk niet het type waar jongere straatschoffies bij aan de lippen hangen... Kan Dirk niets aan doen, die jongere speler ook niet. En Gio is te netjes en te vriendelijk gebleken. Jammer, om bepaalde types te raken moet je meer in je mars hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zwaar overdreven, maar kan beter ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 11:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het gaat om taal. Ik vind Dirk niet het type waar jongere straatschoffies bij aan de lippen hangen... Kan Dirk niets aan doen, die jongere speler ook niet. En Gio is te netjes en te vriendelijk gebleken. Jammer, om bepaalde types te raken moet je meer in je mars hebben. Komt omdat het nu heel anders is dan toen Dirk een jochie was van 20. Die gasten van nu hebben overal schijt aan. Ik zou me vereerd voelen om elke dag met Dirk te mogen werken en zou alles van hem willen leren. Zeker op gebied van mentaliteit zou dat voor die gasten van nu niet verkeerd zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 12:46 schreef MMM het volgende:[..] Komt omdat het nu heel anders is dan toen Dirk een jochie was van 20. Die gasten van nu hebben overal schijt aan. Ik zou me vereerd voelen om elke dag met Dirk te mogen werken en zou alles van hem willen leren. Zeker op gebied van mentaliteit zou dat voor die gasten van nu niet verkeerd zijn. Dat is wat ik betoog. Het vraagt een andere manier om die gasten van nu het gras op te laten vreten. Een trainer die in de hoofden kan kijken en de snaar raakt en daarin ferm leiderschap toont.
Ik heb het dus niet over Gio, ook niet over Dirk. Wouters was ook een keiharde voetballer, maar kan het ook niet overbrengen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jongetjes die zichzelf overschatten, zien dat niet. zien niet de grootsheid van een voetballer als Kuijt. Zo'n waterdrager als Erwin Koeman had ook altijd bakken kritiek op de werklust van Romario. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 - 13:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat is wat ik betoog. Het vraagt een andere manier om die gasten van nu het gras op te laten vreten. Een trainer die in de hoofden kan kijken en de snaar raakt en daarin ferm leiderschap toont. Ik heb het dus niet over Gio, ook niet over Dirk. Wouters was ook een keiharde voetballer, maar kan het ook niet overbrengen. Hein Vanhaezebrouck kan dat wel....maar ja ga die maar eens binnen halen....al zie ik hem liever als opvolger van de Boer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer de beste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was 4de aanvaller maar verdedigde daarnaast beter mee als de twee "controleurs". |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mwa, vind ik niet. Beter dan Tapia ja, maar ik weet niet wat die aan het doen was. Doordat Kuyt zo dicht bij Kramer staat, vielen er bovendien nog wel eens gaten op het middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mwa, vind ik niet. Beter dan Tapia ja, maar ik weet niet wat die aan het doen was. Doordat Kuyt zo dicht bij Kramer staat, vielen er bovendien nog wel eens gaten op het middenveld. We zouden eigenlijk zonder middenveld spelen. 1-6-4 korte linies waarbij El en Tapia moesten verdedigen . Kuyt 4de aanvaller. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tapia stond er bij of hij voor het eerst n voetbalveld zag. En El was weer hieperdepieper met van alles, behalve wat hij moest doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 20:03 schreef van geil het volgende:[..] We zouden eigenlijk zonder middenveld spelen. 1-6-4 korte linies waarbij El en Tapia moesten verdedigen . Kuyt 4de aanvaller. Nou dat ging dan goed. Goed voetbal vanaf het middenveld was er nauwelijks. Gevaar kwam via de vleugels. Tapia en El Ahmadi zijn de middenlijn niet over geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die snappen het woord verbindingsspeler niet. Spelen alles terug en breed. Maar dat doen eigenlijk alle middenvelders. En degene die dat niet doen die laten alle andere taken vervallen. Lood om oud ijzer. Ik moet m nageven, dat had Dickie snel in de smiezen. Dan kun je maar beter in twee blokken spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel lullig dat dan precies die ene kans er in gaat. |
|
|
|