|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 20:09 schreef van geil het volgende:Die snappen het woord verbindingsspeler niet. Spelen alles terug en breed. Maar dat doen eigenlijk alle middenvelders. En degene die dat niet doen die laten alle andere taken vervallen. Lood om oud ijzer. Ik moet m nageven, dat had Dickie snel in de smiezen. Dan kun je maar beter in twee blokken spelen. tja, maar daarom was toch Vejinovic binnengehaald. Het mag dan lood om oud ijzer zijn, maar dan heb je in elk geval wel een middenveld dat meer klopt. El Ahmadi is een ondersteunende speler, Tapia ook voorlopig. Kuyt is niet eens een middenvelder. Ik zie geen lange termijn oplossing in het middenveld van vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ook niet. Maar daar is Dick niet voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor het eerst dit jaar een wedstrijd waarbij winst voor het oprapen lag. Da's al heel wat meer dan de afgelopen periode aan perspectief bood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tegen Roda uit was t zeker niet slechter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar t kan eigenlijk alleen maar beter gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen idee. Da's juist zo vreemd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dirk en Kenneth houden. Paar eigen jeugdspelers houden.
De rest opruimen en in de uitverkoop doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Bij vlagen was het goed ,je mist gewoon een creative spits die daar oorlog kan maken, en het verschil neer kan zetten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Annas had de hele wedstrijd moeten spelen,maar ja gebaren taal werkt niet bij een blinde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Altijd maat.
Vond hem slecht beginnen maar daarna weer prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
He's back on track. Dubbelknap van Diesel-Dirk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond m slordig vandaag. Wel voldoende dat wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dirk is als 1 van de weinigen nooit weggeweest.
Laat hem bijtekenen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In het begin zeker + die slechte pass op Kramer.
Daarna prima en bleef gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vond hem in voorgaande weken juist zo anoniem spelen, te weinig afdwingen. Leek op vermoeidheid. Is het gelukkig niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond hem in voorgaande weken juist zo anoniem spelen, te weinig afdwingen. Leek op vermoeidheid. Is het gelukkig niet. Vond ik alleen bij Zwolle uit. Maar toen was ie ook de hele week ziek.
Vorig week was hij ook overduidelijk de beste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 18:15 schreef MMM het volgende:[..] Vond ik alleen bij Zwolle uit. Maar toen was ie ook de hele week ziek. Vorig week was hij ook overduidelijk de beste. Doelde op de periode voor Zwolle, zeg maar vanaf psv. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah vond ik wel, de beste met Vermeer samen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja eens , vrij stabiel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dirk Kuyt zegt dat hij de Europese avonden mist bij Feyenoord
nou Dirk nog twee wedstrijden en het komt weer terug hoor
dan komen de eerste drie weer aan
van de poule wedstrijden |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jammer dat onze ploeg het zo belabberd doet, maar ik geniet van Dirk Kuyt. De verpersoonlijking (zeg je dat zo?) van no-nonsens. Echt op en top prof. Geweldige timing, nagenoeg alle passes zijn op maat en hij gaat altijd voorop in de strijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
HELD!
Tweede helft mee in de malaise, slordig in de passing. Maar de penalty zó binnenschieten, heerlijk! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Boutyful,onhoudbaar,hard strak en gericht,als de keeper zijn hand of arm zoekt dan ligt hij in de coal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijst aanleggen: - doolpunt - boutyful - coal. Taalverrijking. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: -Het verschil neerzetten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vergeet Klaziem niet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klaziem! Uitstekende aanvulling, Renaat! - doolpunt - boutyful - coal. - het verschil neerzetten - Klaziem |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
''Ik wil graag blijven voetballen, maar ik wil wel voor prijzen spelen''
Grappenmaker Dirk van de lolbroek. Volgens mij voetbal je er nu zelf voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kampioenschap.
Maar veelzeggend interview. Heeft het ook over doorselecteren. Die neemt geen genoegen met weer een seizoen vol middelmaat van Martin om zich heen. En terecht. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 09:28 schreef R()b het volgende:''Ik wil graag blijven voetballen, maar ik wil wel voor prijzen spelen'' Grappenmaker Dirk van de lolbroek. Volgens mij voetbal je er nu zelf voor. De beker is leuk. En dit seizoen zelfs geweldig gezien de afgelopen periode, maar in feite draait het natuurlijk alleen om de schaal. Die willen wij en Kuyt weer eens zien. En dan zal er toch een en ander moeten veranderen binnen de club. En ik heb sterk het idee dat Kuyt daar op gaat aandringen op het moment dat zijn contractverlenging wordt besproken. Dus er zal nog eea aangepast worden voor komend seizoen. Daarbij zou ik zelf vooral denken aan een goede rechtsbuiten (Kuyt lekker centraal houden). De verdediging zoals hij nu is, is in essentie gewoon prima. Het middenveld moet wel iets aan gebeuren, want Vilhena zal vertrekken en je zit nog met Toornstra, Immers en El Ahmadi. Wat gaan zij doen? En hoe gaat het met Vejinovic, Gustafson en Tapia komend jaar?
Een spits is natuurlijk ook welkom, al moet ik eerlijk zeggen dat ik Kramer afgelopen week prima vond spelen. Met een goede werklust. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 09:38 schreef MMM het volgende:Kampioenschap. Maar veelzeggend interview. Heeft het ook over doorselecteren. Die neemt geen genoegen met weer een seizoen vol middelmaat van Martin om zich heen. En terecht. Precies. En dat is maar goed ook, want als Kuyt dat als eis gaat stellen, dan zal Martin wel moeten. Anders is het legioen helemaal niet meer te houden als van Geel dat niet doet. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De man van het middenveld,ook dat moet veranderen meer gerichte aankopen doen zo niet zal er ook niets veranderen.Ook het bestuur zit niet lekker bij feijenoord ,de aanpak interessen voor de club is net als een infuus.Dit jaar had het al beter kunnen gaan met het geld dat aanwezig was,maar helaas het infuus werd verlengd en niet schoongemaakt.Dit is een verrotte appel die er uitmoet heel dringend.30 Subsponsors van de armoede die zich verrijken overde rug van de club.Met dank we zijn schulden vrij? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nog even dit, Kuyt kan een elftal niet stuuren, laatstaan M.v.Geel en of hij wil blijven?ik betwijfel dat.Ook om dat er toch in de nabije toekomst het een en ander gaat veranderen ,maar niet met dit bestuur aboluut niet.Cees Bruin is de enige man die dit wel kan en mag veranderen met zijn miljarden.Het hidige zooitje zal naar de achtergrond verdwijnen en ik hoop voorgoed.Wanneer die het ooit weer voor het zeggen krijgen dan moetje maar zo denken daar gaan we weeer. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het legioen steld helemaal niets voor dit hebje nu tog wel gemerkt,of zijn er al dingen veranderd?ik dacht het dus niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe ik ook bij iedere post van je.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:09 schreef Fer 1 het volgende:Nog even dit, Kuyt kan een elftal niet stuuren, laatstaan M.v.Geel en of hij wil blijven?ik betwijfel dat.Ook om dat er toch in de nabije toekomst het een en ander gaat veranderen ,maar niet met dit bestuur aboluut niet.Cees Bruin is de enige man die dit wel kan en mag veranderen met zijn miljarden.Het hidige zooitje zal naar de achtergrond verdwijnen en ik hoop voorgoed.Wanneer die het ooit weer voor het zeggen krijgen dan moetje maar zo denken daar gaan we weeer. Volgens mij kun je je beter laten omscholen tot tukker... Daar krijg je je zin. Die club begint, zoals jij wenst weer helemaal van onderaf aan.. Je hoeft je naam niet aan te passen, want de echte Fer verruilde onze mooie Kuip ook voor de Grolschveste.... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:09 schreef Fer 1 het volgende:Nog even dit, Kuyt kan een elftal niet stuuren, laatstaan M.v.Geel en of hij wil blijven?ik betwijfel dat.Ook om dat er toch in de nabije toekomst het een en ander gaat veranderen ,maar niet met dit bestuur aboluut niet.Cees Bruin is de enige man die dit wel kan en mag veranderen met zijn miljarden.Het hidige zooitje zal naar de achtergrond verdwijnen en ik hoop voorgoed.Wanneer die het ooit weer voor het zeggen krijgen dan moetje maar zo denken daar gaan we weeer. Met je eerste zin raak je al kant noch wal. Je vraagt je af of Kuyt wil blijven, terwijl we vandaag overal lezen dat hij dat dus wel van plan is, maar om de prijzen wil spelen. Dat perspectief ziet hij echter wel. Dus wat is nu je punt.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is niet mijn punt ik antwoorde op jouw punt en die hebje nog niet ,vele kunnen zeggen wat zij willen en mischien hopen wat voor mij niet hoeft.Ik persoonlijk ben nooit voor zijn komst geweest naar de kuip .Mijn wens was Guidettie om dat hij jonger en makkelijker scoort dan kuyt.Daar voor kwam die griezel turk en kuyt,aardige gozer houd mij tengoede maar geen beslissende speler op hoog nivo straks.Ik denk niet dat ze hem houden met de nieuwe structuur straks,afgezien wat hij zelf wil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat die gesprekken maar snel beginnen en geef Dirk duidelijkheid. Weer een jaar vol ellende om hem heen gun ik hem niet, dan kan Dirk beter stoppen. Door van Geel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk is de waardevolste speler in de eredivisie.. |
|
|
|