|
|
daan limbos
|
|
|
Fer, kerel, ik meen het. laat de stukjes die je schrijft eerst aan iemand met een beetje taalgevoel lezen en laat het door hem/haar corrigeren. Je bedoelt het goed, maar je zegt het zo rot en je maakt je jezelf belachelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja Cees de Bruin bijvoorbeeld..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt moet gewoon lekker stoppen. Opstelling wordt nu vaak aan Kuyt aangepast. Moet niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 20:00 schreef Stylzz het volgende:Kuyt moet gewoon lekker stoppen. Opstelling wordt nu vaak aan Kuyt aangepast. Moet niet. Eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik niet, wil wel eens weten of we een wedstrijd zouden kunnen winnen zonder Kuyt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is maar een manier om daar achter te komen volgend jaar :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt heeft ideeën om Feyenoord aan de top te brengen
Dirk Kuyt kwam met hoge verwachtingen naar Feyenoord. De teruggekeerde publiekslieveling geloofde in de landstitel met deze spelersgroep. Jong talent, spelers uit de subtop die willen doorgroeien én ervaring. ''We hebben alle ingrediënten om te kunnen meedraaien'', vindt Kuyt nog steeds.
De aanvoerder moet het dit seizoen slechts doen met de bekerfinale, die hij uiteraard wil winnen. ''Dat is mijn doel, maar het gaat eigenlijk nog verder dan die finale: wij willen bij Feyenoord het karakter terugbrengen van prijzen wíllen winnen'', aldus Kuyt in Voetbal International. ''Prijzen winnen moet je leren. Dat gevoel moeten ze beleven, daarna willen ze niet anders meer.''
Van de reeks nederlagen - liefst zeven achter elkaar - kan de selectie echter ook leren. ''De pijn die zon negatieve reeks geeft, wil je nooit meer voelen. Daarin zit het leermoment. en aantal jaar geleden verloor Feyenoord met 10-0 bij PSV. De spelers die toen op dat veld stonden, wilden zoiets ook nooit meer meemaken. Je trekt er dus lering uit. Het is allemaal niet leuk, maar we nemen het mee in onze bagage. De boodschap is simpel: Dit nooit meer.''
Zolang Kuyt het gevoel heeft prijzen te kunnen winnen en fit blijft, plakt hij er één seizoen aan vast. De schaduwspits wil het gat met PSV en Ajaks verkleinen volgend seizoen. ''Het verschil zit m juist in de andere duels: NEC-uit, ADO Den Haag-uit, die reeks van zeven nederlagen. We verliezen de aansluiting niet tegen Ajaks of PSV, we verliezen m in andere wedstrijden waarin we kwalitatief beter waren en toch niet wonnen. Dát moeten we nu eens goed gaan analyseren. Ik heb daarover wel ideeën, maar die houd ik nog voor me.'' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 18:59 schreef Fer 1 het volgende:Het is niet mijn punt ik antwoorde op jouw punt en die hebje nog niet ,vele kunnen zeggen wat zij willen en mischien hopen wat voor mij niet hoeft.Ik persoonlijk ben nooit voor zijn komst geweest naar de kuip .Mijn wens was Guidettie om dat hij jonger en makkelijker scoort dan kuyt.Daar voor kwam die griezel turk en kuyt,aardige gozer houd mij tengoede maar geen beslissende speler op hoog nivo straks.Ik denk niet dat ze hem houden met de nieuwe structuur straks,afgezien wat hij zelf wil. Guidetti was een wens van velen, maar die is nu eenmaal helaas niet gekomen. Kuyt is gewoon een goede zet geweest. Hij is telkens weer de beste van de ploeg. En Kuyt scoort genoeg, lijkt me. Er zijn maar twee spelers in de competitie die meer scoren. Probleem is meer dat buiten Kuyt en Kramer er nauwelijks mensen zijn die goals maken. Kuyt is bovendien wel op hoog niveau beslissend geweest. Ga maar eens kijken hoe er in de absolute top over hem wordt gedacht. In de jaren dat Liverpool top was in de CL, was Kuyt daar altijd één van de eerste die door de coach werd opgeschreven als basisspeler. Gerrard is lovend over Kuyt. Maar die heeft er vast geen kijk op, wel?
Kuyt is nu natuurlijk wel anders dan toen, maar het niveau in de eredivisie ligt ook lager dan dat bij Liverpool destijds (en nu).
En jij mag denken wat je wil. Dat Kuyt geen elftal kan sturen, is wat mij betreft onzin. En als Kuyt eisen stelt voor verlenging, zal Martin van Geel daar wel naar gaan luisteren. Doet hij dat niet en Kuyt tekent niet bij, kan Martin op zeker vertrekken. En dat zal hij willen voorkomen. Bovendien zullen de eisen van Kuyt niet heel gek zijn, maar de club juist vooruit brengen. Kuyt heeft de top gezien en weet wat er moet gebeuren. Maar dat weet iemand die een CL- en WK-finale heeft gespeeld natuurlijk niet, wel? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Weten wat er in de topsport wordt gevraagd aan klimaat en mentaliteit is nog wel anders dan oog hebben voor de juiste spelers. Ik zeg niet dat hij het niet zou kunnen, maar is natuurlijk wel een andere taak.
En laat hem voorlopig nog maar even ballen. Zolang hij wekelijks de beste van de ploeg is, vooral lekker laten staan en genieten van zijn spel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt en Guidetti samen, dat had ik echt willen zien.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van mij had Slalom Kalou terug mogen komen. Ik weet het nog steeds niet met Guidetti. Alleen bij Feyenoord had hij een hoog rendement. De overige clubs was het middelmatig. Ik weet ook niet of hij bij Celta regelmatig speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij celta loopt ie 1 op 3, qua doolpunten. 8 keer in 24 wedstrijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klasse Dirk, gooi alles op tafel! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 12:32 schreef nr 10 het volgende:Van mij had Slalom Kalou terug mogen komen. Ik weet het nog steeds niet met Guidetti. Alleen bij Feyenoord had hij een hoog rendement. De overige clubs was het middelmatig. Ik weet ook niet of hij bij Celta regelmatig speelt. Guidetti doet het volgens mij vrij goed bij Celta. Hierboven is zijn rendement al aangegeven en ik zie inderdaad regelmatig voorbij komen dat hij gescoord heeft.
Kalou was en is natuurlijk altijd welkom. Goede voetballer die het ook goed doet dit jaar bij Hertha. Vrees alleen dat hij weleens iets te duur kan zijn voor ons. Maar zou een ideale aanvulling zijn als flankspeler op de huidige selectie! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Daan benje niet een beetje belachelijk met feijenoord en noord korea elkaar te vergelijken ,het word tijd voor een dementen tehuis voorje . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Guidettie was te duur .Kramer Klazientje en kuyt wat kosten die dan per jaar salaris en en overname.Dat is maar een punt er zijn voorgaande jaren meerdere punten op van Geel aante merken op aankoop of gratis beleid zonder zegeltjes.Die turkse jongen Basigoqlu kosten ook de hoofd prijs en veel minder kwaliteit dan Guidettie.Een springt er uit en dat is kuyt die kan er nog mee door voorde rest is het gewoon bagger aankoop beleid van Martin.Struktueel opbouwend heb ik een keer mee mogen maken onder Koeman daar na ging het bergafwaards. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nu weer Tapia en wie weet wat voor troep hij nog binnen haalt inplaats van?ziyech of inderdaad kalou ,je had er maar twee nodig om het elftal wat sterker te maken.En als het bestuur daar anders overdenkt dan zitten zij bij feijenoord op de verkeerde stoel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met Koeman stond er iemand van gewicht die Martin misschien van al te grote dwaasheden kon behoeden. Met Slis slopen de dwaasheden er in en door ons lievertje wordt er geen tegenwicht geboden en houden deze middelmatige aankopen aan. Op zich niet erg als je met een redelijk snelle doorverkoop geld maakt en er naast 2 overtuigende aankopen per jaar naast doet. Tot nu toe kan ik er geen één noemen die me echt overtuigd, zelf Kuyt valt nog niet op zijn plaats in dit geheel. Vooral te danken natuurlijk door een ontbrekende structuur om hem heen en hoop daar nou toch snel een meer gehecht en samenwerkend geheel te zien. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 13:49 schreef Fer 1 het volgende:Nu weer Tapia en wie weet wat voor troep hij nog binnen haalt inplaats van?ziyech of inderdaad kalou ,je had er maar twee nodig om het elftal wat sterker te maken.En als het bestuur daar anders overdenkt dan zitten zij bij feijenoord op de verkeerde stoel. Tapia is er pas net en kan je nu nog niet afschrijven. Dus dat is voorlopig nog geen argument. Ziyech is ook geen argument, want hij wilde eerst niet (of het nou door Rutten kwam of niet, het was niet van Geel zijn fout). Later was Ziyech te duur. Dat konden we niet meer betalen en volgens mij wilde hij nog altijd niet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 13:42 schreef Fer 1 het volgende:Guidettie was te duur .Kramer Klazientje en kuyt wat kosten die dan per jaar salaris en en overname.Dat is maar een punt er zijn voorgaande jaren meerdere punten op van Geel aante merken op aankoop of gratis beleid zonder zegeltjes.Die turkse jongen Basigoqlu kosten ook de hoofd prijs en veel minder kwaliteit dan Guidettie.Een springt er uit en dat is kuyt die kan er nog mee door voorde rest is het gewoon bagger aankoop beleid van Martin.Struktueel opbouwend heb ik een keer mee mogen maken onder Koeman daar na ging het bergafwaards. Dat Guidetti te duur was, heb ik hier in de afgelopen posts niet gelezen. Maar het zou prima zo geweest kunnen zijn. Basacikoglu kostte inderdaad best veel geld, maar volgens mij vond vrijwel iedereen dat toen een goede aankoop. Ook met het idee dat hij alleen maar duurder zou worden als we zouden wachten. Dat het er vervolgens niet uit is gekomen kan je niet aan van Geel aanrekenen. Kazim was inderdaad een miskoop. Kramer is geen top, dat wisten we bij aankoop en als je hem goed gebruikt, zal hij altijd 15-20 goals maken. Maar een spits als Pellè haal je nu eenmaal niet voor weinig geld op. Andere goedkope en gratis spelers waren voornamelijk in de tijd dat er helemaal geen geld was, dus dat is ook geen argument.
Dat je over de transfers van afgelopen zomer niet tevreden bent, dat kan. Maar ga niet lopen zeuren over alleen Guidetti, want of hij nou te duur was of niet, hij leek ook zelf niet echt te willen deze zomer. Daarnaast was Vejinovic toen gewoon een goede aankoop en Elia ook. Botteghin voldoet volgens mij ook. Van der Heijden is geen geweldige speler, maar werd als gratis alternatief bij de verdediging gehaald, waar een tekort aan centrale verdedigers was. Gustafson heeft een goede periode gehad, dat is verder nog afwachten. Het was geen geweldige transferzomer al met al, maar ook weer niet dramatisch. Een aantal dingen konden ook niet zo voorzien worden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 13:51 schreef VVout het volgende:Met Koeman stond er iemand van gewicht die Martin misschien van al te grote dwaasheden kon behoeden. Met Slis slopen de dwaasheden er in en door ons lievertje wordt er geen tegenwicht geboden en houden deze middelmatige aankopen aan. Op zich niet erg als je met een redelijk snelle doorverkoop geld maakt en er naast 2 overtuigende aankopen per jaar naast doet. Tot nu toe kan ik er geen één noemen die me echt overtuigd, zelf Kuyt valt nog niet op zijn plaats in dit geheel. Vooral te danken natuurlijk door een ontbrekende structuur om hem heen en hoop daar nou toch snel een meer gehecht en samenwerkend geheel te zien. Op zich vond ik veel van de zomerse transfers wel logisch. Behalve dan dat we nog altijd met Kazim aan het seizoen begonnen. Maar Vejinovic, Elia en Botteghin waren gewoon goede transfers. Gustafson was gescout en het proberen waard. En hij heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld. Verder is dat nog afwachten. Van der Heijden is natuurlijk niet echt goed, maar werd als gratis alternatief bij de verdediging gehaald. Kramer wist je wat je kon verwachten. Maar ik blijf het zeggen, een spits als Pellè haal je over het algemeen niet voor een paar miljoen. Het valt ook gewoon achteraf tegen. Van Geel heeft het deze zomer niet heel goed gedaan, maar ook niet heel slecht.
Wat je wel kan zeggen is dat hij een hele onervaren trainer heeft aangesteld. Maarja, welke goede, ervaren trainer was dan wel beschikbaar? Want de coach dient natuurlijk structuur aan te brengen, die nu vaak ontbreekt. Wie had dat echter kunnen doen..? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Waarvan 5 doelpunten in de 6 bekerwedstrijden en dan vaak tegen laag geklasseerde ploegen. Van de 18 competitiewedstrijden slechts 3 keer. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 14:59 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Op zich vond ik veel van de zomerse transfers wel logisch. Behalve dan dat we nog altijd met Kazim aan het seizoen begonnen. Maar Vejinovic, Elia en Botteghin waren gewoon goede transfers. Gustafson was gescout en het proberen waard. En hij heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld. Verder is dat nog afwachten. Van der Heijden is natuurlijk niet echt goed, maar werd als gratis alternatief bij de verdediging gehaald. Kramer wist je wat je kon verwachten. Maar ik blijf het zeggen, een spits als Pellè haal je over het algemeen niet voor een paar miljoen. Het valt ook gewoon achteraf tegen. Van Geel heeft het deze zomer niet heel goed gedaan, maar ook niet heel slecht. Wat je wel kan zeggen is dat hij een hele onervaren trainer heeft aangesteld. Maarja, welke goede, ervaren trainer was dan wel beschikbaar? Want de coach dient natuurlijk structuur aan te brengen, die nu vaak ontbreekt. Wie had dat echter kunnen doen..? Eens. De laagst geklasseerde club in de PL krijgt meer reclame-inkomsten dan de hele eredivisie bij elkaar.
Bosz had je al kunnen halen. Was op zijn knieën naar de Kuip gekropen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook de doolpunten in bekerwedstrijden tellen mee toch.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Klopt. Maar 3 in 18 competitieduels zegt me meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat dacht je van 5 in de zes bekerwedstrijden..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die tegen atletico was wel gruwelijk trouwens, en daarnaast is dat een veel zwaardere competitie dan de eredivisie.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik ken de tegenstanders niet en ook het niveau van die ploegen niet. Het zegt mij genoeg dat ook Celtic met een echte mickeymouse competitie hem niet wilde houden.
Edit: 3 tegen Cadiz in twee wedstrijden en de 1-3 tegen Almeria. Nu, nou. Laten we onze John, van wie ik echt genoten heb in dat jaar bij Feyenoord nou niet overschatten. Hij had bij ons moeten blijven, maar heeft echt verkeerd gegokt.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom is hij nu persona non grata..?
Die jongen kan zich in de eredivisie zo weer in de picture spelen denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tijdje geleden kreeg ik dit te horen van en vriend en ik dacht oke daarom speelt hij zo zwak zn huwelijk staat op het spel Dus ik ging instagram in de gaten houden ook van zn vrouw omdat ik hoopte dat het goed kwam en hij zich weer op het voetbal kon richten. En ja na zn vriendin gedag gezegd te hebben ga je lekker op stap met......... Ja dan ben je in mijn ogen een eikel. Ik wou dit toen niet plaatsen maar na dat ik dit las vraag ik me af of hij alleen maar praatjes heeft of echt een man wilt worden en Feyenoord kampioen wilt maken. Stop de problemen man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is dit nou? Al ligt ie met 3 wijven te lebberen. Goed zo, Dirkie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Als dat zo is, zegt dat iets over de persoon Kuyt. Hoort niet, moet je niet doen. Ongelofelijk stom.
Al moet ik zeggen dat je niet weet van wanneer deze foto is. Kan hier weinig uithalen verder. Maar of het nou echt invloed op zijn spel heeft. Ik vond Kuyt de afgelopen wedstrijden echt niet slecht. En de slechte periode kun je moeilijk aan hem wijten.
Enige bron verder waar dit vandaan komt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die foto is heel oud, was tijdens een trip met Oranje.
En ik zag zijn vrouw weer hard juichen tegen AZ, lijkt mij dat er niks mis mee is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 18:36 schreef feyenoord!!! het volgende:Als dat zo is, zegt dat iets over de persoon Kuyt. Hoort niet, moet je niet doen. Ongelofelijk stom. Al moet ik zeggen dat je niet weet van wanneer deze foto is. Kan hier weinig uithalen verder. Maar of het nou echt invloed op zijn spel heeft. Ik vond Kuyt de afgelopen wedstrijden echt niet slecht. En de slechte periode kun je moeilijk aan hem wijten. Enige bron verder waar dit vandaan komt? Was als geintje bedoelt op de post van ly in het Elua topic.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 18:40 schreef MMM het volgende:Die foto is heel oud, was tijdens een trip met Oranje. En ik zag zijn vrouw weer hard juichen tegen AZ, lijkt mij dat er niks mis mee is. Zo is het.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dacht ook dat je het meende haha |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 18:40 schreef MMM het volgende:Die foto is heel oud, was tijdens een trip met Oranje. En ik zag zijn vrouw weer hard juichen tegen AZ, lijkt mij dat er niks mis mee is. Klopt na een vriendschappelijke wedstrijd in Brazilië. Zo te zien was Dirk zijn sleutels kwijt. Ik weet wel dat Scheitinga toen met twee hoeren is weggegaan terwijl zijn hoogzwangere vrouw thuis zat. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Pfff, ben ik er effe ingetuind, zeg. Hahaha, good job! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Maar was ook wel verbazingwekkend geweest als Dirk zoiets zou hebben gedaan. Blijft een held! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha, ach heb ik ook hoor, ben nogal goedgelovig ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:47 schreef feyenoord!!! het volgende:Maar was ook wel verbazingwekkend geweest als Dirk zoiets zou hebben gedaan. Blijft een held! ;) +1908..👊 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We missen je niet DIRKIE..😕 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mee in de malaise vandaag. Wel balen dat ie geschorst is volgende week |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah tegen de graafschap zijn kaarten ff uitzitten, prima toch. Die moet je zonder hem wel afkunnen.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ging beter zonder dirkie , nou werd er niemand in de weg gelopen. |
|
|
|