|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
topscorer 2016 wordt spannend. Janssen de Jong Kuyt Ziyech of Milik ... Wie gaat t worden ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Strooide mij gisteren iets te vaak met verkeerde passes. Verder een prima wedstrijd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Strooide mij gisteren iets te vaak met verkeerde passes. Verder een prima wedstrijd.. Die pass rechts in de ruimte? Je mag toch verwachten dat daar iemand staat? Vond het een hele slimme,een soort wake up call |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Strooide mij gisteren iets te vaak met verkeerde passes. Verder een prima wedstrijd.. Had in de 2e helft inderdaad een vage pass haha
Maar bij alle 3 de goals betrokken. Dankzij hem balbezit bij de 2-0. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt kan eretitel pakken: ''Dat zou heel knap zijn''
Twee clubs strijden nog om de landstitel, maar liefst vier spelers maken nog kans op de titel topscorer van de eredivisie. Vincent Janssen van AZ leidt met twintig doelpunten, maar Luuk de Jong (19), Dirk Kuyt (18) en Anaal Milik (18) hijgen hem in de nek.
''Ik denk dat uiteindelijk De Jong topscorer wordt, maar het zou sensationeel zijn als het Janssen of Kuyt zou worden'', aldus Peter Houtman in De Telegraf. ''Als Feyenoorder hoop ik natuurlijk op Kuyt. Ik vind het ongelofelijk knap wat hij laat zien. Er wordt weleens gezegd dat hij zoveel intikkers maakt, maar het is gewoon een kwaliteit als je iedere keer op de goede plaats staat.''
De 35-jarige Kuyt kan de oudste topscorer van Nederland worden. ''Ik was bijna 33 toen ik bij Sparta mijn laatste van vijf topscorerstitels pakte. Dat vond ik de mooiste'', aldus recordhouder Ruud Geels. ''We hadden een elftal met Dick Advocaat, Louis van Gaal en Danny Blind, maar het liep voor geen meter en toch schoot ik er 22 in en werd topscorer. Kuyt zou me nu kunnen opvolgen. Dat zou heel knap zijn.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik niet, daar is hij te lang voor weggebleven. T is wel een echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag ik vind hem echt een ambassadeur van onze club.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat vind ik wat anders. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind dat wel bij elkaar horen eigenlijk, maar begrijp je gedachte.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Hoop dat hij, wanneer hij stopt (hopelijk pas over een aantal jaar), daarna ook aan de club verbonden blijft. Als trainer of wat dan ook. Bij uitstek een persoon om voor je club te behouden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat nog wel 10 jaar mee... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 11:18 schreef feyenoord!!! het volgende:Hoop dat hij, wanneer hij stopt (hopelijk pas over een aantal jaar), daarna ook aan de club verbonden blijft. Als trainer of wat dan ook. Bij uitstek een persoon om voor je club te behouden. Eensert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
En Geert den Ouden dan met zijn teksten dat Feyenoord Kuyt moet vervangen... wat heeft Geert dan allemaal gepresteerd in zijn loopbaan dat hij dit over Kuyt gaat zeggen. Ongelofelijk. Wat Dirk nu presteert is beter dan wat Geert ooit gedaan heeft, haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend seizoen moet zijn vervanger er ook al zijn he |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Het is handig om alvast een vervanger in huis te hebben, hoewel ik verwacht dat Dirk er na komend seizoen gerust nog een seizoen aan vast wil plakken. Punt is echter dat Geert den Ouden stelt dat Feyenoord Kuyt moet vervangen en het geld wat aan hem besteed wordt aan een ander moet uitgeven. En dat lijkt me geen goed plan. Kuyt is nog altijd heel belangrijk voor de ploeg en lijkt als nummer '10' op te bloeien. Iedereen liep altijd te zeiken op Immers, omdat hij geen techniek had, maar in feite is Kuyt dan natuurlijk best of both worlds. Een goede basistechniek, voor de essentiële onderdelen, beter in afmaken en werkt keihard. Maar goed, de kwaliteiten van Kuyt zijn wel duidelijk.
Als je een vervanger alvast in huis wil halen, voor welke positie doe je dat dan? Op de flank zitten we sowieso niet breed, maar op de '10' positie is Gustafson denk ik de aangewezen man voor de toekomst. Dus wie zou je dan als vervanger willen halen? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Het is handig om alvast een vervanger in huis te hebben, hoewel ik verwacht dat Dirk er na komend seizoen gerust nog een seizoen aan vast wil plakken. Punt is echter dat Geert den Ouden stelt dat Feyenoord Kuyt moet vervangen en het geld wat aan hem besteed wordt aan een ander moet uitgeven. En dat lijkt me geen goed plan. Kuyt is nog altijd heel belangrijk voor de ploeg en lijkt als nummer '10' op te bloeien. Iedereen liep altijd te zeiken op Immers, omdat hij geen techniek had, maar in feite is Kuyt dan natuurlijk best of both worlds. Een goede basistechniek, voor de essentiële onderdelen, beter in afmaken en werkt keihard. Maar goed, de kwaliteiten van Kuyt zijn wel duidelijk.
Als je een vervanger alvast in huis wil halen, voor welke positie doe je dat dan? Op de flank zitten we sowieso niet breed, maar op de '10' positie is Gustafson denk ik de aangewezen man voor de toekomst. Dus wie zou je dan als vervanger willen halen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk is boos. Vind zijn wissel onterecht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond ik ook. Vond anderen eerder in aanmerking komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee joh, grapte daar n beetje over voor de camera. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar jij bent tegen elke beslissing van Gio. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maakt hem geen reet reet uit volgens mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet als hij ontslag neemt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond het juist een vrij logische wissel. Bilal voor hem (Kuyt dus) of Toornstra. Zat eventueel nog aan Vejinovic voor bv Vilhena te denken.
Het lag in de verwachting dat FC Twente nog wat wilde proberen op het einde, waardoor er dus in de omschakeling meer ruimte zou komen. Dan is Kuyt niet meer de rapste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik had Bilal <-> Elia logischer gevonden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Elia zat minder in de wedstrijd maar is op de counter een stuk gevaarlijker dan Kuyt. Vind voor meerdere opties wat te zeggen. Kan goed met deze beslissing leven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In de rust wel. Nu vond ik het n prima keuze Omdat op dat tijdstip de wedstrijd om iets anders vroeg zoals T al zei.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond het juist een vrij logische wissel. Bilal voor hem (Kuyt dus) of Toornstra. Zat eventueel nog aan Vejinovic voor bv Vilhena te denken. Het lag in de verwachting dat FC Twente nog wat wilde proberen op het einde, waardoor er dus in de omschakeling meer ruimte zou komen. Dan is Kuyt niet meer de rapste. Eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word een toptrainer...Een Guardiola,maar dan anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vast, maar pas over jaren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt begrijpt wissel niet: ''Ik wil naar de 20 goals toe''
Dirk Kuyt was niet blij met zijn wissel in het gewonnen duel tussen FC Twente en Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdammers had het duel graag beslist.
''Het gaat om Feyenoord en niet om een individuele prijs voor mij. Maar als je op 18 goals staat wil je graag naar de 20 toe. Los daarvan wil ik bij Feyenoord gewoon alles spelen'', beargumenteert Kuyt in De Telegraf. ''Ik heb te veel respect voor de trainer om daarover te zeuren.''
''Maar ik vind wel dat iedere speler die uit het veld wordt gehaald het recht heeft te horen wat de reden is. Daar moet je ook geen halszaak van maken, er zal wel een momentje komen om even te kletsen. Ja, of ik nu 18 of 35 ben, ik ben nog steeds teleurgesteld als ik niet alles kan spelen.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lachen man.... nog steeds teleurgesteld als hij gewisseld wordt... Wat een geweldige mentaliteit heeft die gozer toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat wel, maar om nou uitsluitend om het opkrikken van zijn scoretotaal te willen blijven spelen... |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Het wiselbeleid is ook niet het sterkste punt van GIo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:Dat wel, maar om nou uitsluitend om het opkrikken van zijn scoretotaal te willen blijven spelen... Siert hem juist wel.. |
|
|
|