BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Vind ik ook...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 april 2016 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:
Dat wel, maar om nou uitsluitend om het opkrikken van zijn scoretotaal te willen blijven spelen...
Eens
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 12 april 2016 - 09:35   quote  deeplink  
Wat wordt er toch veel over hem geschreven Dirk & Gio gaan lekker een bakkie drinken op het kantoor van Gio en alles is of komt weer goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik had Bilal <-> Elia logischer gevonden.
Een trainer denkt natuurlijk ook aan het psycholigische aspect. Wisselde hij Elia, demotiveert hij hem tot op het bot. Nu geeft hij hem de kans over dat donderse dooie punt te komen. Het duurt echter wel verrekte lang hoor, maar hij komt er langzaamaan wel weer aan. Soms kan een lekker doelpuntje daar al verandering in brengen. Die volley of die kopbal op de lat hadden dat kunnen zijn. Ik vond de wissel Kuyt prima. Niet dat Kuyt zo slecht speelde, integendeel, maar ik snap de keuze van Gio wel. Kuyt gaf alleen aan dat hij liever had willen blijven spelen, maar dat zal voor alle elf gelden. Dat hij het bokje is en het gewoon even aan de trainer gaat vragen, mag toch. Het zijn volwassen mannen. Niets aan de hand. Dat is alleen maar gretigheid van Dirkie. Mooi toch?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 09:35 schreef de bluffer het volgende:
Wat wordt er toch veel over hem geschreven Dirk & Gio gaan lekker een bakkie drinken op het kantoor van Gio en alles is of komt weer goed
Hey Bluffer, er werd je wat gevraagd in het Twente topic!
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 12 april 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hey Bluffer, er werd je wat gevraagd in het Twente topic!
Ben je nou zo dom
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 april 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 09:54 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Een trainer denkt natuurlijk ook aan het psycholigische aspect. Wisselde hij Elia, demotiveert hij hem tot op het bot. Nu geeft hij hem de kans over dat donderse dooie punt te komen. Het duurt echter wel verrekte lang hoor, maar hij komt er langzaamaan wel weer aan. Soms kan een lekker doelpuntje daar al verandering in brengen. Die volley of die kopbal op de lat hadden dat kunnen zijn. Ik vond de wissel Kuyt prima. Niet dat Kuyt zo slecht speelde, integendeel, maar ik snap de keuze van Gio wel. Kuyt gaf alleen aan dat hij liever had willen blijven spelen, maar dat zal voor alle elf gelden. Dat hij het bokje is en het gewoon even aan de trainer gaat vragen, mag toch. Het zijn volwassen mannen. Niets aan de hand. Dat is alleen maar gretigheid van Dirkie. Mooi toch?
Volgens mij heeft niemand bij Feyenoord er een probleem mee dat Dirk aangeeft graag 90 minuten te willen spelen en daarbij nog proberen een goal te maken. Laat inderdaad zijn gretigheid zien. Dat hij aangeeft met van Bronckhorst te gaan praten, is ook niet heel gek. Hij mag toch vragen waarom hij gewisseld werd. Als het al zo'n groot nieuws is dat de aanvoerder dat vraagt.. Bovendien staat Kuyt daar met een glimlach en is het dus duidelijk ook met een knipoog bedoeld.

De problemen worden veroorzaakt door mensen in de media die onrust willen zaaien en eindelijk weer wat gevonden hebben om te zagen, wat natuurlijk hard nodig was nu Feyenoord 6 keer op rij gewonnen heeft. Dit is toch geen journalistiek zeg, nouja, riooljournalistiek misschien. Puur onrust zaaien over iets wat helemaal geen probleem is binnen de club.
van geil
 van geil - dinsdag 12 april 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Mediashow.
Kuyt zei het duidelijk met n knipoog.
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 april 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:17 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom
Nou mijnheer Bluffert.... volgens mij draait u de boel een beetje om....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:17 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom
Geef gewoon antwoord?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:26 schreef van geil het volgende:
Mediashow.
Kuyt zei het duidelijk met n knipoog.
Kuyt reageert: ''Er is niks aan de hand''

fz15w9.jpg

Dirk Kuyt heeft in het programma Namen & Rugnummer van RTV Utrecht kort gereageerd op de 'ophef' die is ontstaan. De aanvaller zou met zijn uitspraken extra druk hebben neergelegd bij de trainer. "Je weet hoe het werkt met de media in Nederland. Die maken van een klein iets vaak iets heel groots."

"Er is niks aan de hand", vervolgt Kuyt over zijn uitspraken na afloop van de wedstrijd FC Twente - Feyenoord. "Ik ben een speler die alles wil spelen. Als je dan een keer gewisseld word, ben je niet blij. Maar het hoort bij topsport", besluit Kuyt in het praatprogramma.
van geil
 van geil - woensdag 13 april 2016 - 06:13   quote  deeplink  
Precies.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 april 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ik neem aan dat elke voetballer baalt als hij gewisseld wordt terwijl je niet geblesseerd bent. En helemaal niet als je lekker voetbalt, want dat deden ze..

Knap staaltje 'problemen zien die er niet zijn' van de pers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 april 2016 - 08:12   quote  deeplink  
Vandaag maar weer wisselen ergens in de 65ste minuut ofzo.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 16 april 2016 - 11:35   quote  deeplink  
Ik blijf het vreemd vinden om je aanvoerder te wisselen als het niet gaat om een blessure of sparen voor aankomende wedstrijden. Je ondergraaft zijn positie in de groep....Daarnaast was er geen echte aanleiding om hem te wisselen..
moa
 moa - zaterdag 16 april 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 11:35 schreef CobusIII het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden om je aanvoerder te wisselen als het niet gaat om een blessure of sparen voor aankomende wedstrijden. Je ondergraaft zijn positie in de groep....Daarnaast was er geen echte aanleiding om hem te wisselen..
Beloning voor Bilal's arbeid op de training?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 april 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Behalve dat hij heel matig speelde, maar dat waren er meer.
van geil
 van geil - zaterdag 16 april 2016 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op alle punten oneens.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 21:24   quote  deeplink  
Vreselijk..
MMM
 MMM - zaterdag 16 april 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Heel slecht
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 22:10   quote  deeplink  
Kuyt mist kansen: 'Normaal heb ik die scherpte wel''

dfy5c0.jpg

Dirk Kuyt baalde zaterdagavond van het resultaat tegen FC Groningen en van zichzelf. Feyenoord kwam namelijk niet verder dan een 1-1 gelijkspel in de eigen Kuip. ''We creëren in de tweede helft genoeg kansen, maar hij gaat er niet in'', analyseerde de aanvoerder tegenover Fox Sports.

De 35-jarige publiekslieveling had zelf ook moeten scoren. ''Ik had vooral de mogelijkheid om toen de trekker over te halen. Normaal heb ik wel die scherpte, maar vandaag niet. Het gaat de laatste weken beter en beter, dus is het jammer dat we die lijn vandaag niet hebben doorgetrokken.''

Kuyt keek ook al voorzichtig vooruit naar de bekerfinale van volgende week. ''Misschien is het wel goed om even wakker geschud te worden.'' Tot slot reageerde hij kort op alle commotie van deze week over de wissel tegen FC Twente. ''Ik bepaal de wissels niet en heb veel respect voor de trainer.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 07:31   quote  deeplink  
''Kuyt niet in grootse vorm, mogelijk heeft dat er ingehakt''

15xokuv.jpg

Dirk Kuyt speelde tegen FC Groningen op zijn zachtst gezegd geen gelukkige wedstrijd. De aanvoerder miste enkele grote kansen en ook in balbezit was hij minder sterk. ''Dirk is niet in grootse vorm'', constateert Telegraf-rapporteur Ad Brouwers dan ook.

''Er mislukten veel dingen bij hem. Zelfs met zijn werklust kon hij dat ditmaal niet compenseren. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit die je levert. Kuyt liet te veel kansen onbenut'', stelt de voormalig profspeler van NAC Breda. ''Misschien is er bij Dirk ook sprake van wat vermoeidheid. Bovendien heeft Feyenoord net voor en na de winterstop natuurlijk een moeilijke periode gekend, met zeven verloren duels op rij. Mogelijk heeft dat er bij Kuyt extra ingehakt, want hij is een jongen die daar niet zo goed tegen kan.''

Dat mag uiteraard niet in de bekerfinale ook gebeuren. ''Ze moeten beseffen dat het tegen FC Utrecht anders moet, want het was gewoon niet goed. Wanneer Feyenoord geconcentreerd aan de bekerfinale begint en de spelers hun niveau halen, dan zal de kwaliteit in de selectie uiteindelijk de doorslag geven. Maar doen ze dat niet, dan is FC Utrecht een hele taaie tegenstander. Dat heeft die ploeg tegen Ajaks ook weer laten zien. Wat dat betreft ben ik er voor Feyenoord niet gerust op dat ze volgende week met de beker in hun handen staan.''
tomson
 tomson - maandag 18 april 2016 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 07:31 schreef RenatoBos het volgende:
''Kuyt niet in grootse vorm, mogelijk heeft dat er ingehakt''

[ afbeelding ]

Dirk Kuyt speelde tegen FC Groningen op zijn zachtst gezegd geen gelukkige wedstrijd. De aanvoerder miste enkele grote kansen en ook in balbezit was hij minder sterk. ''Dirk is niet in grootse vorm'', constateert Telegraf-rapporteur Ad Brouwers dan ook.

''Er mislukten veel dingen bij hem. Zelfs met zijn werklust kon hij dat ditmaal niet compenseren. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit die je levert. Kuyt liet te veel kansen onbenut'', stelt de voormalig profspeler van NAC Breda. ''Misschien is er bij Dirk ook sprake van wat vermoeidheid. Bovendien heeft Feyenoord net voor en na de winterstop natuurlijk een moeilijke periode gekend, met zeven verloren duels op rij. Mogelijk heeft dat er bij Kuyt extra ingehakt, want hij is een jongen die daar niet zo goed tegen kan.''

Dat mag uiteraard niet in de bekerfinale ook gebeuren. ''Ze moeten beseffen dat het tegen FC Utrecht anders moet, want het was gewoon niet goed. Wanneer Feyenoord geconcentreerd aan de bekerfinale begint en de spelers hun niveau halen, dan zal de kwaliteit in de selectie uiteindelijk de doorslag geven. Maar doen ze dat niet, dan is FC Utrecht een hele taaie tegenstander. Dat heeft die ploeg tegen Ajaks ook weer laten zien. Wat dat betreft ben ik er voor Feyenoord niet gerust op dat ze volgende week met de beker in hun handen staan.''
Dus.... zonder die "ouwe man" hebben we een stuurloos schip ? Dirk moet makkelijk inwisselbaar zijn met iemand die op de bank zit. Zoniet dan heeft v Geel zitten pitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door tomson --
VVout
 VVout - maandag 18 april 2016 - 08:10   quote  deeplink  
Kazim?
tomson
 tomson - maandag 18 april 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 08:10 schreef VVout het volgende:
Kazim?
Doe me een lol.. ik bedoel voetballers, geen gangsters
VVout
 VVout - maandag 18 april 2016 - 08:17   quote  deeplink  
Ghèhè, maar het was een sleurder die aan het elftal trok als er wat moest gebeuren. Anass heeft dat ook dat ie zo venijnig en opzwepend kan kijken als de rest zit te sukkelen, verder vind ik niemand die dat zo heeft.
VVout
 VVout - maandag 18 april 2016 - 08:18   quote  deeplink  
Immers misschien, maar ja...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 12:48   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaa..😀
nr 10
 nr 10 - maandag 18 april 2016 - 17:00   quote  deeplink  
Wat een drama zaterdag. Ik durf te wedden dat ie hem er ook bij Getrude niet in kreeg.
Barabas
 Barabas - maandag 18 april 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Was inderdaad een behoorlijk slappe bedoening...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Niet te begrijpen die eerste helft..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 april 2016 - 20:20   quote  deeplink  
Kuyt: 'Hopelijk begin van succesvolle reeks'

(http://youtu.be/kiREx9LkjgY)
van geil
 van geil - donderdag 21 april 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:00 schreef nr 10 het volgende:
Wat een drama zaterdag. Ik durf te wedden dat ie hem er ook bij Getrude niet in kreeg.
Kan ik beamen .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 april 2016 - 20:52   quote  deeplink  
Bij jou lukte het ook niet..(?)
ar
 ar - donderdag 21 april 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Hij is wat ouder he..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 april 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Verwacht je toch dat ie behoorlijk is oogerekt..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 april 2016 - 21:25   quote  deeplink  
Of wa..
ar
 ar - donderdag 21 april 2016 - 21:28   quote  deeplink  
ja,zo,n olifantenslurf..
van geil
 van geil - donderdag 21 april 2016 - 22:56   quote  deeplink  
N Duitse staander heren.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 april 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Met zo'n paarse stahlhelm erop?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Mag overigens hopen dat we die 120 minuten niet nodig gaan hebben..
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 april 2016 - 11:59   quote  deeplink  
Waar voor mijn geld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 april 2016 - 12:14   quote  deeplink  
+1908
Ik hoop op een verlenging met kramp bij diverse spelers en dat Achahbar er in de 108ste minuut in komt om via een weergaloze achtie de wedstrijd te beslissen. Is veel heroïscher en wat is er nou mooier dan verlenging (op voetbalgebied hè)?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door Arie.Klooster --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Snap de gedachte, maar tegen Utrecht zou je dit in 90 minuten af moeten kunnen maken natuurlijk
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 april 2016 - 13:20   quote  deeplink  
Zou je eigenlijk in drie kwartier al moeten kunnen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Klopt, maar je speelt nu eenmaal sowieso 90 minuten.
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 13:52 schreef feyenoord!!! het volgende:
Klopt, maar je speelt nu eenmaal sowieso 90 minuten.
:)
ar
 ar - vrijdag 22 april 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Dirk maakt de winnende.
Ik voel het.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 21:35 schreef ar het volgende:
Dirk maakt de winnende.
Ik voel het.
Jij zit op de wc dus..
ar
 ar - vrijdag 22 april 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Ik lig nu lekker op de bank.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

0.0249679