|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:Dat wel, maar om nou uitsluitend om het opkrikken van zijn scoretotaal te willen blijven spelen... Eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat wordt er toch veel over hem geschreven Dirk & Gio gaan lekker een bakkie drinken op het kantoor van Gio en alles is of komt weer goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Een trainer denkt natuurlijk ook aan het psycholigische aspect. Wisselde hij Elia, demotiveert hij hem tot op het bot. Nu geeft hij hem de kans over dat donderse dooie punt te komen. Het duurt echter wel verrekte lang hoor, maar hij komt er langzaamaan wel weer aan. Soms kan een lekker doelpuntje daar al verandering in brengen. Die volley of die kopbal op de lat hadden dat kunnen zijn. Ik vond de wissel Kuyt prima. Niet dat Kuyt zo slecht speelde, integendeel, maar ik snap de keuze van Gio wel. Kuyt gaf alleen aan dat hij liever had willen blijven spelen, maar dat zal voor alle elf gelden. Dat hij het bokje is en het gewoon even aan de trainer gaat vragen, mag toch. Het zijn volwassen mannen. Niets aan de hand. Dat is alleen maar gretigheid van Dirkie. Mooi toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 09:35 schreef de bluffer het volgende:Wat wordt er toch veel over hem geschreven Dirk & Gio gaan lekker een bakkie drinken op het kantoor van Gio en alles is of komt weer goed Hey Bluffer, er werd je wat gevraagd in het Twente topic! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 09:54 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Een trainer denkt natuurlijk ook aan het psycholigische aspect. Wisselde hij Elia, demotiveert hij hem tot op het bot. Nu geeft hij hem de kans over dat donderse dooie punt te komen. Het duurt echter wel verrekte lang hoor, maar hij komt er langzaamaan wel weer aan. Soms kan een lekker doelpuntje daar al verandering in brengen. Die volley of die kopbal op de lat hadden dat kunnen zijn. Ik vond de wissel Kuyt prima. Niet dat Kuyt zo slecht speelde, integendeel, maar ik snap de keuze van Gio wel. Kuyt gaf alleen aan dat hij liever had willen blijven spelen, maar dat zal voor alle elf gelden. Dat hij het bokje is en het gewoon even aan de trainer gaat vragen, mag toch. Het zijn volwassen mannen. Niets aan de hand. Dat is alleen maar gretigheid van Dirkie. Mooi toch? Volgens mij heeft niemand bij Feyenoord er een probleem mee dat Dirk aangeeft graag 90 minuten te willen spelen en daarbij nog proberen een goal te maken. Laat inderdaad zijn gretigheid zien. Dat hij aangeeft met van Bronckhorst te gaan praten, is ook niet heel gek. Hij mag toch vragen waarom hij gewisseld werd. Als het al zo'n groot nieuws is dat de aanvoerder dat vraagt.. Bovendien staat Kuyt daar met een glimlach en is het dus duidelijk ook met een knipoog bedoeld.
De problemen worden veroorzaakt door mensen in de media die onrust willen zaaien en eindelijk weer wat gevonden hebben om te zagen, wat natuurlijk hard nodig was nu Feyenoord 6 keer op rij gewonnen heeft. Dit is toch geen journalistiek zeg, nouja, riooljournalistiek misschien. Puur onrust zaaien over iets wat helemaal geen probleem is binnen de club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mediashow. Kuyt zei het duidelijk met n knipoog. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nou mijnheer Bluffert.... volgens mij draait u de boel een beetje om.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geef gewoon antwoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kuyt reageert: ''Er is niks aan de hand''
Dirk Kuyt heeft in het programma Namen & Rugnummer van RTV Utrecht kort gereageerd op de 'ophef' die is ontstaan. De aanvaller zou met zijn uitspraken extra druk hebben neergelegd bij de trainer. "Je weet hoe het werkt met de media in Nederland. Die maken van een klein iets vaak iets heel groots."
"Er is niks aan de hand", vervolgt Kuyt over zijn uitspraken na afloop van de wedstrijd FC Twente - Feyenoord. "Ik ben een speler die alles wil spelen. Als je dan een keer gewisseld word, ben je niet blij. Maar het hoort bij topsport", besluit Kuyt in het praatprogramma. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik neem aan dat elke voetballer baalt als hij gewisseld wordt terwijl je niet geblesseerd bent. En helemaal niet als je lekker voetbalt, want dat deden ze..
Knap staaltje 'problemen zien die er niet zijn' van de pers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag maar weer wisselen ergens in de 65ste minuut ofzo. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik blijf het vreemd vinden om je aanvoerder te wisselen als het niet gaat om een blessure of sparen voor aankomende wedstrijden. Je ondergraaft zijn positie in de groep....Daarnaast was er geen echte aanleiding om hem te wisselen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2016 - 11:35 schreef CobusIII het volgende:Ik blijf het vreemd vinden om je aanvoerder te wisselen als het niet gaat om een blessure of sparen voor aankomende wedstrijden. Je ondergraaft zijn positie in de groep....Daarnaast was er geen echte aanleiding om hem te wisselen.. Beloning voor Bilal's arbeid op de training? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2016 - 11:35 schreef CobusIII het volgende:Ik blijf het vreemd vinden om je aanvoerder te wisselen als het niet gaat om een blessure of sparen voor aankomende wedstrijden. Je ondergraaft zijn positie in de groep....Daarnaast was er geen echte aanleiding om hem te wisselen.. Behalve dat hij heel matig speelde, maar dat waren er meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2016 - 11:35 schreef CobusIII het volgende:Ik blijf het vreemd vinden om je aanvoerder te wisselen als het niet gaat om een blessure of sparen voor aankomende wedstrijden. Je ondergraaft zijn positie in de groep....Daarnaast was er geen echte aanleiding om hem te wisselen.. Op alle punten oneens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt mist kansen: 'Normaal heb ik die scherpte wel''
Dirk Kuyt baalde zaterdagavond van het resultaat tegen FC Groningen en van zichzelf. Feyenoord kwam namelijk niet verder dan een 1-1 gelijkspel in de eigen Kuip. ''We creëren in de tweede helft genoeg kansen, maar hij gaat er niet in'', analyseerde de aanvoerder tegenover Fox Sports.
De 35-jarige publiekslieveling had zelf ook moeten scoren. ''Ik had vooral de mogelijkheid om toen de trekker over te halen. Normaal heb ik wel die scherpte, maar vandaag niet. Het gaat de laatste weken beter en beter, dus is het jammer dat we die lijn vandaag niet hebben doorgetrokken.''
Kuyt keek ook al voorzichtig vooruit naar de bekerfinale van volgende week. ''Misschien is het wel goed om even wakker geschud te worden.'' Tot slot reageerde hij kort op alle commotie van deze week over de wissel tegen FC Twente. ''Ik bepaal de wissels niet en heb veel respect voor de trainer.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Kuyt niet in grootse vorm, mogelijk heeft dat er ingehakt''
Dirk Kuyt speelde tegen FC Groningen op zijn zachtst gezegd geen gelukkige wedstrijd. De aanvoerder miste enkele grote kansen en ook in balbezit was hij minder sterk. ''Dirk is niet in grootse vorm'', constateert Telegraf-rapporteur Ad Brouwers dan ook.
''Er mislukten veel dingen bij hem. Zelfs met zijn werklust kon hij dat ditmaal niet compenseren. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit die je levert. Kuyt liet te veel kansen onbenut'', stelt de voormalig profspeler van NAC Breda. ''Misschien is er bij Dirk ook sprake van wat vermoeidheid. Bovendien heeft Feyenoord net voor en na de winterstop natuurlijk een moeilijke periode gekend, met zeven verloren duels op rij. Mogelijk heeft dat er bij Kuyt extra ingehakt, want hij is een jongen die daar niet zo goed tegen kan.''
Dat mag uiteraard niet in de bekerfinale ook gebeuren. ''Ze moeten beseffen dat het tegen FC Utrecht anders moet, want het was gewoon niet goed. Wanneer Feyenoord geconcentreerd aan de bekerfinale begint en de spelers hun niveau halen, dan zal de kwaliteit in de selectie uiteindelijk de doorslag geven. Maar doen ze dat niet, dan is FC Utrecht een hele taaie tegenstander. Dat heeft die ploeg tegen Ajaks ook weer laten zien. Wat dat betreft ben ik er voor Feyenoord niet gerust op dat ze volgende week met de beker in hun handen staan.'' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 07:31 schreef RenatoBos het volgende:''Kuyt niet in grootse vorm, mogelijk heeft dat er ingehakt''[ afbeelding ] Dirk Kuyt speelde tegen FC Groningen op zijn zachtst gezegd geen gelukkige wedstrijd. De aanvoerder miste enkele grote kansen en ook in balbezit was hij minder sterk. ''Dirk is niet in grootse vorm'', constateert Telegraf-rapporteur Ad Brouwers dan ook.''Er mislukten veel dingen bij hem. Zelfs met zijn werklust kon hij dat ditmaal niet compenseren. Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit die je levert. Kuyt liet te veel kansen onbenut'', stelt de voormalig profspeler van NAC Breda. ''Misschien is er bij Dirk ook sprake van wat vermoeidheid. Bovendien heeft Feyenoord net voor en na de winterstop natuurlijk een moeilijke periode gekend, met zeven verloren duels op rij. Mogelijk heeft dat er bij Kuyt extra ingehakt, want hij is een jongen die daar niet zo goed tegen kan.'' Dat mag uiteraard niet in de bekerfinale ook gebeuren. ''Ze moeten beseffen dat het tegen FC Utrecht anders moet, want het was gewoon niet goed. Wanneer Feyenoord geconcentreerd aan de bekerfinale begint en de spelers hun niveau halen, dan zal de kwaliteit in de selectie uiteindelijk de doorslag geven. Maar doen ze dat niet, dan is FC Utrecht een hele taaie tegenstander. Dat heeft die ploeg tegen Ajaks ook weer laten zien. Wat dat betreft ben ik er voor Feyenoord niet gerust op dat ze volgende week met de beker in hun handen staan.'' Dus.... zonder die "ouwe man" hebben we een stuurloos schip ? Dirk moet makkelijk inwisselbaar zijn met iemand die op de bank zit. Zoniet dan heeft v Geel zitten pitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Doe me een lol.. ik bedoel voetballers, geen gangsters |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, maar het was een sleurder die aan het elftal trok als er wat moest gebeuren. Anass heeft dat ook dat ie zo venijnig en opzwepend kan kijken als de rest zit te sukkelen, verder vind ik niemand die dat zo heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Immers misschien, maar ja... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat een drama zaterdag. Ik durf te wedden dat ie hem er ook bij Getrude niet in kreeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was inderdaad een behoorlijk slappe bedoening... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet te begrijpen die eerste helft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 17:00 schreef nr 10 het volgende:Wat een drama zaterdag. Ik durf te wedden dat ie hem er ook bij Getrude niet in kreeg. Kan ik beamen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij jou lukte het ook niet..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht je toch dat ie behoorlijk is oogerekt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Met zo'n paarse stahlhelm erop? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Mag overigens hopen dat we die 120 minuten niet nodig gaan hebben.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
+1908 Ik hoop op een verlenging met kramp bij diverse spelers en dat Achahbar er in de 108ste minuut in komt om via een weergaloze achtie de wedstrijd te beslissen. Is veel heroïscher en wat is er nou mooier dan verlenging (op voetbalgebied hè)?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Snap de gedachte, maar tegen Utrecht zou je dit in 90 minuten af moeten kunnen maken natuurlijk |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zou je eigenlijk in drie kwartier al moeten kunnen. |
|
|
|