BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2016 - 21:47   quote  deeplink  
Uit te chillen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Zit je me nu te verleiden of zo dwaas..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 april 2016 - 21:51   quote  deeplink  
Dark room aan het inrichten samen?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 04:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:
Dark room aan het inrichten samen?
Dark room..
ar
 ar - zaterdag 23 april 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2016 - 04:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dark room..
Dat je aan me denkt op dat tijdstip.
Ook van jou..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 19:15   quote  deeplink  
Net wakker he..😕
ar
 ar - zaterdag 23 april 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Luilak.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Joooo vanochtend vroeg he, toen jij nog op 1 oor lag..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 19:26   quote  deeplink  
Kuyt: ''Het voelt als een drug, al heb ik nooit drugs gebruikt''

15xokuv.jpg

Dirk Kuyt speelt morgenavond voor zijn vijfde prijs op rij, maar pas voor zijn eerste trofee met Feyenoord. Aan het begin van het seizoen hoopte de routinier nog op een schaal. ''Ik wilde kampioen worden,'' knikt Kuyt in gesprek met het Algemeen Dagblad.

''Dat was mijn doel. Of het realistisch was, doet nu niet meer ter zake. Als we derde worden, en dat weet ik eigenlijk wel zeker, en we winnen de beker, boeken we betere resultaten dan vorig seizoen. Ik heb vier seizoenen op rij prijzen gepakt, de KNVB-beker moet de vijfde prijs op rij worden. Bij Feyenoord moeten we het karakter terugbrengen van prijzen willen winnen. Dat moet je leren.''

Kuyt weet wat het allermooiste is. En dat is niet per se de Coolsingel. ''Dat als er is afgefloten en je hebt de wedstrijd daadwerkelijk gewonnen. Dat is uniek. Wat daarna komt aan huldigingen en zo, dat is ook prachtig hoor. Maar dat laatste fluitsignaal bij een prijs, dat is het allermooiste.'' Met FC Utrecht won hij de beker al.Voor ons voelde die finale als een soort drug. Al heb ik nog nooit drugs gebruikt hoor. Wel drank trouwens.''
Barabas
 Barabas - zaterdag 23 april 2016 - 19:31   quote  deeplink  
Zou ik ook zeggen Dirk.... in een beetje vissersdorp is vast goede coke te krijgen, dus komt goed. Na zijn carrière samen met Geertrude langs de lijn krijgt zo toch een andere lading.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Erremuuse witte..
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Het interesseert me vandaag niet wat hij slikt of snuift als hij er maar n paar in schiet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 14:36   quote  deeplink  
En na de wedstrijd UC zeker..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Kuyt: ''Vanaf nu gaan we meer prijzen winnen''

2dgq8ba.jpg

Dirk Kuyt had net zijn eerste prijs als Feyenoorder in de wacht gesleept, maar de aanvoerder van de Rotterdammers denkt al meteen aan meer eremetaal in De Kuip. ''Hier heeft iedereen zolang naar gehunkerd'', zei Kuyt kort na de gewonnen bekerfinale (2-1).

''Die supporetrs nog veel meer dan wij als spelers. Pijzen horen bij feyenoord. Vanaf nu gaan we meer prijzen winnen. Je moet ergens beginnen en dit is een goed begin. We hebben een bijzonder seizoen meegemaakt, maar in de beker zijn we de verdiende winnaar.''

Kuyt reageerde kort op een eventuele contractverlenging. ''Eerst dit feestje vieren.'' En over zijn blessure. ''Ik denk dat ik vandaag, morgen en dinsdag niets voel, maar het is een probleempje.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Dirk Kuyt wint de beker als captain van Feyenoord

(http://youtu.be/j9CmaLl_-ts)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:50   quote  deeplink  
KUYT: HIERVOOR BEN IK TERUGGEKOMEN NAAR FEYENOORD

15xokuv.jpg

Voor Dirk Kuyt was de KNVB beker die hij zondagavond won de eerste prijs in dienst van Feyenoord. Hiervoor ben ik teruggekomen, zei de 35-jarige aanvoerder, die afgelopen zomer na negen jaar terugkeerde in De Kuip en zondagavond uit handen van Wim Jansen de beker ontving.

Kuyt: Het is het vijfde jaar op rij dat ik een prijs win en het went nooit. Het gevoel van prijzen winnen is onbeschrijfelijk. Ik zei het nog tegen de trainer: het is zón lekker gevoel om een prijs in je handen te hebben. En zeker met Feyenoord, dat een aantal moeilijke jaren heeft gehad. Deze club hunkert al zo lang naar prijzen, het is pas de derde deze eeuw. Daarom verdient de club deze prijs. Hopelijk is dit het begin van meer mooie momenten voor de club.

We speelden tegen FC Utrecht in de eerste helft heel goed, maar hebben verzuimd om meer dan één goal te maken. Gelukkig raakten we na de 1-1 niet in de war en hebben we de overwinning uit het vuur gesleept. Zelf voelde ik me tijdens de wedstrijd heel fit, maar tegen het einde verkrampte mijn kuit helemaal, een nawee van de schop die ik tegen Vitesse heb gehad. Daarom werd ik gewisseld.

We hadden ons ten doel gesteld om zo lang mogelijk mee te doen om de koppositie. Door een moeilijke periode is dat niet gelukt, maar ook de beker is een hoofdprijs. Als je ziet welke tegenstanders we hebben verslagen, dan zijn wij de terechte bekerwinnaar. We hebben met elkaar een fantastische prestatie geleverd. We hebben niet alleen de beker gewonnen, maar ook Europees voetbal gewonnen. We hebben sowieso zes groepswedstrijden in de Europa League, dat levert veel voordelen op voor de club.
MMM
 MMM - zondag 24 april 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Het is je gegund held!

Mooie assist.
MMM
 MMM - maandag 25 april 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Dirk op de Coolsingel.

SCHITTEREND!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
Haha kon je het droog houden..(?)
ar
 ar - maandag 25 april 2016 - 14:40   quote  deeplink  
Prachtig voor Dirk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 14:44   quote  deeplink  
100% loop de noppen onder zijn kicks vandaan voor Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Geweldenaart..
MMM
 MMM - maandag 25 april 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 14:38 schreef RenatoBos het volgende:
Haha kon je het droog houden..(?)
Haha zeker maat, maar deed me wel wat!
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 april 2016 - 15:19   quote  deeplink  
Hij was weer goed bezig op het balkon vandaag
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 15:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha zeker maat, maar deed me wel wat!
Dat begrijp ik heel goed. Stond zelf te janken toen hij ons destijds verliet..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Feyenoord won zondagavond de KNVB-beker door met 2-1 van FC Utrecht te winnen. Dirk Kuyt moest vanwege een blessure in de tweede helft het veld verlaten. Op de bank hield de aanvoerder door middel van een stopwatch de extra tijd in de gaten.

Ik vond zijn houding voor zon volwassen speler een beetje onvolwassen, aldus Derksen in Voetbal Inside. Een beetje camerabewust. Ik word daar een beetje misselijk van. Ook dat gedoe met al die kinderen op het veld, dat gaat ook te ver. Ik zal eens al mijn ex-vrouwen op het veld doen, dat is andere koek.

Ook over het spel van Kuyt was Derksen niet echt te spreken. Hij speelde net als heel Feyenoord. Het leek nergens op. De aanvoerder van de Rotterdammers werd overigens wel speler van de week bij het televisieprogramma.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 12:27   quote  deeplink  
Als die achterlijke jodensnor probeert over te steken en ik rijd daar toevallig schiet mijn poot 'per ongeluk' van de koppeling en hoop ik serieus dat ie er niet meer boven opkomt. Wat een misselijke vent is dat zeg. Als er 1 camerageil is is hij het wel om op deze manier zieltjes te winnen. 😡
nr 10
 nr 10 - dinsdag 26 april 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Sterf lekker eenzaam, Dreksen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 14:04   quote  deeplink  
je haalt me de woorden uit de mond maat..👊
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 14:05   quote  deeplink  
Beter ga ik daar maar niet in het publiek zitten want ik zou er echt wat van zeggen. Interesseert me die tv voor geen meter..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 april 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 13:28 schreef nr 10 het volgende:
Sterf lekker eenzaam, Dreksen.
Iedereen sterft eenzaam ,of snap je die niet?
VVout
 VVout - dinsdag 26 april 2016 - 15:24   quote  deeplink  
Je komt uit een doos en gaat in een doos, swat.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 26 april 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 15:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iedereen sterft eenzaam ,of snap je die niet?
Nee, gelukkig niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 april 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Wint Feyenoord een keer en heel de tv-wereld kraakt alles, maar dan ook alles af... 't is ook nooit goed hè. Feyenoord heeft dit toernooi gewoon goed gespeeld. Misschien dat de finale niet zo goed was, maar daarom is de totale zege wel mooi. Daar hoor je ze dan weer niet over. Nee, gaan ze zeiken over randzaken van randzaken... Pfff, moe word je van zulke gasten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Niet alleen de tv wereld Arie.
Barabas
 Barabas - woensdag 27 april 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Komt omdat we Ojoks hebben verslagen.

Of liever: Te kakken hebben gezet!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Dirk geblesseerd aan de kuit.,
VVout
 VVout - donderdag 28 april 2016 - 15:28   quote  deeplink  
Dan is voor hem dit seizoen het spelletje waarschijnlijk uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Jammer voor hem maar ach moet geen probleem zijn toch. Als ie er volgend seizoen maar weer staat..
VVout
 VVout - donderdag 28 april 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Job zit er op, rondje nog de laatste wedstrijd en volgend seizoen er fris tegen aan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 15:50   quote  deeplink  
JUISTEM..
MMM
 MMM - donderdag 28 april 2016 - 20:16   quote  deeplink  
downloadpicturepreview.pp?id=45333656
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 20:42   quote  deeplink  
😘
ar
 ar - donderdag 28 april 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Feyenoorder.
MMM
 MMM - donderdag 28 april 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Schitterende foto
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 mei 2016 - 07:08   quote  deeplink  
Kuyt herstelt van blessure: ''Het gaat de goede kant op''

kuijt-noemt-late-bekerzege-ajax-vooral-mooi-legioen.jpg

Feyenoord kan ook komende week niet beschikken over de geschorste spits Michiel Kramer. Aanvoerder Dirk Kuyt heeft wel goede hoop dat hij er in het thuisduel met NEC bij is.

De 35-jarige speler herstelt momenteel van een kuitblessure. ''En het gaat de goede kant op'', bevestigt hij in het Algemeen Dagblad. Kuyt zag zijn ploeg gisteren vanaf de tribune met 0-1 winnen door een doelpunt van Anass Achahbar.

De 18-jarige Nigel Robertha maakte na zeventig minuten zijn debuut. ''Hij is een ander type spits'', verklaart trainer Giovanni van Bronckhorst de wissel tegenover De Telegraaf. ''Hij is dynamischer en loopt meer. Doordat Willem II meer risico nam, wilde ik dat proberen.''
van geil
 van geil - maandag 02 mei 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2016 - 07:08 schreef RenatoBos het volgende:
Kuyt herstelt van blessure: ''Het gaat de goede kant op''

[ afbeelding ]

Feyenoord kan ook komende week niet beschikken over de geschorste spits Michiel Kramer. Aanvoerder Dirk Kuyt heeft wel goede hoop dat hij er in het thuisduel met NEC bij is.

De 35-jarige speler herstelt momenteel van een kuitblessure. ''En het gaat de goede kant op'', bevestigt hij in het Algemeen Dagblad. Kuyt zag zijn ploeg gisteren vanaf de tribune met 0-1 winnen door een doelpunt van Anass Achahbar.

De 18-jarige Nigel Robertha maakte na zeventig minuten zijn debuut. ''Hij is een ander type spits'', verklaart trainer Giovanni van Bronckhorst de wissel tegenover De Telegraaf. ''Hij is dynamischer en loopt meer. Doordat Willem II meer risico nam, wilde ik dat proberen.''
Geef de jeugd speelminuten de laatste wedstrijd.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 11:39   quote  deeplink  
De intentie moet zijn dat Kuijt komend seizoen gaat afbouwen...minder wedstrijden gaat spelen, zodat anderen meer kans krijgen. Het ligt er wel aan wat er volgend seizoen gaat gebeuren (blessures van spelers, kwaliteit dat wel of niet tot ontwikkeling komt, aankopen....het kan dus zomaar zijn dat hij wel veel speelt, maar het gaat om de intentie...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 03 mei 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:39 schreef CobusIII het volgende:
De intentie moet zijn dat Kuijt komend seizoen gaat afbouwen...minder wedstrijden gaat spelen, zodat anderen meer kans krijgen. Het ligt er wel aan wat er volgend seizoen gaat gebeuren (blessures van spelers, kwaliteit dat wel of niet tot ontwikkeling komt, aankopen....het kan dus zomaar zijn dat hij wel veel speelt, maar het gaat om de intentie...
Waarom? Kuyt was afgelopen seizoen misschien wel de meest waardevolle speler van de selectie. En die moet gaan afbouwen? Er zijn talloze spelers in de selectie die minder recht hebben op een basisplek dan Kuyt. Als hij komend jaar weer brengt wat hij nu heeft gebracht, is hij nog altijd van toegevoegde waarde. Dat gepraat over afbouwen van Kuyt voor kansen van anderen.. Als die anderen zo goed waren, dan hadden ze wel gespeeld. Kuyt heeft lange tijd op rechts gestaan, waar alleen Bilal verder voor in aanmerking kwam. Dus als de rest zo goed was, hadden ze hun kans wel gegrepen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 03 mei 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2016 - 21:35 schreef van geil het volgende:

[..]

Geef de jeugd speelminuten de laatste wedstrijd.
Als Kuyt nog altijd niet geheel fit is, zou hem deze wedstrijd op de bank houden. Sowieso lijkt het me logisch dat een Schuurman nu speelminuten krijgt. Er kan immers niets meer verloren gaan. Jeugd moet nu inderdaad de kans krijgen. Echter wel handig om een beetje ervaring naast de jeugd te hebben, dus als Kuyt fit is, kun je hem gewoon met jeugd het veld op sturen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

0.0228390