|
|
CobusIII
|
|
|
Ben ik wel met je eens, maar het gaat om de intentie..Als hij de beste blijft, dan speelt hij gewoon...Maar ik zag aan het einde van dit seizoen wel dat hij meer moeite kreeg. Volgend seizoen hebben we ook nog Europese wedstrijden....Hij zal er wel aan moeten wennen dat hij eens op de bank terecht komt..Dat is alles wat ik zeg... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:19 schreef CobusIII het volgende:Ben ik wel met je eens, maar het gaat om de intentie..Als hij de beste blijft, dan speelt hij gewoon...Maar ik zag aan het einde van dit seizoen wel dat hij meer moeite kreeg. Volgend seizoen hebben we ook nog Europese wedstrijden....Hij zal er wel aan moeten wennen dat hij eens op de bank terecht komt..Dat is alles wat ik zeg... Hij zal vast weleens op de bank zitten, maar Kuyt was altijd een speler die het beste rendeerde met veel wedstrijden. Of dat nu nog zo is, gaan we komend seizoen zien. Dat hij einde van dit seizoen minder werd, ben ik met je eens. Vooralsnog wijt ik dat vooral aan de blessure die hij klaarblijkelijk nog niet kwijt was. Wanneer Dirk na de zomer weer geheel fris zal starten, geloof ik dat hij gerust weer zo'n seizoen zal draaien. En gezien de selectie, verwacht ik zeker dat hij zoals altijd zal komen bovendrijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HELD..
TOPSCOORDERT!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig met hoofdletters.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal mooi zijn als straks Frank de Boer de J C schaal uit reikt aan onze Dirk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat Dirk hem vervolgens vol mee op zijn waffel slaat.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dit jaar genoten van deze held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi om hem weer een jaar in een Feyenoordshirt gezien te hebben. Maar hij benaderd niet meer het niveau dat hij had. Ik vind het prima om hem erbij te houden, hij heeft zeker zijn waarde gehad, maar ik houd er serieus rekening mee dat hij minder en minder minuten gaat maken. Als hij doorgaat zal het wel zijn laatste seizoen zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mooi om hem weer een jaar in een Feyenoordshirt gezien te hebben. Maar hij benaderd niet meer het niveau dat hij had. Ik vind het prima om hem erbij te houden, hij heeft zeker zijn waarde gehad, maar ik houd er serieus rekening mee dat hij minder en minder minuten gaat maken. Als hij doorgaat zal het wel zijn laatste seizoen zijn. Gun hem (en ons!) volgend seizoen de titel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al eerder gezegd: steunen op Dirk is niet realistisch meer. Met Europese wedstrijden erbij moet zijn vervanger zich aandienen en meermalen en vaker gaan spelen. De slijtage bij Dirk is er, bovendien minder bepalend dan in zijn hoogtijdagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stem op Kuyt als 'Speler van het jaar' bij Voetbal Inside
Aan het eind van het seizoen maakt het programma Voetbal Inside de balans op van wie de uitblinkers van het jaar in de Eredivisie zijn geworden. 34 Keer is er een speler van de week gekozen en liefst elf keer betrof dit een speler van Feyenoord.
Dirk Kuyt viel deze eer vijf keer te beurt en Michel Kramer, Eljero Elia, Simon Gustafson, Sven van Beek, Jens Toornstra en Bilal Basacikoglu ieder een keer.
Nu het seizoen afgelopen is kan er op de speler van het jaar gestemd worden. Mocht je het leuk vinden om een Feyenoorder als speler van het jaar van Voetbal Inside te zien, dan kun je via VoetbalInside.nl je stem uitbrengen.
Of klik op onderstaande link.. http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind die kuyt een matige speler , als je dan jaarsalaris wegzet tegen zijn prestatie's dan mag hij weg voor ruim 1milj salaris zijn er wel beteren te vinden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie zegt dat Kuyt dat verdient. Ik ga daar niet vanuit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom kun je toch wel op hem stemmen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 15:52 schreef kenny het volgende:ik vind die kuyt een matige speler , als je dan jaarsalaris wegzet tegen zijn prestatie's dan mag hij weg voor ruim 1milj salaris zijn er wel beteren te vinden als je het hebt over die kuyt heb je het niet gesnapt. Wellicht jeugdige onwetendheid..? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 16:16 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] als je het hebt over die kuyt heb je het niet gesnapt. Wellicht jeugdige onwetendheid..? nee hoor heb het goed gesnapt en ben denk ik ouder dan jou , kuyt heeft het altijd van zijn inzet moeten hebben , niet van zijn voetballende kwaliteiten die zijn vrij beperkt , blijft wel staan dat hij een mooie carriere heeft gehad en daar heeft hij ook wel wat geluk mee gehad ik zie niet wat we aan kuyt hebben , als rechtsbuiten vrij matig , als midmid ook geen succes en als spits gaat het ook niet meer werken , ik zie liever een echte rechtsbuiten of een echte nr 10 op die positie's dit is mijn mening zoals iedereen die mag hebben |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zeker mag je je mening hebben Kenny, maar als jij vindt dat Kuyt het slechts van zijn inzet moet hebben, snap jij er niets van. Hij is kopsterk, heeft perfecte timing, misschien wel de beste in de eredivisie, ziet het spelletje, heeft een goede pass, heeft scorend vermogen en heeft geen dozen meer om zijn schoenen laten zitten èn hij steekt als persoon geweldig in elkaar... Hoezo, dat hij het alleen maar van zijn inzet moet hebben? Je doet hem hier veel te kort mee. Hij is beter dan de meesten in de eredivisie ooit zullen worden. Hij is veruit de beste Feyenoorder van deze eeuw en hoor wel degelijk in het rijtje der groten (Moulijn, Van Hanegem, en weet ik veel wie ik vergeet te noemen) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 21:12 schreef kenny het volgende:[..] nee hoor heb het goed gesnapt en ben denk ik ouder dan jou , kuyt heeft het altijd van zijn inzet moeten hebben , niet van zijn voetballende kwaliteiten die zijn vrij beperkt , blijft wel staan dat hij een mooie carriere heeft gehad en daar heeft hij ook wel wat geluk mee gehad ik zie niet wat we aan kuyt hebben , als rechtsbuiten vrij matig , als midmid ook geen succes en als spits gaat het ook niet meer werken , ik zie liever een echte rechtsbuiten of een echte nr 10 op die positie's dit is mijn mening zoals iedereen die mag hebben Volgens mij snap jij de term voetballende kwaliteiten niet geheel? Dat is niet alleen de kwaliteit om een mannetje uit te spelen of trucjes te kunnen doen. Je hebt ook voetballende basiskwaliteiten. En daarbij hoort Kuyt bij de beste spelers. In het verleden bij de beste spelers ter wereld, nu nog altijd één van de, zo niet de beste ui de eredivisie. Aannames, passes, schieten, koppen, Kuyt kan het allemaal erg goed. Dat hij daarnaast zijn inzet heeft, bracht hem naar de absolute top, maar daarvoor heb je nog altijd de kwaliteiten nodig. Zijn basisvaardigheden zijn gewoon van heel hoog niveau. Enige zwakke punt is zijn linkerbeen. Van mij hoeft hij niet op snelheid zijn mannetje langs, hij heeft dit jaar bewezen ook zonder dat te doen van aanzienlijke waarde te zijn. Maar goed, dat elke coach onder wie Kuyt getraind heeft hem als eerste op het formulier zet, zegt blijkbaar niets voor jou. Wat een beperkte voetballer ook.
En als het allemaal om inzet gaat, vraag ik me af waarom Immers nog niet de top van het voetbal heeft gehaald.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag 'm bij VI aan tafel. Was onder de indruk van z'n presentatie. Deed het goed, verweerde zich goed.
Gaf aan dat verlenging contract goed komt omdat het perpectief voor hemzelf en t.a.v. versterking selectie is toegezegd. Dat schept verwachtingen komende zomer en daarna. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat worden dus weer grote teleurstellingen voor het legioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor de hobbyisten: als je een virtueek team zou kunnen maken van spelers boven de 35 hoe zou dat er uit zien, het moet bestaan uit spelers die nog actief zijn, dus bv Kuijt in de spits samen met die Italiaan hoe zoudat er uit zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 15:29 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Volgens mij snap jij de term voetballende kwaliteiten niet geheel? Dat is niet alleen de kwaliteit om een mannetje uit te spelen of trucjes te kunnen doen. Je hebt ook voetballende basiskwaliteiten. En daarbij hoort Kuyt bij de beste spelers. In het verleden bij de beste spelers ter wereld, nu nog altijd één van de, zo niet de beste ui de eredivisie. Aannames, passes, schieten, koppen, Kuyt kan het allemaal erg goed. Dat hij daarnaast zijn inzet heeft, bracht hem naar de absolute top, maar daarvoor heb je nog altijd de kwaliteiten nodig. Zijn basisvaardigheden zijn gewoon van heel hoog niveau. Enige zwakke punt is zijn linkerbeen. Van mij hoeft hij niet op snelheid zijn mannetje langs, hij heeft dit jaar bewezen ook zonder dat te doen van aanzienlijke waarde te zijn. Maar goed, dat elke coach onder wie Kuyt getraind heeft hem als eerste op het formulier zet, zegt blijkbaar niets voor jou. Wat een beperkte voetballer ook. En als het allemaal om inzet gaat, vraag ik me af waarom Immers nog niet de top van het voetbal heeft gehaald.. Mooi. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 - 09:43 schreef piet de paler het volgende:Voor de hobbyisten: als je een virtueek team zou kunnen maken van spelers boven de 35 hoe zou dat er uit zien, het moet bestaan uit spelers die nog actief zijn, dus bv Kuijt in de spits samen met die Italiaan hoe zoudat er uit zien ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik bedoel in het doel Cjech. Enzv enzv |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus gewoon een opstelling maken met allemaal oudjes die nog voetballen .......lijkt mij op deze kouder ochtend in zeeland leuk. Of is daar ook een verbod op in Nederland, en ik doe dit op de Kuijt topic omdat veel denken dat hij te oud is. Met de opstelling wil ik laten zien dat je met oudere spelers een top team kan maken , hebben we niet genoeten voan roger milla op de wk van ik dacht 90. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:Dus gewoon een opstelling maken met allemaal oudjes die nog voetballen .......lijkt mij op deze kouder ochtend in zeeland leuk. Of is daar ook een verbod op in Nederland, en ik doe dit op de Kuijt topic omdat veel denken dat hij te oud is. Met de opstelling wil ik laten zien dat je met oudere spelers een top team kan maken , hebben we niet genoeten voan roger milla op de wk van ik dacht 90. Je zeurt piet met je verbod... Ik bedoel dus, maak die opstelling eens af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:Dus gewoon een opstelling maken met allemaal oudjes die nog voetballen .......lijkt mij op deze kouder ochtend in zeeland leuk. Of is daar ook een verbod op in Nederland, en ik doe dit op de Kuijt topic omdat veel denken dat hij te oud is. Met de opstelling wil ik laten zien dat je met oudere spelers een top team kan maken , hebben we niet genoeten voan roger milla op de wk van ik dacht 90. Dennie Landzaat, Roy Makaay ,Theo Lucius,Kevin Hofland ,Tim de Cler ,Giovanni van Bronckhorst,Micheal Mols..
Zoiets had Peter Bosz ook al eens geprobeerd Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja top trainer ineens gauw naar 020 hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Ga er vanuit dat ik hier volgend jaar speel''
Dirk Kuyt kan nog altijd geen duidelijkheid geven over zijn toekomst. Deze week kwam ernaar buiten dat hij zijn carrière ook kan vervolgen in Amerika. Dat liet zaakwaarnemer Rob Jansen weten. De 35-jarige Katwijker beschikt bij Feyenoord over een aflopend contract, en zou transfervrij de deur uit kunnen lopen.
Een verslaggever van RTV Rijnmond vroeg voorafgaand het oefenduel tegen Lyra naar de toekomst van Dirk Kuyt. "Ik kan er nog niks over zeggen, maar ik ga er vanuit dat ik volgend jaar nog steeds bij deze mooi club speel,'' aldus een korte reactie van aanvoerder Kuyt.
De Rotterdammers wisten gisteren wel steunpilaar El Ahmadi langer te binden. Ook is er nog altijd goede hoop op het behouden van Tonny Vilhena. De talentvolle middenvelder wil voor zondag, wanneer hij vertrekt met Oranje naar Portugal, duidelijkheid hebben over zijn toekomst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk gaat weer om de titel strijden lees ik net... Dan zal hij wel niet bijtekenen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:Dus gewoon een opstelling maken met allemaal oudjes die nog voetballen .......lijkt mij op deze kouder ochtend in zeeland leuk. Of is daar ook een verbod op in Nederland, en ik doe dit op de Kuijt topic omdat veel denken dat hij te oud is. Met de opstelling wil ik laten zien dat je met oudere spelers een top team kan maken , hebben we niet genoeten voan roger milla op de wk van ik dacht 90. Voorbeeld van boven de 35 jaar:
--------------------------Buffon (37)-------------------------- ---------R. Marquez(36)-----R. Carvalho(37)--------M. Stranzl(35)----- --------------------------S. Keita(35)--------------------------- -------------Gerrard(35)----Pirlo(36)------Lampard(37)------------ -----------Kuyt(35)--------Klose(37)---------Drogba(37)------------
Enkel verdedigers zijn lastig te vinden. Daarvoor heb ik ook even hulp moeten gebruiken van internet om ze te vinden.
Misschien is deze opstelling trouwens iets logischer door het gebrek aan buitenspelers in de aanval:
-----------------------Buffon---------------------- ------R. Marquez-----R. Carvalho-----M. Stranzl---- ------------------Pirlo----Keita------------------ ------------Kuyt------Gerrard-------Lampard------- -------------------Drogba----Klose--------------
Dan heb je een zeer behoorlijk team, maar je mist wel loopvermogen. Een Pirlo, Gerrard en Lampard belopen niet alles meer. Kuyt en Drogba denk ik nog wel. Maar voor de eredivisie zou je de meeste teams zo wegspelen op basis van voetballende kwaliteiten. Overigens is Petr Cech pas 33 jaar...
Aanvallend zijn er overigens nog genoeg andere opties: Toni, Totti, Di Natale, Diego Milito, Ronaldinho...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|