BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juni 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Gewoon doorgaan met niet snappen.
Worden de kenners opgewonden van.
tomson
 tomson - woensdag 03 juni 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Ah... ik snap t. Oh nee toch niet
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juni 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Of tóch stiekem een kenner?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 23:58   quote  deeplink  
Werd ik geroepen..(?)
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Kuyt nu al teleur gesteld hihihi die krijgt echt spijt. Jammer Gio ze dauwen je weer wat inje klauwen . Ik wil Beenhakker als TD op de spandoeken kan toch niet slechter worden.
JanM
 JanM - donderdag 04 juni 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 14:24 schreef Fer 1 het volgende:
Kuyt nu al teleur gesteld hihihi die krijgt echt spijt. Jammer Gio ze dauwen je weer wat inje klauwen . Ik wil Beenhakker als TD op de spandoeken kan toch niet slechter worden.
Hoogste tijd voor je pilletjes!
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 04 juni 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Whahahaha
tomson
 tomson - vrijdag 05 juni 2015 - 02:15   quote  deeplink  
Ghehe...je begint je thuis te voelen he ?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Ja nou ja wat moet ik er mee lees ff transfergeruchten topic
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Liever niét
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 05 juni 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Hebje nog niet gedronken dan? Nou dan neem ik er zelf maar een.
MMM
 MMM - dinsdag 16 juni 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Het word allemaal ook mooi overdreven zeg. Alsof de verlosser terugkeert. Nu vandaag weer dat hij nummer 7 krijgt, verder geen nieuws te melden natuurlijk vanuit het Maasgebouw.

Ik weet niet eens waar hij moet gaan spelen. Ik mag hopen dat Martin nog een spits haalt. Al jaren geen spits gespeeld en nutteloos als buitenspeler..
VVout
 VVout - dinsdag 16 juni 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Meer nieuws om over te pennen is er niet, dus.
van geil
 van geil - dinsdag 16 juni 2015 - 19:39   quote  deeplink  
t is allemaal nog al wat
van geil
 van geil - dinsdag 16 juni 2015 - 19:40   quote  deeplink  
wallpaper_windows-7_animaatjes-7.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juni 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Donderdag sluit hij aan bij de training..
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 14:47 schreef RenatoBos het volgende:
Donderdag sluit hij aan bij de training..
er worden veel mensen verwacht
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 01 juli 2015 - 00:08   quote  deeplink  
De enige smaak maker is tot nog toe vejinovic voor de rest is alles al uit gekauwd als kauwgom.Blijf maar hopen en verlangen het word weer niet net niks of helemaal niets .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 juli 2015 - 02:43   quote  deeplink  
Woon jij toevallig in Rotterdamnoord..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 juli 2015 - 07:14   quote  deeplink  
Zorgen om drukte bij rentree Dirk Kuyt

adixpi.jpg

Morgenochtend om 10.00 uur maakt Dirk Kuyt zijn rentree bij Feyenoord. De aanvaller traint dan voor het eerst mee bij de Rotterdammers en dat maakt veel los bij de supporters. Er wordt dan ook verwacht dat de donderdagtraining massaal bezocht gaat worden, zo schrijft het Algemeen Dagblad vandaag.

Alleen de ruimte voor supporters op Varkenoord is uiterst beperkt. Trainen in De Kuip is niet mogelijk, aangezien daar die dag wordt gewerkt aan de opbouw van het gala dat de club zal houden. Het veld op Varkenoord waar de meeste fans terecht kunnen is niet beschikbaar en dus moet men noodgedwongen terugvallen op een veld waar het in principe al (te) druk is bij 300 supporters.

Of Kuyt zaterdag tijdens de oefenwedstrijd tegen de amateurtak van Feyenoord speelt, is overigens nog niet duidelijk. De nummer 7 wil niets liever dan minuten maken, maar misschien beslist de technische staf dat hij pas volgende week in Oostenrijk in actie komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 07:27   quote  deeplink  
Kuyt staat te trappelen: ''Vakantie lang genoeg geduurd''

wro02c.jpg

Dirk Kuyt maakt vandaag zijn rentree bij Feyenoord. De aanvaller traint om 10.00 uur voor het eerst mee onder leiding van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst. Feyenoord heeft maatregelen moeten treffen, omdat het verwacht dat de training drukbezocht zal worden.

''Gelukkig ben ik voetballer bij Feyenoord en zit ik niet bij de beveiliging'', kan Kuyt er in het Algemeen Dagblad wel om lachen. ''Ik was al blij dat ik na al die jaren terug ben bij Feyenoord en de positieve reacties van alle mensen hebben dat gevoel alleen maar versterkt. Ik heb geen idee hoeveel mensen er daadwerkelijk bij willen zijn tijdens mijn eerste training, ik laat het maar allemaal op mij afkomen. Maar ik sta te trappelen om te beginnen, de vakantie heeft wel lang genoeg geduurd.''

Kuyt verwacht niet dat hij tegen SC Feyenoord al minuten gaat maken. ''Hoe dan ook ben ik zaterdag aanwezig bij het team, of ik nou speel of niet.'' De extreme hitte baart hem geen zorgen. ''Mijn conditie is al in orde. De voorbereiding is echt begonnen, we werken toe naar de start van de competitie, begin volgende maand. Daar moet iedereen nu al echt mee bezig zijn.''
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Hij is los
VVout
 VVout - donderdag 02 juli 2015 - 10:18   quote  deeplink  
De hitte zal hem nog weinig doen, het is eerder het gure regenachtige en winderige weer dat je botten doet kraken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Toch mooi in 1 aankoop een rechtsback, centrale verdediger, linksbuiten, spits, keeper en materiaalman
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Kuyt ambitieus: ''Ben hier niet voor de gezelligheid''

4rdxn5.jpg

Dirk Kuyt legt de lat voor zichzelf en zijn teamgenoten hoog. Dat vertelde de teruggekeerde publiekslieveling op zijn eerste persconferentie vandaag. ''Ik wil met Feyenoord een prijs winnen, dat is het grote gemis van mijn eerste periode'', stelde hij.

Kuyt wordt deze maand 35. ''Klopt. Maar ik heb de lat hoog gelegd. Ik kom hier niet voor de gezelligheid. Ik heb ambitie.'' De spits hoopt dan ook dat er een sterk team staat in augustus. ''Hopelijk kunnen we het huidige team zoveel mogelijk bij elkaar houden. De groep barst van talent. Ik heb er alle vertrouwen in.''

De voormalig international hoopt op vele nieuwe prachtige herinneringen bij Feyenoord, de club waar hij zijn carrière zeer waarschijnlijk ook eindigt. ''Of dit mijn laatste club is? Daar ga ik vanuit, maar ik ben voorzichtig om daar iets over te zeggen. Door het verleden."
Bron:FR12
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 02 juli 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Even een iet wat vrouwelijk onderwerpje:
Maar heeft Kuyt zijn gebit laten ombouwen ofzo?
Laatste tijd viel me al op dat hij er anders uitzag dan voorheen. En als ik zo de foto's van vroeger bekijk, heeft hij een heel ander gebit.

(Ik zie hem nu veel lachend op foto's ;) )
daan limbos
 daan limbos - donderdag 02 juli 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Ja, ik ben blij dat Dirk terug is, maar...........om echt mee te gaan doen om de titel zal er nog heel wat moeten gebeuren. En als Kuyt zegt: "deze club barst van het talent", kan ik een glimlach niet onderdrukken, want ik denk dat hem van hoger hand deze woorden zijn voorgekauwd om het verwachtingspatroon van de supporters in de richting te duwen van....dit waren onze aankopen voor dit seizoen, daar moeten jullie het maar mee doen. Ja, er is wel wat talent, maar om nou te zeggen...
we barsten er van, sorry dat gaat me wel wat te ver.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 15:21   quote  deeplink  
KUYT: LETTERLIJK EN FIGUURLIJK EEN WARM WELKOM

34ez5oh.jpg

Dirk Kuyt kreeg donderdagochtend een bijzondere ontvangst tijdens zijn eerste training op Varkenoord. Honderden supporters waren speciaal vanwege zijn rentree naar het trainingsveld gekomen om de spits welkom te heten. Het welkom bij Feyenoord was letterlijk en figuurlijk heel warm, lachte Kuyt aan het begin van de middag tijdens een persconferentie in De Kuip. Op het moment dat bekend werd dat ik naar Feyenoord zou gaan, heb ik al veel respect en waardering van mensen gekregen. Als je dan ook nog zon eerste trainingsdag mag meemaken, waar zoveel mensen belangstelling tonen, dan doet dat wel wat met je.

Kuyt komt vol ambitie naar Feyenoord, zo vertelde hij tijdens de drukbezochte persconferentie. Een van de teleurstellingen uit mijn eerste periode is dat ik nooit een prijs heb gewonnen. De ambitie om dat nu wel te doen is er dus zeker. Feyenoord heeft een financieel moeilijke periode achter zich liggen, terwijl er nu een heel talentvolle ploeg staat. Dat er veel kwaliteit is, is vorig seizoen onder meer bewezen tegen AS Roma, Sevilla en PSV. Alleen het einde van het seizoen was niet zoals gewenst. Het is voor dit seizoen zaak om de lijn van die goede wedstrijden door te trekken en dat langer vol te houden dan vorig jaar.

De aanvaller, die bij Feyenoord zijn vertrouwde rugnummer zeven heeft gekregen, hoopt zelf wat dat betreft zijn steentje te kunnen bijdragen. Zowel binnen als buiten het veld, zei Kuyt. Daarbij is het belangrijkste om op het veld het voortouw te nemen, zoals ik dat ook in mijn eerste periode heb geprobeerd. Ik ben vol ambitie teruggekomen naar Feyenoord en voel me nog net zo sterk als in de afgelopen jaren.

Kuyt beseft dat de komende periode veel ogen op hem gericht zullen zijn. Je kunt dat als druk ervaren, maar ook als iets positiefs, vertelde hij. Ik zie het zo: als er zoveel mensen voor mij naar een training komen, dan geeft me dat vleugels in plaats van dat het zorgt voor extra druk. Ik kan daarom ook niet wachten totdat het seizoen op 8 augustus echt gaat beginnen voor ons met de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Ik heb nu al heel veel mooie herinneringen aan De Kuip en hoop dat daar nog veel mooie herinneringen bijkomen.

Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 15:16 schreef daan limbos het volgende:
Ja, ik ben blij dat Dirk terug is, maar...........om echt mee te gaan doen om de titel zal er nog heel wat moeten gebeuren. En als Kuyt zegt: "deze club barst van het talent", kan ik een glimlach niet onderdrukken, want ik denk dat hem van hoger hand deze woorden zijn voorgekauwd om het verwachtingspatroon van de supporters in de richting te duwen van....dit waren onze aankopen voor dit seizoen, daar moeten jullie het maar mee doen. Ja, er is wel wat talent, maar om nou te zeggen...
Mwah nee daar geloof ik niet in Daan, denk dat Dirk hier oprecht in is en laten we wel wezen er zit echt zat talent bij kns en Gio gaat dat eruit halen. Je doet hier toch een hoop mensen tekort mee, denkende aan Van Beek, Kongolo, Karsdorp, Sleegers, Vilhena, Boëtius, Bilal bijvoorbeeld en de aankomende talenten als Miazek, Verdonk, Cabral en Dammers..
ar
 ar - donderdag 02 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Blij dat hij er is.
Er komt toch wel iemand binnen he.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 15:16 schreef daan limbos het volgende:
Tuurlijk, hogerhand...
De machthebbers, de verdachten-bijvoorbaat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 20:13   quote  deeplink  
2iw4vmf.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 02 juli 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Die kreeg ik net 2 minuten geleden ook binnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 02 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Die weer niet.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 02 juli 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Ach kuyt die wil best wel daar zal het niet aan liggen ben ik van overtuigt.Maar dat V.Geel het laat afweten en tekort schiet is een ding wat zeker is helaas.Gio zo begrijp ik er uit, heeft zich nu noodgedwongen moeten toeleggen op de verdediging.Ik hoop dat met de komst van Kuyt dat hij de ploeg op sleeptouw kan nemen, en de lijder in het veld zal zijn.Over talenten gesproken ja zeker die zijn absoluut zeker aanwezig de vraag is Hoe ga je daar mee om.Teamwork en de juiste instelling kanje veel mee bereiken,de technische staf en Gio zullen dat waar moeten maken, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.Ik ga geen, latten liggen ook geen kampioenschap minimaal derde is dus normaal en kijken we over een halfjaar verder.
Milo
 Milo - donderdag 02 juli 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Wat een held! Ik ben zo blij met zijn terugkeer!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 20:59 schreef Fer 1 het volgende:
Ach kuyt die wil best wel daar zal het niet aan liggen ben ik van overtuigt.Maar dat V.Geel het laat afweten en tekort schiet is een ding wat zeker is helaas.Gio zo begrijp ik er uit, heeft zich nu noodgedwongen moeten toeleggen op de verdediging.Ik hoop dat met de komst van Kuyt dat hij de ploeg op sleeptouw kan nemen, en de lijder in het veld zal zijn.Over talenten gesproken ja zeker die zijn absoluut zeker aanwezig de vraag is Hoe ga je daar mee om.Teamwork en de juiste instelling kanje veel mee bereiken,de technische staf en Gio zullen dat waar moeten maken, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.Ik ga geen, latten liggen ook geen kampioenschap minimaal derde is dus normaal en kijken we over een halfjaar verder.
Dit lijkt ergens op.
Ga zo door!
VVout
 VVout - donderdag 02 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Alle hoop ligt wederom op onze talenten ja, met Gio en de wat meer ervaren spelers die ze deze keer wel dat bieden om het waar te maken. Ik blijf het ook de weg vinden voor de minder kapitaal krachtige clubs in Nederland, er vloeit bij ons gewoon geen geld genoeg voor onwezenlijke salarissen en transfergelden.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:01   quote  deeplink  
wat n gelul toch die geldsmoesjes.
14 miljoen .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Ik heb anders horen zeggen dat er eerst wat weg moet.

Maar jij zal wel gelijk hebben.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:05   quote  deeplink  
volgens mij begrijp je t niet .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Oke.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Enerzijds meldt je samen met henk dat van Geel t goed heeft gedaan de afgelopen jaren.
Anderzijds melden jullie dat er niemand komt voor die spelers omdat ze er geen ruk van kunnen.
Deze selectie is toch echt samengesteld door dezelfde persoon.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:09 schreef van geil het volgende:
Enerzijds meldt je samen met henk dat van Geel t goed heeft gedaan de afgelopen jaren.
Anderzijds melden jullie dat er niemand komt voor die spelers omdat ze er geen ruk van kunnen.
Deze selectie is toch echt samengesteld door dezelfde persoon.
Huh?
Die 2e zin vat ik nie.
Als ik het probeer te begrijpen dan klopt jouw bewering in mijn geval niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juli 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Ik heb een heel verhaal getypt om dit te weerleggen, maar heb ik weer weggehaald.
Aangezien ik me ging verdedigen tegen iets wat ik niet gezegd heb.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:13   quote  deeplink  
n mens kan zich vergissen.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:13   quote  deeplink  
maar ik lees t toch echt overal.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 juli 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Wel, laat maar zien wat je nou bedoelt.
van geil
 van geil - donderdag 02 juli 2015 - 22:24   quote  deeplink  
moet ik nu ineens quotes gaan ophalen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

0.0079329