|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat ze niet belopen compenseren ze veelal met inzicht en fluwelen passjes ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Op het niveau van de eredivisie wel. In de CL zou zo\'n team niet heel ver geraken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Goede voetballer, maar vind hem te oud worden. Vind Klose en Drogba beter als aanvallers. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Casillas (35)
Evra (35)
Xavi (36)
Eto\'o (35) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Evra is wel goed gevonden. Xavi heb ik aan gedacht, maar je kan niet iedereen opstellen ;) Eto\'o idem dito. Heb gekozen voor Drogba en Klose in dit geval.
Casillas vind ik minder goed dan Buffon. Was ooit beter, maar vind hem de laatste jaren flink minder geworden dan hij eens was. Maar is wel een prima reserve-doelman ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 14:20 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Goede voetballer, maar vind hem te oud worden. Vind Klose en Drogba beter als aanvallers. Totti heeft in zijn kleine teen meer dan die twee bij elkaar. Wat een ongelofelijke klasbak is dat. Als bondscoach zou je zo\\\'n kerel voor de laatste twintig minuten moeten meenemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 15:01 schreef nr 10 het volgende:[..] Totti heeft in zijn kleine teen meer dan die twee bij elkaar. Wat een ongelofelijke klasbak is dat. Als bondscoach zou je zo\\\\\\\'n kerel voor de laatste twintig minuten moeten meenemen. Daarom zeg ik, goede voetballer. Hele goede voetballer zelfs, maar heeft weinig loopvermogen meer en ik zie hem niet zomaar nog een hele wedstrijd op niveau spelen. Dan schat ik in dat je voor een basis meer aan een Drogba en Klose hebt. Maar de voetballende kwaliteiten van Totti staan buiten kijf. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Morgen rollators in de aanbieding bij de Gamma |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Onze held verlengt met een jaar! Geweldig nieuws, heerlijk gevoel dat hij ook komend seizoen als onze aanvoerder te bewonderen is in de Kuip! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Van de officiële clubsite:
donderdag 26-05-16 16:06 KUYT OOK VOLGEND SEIZOEN SPELER VAN FEYENOORD Dirk Kuyt behoort ook in het seizoen 2016-2017 tot de selectie van Feyenoord. De club bereikte donderdagmiddag een akkoord met de 35-jarige aanvoerder over een nieuwe, eenjarige verbintenis die loopt tot medio 2017. Het vorige contract van Kuyt liep op 30 juni aanstaande af. Ik ben blij dat ik ook volgend seizoen bij deze mooie club actief ben, zegt Kuyt. We hebben als groep een leerzaam en mooi seizoen doorgemaakt, dat op prachtige wijze is afgesloten met de bekerwinst. Het gevoel van prijzen winnen en succes hebben is heerlijk. Als je een prijs hebt gewonnen, dan wil je alleen maar méér. Met dat gevoel moeten we met elkaar het volgend seizoen in gaan. Ik heb er enorm veel zin en vertrouwen in.
Technisch directeur Martin van Geel is verheugd dat Kuyt heeft besloten nog minimaal een jaar bij Feyenoord te blijven. We hebben de volle overtuiging dat Dirk ook volgend seizoen weer een heel grote rol zal kunnen spelen op het veld en daarbuiten. Het is bovendien een goed en belangrijk signaal, ook naar de andere spelers toe, dat hij als leider vertrouwen heeft in Feyenoord.
Kuyt begon in juli 2015 aan zijn tweede periode in De Kuip. De Katwijker, die tussen 2003 en 2006 ook al het shirt van Feyenoord droeg, vervulde het afgelopen seizoen een belangrijke rol als aanjager en leider van het team. Bovendien kroonde hij zich zowel in de Eredivisie (negentien treffers) als in het bekertoernooi (vier goals) tot clubtopscorer. Kuyt had daarmee een groot aandeel in de bekerwinst en de directe plaatsing voor Europees voetbal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar dit is uiteraard ondanks Van Geel en niet (mede) dankzij. Dirk heeft geen behoefte aan een plan ;-P |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 16:18 schreef JanM het volgende:Maar dit is uiteraard ondanks Van Geel en niet (mede) dankzij. Dirk heeft geen behoefte aan een plan ;-P Nee, dit is gewoon dankzij Dirk ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het plan is: Kampioenschap! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit nieuws betekent dus dat er een kampioen waardige selectie gaat komen? Aangezien Dirk dit min of meer eiste voor bijtekenen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk vond dat hij die dit jaar ook had |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooi daar gaan we weer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Az in takt blijft mag Dirk hoogstwaarschijnlijk zijn uiterste best weer gaan doen voor plek 3 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hiephiephoi,hiephiephoi, Calimero, hiephiephoi, hiephiephoi |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 16:16 schreef feyenoord!!! het volgende:Van de officiële clubsite: donderdag 26-05-16 16:06 KUYT OOK VOLGEND SEIZOEN SPELER VAN FEYENOORD Dirk Kuyt behoort ook in het seizoen 2016-2017 tot de selectie van Feyenoord. De club bereikte donderdagmiddag een akkoord met de 35-jarige aanvoerder over een nieuwe, eenjarige verbintenis die loopt tot medio 2017. Het vorige contract van Kuyt liep op 30 juni aanstaande af. Ik ben blij dat ik ook volgend seizoen bij deze mooie club actief ben, zegt Kuyt. We hebben als groep een leerzaam en mooi seizoen doorgemaakt, dat op prachtige wijze is afgesloten met de bekerwinst. Het gevoel van prijzen winnen en succes hebben is heerlijk. Als je een prijs hebt gewonnen, dan wil je alleen maar méér. Met dat gevoel moeten we met elkaar het volgend seizoen in gaan. Ik heb er enorm veel zin en vertrouwen in. Technisch directeur Martin van Geel is verheugd dat Kuyt heeft besloten nog minimaal een jaar bij Feyenoord te blijven. We hebben de volle overtuiging dat Dirk ook volgend seizoen weer een heel grote rol zal kunnen spelen op het veld en daarbuiten. Het is bovendien een goed en belangrijk signaal, ook naar de andere spelers toe, dat hij als leider vertrouwen heeft in Feyenoord. Kuyt begon in juli 2015 aan zijn tweede periode in De Kuip. De Katwijker, die tussen 2003 en 2006 ook al het shirt van Feyenoord droeg, vervulde het afgelopen seizoen een belangrijke rol als aanjager en leider van het team. Bovendien kroonde hij zich zowel in de Eredivisie (negentien treffers) als in het bekertoernooi (vier goals) tot clubtopscorer. Kuyt had daarmee een groot aandeel in de bekerwinst en de directe plaatsing voor Europees voetbal. Ontzettend blij dat we nog een jaar mogen genieten van deze geweldenaar! Nu nog een paar gerichte aankopen en we doen gewoon mee!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 16:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Als Az in takt blijft mag Dirk hoogstwaarschijnlijk zijn uiterste best weer gaan doen voor plek 3 Geloof jij het? Janssen is al bijna weg... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Vooraf vonden heel veel mensen dat. Zaten gewoon goede aankopen bij, hoor. Kuyt, Elia, Vejinovic, Botteghin werden allemaal met gejuich begroet van tevoren. Kramer vond iedereen ook beter dan Kazim en volgens mij was iedereen het er wel over eens dat deze selectie zeker mee moest kunnen doen om de titel. Helaas bleek dat niet het geval.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 17:50 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Vooraf vonden heel veel mensen dat. Zaten gewoon goede aankopen bij, hoor. Kuyt, Elia, Vejinovic, Botteghin werden allemaal met gejuich begroet van tevoren. Kramer vond iedereen ook beter dan Kazim en volgens mij was iedereen het er wel over eens dat deze selectie zeker mee moest kunnen doen om de titel. Helaas bleek dat niet het geval.. De selectie van nu kan alleen maar doorgroeien. Vejinovic, Gustafson, Tapia, Karsdorp, Kongolo, van Beek... En als Gio nu ook is doorgegroeid dan lijkt het alleen maar stabieler te worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op zich logisch dat ie er nog een jaartje bij blijft. Maar verwacht wel dat hij steeds minder zal gaan spelen. Vaker een wedstrijdje overslaan of eerder gewisseld worden. Misschien dat ie zelfs als ie fit is niet eens altijd zal starten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is een must. Met minimaal 6 extra Europese wedstrijden gaat Dirk dat niet trekken. Bovendien: anticiperen op een nieuw -Dirkloos- tijdperk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup, het moment dat Dirk de kar niet kan trekken komt steeds dichter bij. Ik hoop alleen voor hem en Feyenoord dat hij op een mooi moment stopt, want bijvoorbeeld Totti bij Roma maakt niet zoveel minuten meer, zelfs als is ie klaar om te spelen. Daarom denk ik dat normaal gesproken dit zijn laatste seizoen wordt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat denk ik ook. Maar prima dat hij een jaar xtra tekent |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] De selectie van nu kan alleen maar doorgroeien. Vejinovic, Gustafson, Tapia, Karsdorp, Kongolo, van Beek... En als Gio nu ook is doorgegroeid dan lijkt het alleen maar stabieler te worden. +1908 en je vergeet Bilal, Woudenberg, Schuurman |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben wel benieuwd naar zijn positie komend seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je zou zeggen op \"10\". Maar ook vaker het bankie denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmmmm twijfel. Meer een echte echte voetballer op 10 is ook prettig. Een Ziyech. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo een die we niet kunnen halen en betalen bedoel je.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens zijn zus hoefde de AZ fans zich niet druk te maken. Maar ja mijn zus zei ook weleens wa haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, maar Dirk op de vleugel wordt hem ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ziyech nu niet meer. Destijds wel, maar dat verhaal is bekend.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zie momenteel geen betere op de rechtsbuiten plek dan Dirk, dat zegt veel over de huidige selectie.
Maar daarom ook benieuwd wat er nog bij komt en waar Dirk dan komt te staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe zat ook alweer ? Ziyech zei dat hij zich op elke positie mocht richten behalve de 10,en van Geel zei dat Ziyech niet wou concurreren met Immers toch? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoe zat ook alweer ? Ziyech zei dat hij zich op elke positie mocht richten behalve de 10,en van Geel zei dat Ziyech niet wou concurreren met Immers toch? Heb ook begrepen dat hij bij Twente meer kon verdienen. Wie het echte verhaal weet mag opstaan en het vertellen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hoe zat ook alweer ? Ziyech zei dat hij zich op elke positie mocht richten behalve de 10,en van Geel zei dat Ziyech niet wou concurreren met Immers toch? Komt niet. Discussie hoeft niet meer. Misschien Klaassen op 10? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mag die ook voor een miljoen weg dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de verlenging prima, ik kijk graag naar de familie Kuyt op de tribune, maar t is wel mooi geweest hierna. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 18:58 schreef JanM het volgende:[..] Heb ook begrepen dat hij bij Twente meer kon verdienen. Wie het echte verhaal weet mag opstaan en het vertellen! Jan Klaasen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Oh..ik was niet serieus natuurlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:Ik vind de verlenging prima, ik kijk graag naar de familie Kuyt op de tribune, maar t is wel mooi geweest hierna. Yep. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:Ik vind de verlenging prima, ik kijk graag naar de familie Kuyt op de tribune, maar t is wel mooi geweest hierna. Als van Persie er voor 2 seizoenen bijkomt heb ik wat hoop. Maar diep in me hart liever nog vierde met jong talent ,en vandaar uit verder bouwen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oooohw de broer van hahaha Ja die heeft wel verstand ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb er n dubbel gevoel bij. Enerzijds zie ik Kuyt graag en heb er veel respect voor. Anderzijds vind ik m een \"stoorzender\" om n elftal op te bouwen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 19:22 schreef van geil het volgende:Ik heb er n dubbel gevoel bij. Enerzijds zie ik Kuyt graag en heb er veel respect voor. Anderzijds vind ik m een \\\"stoorzender\\\" om n elftal op te bouwen. Ik zie helaas niets ;-P |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 19:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als van Persie er voor 2 seizoenen bijkomt heb ik wat hoop. Maar diep in me hart liever nog vierde met jong talent ,en vandaar uit verder bouwen. Ja, maar volgens mij is er nog nergens een serieus gerucht over Robin van Persie,dus zal helaas niet gaan gebeuren, vrees ik. (In hoeverre een gerucht uberhaupt serieus kan zijn..) |
|
|
|