|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wij moesten het zelf doen. Ook met t nieuwe stadion. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou me als gemeente er ook niet aan wagen met zo\\\'n beleid. Calimero gedrag al decennia lang , en constant interne machtsspelletjes . Helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We willen graag 200 miljoen. Oke , waarvoor ? Tja eh n gedeelte wil n Maasstadion , n andere groep n stadion van de BAM, enkele gaan voor Volker Wessels , en oh ja , de supporters willen red de Kuip. Wat n onzin. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 21:55 schreef van geil het volgende:We willen graag 200 miljoen. Oke , waarvoor ? Tja eh n gedeelte wil n Maasstadion , n andere groep n stadion van de BAM, enkele gaan voor Volker Wessels , en oh ja , de supporters willen red de Kuip. Wat n onzin. Supporters van de kuip zijn dat! Het zijn geen voetbalsupporters |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt. Maar zolang het sentiment bepalend blijft en realisme uitblijft zal het weinig veranderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het sentiment is bepalend voor de realiteit. Dat is even wat anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:01 schreef Barabas het volgende:Klopt. Maar zolang het sentiment bepalend blijft en realisme uitblijft zal het weinig veranderen. +1 Zo lang t volk maar meent overal inspraak in te hebben wordt t nooit wat |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is gewoon niet handig als je iets wil bereiken als club. @vangeil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:[..] +1 Zo lang t volk maar meent overal inspraak in te hebben wordt t nooit wat Vindt Rutte ook al... die gladde aal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Juist niet, alleen dat is een andere discussie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik doelde op bestuursniveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik doelde op bestuursniveau. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat ook. Zonder eensgezindheid krijgen we nooit genoeg poot aan de grond bij het Rotterdamse grootkapitaal. Dan blijven we een slapende reus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:10 schreef Barabas het volgende:Dat ook. Zonder eensgezindheid krijgen we nooit genoeg poot aan de grond bij het Rotterdamse grootkapitaal. Dan blijven we een slapende reus. Precies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:10 schreef Barabas het volgende:Dat ook. Zonder eensgezindheid krijgen we nooit genoeg poot aan de grond bij het Rotterdamse grootkapitaal. Dan blijven we een slapende reus. Ze moeten juist eens beleid durven maken zonder iedereen maar tevreden willen te houden. Dat gepolder brengt je helemaal nergens. Dan maar een boze groep, maak maar eens echt stappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Krijg kippenvel van je Stylzz. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind het een goed idee. Zolang we maar in De Kuip blijven spelen! 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat mag, maar zo komen we ook nergens Leon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hebben hetzelf tot 2x toe met de nodige arrogantie verkloot. Niet het volk (supporters),nee zij zelf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze hebben hetzelf tot 2x toe met de nodige arrogantie verkloot. Niet het volk (supporters),nee zij zelf. 1x zelf 1x dat mislukte renovatie gebeuren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De eerste keer door die van Merwijk ,jij weet wel wat ik bedoel.. Daarna de mensen willen doen geloven dat de Kuip niet meer gerenoveerd kon worden vanwege metaalmoeheid.Uit zo\'n leugen is de volharding van reddekuip ontstaan. Dus ik vind dat ze het 2x fout hebben gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind overigens wel dat als er goed plan is er niet veel invloeden meer mogen zijn van buitenaf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Of Kazim nog op het nippertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Of Kazim nog op het nippertje. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kazim naar Brazilië. Moet niet gekker worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo zie je maar dat Martin van Geel niet de enige domoor in zijn soort is! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Martin McGeel is ontslagen bij Celtic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Over mooie plaatjes gesproken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Staat m goed zo'n denneappel... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies die appel moet toch een onderzettertje hebben |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Vind overigens wel dat als er goed plan is er niet veel invloeden meer mogen zijn van buitenaf. Dat is toch niet te bepalen dan? Dan moet je eerst gaan beslissen of het een goed plan is, want dan mogen er weinig invloeden meer zijn en anders wel? Eerlijk gezegd denk ik dat wij nagenoeg allemaal, ikzelf in elk geval, te weinig kennis van zaken hebben om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Wat mij betreft daarom sowieso weinig invloeden van buitenaf omtrent het stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Ik ben blij dat hij deze keuze heeft gemaakt''
Dirk Kuyt is vandaag met Feyenoord begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De aanvaller, die zijn contract heeft verlengd in De Kuip tot 2017, kijkt ernaar uit om weer te voetballen. ''Ja, zeker weten. Behoorlijke periode vakantie gehad. Voor mijn gevoel vrij vroeg weer beginnen. Als je zo'n lange periode vrij bent geweest, begint het wel weer te kriebelen.''
''Voor mij is het voor het eerst dat ik zo vroeg aan een voorbereiding begin,'' vervolgt de aanvoerder van Feyenoord tegenover de camera van de NOS. ''Ik moet ook eerlijk zeggen dat het voor het eerst is geweest dat ik een periode van vijf weken vrij ben geweest. Meestal was het maximaal drie weken,'' geeft Kuyt aan, die zijn vakantie doorbracht samen met Van Persie en Berghuis op Aruba.
Dirk Kuyt gaat het liefst nog zo lang mogelijk door met voetballen. ''Ik stap er heel open in. Eigenlijk met hetzelfde gevoel als vorig jaar. Ik ben toen naar Feyenoord gekomen met de intentie om meerdere jaren hier te spelen. Alleen ik ben nu eenmaal op een leeftijd gekomen waarin je van seizoen tot seizoen moet kijken hoe fit je nog bent.''
Vilhena
Dirk Kuyt heeft een aantal keer gesproken met Tonny Vilhena over zijn toekomst. ''Ik heb mijn mening en mijn gedachten aan hem meegegeven. En aan zijn familie natuurlijk. Voor mij was het het belangrijkst dat Tonny de juiste beslissing voor zijn carrieré ging nemen. En natuurlijk is het bij mij ook van belang dat hij bij Feyenoord speelt. Ik ben blij dat hij deze keuze heeft gemaakt.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voortreffelijke onberispelijke top professional. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent vanavond nogal pluimen aan het uitdelen Barrels..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mj heeft ie hem er in gehad. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad... dat zal het zijn.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Contractondertekening Dirk Kuyt
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon ff vermelden dat je het in Europa ook moeten gaan laten zien, geen gelul Fussbal spielen dus :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Zonder inzet is elke ploeg moeilijk''
Dirk Kuyt speelde vandaag een oefenduel op bekend terrein. De Katwijker kwam veel bekenden tegen bij de wedstrijd tegen zaterdagtopklasser Rijnsburgse Boys. ''De helft van mijn familie komt hier vandaan'', stelde de aanvoerder van Feyenoord.
Bij rust stonden de Rotterdammers nog achter. Na de pauze werd die tussenstand echter al vlug omgebogen. ''Feyenoord moet van elke amateurvereniging winnen'', luidt de logische reactie van Kuyt, die enkel de tweede helft speelde, tegenover RTV Rijnmond.
''De ploeg van de eerste helft speelde in een te laag tempo. Het was dan wel wat benauwd en het gras was hoog, maar als je geen inzet toont, heb je het tegen elke ploeg moeilijk. Dat hebben we in de tweede helft stukken beter gedaan'', concludeerde de publiekslieveling.
Het werd uiteindelijk 1-5. ''Ik ben tevreden over de manier hoe de aanvallen tot stand kwamen. Al met al waren het vijf mooie goals. Dat ik niet op het scorebord sta, is dan niet zo erg. We krijgen nu serieuze tegenstanders. Anderlecht en Valencia zijn echte graadmeters. We staan er goed op.''
Feyenoord trok deze week een goede vriend van Kuyt aan. Doelman Brad Jones, voormalig speler van Liverpool, werd aangetrokken. ''Een ervaren doelman die weet wat er van hem gevraagd wordt op topniveau'', aldus Kuyt. ''Hij was dan wel reservekeeper bij Liverpool, maar hij stond er altijd als het moest. Een hele goede jongen.''
Dirk Kuyt na afloop van de wedstrijd
(https://youtu.be/D7b5s0-I8KU)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Man of the match. Uitstekend gedaan Dirk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vraag me af wat Kuyt zijn positie gaat worden. Misschien dat ie al vanaf de start van de competitie niet meer in de basis staat, zeker gelet op het feit dat Feyenoord ook nog graag een buitenspeler aan de selectie toevoegt.
Ben benieuwd welke rol men voor Kuyt nu ziet? Basis/bank/afwisselend? |
|
|
|