|
|
RenatoBos
|
|
|
In ieder geval een aantal.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dirk blijft een kanjer alleen als we europees gaan spelen zou het zo wel eens kunnen dat Kuijt in de daaropvolgende wedstrijd voor de competitie ernaast staat en dan Toornstra op het middenveld en dan denk ik dat T wel eens een berrassing kan worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Scheidsrechter kwam na zijn eerste goal al naar mij toe''
Feyenoord heeft vandaag met 0-5 gewonnen en aanvoerder Dirk Kuyt is natuurlijk tevreden met de goede start van de Rotterdammers. ''Ja, dat is lekker. De eerste wedstrijd in Groningen is altijd lastig. De laatste jarenveel punten verloren hier. Als je dan wint met goed voetbal is dat heel lekker.''
'We zaten vanaf het begin van de wedstrijd er lekker in'', vervolgt Dirk Kuyt, die in de tweede helft werd gewisseld, tegenover FOX Sports. ''We maken mooie goals en Eljero die een hattrick maakt. Dat is mooi. We hopen deze lijn door te trekken. Het is pas de eerste wedstrijd en hebben nog een lange weg te gaan.''
De scheidsrechter stapte naar Dirk Kuyt toe over de manier van juichen van Eljero Elia. ''De scheidsrechter was bij zijn eerste goal ook al naar mij toegekomen dat die dat niet moest doen. Ik had hem even aangegeven dat die zijn scheenbeschermer erin moest houden. Prima opgelost tussen scheidsrechter en speler.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De enige met een onvoldoende zag ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was zeker de mindere weer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ok even afwachten bij de volgende wedstrijden dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Werd vandaag niet voor niets geopperd hem te wisselen voor berghuis en daarmee Toornstra op Dirk zijn plek te posteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja als dat beter is doen. Ik denk het wel overigens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dirk een beetje af laten bouwen... gedwongen. Uit zichzelf zal het niet gebeuren.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha nee dat denk ik ook niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk wil er nooit uit denk ik, hoewel ie altijd heeftvgeroepen het beste met Feyenoord voorste hebben dus als dat zou betekenen dat ie het veld zou moeten ruimen zal ie zich daar bij neer moeten leggen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Onvoldoende is misschien wat overdreven, maar zeker de minste aan onze kant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Super slecht, niets goed gedaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niemand is onomstreden zegt Gio.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk Kuyt is vandaag opnieuw in de tweede helft gewisseld door Giovanni van Bronckhorst. De aanvoerder van Feyenoord werd vorige week in de uitwedstrijd tegen FC Groningen ook al naar de kant gehaald. Kuyt, die zichtbaar teleurgesteld was in zijn wissel, wilde de pers niet te woord staan na afloop van de wedstrijd. ''Zelden meegemaakt'', reageert journalist Sjoerd Moussou op Twitter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Klopt. Als Miquel weer fit is staat ie er meteen weer in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vrees het ook want Lucas is niet structureel top hoor d:-) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik vond hem vandaag ook niet goed, veel slechte ballen, dacht ik. Maar dan kijk ik zojuist via fox sports de samenvatting nogmaals en zie je dat hij toch wel bij veel aanvallen betrokken is. Wil ik niet mee zeggen dat hij top was, maar zo slecht was het ook weer niet. Kuyt blijft volgens mij gewoon heel belangrijk voor het team. Zal ook niet gewisseld blijven worden, zijn momenten zullen zeker weer komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dirkie wakker worden, moet beter |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dirk in een dip of glipt het langzaam weg tussen zijn vingers .... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit dus ,en het is niet zo vreemd want deze held heeft zijn hele carrière het wit uit z'n ogen gebuffeld. Van Hanegem heeft een prima advies voor hem.Hopelijk doet hij er iets mee,want hij is zo ontzettend belangerijk voor het teambelang |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt vast goed... linksom of rechtsom |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gewoon Ziyech op de plaats van Dirk. Dirk kan overal invallen en de jongere jongens nog heel wat leren. Zo kan er een overbodige middenvelder naar Twente en worden wij op zeker kampioen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een speler die baalt als hij wordt gewisseld, is volgens mij niks geks aan. Dat hij niet voor een camera verschijnt, dat heeft hij vorige seizoen al meerdere malen uitgelegd. Dat hij sowieso bij winst minder vaak voor de camera verschijnt. Beetje opgeklopt allemaal in de media. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dirkie voegt weinig toe als nr 10 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 10:28 schreef Nibke het volgende:Gewoon Ziyech op de plaats van Dirk. Dirk kan overal invallen en de jongere jongens nog heel wat leren. Zo kan er een overbodige middenvelder naar Twente en worden wij op zeker kampioen! "gewoon" Zyech .. meen je dat nou ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pfff,ik zeg Guidetti. |
|
|
|