BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Dirk Kuyt over de ruime zege op Roda JC

(https://youtu.be/Fodf8Pv7Ra0)
netsurfer
 netsurfer - maandag 26 september 2016 - 11:08   quote  deeplink  
Sorry, niet verder dan 0.59 gekomen. Maar Dirk heeft wel gelijk, bij de 3-0 knakte er iets bij Roda. Ik denk persoonlijk zelfs dat ze er bij 4-0 niet meer echt in geloofden en dat ze na de 5-0 eigenlijk wel van het veld af wilden. Misschien vertelde Dirk dit ook nog wel in het restant van het interview, ik zal het nooit weten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 12:46   quote  deeplink  
''Misschien wel iets te vaak geroepen dat ik ooit terug wilde keren''

x3sc9.jpg

Feyenoord neemt het donderdag op tegen Fenerbahçe voor de Europa League. Dirk Kuyt kijkt ernaar uit om tegen zijn oude ploeg te spelen en blikt op de website van de UEFA vooruit op dit duel.

''Er waren destijds veel Europese clubs waar ik kon tekenen, maar ik wilde naar een club met ambitie. Ik heb een geweldige tijd gehad bij Fenerbahçe. De mensen waren ontzettend goed voor me en ik had succes. We wonnen de beker, de landstitel en haalden de halve finale van de Europa League in 2013.''

De inmiddels 36-jarige Kuijt liet Istanbul ruim een jaar geleden achter zich om terug te keren bij Feyenoord. ''Feyenoord is mijn club. Ik heb hier eerder drie geweldige jaren gehad en heb altijd, misschien wel iets te vaak, geroepen dat ik ooit terug wilde keren. Ik vond dat Feyenoord nog iets tegoed had van mij, omdat ik in mijn eerdere periode hier geen prijzen heb gewonnen. Gelukkig wonnen we vorig seizoen de KNVB-beker.''

Het contract van Kuijt loopt na dit seizoen af, maar aan stoppen denkt de Katwijker nog lang niet. ''Ik zit in de eindfase van mijn carrière, maar zo voelt dat totaal niet. Ik geniet nog zo van het spelletje dat ik alles doe om fit te blijven. Ik ben nog steeds enorm ambitieus en zo lang ik fit en ambitieus blijf, wil ik blijven voetballen.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
Ja? T moet toch een keer...
s Libregts (75)
,,De weg is nog lang. Heel lang. Een goede start is geen garantie. Wij werden toen ook tweede, achter Ajax. Maar ik zie een homogeen elftal. Een compact team met veel strijdlust. Echt fantastisch. Veel respect heb ik voor Dirk Kuyt. Die heb ik inmiddels op zowat alle posities zien spelen en nu is hij als middenvelder weer van waarde voor zijn ploeg. Hij is 35 jaar, maar nooit geblesseerd. Hij leidt en stuurt. Dan mag het op zijn leeftijd allemaal ietsje minder glanzen, zo’n jongen is wel bereid om alles te doen voor het team. Dat werkt aanstekelijk.”
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 12:53   quote  deeplink  
De leugenaar, heeft een terugkerende oude blessure aan zijn kuit..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Echt?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Maand of 5-6 geleden, komt vaker terug bij hem..

https://www.fr12.nl/nieuws/37090-kuyt-afwezig-op-training-vanwege-kuitblessure.html
tomson
 tomson - dinsdag 27 september 2016 - 13:19   quote  deeplink  
tja... een Kuyt blessure
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 27 september 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 13:19 schreef tomson het volgende:
tja... een Kuyt blessure
:) Blijft een fijne.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Oei das minder maar hij geeft ook altijd alles ook al gaat t niet meer zo snel.
tomson
 tomson - dinsdag 27 september 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Als je t aantal minuten beziet wanneer Dirk geblesseerd was tegenover de minuten die hij wel inzetbaar was dan zou dat wel eens een record kunnen opleveren. een top 10 klassering zowiezo hahaha.. Echt niet normaal hoe weinig die man uit is gevallen.
Het idiote aantal wedstrijden bij Liverpool en dan nog als een beest tekeergaan bij Oranje, echt een voorbeeld voor de vedettetjes in spe deze man. Die mentaliteit kun je bij deze generatie alleen nog maar van dromen..
ar
 ar - dinsdag 27 september 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Geen speld tussen te krijgen Tom.
Dirk//SUPERHELD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Ook eens!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oei das minder maar hij geeft ook altijd alles ook al gaat t niet meer zo snel.
Hij is zo divers dat ie dat gemis kan opvangen..
van geil
 van geil - dinsdag 27 september 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 19:23 schreef tomson het volgende:
Als je t aantal minuten beziet wanneer Dirk geblesseerd was tegenover de minuten die hij wel inzetbaar was dan zou dat wel eens een record kunnen opleveren. een top 10 klassering zowiezo hahaha.. Echt niet normaal hoe weinig die man uit is gevallen.
Het idiote aantal wedstrijden bij Liverpool en dan nog als een beest tekeergaan bij Oranje, echt een voorbeeld voor de vedettetjes in spe deze man. Die mentaliteit kun je bij deze generatie alleen nog maar van dromen..
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Aight..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 21:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij is zo divers dat ie dat gemis kan opvangen..
Nou als het niet loopt zoals vorig jaar zakte hij
wel heel erg door de ondergrens soms ..
Toen dacht ik wel soms aan een wissel..
Maar nu zie je gewoon dat hij het elftal wel bij de hand kan nemen,dus
is hij de motivator,
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou als het niet loopt zoals vorig jaar zakte hij
wel heel erg door de ondergrens soms ..
Toen dacht ik wel soms aan een wissel..
Maar nu zie je gewoon dat hij het elftal wel bij de hand kan nemen,dus
is hij de motivator,
Genieten nu he d:-)
Zo zie ik hem graag..
van geil
 van geil - dinsdag 27 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
Volgens Gio, interview begin van het seizoen VI, regelt Kuyt alle omzettingen en positiewisselingen op het veld .
Hij weet wat Gio wil, en kan/mag in het veld beslissingen nemen die moeilijk te sturen zijn vanaf de kant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Genieten nu he d:-)
Zo zie ik hem graag..
Ja man en dat is prachtig voor hem want dat verdient hij..
Maar ik hoop wel dat hij op een hoogtij moment zijn schoenen in wilgen
gaat hangen..Want je weet hoe het gaat als het weer minder word..Je bent zo goed
als je laatste wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 22:02 schreef van geil het volgende:
Volgens Gio, interview begin van het seizoen VI, regelt Kuyt alle omzettingen en positiewisselingen op het veld .
Hij weet wat Gio wil, en kan/mag in het veld beslissingen nemen die moeilijk te sturen zijn vanaf de kant.
Lijk mij een verstandige zet...Zie je gelijk dat er ook een manager in hem schuilt
ar
 ar - dinsdag 27 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Haha ja, lekker alles uitbesteden alá Hiddink.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja man en dat is prachtig voor hem want dat verdient hij..
Maar ik hoop wel dat hij op een hoogtij moment zijn schoenen in wilgen
gaat hangen..Want je weet hoe het gaat als het weer minder word..Je bent zo goed
als je laatste wedstrijd.
Denk dat Dirk capabel is die keuze juist te maken. En dan lekker voor de clup behouden..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 22:02 schreef van geil het volgende:
Klopt en doet ie goed.
ar
 ar - dinsdag 27 september 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Kuyt de nieuwe TD.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2016 - 07:29   quote  deeplink  
Maar voetballend brengt hij te weinig, je hebt soms een man tekort op het middenveld.
Lekker, moet Dirk omzettingen doen om zichzelf te compenseren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2016 - 09:41   quote  deeplink  
En toch laat hij het team beter draaien ,wie wint doet t goed
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 09:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
En toch laat hij het team beter draaien ,wie wint doet t goed
Dat is waar, maar er komt een kantelmoment aan.
Hopelijk staan we dan gewoon 15 punten voor en kan Dirk een beetje rusten ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is waar, maar er komt een kantelmoment aan.
Hopelijk staan we dan gewoon 15 punten voor en kan Dirk een beetje rusten ;)
Als dat gebeurd Toornstra op zijn plek zetten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2016 - 12:40   quote  deeplink  
Zou ik doen, of Gustafson
VVout
 VVout - woensdag 28 september 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Lex terug halen, is de enige met zoveel positieve energie om dat over te brengen om te blijven gaan. Net een graadje meer als Toornstra, Gustafson mist dat nog volledig natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 16:04   quote  deeplink  
Hehe zienert..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 september 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 13:27 schreef VVout het volgende:
Lex terug halen, is de enige met zoveel positieve energie om dat over te brengen om te blijven gaan. Net een graadje meer als Toornstra, Gustafson mist dat nog volledig natuurlijk.
Vvout wil op jodenjacht!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Lexie was de beste van de laatste 20 jaar wat betrefd 100% kansen creëren. .
Alleen jammer dat hij er maar 8% van heeft ingeknald..Toch een intens goede
werklust dat mannetje
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 september 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 17:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
Lexie was de beste van de laatste 20 jaar wat betrefd 100% kansen creëren. .
Alleen jammer dat hij er maar 8% van heeft ingeknald..Toch een intens goede
werklust dat mannetje
Natuurlijk. En die balaannames hé!
van geil
 van geil - woensdag 28 september 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Hoor je niets meer van
VVout
 VVout - woensdag 28 september 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 18:00 schreef van geil het volgende:
Hoor je niets meer van
http://www.walesonline.co.uk/sport/football/football-news/whats-happened-cardiff-city-star-11913387
VVout
 VVout - woensdag 28 september 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Zonde hoor, deed het zo lekker daar.
tomson
 tomson - woensdag 28 september 2016 - 18:12   quote  deeplink  
komt door de kut opstellingen van die trainert jonge.. putting square pegs in round holes noemen de kennerTs t daar
VVout
 VVout - woensdag 28 september 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Treurig dat je je mensen niet gebruikt zo dat het rendeert. Bilal op links en Vilhena als back laat maar zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 22:26   quote  deeplink  
''Ik ben benieuwd hoe ik zal worden ontvangen''

wloodv.jpg

Feyenoord is onderweg naar Istanboel voor de uitwedstrijd in de Europa League. De Rotterdammers nemen het donderdag op tegen de oude club van Dirk Kuyt: Fenerbahçe. ''Ik ben wel benieuwd hoe ik zal worden ontvangen'', zegt de aanvoerder van Feyenoord in gesprek met het Algemeen Dagblad.

''Bij Manchester United-uit weet ik het wel: wie voor Liverpool heeft gespeeld, wordt uitgefloten. Maar bij Fenerbahçe heb ik echt prachtige jaren gehad. Ik heb nog contact gehad met mensen in Turkije, die zeggen dat het stadion toch behoorlijk vol zal lopen. Ik kijk er naar uit.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 22:56   quote  deeplink  
KUYT: ‘VOORTBORDUREN OP DUELS MET UNITED EN PSV’

5fkk2a.jpg

Dirk Kuyt keerde woensdagavond terug in het stadion waar hij tussen 2012 en 2015 mooie successen vierde. De 36-jarige aanvoerder van Feyenoord blikte tijdens een persconferentie vooruit op het Europa League-duel met zijn oude club Fenerbahçe.

Herinneringen
Kuyt: ‘Ik ben blij om hier weer terug te zijn, het voelt bijna alsof ik nooit ben weggeweest. Mijn gezin en ik zijn met enorm veel waardering en respect ontvangen door de mensen hier. Ik heb veel mooie herinneringen aan deze club en deze stad. Die koester ik.’

Ingetogen
‘Drie jaar lang heb ik alles gegeven voor Fenerbahçe en gevochten voor de club. De Turkse supporters zullen dan ook wel snappen dat ik dat morgen zal doen voor Feyenoord. Als ik scoor, ben ik blij, maar zal ik dat op ingetogen wijze uiten uit respect voor de fans van Fenerbahçe die me al die jaren gesteund hebben.’

[bEHeksenketel
‘Het zal morgen een heksenketel worden in het stadion. Dat hebben nog niet heel veel spelers bij ons meegemaakt, maar als we daar goed mee omgaan, heb ik er vertrouwen in dat we een goed resultaat kunnen behalen. We moeten voortborduren op de topwedstrijden tegen Manchester United en PSV. Toen hebben we het heel goed gedaan.’

Vertrouwen
‘Ik wil niet zeggen dat we beter zijn dan Fenerbahçe, maar we hebben heel veel vertrouwen en stralen dat ook uit. We gaan vol voor de overwinning, maar wel op de manier zoals we het tegen United en PSV hebben aangepakt. Of de winst erin zit, moet blijken. Als we in ieder geval niet verliezen, doen we goede zaken.’
van geil
 van geil - woensdag 28 september 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Kuyt gaat SCOREN!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 22:59   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 september 2016 - 16:47   quote  deeplink  
''Geen buitenlander is zo populair als Dirk Kuyt

b3wz91.jpg

Dirk Kuyt mag donderdagavond rekenen op een warm welkom in het Sükrü Saracoglu Stadion. De aanvaller speelde drie jaar lang voor Fenerbahçe, voordat hij vorig jaar zomer terugkeerde naar Feyenoord. In de Europa League staat hij donderdag tegenover zijn oude werkgever.

In zijn tijd in Turkije groeide Kuyt uit tot een publiekslieveling. “Dirk is alles voor de mensen hier. Geen buitenlander is zo populair als Dirk Kuyt”, zegt Mehmet Demercin, die wordt voorgesteld als het ‘opperhoofd van de Turkse sportmedia’, in gesprek met De Telegraaf. “Zelfs de fans van Galatasaray vonden de Katwijker sympathiek als ze hem in de stad tegenkwamen.”

Kuyt vertelt dat hij blij is om terug te zijn bij Fenerbahçe: “Het voelt ook of ik hier nooit ben weggeweest en als ik zie hoe de mensen met mij omgaan, ben ik alleen maar trots. Ik zal de club ook altijd willen helpen, maar ik concentreer me nu toch echt op het voetbal bij Feyenoord.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 september 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 22:58 schreef van geil het volgende:
Kuyt gaat SCOREN!
Klopt ,hatrick
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 september 2016 - 00:22   quote  deeplink  
Kuyt: ''Jammer dat ik het niet goed heb kunnen maken''

w9bq03.jpg

Aan Feyenoords ongeslagen reeks is donderdagavond een einde gekomen. In Istanbul verloren de Rotterdammers met 1-0 van Fenerbahçe, de oude club van Dirk Kuyt. De enige treffer werd ingeleid door een fout van de aanvoerder van Feyenoord.

“Ik wilde opendraaien naar de andere kant en ik verwachtte niet dat Jeremain die tackle nog zo kon maken”, legt Kuyt uit tegenover RTV Rijnmond. “Ik ben verantwoordelijk voor die goal, en het is jammer dat ik dat niet goed heb kunnen maken.”

Kuyt wil niet te lang stilstaan bij de nederlaag tegen zijn vorige werkgever. “Het is teleurstellend dat we niet ons niveau hebben kunnen halen. Aan de andere kant moeten we niet bij de pakken neerzitten. We moeten snel herstellen en zondag laten zien dat we het wel kunnen.”
MMM
 MMM - vrijdag 30 september 2016 - 08:28   quote  deeplink  
Zoals ik gisteren al zei, het leek een beetje op de Dirk Kuyt-show omdat hij terugkeerde bij zijn oude club.. Bah
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 30 september 2016 - 08:42   quote  deeplink  
Zijn spel was weer pijnlijk om te zien, waarschijnlijk ook omdat zijn balverlies voor het tegendoelpunt zeker 27x is herhaald.

In de competitie, zeker tegen iets kleinere clubs, is het allemaal nog wel te doen, maar op dit niveau zijn zijn trage eerste meters dodelijk en kan hij het niet meer belopen.

Niet te lang meer doorgaan, of juist de grotere wedstrijden een meer coachende rol (vanaf de bank).
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 september 2016 - 08:49   quote  deeplink  
Afscheidsjaar, gun t m wel.
Europa wedstrijden zijn bonus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

0.0292508