BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 november 2016 - 09:39   quote  deeplink  
Ik had het zelf kunnen schrijven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Kuyt: ''Hoe wij de goals weggeven is schandalig''

14kun49.jpg

Feyenoord heeft zondag in de slotminuut een punt weten te redden op bezoek bij FC Utrecht. De thuisploeg wist drie keer te scoren en was erg dicht bij de eerste thuisoverwinning op Feyenoord sinds 2006. Feyenoord-aanvoerder Dirk Kuyt is boos over het gebrek aan concentratie bij de Rotterdammers. "Als je op deze manier drie goals weggeeft kun je nog zo goed voetballen, maar dan win je geen wedstrijden."

"De manier waarop wij de goals weggeven is gewoon schandalig", begint Kuyt voor de camera's van FOX Sports. "De concentratie waarmee we de wedstrijd beginnen, de tweede helft starten, en ook de derde goal weggeven mag niet op dit niveau. Daar ben ik wel een beetje boos over."

Kuyt benadrukt dat het punt op karakter is behaald. "Je ziet dat wij ook als we 3-1 achter staan niet opgeven." Volgens de aanvoerder heeft Feyenoord genoeg opties om de score te buigen. "We kunnen nog steeds aanpassingen doen door met Bilal veel snelheid in te brengen, en op het laatst die lange (Michiel Kramer, red.) erin te zetten. Die doet wat ie moet doen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 november 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:
Ik had het zelf kunnen schrijven.
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 november 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Wat was dat in de eerste helft dat hij met van Bronckhorst overlegde dat Karsdorp in zijn sectie moest blijven?Hij zei tegen Karsdorp in je sectie blijven..Vond dat nogal raar overkomen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 november 2016 - 23:43   quote  deeplink  
Gio ziet toch wedstrijden lang dat Karsdorp bij regelmaat volslagen onnodig op andere delen van het veld gaat rennen en vliegen?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 december 2016 - 17:18   quote  deeplink  
Kuyt: ''De media hebben misschien wat rancune''

23lyrn9.jpg

Dirk Kuyt is een uitermate tevreden aanvoerder na de 6-1 overwinning van Feyenoord in de stadsderby tegen Sparta. Een volledig terechte uitslag. ''De ene goal was nog mooier dan de ander'', vatte de routinier de wedstrijd samen tegenover Fox Sports.

''Het doelsaldo kan op een bepaald moment een rol gaan spelen. Sparta was vandaag rijp voor veel tegengoals'', analyseerde hij verder. Feyenoord kreeg vorige week nog veel kritiek na het gelijke spel tegen FC Utrecht. ''Ik vind het niet zo boeiend wat bepaalde media zeggen. Ze hebben misschien bepaalde rancune tegen Feyenoord. Vandaag was weer prima.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 07:27   quote  deeplink  
Kuyt: ''Dat vind ik ook mooi om mee te maken''

20ud4rs.jpg

Feyenoord heeft gisteren een principeakkoord bereikt met trainer Giovanni van Bronckhorst over een contractverlenging. Het contract van de trainer zou deze zomer aflopen, maar wordt met twee jaar verlengd. Aanvoerder Dirk Kuyt is blij met het aanblijven van de hoofdtrainer.

''De trainer en het team ontwikkelen zich goed. Giovanni heeft in zijn eerste seizoen een prijs gewonnen,'' vertelt Dirk Kuyt in gesprek met De Telegraaf. ''Dat we nu een coach voor de groep hebben die de spelers, Feyenoord én zichzelf elke dag beter maakt, aanschouw ik elke dag met eigen ogen. Dat vind ik ook mooi om mee te maken.’’
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Kuyt: ''Daarna kan publiek belangrijke rol spelen''

2dmcv0i.jpg

Feyenoord weet sinds de verloren uitwedstrijd in Manchester wat het te doen staat tegen Fenerbahçe. ''Onze opdracht voor morgen is duidelijk. We moeten met twee goals verschil winnen,'' vertelt Dirk Kuyt op de persconferentie in aanloop naar het Europa League-duel in De Kuip.

''Wij zien voor onszelf nog steeds een goede kans om te overwinteren in Europa. Daar gaan we dan ook alles aan doen morgen,'' vervolgt Kuyt. De aanvoerder van Feyenoord hoopt dat de Rotterdammers en zijn oude club uiteindelijk doorgaan in Europa.

Het vertrouwen in een goed resultaat is groot bij de 36-jarige aanvaller. ''De laatste vier wedstrijden hebben we twaalf keer gescoord. Dat geeft vertrouwen en dat moeten we meenemen naar morgen. Als we op voorsprong komen, ligt de wedstrijd open. Daarna kan het publiek een belangrijke rol spelen, zoals thuis tegen Man. United.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Dirk Kuyt blikt vooruit op het Europa League-duel met Fenerbahce

(https://youtu.be/KhYMDy89J4o)
van geil
 van geil - donderdag 08 december 2016 - 00:07   quote  deeplink  
HELD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2016 - 00:29   quote  deeplink  
2s788sw.jpg
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 21:54   quote  deeplink  
KKUUUTTT!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2016 door CobusIII --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 december 2016 - 16:05   quote  deeplink  
Ik had Dirkie gisteren wel een goaltje gegund. Hij was er ook nadrukkelijk naar op zoek, had ik de indruk. :)
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 december 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Niet erg netjes hoe Dirk nu door de media wordt behandeld. En het is pas een wedstrijd dat Berghuis redelijk was.
Bah
VVout
 VVout - maandag 12 december 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Zie hem nog wel op de positie van El spelen als Tapia niet meer gaat overtuigen. Is gewoon een held die je overal kan neer zetten. OK de jaren gaan een keer meespelen, zal hij zelf zo langzaam moeten gaan inzien. Verder respect voor deze sportman, media en netjes is niet in één vat te gieten.
ar
 ar - maandag 12 december 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Dirk op de plek van El lijkt me niet erg verstandig VV..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 december 2016 - 21:17   quote  deeplink  
Vorige week was hij nog basisspeler bij de 6-1 gewonnen pot.Toen was hij nog belangerijk.
Toch had je afgelopen zondag de opstelling die een hoop mensen al eerder hadden willen zien.
Ik heb vrede met de opstelling van afgelopen zondag.Dirk zal een paar stapjes terug moeten gaan doen.
van geil
 van geil - maandag 12 december 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Dirk gaat nog genoeg waarde hebben voor Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 december 2016 - 22:07   quote  deeplink  
Al speelt hij vanaf nu geen minuut meer, heeft hij nog waarde
van geil
 van geil - maandag 12 december 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Eens, al denk ik dat hij nog genoeg gaat spelen, wat goals mee gaat pikken , en n mooi afscheid gaat krijgen.
Prima gast , pure prof , en Feyenoorder!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 december 2016 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 22:09 schreef van geil het volgende:
Eens, al denk ik dat hij nog genoeg gaat spelen, wat goals mee gaat pikken , en n mooi afscheid gaat krijgen.
Prima gast , pure prof , en Feyenoorder!
Verwacht ik ook, langzaam wennen aan de reserverol, waardevol als invaller en dan een groots afscheid als speler en een grootse entree als Feyenoorder in andere functie.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 december 2016 - 07:22   quote  deeplink  
Zou Gio zulke grote cojones hebben dat hij hem er naast gaat zetten? Dat denk ik niet
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 december 2016 - 07:27   quote  deeplink  
Onder t motto rust wel. Tegen ADO staat hij er weer in denk ik.
Maar eigenlijk kan Gio met goed fatsoen Berghuis na zondag er niet naast zetten
VVout
 VVout - dinsdag 13 december 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 20:41 schreef ar het volgende:
Dirk op de plek van El lijkt me niet erg verstandig VV..
En waarom dan niet, is altijd nog sneller als Tapia.
MMM
 MMM - dinsdag 13 december 2016 - 09:31   quote  deeplink  
Morgen basis. Zaterdag kan je niet anders dan met de basiself beginnen van afgelopen zondag, anders ben je niet serieus te nemen als coach..
van geil
 van geil - dinsdag 13 december 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 07:22 schreef piet de paler het volgende:
Zou Gio zulke grote cojones hebben dat hij hem er naast gaat zetten? Dat denk ik niet
Deed hij toch, aparte vraag Piet.
ar
 ar - dinsdag 13 december 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 08:50 schreef VVout het volgende:

[..]

En waarom dan niet, is altijd nog sneller als Tapia.
Dirk is een aanvaller..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 december 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 11:03 schreef van geil het volgende:

[..]

Deed hij toch, aparte vraag Piet.
2 keer ik ben benieuwd tegen ado en fietstassen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 december 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 17:16 schreef ar het volgende:

[..]

Dirk is een aanvaller..
De wankelende positie van posities
Het lijkt erop dat spelers die zich puur op één positie richten, verleden tijd zijn. Tegenwoordig moet je multi-inzetbaar zijn, all-round, een alleskunner. Nouja, misschien niet alles, maar veel.

Dirk Kuyt is uiteraard een extreem voorbeeld. Kuyt speelde op het WK als spits, linksback en rechtsback. En keepen schijnt hij ook te kunnen. Naar verluidt is zijn bijnaam sinds een paar maanden Barbapappa.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 december 2016 - 17:39   quote  deeplink  
Maar Kuyt is niet sneller dan Tapia ,Tapia is alleen bang dat hij moe word lijkt het.
VVout
 VVout - dinsdag 13 december 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 17:16 schreef ar het volgende:

[..]

Dirk is een aanvaller..
Je hoort het Barbapapa dus, een werkpaard die gewoon doet wat nodig is voor de positie. Geen luie Zuid-Amerikaan of zo.
VVout
 VVout - dinsdag 13 december 2016 - 17:49   quote  deeplink  
En als Kongolo fit is zou Scharie kunnen, die optie vond ik zelf nog beter.
ar
 ar - dinsdag 13 december 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 17:49 schreef VVout het volgende:
En als Kongolo fit is zou Scharie kunnen, die optie vond ik zelf nog beter.
Dat klinkt dan nog iets beter:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 december 2016 - 18:05   quote  deeplink  
Omdat ik altijd averechts ben kies ik voor Karsdorp
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Dacht ff dat je Jones zou opperen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 december 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Nou ik vind Scharrie nou niet bepaald een jager .
Als je El echt zou missen dan zou ik iemand nemen die fysiek
een beetje bij hem in de buurt zou kunnen komen.
van geil
 van geil - dinsdag 13 december 2016 - 22:07   quote  deeplink  
Als je voetballend de betere bent is jagen onnodig .
Dan jagen ze op jou.
ar
 ar - dinsdag 13 december 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou ik vind Scharrie nou niet bepaald een jager .
Als je El echt zou missen dan zou ik iemand nemen die fysiek
een beetje bij hem in de buurt zou kunnen komen.
Eens.
VVout
 VVout - woensdag 14 december 2016 - 00:10   quote  deeplink  
Oneens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 december 2016 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 22:07 schreef van geil het volgende:
Als je voetballend de betere bent is jagen onnodig .
Dan jagen ze op jou.
mwa, niet echt mee eens. Als je de tegenstander meer tijd geeft om wat met de bal te doen, is de kans groter dat ze er wat goeds mee doen. Tenzij de bus parkeert. Zelfs de absolute top, Barcelona, zet(te) jarenlang de tegenstander hoog onder druk.

Het is wel zo dat als je voetballend de betere bent de tegenstander uiteindelijk meer meters moet maken om enigszins bij te blijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 december 2016 - 12:30   quote  deeplink  
De wisselbeurt van Dirk Kuyt tegen AZ zorgt niet voor scheve gezichten in de kleedkamer, meldt De Telegraaf. Hij wordt nog steeds 'op handen gedragen door de spelersgroep'. De geluiden dat er nu een 'moeilijke periode' aan gaat breken voor de routinier worden door Eljero Elia niet onderschreven.
''Tegen AZ was het elftal scherper en agressiever dan tegen Fenerbahçe. En dat had niets met de andere invulling op het middenveld te maken. Mét Dirk zouden we ook met 4-0 hebben gewonnen'', zegt Elia. ''Sterker, ik denk dat de zege nóg groter zou zijn geweest, want Dirk heeft al anderhalf jaar veel scorend vermogen.''
Nibke
 Nibke - woensdag 14 december 2016 - 12:41   quote  deeplink  
Telegraaf probeert een wig in ons team te slaan! Dan staan er in een keer 10 spelers in het elftal van de week en nu wordt Kuyt weer op handen gedragen! Laat de Telegraaf zich aub. met Ajax bezig houden en niet zoveel met Feyenoord bemoeien!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 december 2016 - 13:42   quote  deeplink  
De media hè... er is altijd wel wat te vinden als je dat wil natuurlijk.

Spelen we een goede wedstrijd, krijg je gezeur omdat Kuyt een keer ernaast staat. Tsja, dat kan elke speler overkomen. Ook de aanvoerder van 36 jaar. Vanavond zal Kuyt gewoon weer spelen. Hij is en blijft een belangrijk onderdeel van het team, maar zal ook gewoon af en toe ernaast staan. Om daar nou zo'n heisa van te maken. Vanavond gaat hij gewoon spelen en zaterdag zou het me niets verbazen als hij dan ook erin staat..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 december 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Ik vind het niet zo gewoon.
Als je Berghuis nu weer passeert, geef je die jongen een enorm negatief signaal.
Toornstra kan je ook niet omheen.

En Dirk, tja, ik vind m nu de minst belangrijke van de drie, in voetballend opzicht.
Op basis van afgelopen zondag dan.
VVout
 VVout - woensdag 14 december 2016 - 13:53   quote  deeplink  
En Vilhena dan?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 december 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind het niet zo gewoon.
Als je Berghuis nu weer passeert, geef je die jongen een enorm negatief signaal.
Toornstra kan je ook niet omheen.

En Dirk, tja, ik vind m nu de minst belangrijke van de drie, in voetballend opzicht.
Op basis van afgelopen zondag dan.
Tsja, en als je Toornstra passeert, is die de dupe, wat je niet kan maken (ben ik het dus mee eens) en als je Kuyt weer passeert, ga je je aanvoerder langere tijd aan de kant houden. Dat geeft ook scheve gezichten en voer voor de media. Bovendien vind ik dat Kuyt wel iets meer krediet heeft dan dit. Buiten dat hij het gezicht van de club en een held voor het leven is, heeft hij vooral op het veld altijd zijn voeten laten spreken. Heeft nooit echt verzaakt. Tuurlijk speelt hij weleens een mindere wedstrijd, maar scoort vrijwel nooit onvoldoende en is nog altijd belangrijk. Berghuis begon goed, maar zakte daarna ver weg en heeft eigenlijk nog weinig goede wedstrijden gespeeld. Zondag dat hij het meer dan aardig en op zich wil ik hem ook best in de basis, maar het lijkt me erg opportunistisch om op basis van één goede wedstrijd van Berghuis je aanvoerder, Kuyt, ernaast te zetten, terwijl hij toch echt wel meer goede wedstrijden gespeeld heeft voor de club. Overigens vond ik Kuyt gewoon goed spelen de laatste wedstrijden. Tegen Fenerbahce was hij minder, maar dat gold voor iedereen.

Ik verbaas me echt enorm over alles en iedereen die na één goede wedstrijd van Berghuis ineens Kuyt eruit willen houden. Is wel erg optimistisch. Bovendien brengt Kuyt meer dan alleen zijn voetballende inbreng, maar ook nog zijn leiderschap en het opjutten van de ploeg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 december 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 13:53 schreef VVout het volgende:
En Vilhena dan?
Vond ik niet bijzonder afgelopen zondag, speelde behoorlijk net als de rest.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 december 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 14:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik verbaas me echt enorm over alles en iedereen die na één goede wedstrijd van Berghuis ineens Kuyt eruit willen houden. Is wel erg optimistisch. Bovendien brengt Kuyt meer dan alleen zijn voetballende inbreng, maar ook nog zijn leiderschap en het opjutten van de ploeg.
Kuyt voegt voetballend al een tijdje niets toe, vind ik.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 december 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 14:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kuyt voegt voetballend al een tijdje niets toe, vind ik.
Tsja, dan zien wij blijkbaar andere dingen. Ik vind hem nog steeds van grote waarde. Hij heeft dit seizoen bijvoorbeeld alleen al nagenoeg persoonlijk de punten binnengehaald tegen Excelsior en Ajax. Daarnaast brengt hij een stuk onverzettelijkheid mee. Ik ben het ermee eens dat hij langzaamaan minder goed aan het worden is, maar hij brengt nog altijd kwaliteiten met zich mee die geen van de andere spelers in de selectie hebben. Bovendien geloof ik dat hij als aanjager en mentor in het veld nog heel belangrijk is.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 december 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Kuyt moet je steeds meer gaan inzetten als het tijdens een wedstrijd stroef loopt, of als er gejaagd moet worden, op weg naar een voorsprong bv.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

0.0323610