|
|
Milo
|
|
|
quote: Waarom laatste jaar....hij was zeer belangrijk gister en tegen die neuzen. Willem 2 en iedereen roept stoppen. Wat een onzin! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet stoppen voor t sneu wordt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zei je wat vilhena? Dirk wisselt goed spel af met mindere wedstrijden net als iedereen maar om nou berghuis ten koste van dirk op te stellen is pas sneu Volgens mij dit seizoen 16 wedstrijden 9 goals alleen jorgenson scoort meer....staat in de top 3 van snelste lopers. Hoe bedoel je traag!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2016 door Milo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wisselt elkaar tot nu toe allemaal prima af. Ik snap de discussie niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uiteindelijk moet je afscheid nemen van de voetballer Kuyt. Naar mijn mening na dit seizoen. Het is goed zo. Kampioen worden voor Dirk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ik ook niet...sinds kuyt er is hebben we de beker gewonnen en staan nu bovenaan. Oja net als dat Gio een slechte trainer is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij hebben Gio en Kuyt het professionele klimaat bij Feyenoord sterk opgewaardeerd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ik mag misschien maar 1.72 zijn maar ik ben niet gek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is dat je schoenmaat ? ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Absoluut! Kuyt liet de kuip ontploffen tegen 020 geen andere speler had die gemaakt. En tuurlijk ben ik van mening dat hij niet alles kan spelen. Hij moet gespaard worden voor als el Ahmadi naar de Afrika cup is. Maar ga geen onzin lullen als de feiten keihard zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar ik ben het zeker met Milo eens in deze. Ook de rol van Gio wordt onderschat. Hij heeft al plan a b c d en e gespeeld. En vrijwel alles heeft goed uitgepakt. Ook schroomt hij niet om "namen" te passeren of te wisselen . En altijd met n duidelijke onderbouwing.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar ga voor niemand aan de kant....Stylzz is zo groot daar kan ik onderdoor:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt is van toegevoegde waarde, maar t wordt gewoon minder. Na dit seizoen is t slim om te stoppen. Een speler van dit kaliber moet niet stoppen als bankzitter.
En over Gio die leert t steeds meer, t voetbal begint langzaam ergens op te lijken. Na de slechte periode van vorig seizoen gaat t steeds beter. Maar t overtuigt nog niet helemaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kennie hard genoeg rennen naar het porcelein als ik die negatieve praatjes lees. Maar snap hem wel, heeft voorheen geen prijs gepakt met Feyenoord maar ook toen sleurde hij er hard aan. 03/04 21 goals 6 assists 04/05 32 goals 16 assists 05/06 25 goals 19 assists Kudt cijfers man, zeker één van de hoofdoorzaken dat er geen prijzen zijn gepakt hè. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2016 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:Kuyt is van toegevoegde waarde, maar t wordt gewoon minder. Na dit seizoen is t slim om te stoppen. Een speler van dit kaliber moet niet stoppen als bankzitter. En over Gio die leert t steeds meer, t voetbal begint langzaam ergens op te lijken. Na de slechte periode van vorig seizoen gaat t steeds beter. Maar t overtuigt nog niet helemaal eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 21:46 schreef van geil het volgende:T , het klinkt voor mij als science fiction dat deze groep 80+ goals gaan maken. Dat klinkt als stomdronken.:) Excuus. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond Dirk heel matig vandaag |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Serieus? Vlak voordat hij gewisseld werd had hij 3 à 4 momentjes waarop hij de bal verspeelde. Tot aan dat moment had hij nog geen bal verloren. Hij staat altijd vrij, maakt loopacties, kaatst de bal, waardoor je weer kunt doorvoetballen. Ik vond Dirk vandaag goed spelen. Scoorde niet, maar was heel sterk aan de bal. Zakte pas aan het einde een klein beetje in, maar al met al vond ik het ruime voldoende hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Ik wil iets tastbaars, maar we zijn pas op de helft''
Voor Dirk Kuyt was het geen verrassing dat hij vandaag in de basis mocht starten. ''Als ik niks van de trainer hoor, ga ik ervan uit dat ik speel'', vertelt de routinier tegenover Fox Sports. Daarna ging het vooral over de knappe eerste seizoenshelft van Feyenoord.
''We moeten ons volledig focussen op onszelf. En dan zie je wat er kan gebeuren bij Feyenoord...'', doelt de aanvoerder op de uiterst productieve week. ''Het is eigenlijk jammer dat het winterstop is.'' Aan iets tastbaars denkt Kuyt nog niet. ''Er is nog zo'n lange weg te gaan. We hebben stappen gezet ten opzichte van vorig jaar. Nu is het zaak om even tot rust te komen en dan weer de focus krijgen voor de tweede helft.''
Kuyt is ook tevreden over zijn eigen eerste helft. ''Voor mij gaat het om de teamprestatie. En ik wil gewoon tastbare prijzen winnen. Dat hebben we vorig seizoen gedaan met de beker. Nu willen we meer. We zijn goed op weg, maar pas op de helft. Ik ben trots dat ik aanvoerder ben van dit team dat in anderhalf jaar grote stappen heeft gezet.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2016 - 00:28 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Serieus? Vlak voordat hij gewisseld werd had hij 3 à 4 momentjes waarop hij de bal verspeelde. Tot aan dat moment had hij nog geen bal verloren. Hij staat altijd vrij, maakt loopacties, kaatst de bal, waardoor je weer kunt doorvoetballen. Ik vond Dirk vandaag goed spelen. Scoorde niet, maar was heel sterk aan de bal. Zakte pas aan het einde een klein beetje in, maar al met al vond ik het ruime voldoende hoor. Had vooral in de tweede helft het idee dat ie op was en het niet meer kon belopen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Vlak voor zijn wissel vond ik hem inderdaad ook minder worden, dus wat dat betreft zou dat kunnen. Daarvoor vond ik hem erg sterk spelen, maar vlak voor zijn wissel maakte hij wat foutjes en leek hij er inderdaad een beetje doorheen te zitten. Wellicht dat twee wedstrijden dan toch wat veel voor hem begint te worden in 4 dagen tijd. Maar goed, wel lekker dat je voor twee posities gewoon drie man kunt inzetten met Kuyt, Toornstra en Berghuis. Het elftal staat altijd goed met twee van de drie erin. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt wil nog n jaar voetballen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Uitstekend. Gewoon bijtekenen voor een jaar; we kunnen hem nog goed gebruiken volgend jaar. Wellicht niet altijd als basisspeler, maar zeer nuttig om erbij te hebben. Is en blijft een kwaliteitsspeler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee of Feyenoord met hem verder wil gaan. Anders wordt het Utrecht denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerder Fehner dan nog.. Zelf denk ik dat ie aan Feyenoord verbonden zal blijven.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat er een week voorbij dat Dirk z'n knar eens dicht houdt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat laatste zou ik mooi vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ie maar snapt dat hij steeds minder zal spelen. Zowel kwalitatief als kwantitatief |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie Dirk wel blijven. Ook als wisselspeler belangrijk voor de spirit in de selectie. En m.i. loyaal aan Gio. Belangrijke waarborg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar