|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk Kuyt kreeg aanbod uit China
Dirk Kuyt heeft vorig jaar een aanbod ontvangen uit China. Dit meldt RTV Rijnmond verslaggever Sinclair Bischop op Twitter. De aanvaller wilde echter niet vertrekken uit Rotterdam en koos ervoor om zijn contract met één jaar te verlengen in De Kuip.
De aanvoerder van Feyenoord had afgelopen zomer over belangstelling niet te klagen. Eerder werd ook bekend dat een club uit Amerika concreet was voor Dirk Kuyt. ''Er is overal nog belangstelling in het buitenland voor Dirk'', vertelde zaakwaarnemer Rob Jansen eerder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kreeg er ook 1 van gadgetsfromchina |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Ik ben een uitdaging aangegaan met Feyenoord''
Het grote geld in China lonkt voor vele topvoetballers en voetballers die aan het eind van hun rijke carriere staan. Ook Dirk Kuyt heeft aanbiedingen uit China af moeten slaan om zijn grote droom om met Feyenoord kampioen te kunnen worden te verwezenlijken.
Over volgend seizoen wil hij eigenlijk ook nog niet praten, blijkt uit het interview dat de NOS met hem deed in Marbella. "Ik heb mezelf niks meer te bewijzen en aan het einde van het seizoen gaan we gewoon kijken hoe we er voor staan en dan zien we wel. Ik ben niet het type, en zeker niet in de fase waarin ik nu ben, dat ik bezig ben met volgend seizoen en een eventueel contract dat er al of niet zal komen."
"Wat china betreft: dat is aantrekkelijk voor heel veel mensen en ook logisch met de financiele mogelijkheden. Ik heb zelf vorig jaar nog de mogelijkheid gehad om daar te spelen, maar ik ben een uitdaging aangegaan met Feyenoord. Vorig jaar de beker gewonnen, nu op de helft staan we er goed voor en dat wil ik samen met het team goed af gaan maken." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zie hem thuis al uitleggen dat de volgende stop China wordt hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft thuis al n spleet. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Met een bijzondere meubelvoorkeur |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit je daar van Geil,eil...eil.eil...... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Speelde erg goed tegen mainz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt blikt terug: ''Had ook naar Spurs of Atlético gekund''
Aanvoerder Dirk Kuyt geniet nog altijd veel aanzien in Engeland. De aanvaller, die dit seizoen regelmatig op het middenveld speelt, blikt terug op zijn periode bij Liverpool. Kuyt geeft aan dat hij ook voor Tottenham Hotspur of Atlético Madrid had kunnen spelen.
''Een jaar voordat ik naar Liverpool vertrok, had ik de mogelijkheid om naar Tottenham Hotspur te gaan,'' geeft Dirk Kuyt aan in gesprek met FourFourTwo. ''De manager, Martin Jol, en voorzitter Daniel Levy toonden interesse. Maar het was op de laatste dag van de transferperiode en op dat moment wilde ik niet vertrekken bij Feyenoord.''
''Later werd Liverpool de meest geïnteresseerde club, hoewel de onderhandelingen wel even duurden. Ook andere clubs hadden interesse, zoals Atlético Madrid. Ook dat is een erg mooie club, maar vanaf het moment dat ik hoorde van de interesse van Liverpool was dat de enige club waar ik naartoe wilde. Van jongs af aan heb ik dat altijd een mooie club gevonden.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
"Top ar!" "Ga ik nu alle wedstrijden dan ook spelen?" Nee zei ik, dat overleg je maar met Bronckie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pfoe, jij kent ook iedereen he. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee. Iemand hier op de forum kent echt iedereen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O dat is...Is dat niet...Ehhh....Eh.....Je weet toch.....Jonge jeugd.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep..vaak vanuit. .jeweetwel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik was er al bang voor. Heeft een verjaardagskalender van WC-papier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gisteren naar de radio zitten luisteren, het ging bij het programma spijkers met koppen over pensioen. Waarop iemand zei dat je sommige beroepen niet tot 67 kan doen. Bv een voetballer, hierop riep felix Meurders en die magere hardloop lul ja hoor dat kan wel kijk maar bij feyenoord doelend op Kuijt.Grappig zijn is leuk maar horen we nu ook grapjes over demente Sjaak Swart of de knvb nee 020 id de norm bah bah. Baj |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja misschien maar ik lees net in de krant hoe de hautaine houding van Amsterdam tegenover de rest, dit is dus een bevestiging, dat is hetzelfde in Frankrijk hoor , maar eerlijk is eerlijk da Franse tv heeft geen voetbal lievelingetjes |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 10:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja misschien maar ik lees net in de krant hoe de hautaine houding van Amsterdam tegenover de rest, dit is dus een bevestiging, dat is hetzelfde in Frankrijk hoor , maar eerlijk is eerlijk da Franse tv heeft geen voetbal lievelingetjes Nee in Frankrijk hebben ze de bakker uit Richelieu en groenteboer uit Argeles sur Mer als analist. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met al die Nafries in de FR comp. moet je op je hoede zijn wat je schrijft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 10:59 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Nee in Frankrijk hebben ze de bakker uit Richelieu en groenteboer uit Argeles sur Mer als analist. Veel lokale omroepen de staats omroepen passen wel op |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt: ''Was het buitenspel? Niet meegekregen''
Feyenoord heeft de eerste wedstrijd na de winterstop winnend weten af te sluiten. In Kerkrade wonnen de Rotterdammers met 0-2 van Roda JC. Aanvoerder Dirk Kuyt scoorde de openingstreffer, maar wel vanuit buitenspelpositie. "Was het buitenspel? Dat heb ik niet meegekregen."
"Zo'n eerste wedstrijd na de winterstop is altijd even wennen. Het bealngrijkste is dat je zulke wedstrijden wint", zegt Kuyt tegenover FOX Sports. "Dat het nog niet helemaal het niveau was van de wedstrijden voor de winterstop is logisch, maar dit is een goede basis om mee door te gaan." Dat het moeizaam ging, had volgens Kuyt ook te maken met de tegenstander. "Je speelt tegen een heel georganiseerd Roda. PSV en Ajaks hadden het ook heel lastig hier." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn spel is ruk en toch keer op keer erg belangrijk. Held! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Iedereen schrijft hem af maar in elke lastige wedstrijd is hij bepalend! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovendien is de kritiek op hem niet gericht op zijn rendement voor de goal.. dat ie een belangrijke goal kan maken is bekend en die kwaliteit wordt hem ook niet ontzegd geloof ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt alsof dit team steeds beter in staat is om een wedstrijd te 'lezen'. Inzakken als aanvallen geen effect sorteert, en daarmee de tegenstander verleiden ruimte voor de tegenstoot te bieden. |
|
|
|