|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O okay, geef me dat envelopje dan eens😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
Deze heb ik ooit eens ehh gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, die was ook praktisch. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Helder moment????pffff dan is het toch erg gesteld met het geestelijk vermogen.Kick Ass . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk Kuyt ontkent dat hij een boete van 500 euro moet betalen omdat hij tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zijn wedstrijdshirt heeft overhandigd aan een supporter in rolstoel. De publiekslieveling maakte zijn rentree voor Feyenoord in de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf (0-2). Gisteren kwam LunaticNews met het bericht dat Kuyt door het gebaar een boete moet betalen. Het verhaal werd onder andere via deze website gedeeld, maar de 34-jarige Katwijker ontkracht het artikel stellig. ''Na afloop vroeg een kindje in een rolstoel om mijn shirt'', begint de nummer zeven tegenover FR12.nl. ''Na overleg met teammanager Bas van Noortwijk vonden wij, en dus ook Feyenoord, het een mooi gebaar om het shirt weg te geven'', vervolgt het Feyenoord-boegbeeld. ''Er is dus absoluut geen sprake van een boete. De beslissing om het shirt aan het kindje te geven is in goed overleg gebeurd.'' _______________
Oh was de bron lunatic news. Tsja.
Maar goed, afstrepen dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk zo hoor je het verhaal tenminste echt, kutjournalisten ook..😡 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt benoemd tot technisch Dirkteur
Dirk Kuyt is het absolute boegbeeld van Feyenoord in de selectie van trainer Giovanni van Bronckhorst. De 34-jarige Katwijker zal zeer waarschijnlijk ook de nieuwe aanvoerder worden bij het definitieve vertrek van Jordy Clasie.
In zijn rol als mentor en verlengstuk van de technische staf, drinkt hij ook regelmatig een kopje koffie met Martin van Geel. ''Ik ben overal van op de hoogte'', citeert Voetbal International de routinier in een reportage over het trainingskamp in Oostenrijk. Het levert Kuyt de bijnaam technisch Dirkteur op bij zijn ploeggenoten.
De jonge groep heeft echter veel respect voor de aanvaller, die tijdens alle trainingsoefeningen vooraan loopt. ''Het is erg jong allemaal'', ziet ook Kuyt, ''maar dat is nu eenmaal de tijd. Toen ik nog relatief jong was speelde ik tegen Zlatan Ibrahimovic en Mark van Bommel. Die tijd is geweest.'' Van Bronckhorst moet wel nog een positie voor hem uitkiezen: spits of rechtsbuiten. ''Ik wil spelen waar de club me nodig heeft. Dan gaat het er niet om dat ik scoor, maar dat wij scoren. Klinkt heel makkelijk allemaal, maar zo sta ik er echt in. Ik ben ervan overtuigd dat we met z'n allen een goed seizoen kunnen neerzetten.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Samen met Gio vormgever heb ik het vermoeden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jullie moeten iemand eens vrij laten ,loslaten hij is hier om nog een beetje mee te ,ballen en misschien nog een prijs te winnen.De rest wat hij sugereerd,is zijn cariëre, waar hij dat zal afsluiten.Nu hij bij Feijenoord is zal het beste geven wat hij nog over hebt,voor de rest is aan hem wat hij straks gaat doen.Het is geen Willem,of Bennie,Wimppie.j.R.Israel,enzv.Laat hem wezen voor wat hij nu is en stel geen eisen want hij doet toch dat gene wat hij zelf wil. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik vind het leuk dat hij terug is ,maar had liever Guidettie gezien,oké dat is dus einde verhaal .Ik hoop dat kuyt de ploeg kan sturen en op kan zwepen ,zo dat we een goed seisoen tegemoed gaan wie weet kampioenschap you never no. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk Kuyt: Sommige dingen wennen nooit. Op deze manier gepresenteerd worden in De Kuip is daar een goed voorbeeld van. De waardering en het respect die ik voel van het legioen zijn ongelooflijk. Natuurlijk kwamen er vandaag veel herinneringen boven van mijn eerste Open Dag bij Feyenoord. Toen had ik kippenvel, maar nu misschien nog meer dan die eerste keer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2015 - 19:38 schreef RenatoBos het volgende:Dirk Kuyt:Sommige dingen wennen nooit. Op deze manier gepresenteerd worden in De Kuip is daar een goed voorbeeld van. De waardering en het respect die ik voel van het legioen zijn ongelooflijk. Natuurlijk kwamen er vandaag veel herinneringen boven van mijn eerste Open Dag bij Feyenoord. Toen had ik kippenvel, maar nu misschien nog meer dan die eerste keer. very nice ;) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
1 grote familie ferry good man. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: welke ferry?
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Yeb my name thanks good fur you |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In het Engels kan ik die trol beter begrijpen dan in het Nederlands.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gaat de volgende kunje gelijk mee varen of tobber en. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En nou in het Engels aub.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd met je 35ste verjaardag maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Kuyt prefereert zelf een rol als rechteraanvaller'
Donderdagavond lijkt Giovanni van Bronckhorst een groot deel van zijn beoogde basiself te gaan tonen. Eén keuze is of hij Dirk Kuyt als centrumaanvaller of als rechtsbuiten laat spelen. De jarige Katwijker prefereert zelf een rol op de vleugels, aangezien hij de afgelopen jaren uitsluitend daar heeft gespeeld.
Dat meldt KuipTalk vandaag althans. Kuyt speelde in de voorbereiding ook al grotendeels op die positie. Van Bronckhorst kan echter ook kiezen voor de talentvolle Bilal Basacikoglu, die het vertrouwen van de coach voelt. ''Ik zie kansen voor mezelf en ik hoop dat ik tegen Southampton begin'', vertelde hij deze week nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt noemt volwassenheid als oorzaak van nederlaag
Dirk Kuyt speelde donderdagavond voor het eerst weer in De Kuip, maar het vriendschappelijke treffen met Southampton eindigde in een teleurstellend 0-3 verlies. ''Bij zo'n wedstrijd stel je je iets anders voor'', erkende de aanvoerder na afloop tegenover Fox Sports.
Volwassenheid, dat was het woord dat Kuyt diverse malen noemde. ''Als je kijkt naar de goals die we tegen krijgen zijn dat fouten van onszelf. Je krijgt een goal tegen uit een stilstaande situatie, dat is een stukje volwassenheid'', verklaarde de spits.
Kuyt heeft voldoende vertrouwen in de ploeg, maar verwacht meer van de jongelingen. ''Dit kunnen de jonge jongens makkelijk aan. Ze hebben hebben gewoon heel veel kwaliteit. Het verschil tussen Southampton en Feyenoord is niet zo heel groot, het is alleen de volwassenheid denk ik.''
De 35-jarige Katwijker kreeg zelf niet veel kansen. ''Jammer, want ik wil heel belangrijk zijn voor het elftal.'' Kuyt vond het fantastisch om terug te zijn. ''Maar het is doodzonde dat je het publiek vandaag niet meer geboden hebt. Dat gaan we veranderen voor de toekomst.''
Kuyt: Van bepaalde jongens mag je meer verwachten http://www.foxsports.nl/video/kuyt-van-bepaalde-jongens-mag-meer-verwachten/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Visje eten' levert Kuyt twee kussen en verbaasde kids op: "Je levert privacy in"
Dirk Kuyt weet als geen ander wat het is om in Turkije te voetballen voor Fenerbahçe. Na zijn vertrek kwam Fener met een nieuwe Nederlander op de proppen: Robin van Persie. Hij is een ware ster in Istanbul. Kuyt weet dat het ook een keerzijde heeft.
"Wij woonden in Istanbul op een afgesloten compound", vertelt Kuyt in De Telegraf. "Daarbinnen heb je ook een supermarkt en wat winkels. Maar daarbuiten is het soms lastig om je vrij te bewegen, ja. De mensen zijn ongelooflijk aardig en die drie jaar hebben mijn leven echt verrijkt, in brede zin. Ik had het voor geen goud willen missen. Maar je levert er wel wat privacy voor in. Dat hoort er gewoon bij."
"Ik weet nog goed dat ik, kort na mijn presentatie, voor het eerst een visje ging eten met de familie. Na het hoofdgerecht liep ik met mijn kinderen even naar de waterkant, toen er een oude man op me af kwam lopen. Die pakte me vast. Omhelsde me. Kuste me twee keer op de wangen. Hij wilde laten zien hoe dankbaar hij was dat ik voor Fenerbahçe kwam voetballen - en dat is prachtig natuurlijk. Maar mijn kinderen stonden wel eventjes raar te kijken", aldus Kuyt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ligt het nou aan mij of heeft hij een complete make-over van z'n tandjes laten doen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb de vraag een poosje geleden ook al eens gezien volgens mij en heb eens terug gekeken op diverse foto's en zie direct geen verschil, hooguit wat witter misschien.
Wel zie ik zijn haarlijn stijgen waardoor zijn afgetrainde toestand er voor zorgt dat het gezicht wat smaller lijkt misschien. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Maakt mij verder ook niet zoveel uit. Als hij nog maar tot op het tandvlees kan gaan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Thanks Mauricio. Was even benieuwd :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij die laatste foto's inderdaad duidelijk wat aan zijn hoektanden gedaan en een graad gebleekt ook, kon het op andere foto's niet direct zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt heren..hebben we de make-over sessie ook weer gehad,terug naar jou Albert.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoop dat hij snel op dreef komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoop ik ook, maar denk dat dat als nr 9 niet gaat vlotten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou tie daar nou toch voor gehaald zijn of voor de rechtsbuiten positie..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb een poll gezien op FR12 daar denkt 77% van de stemmers dat Gio Dirk voor de spits positie gaat gebruiken en niet als rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kuyt speer punt in de aan val. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat v Geel dat zelf ook niet weet gezien de drie alternatieven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gio heeft volgens mij al weken terug aangegeven Kuyt als een optie te zien voor zowel de spits als rechtsbuiten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Na het verhaal over Kazim als linksbuiten lijkt het er sterk op dat Kuijt in de spits zal gaan spelen met ik neem aan Bilal op rechts, zeker nu blijkbaar is aangegeven dat JP verkocht zal worden ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan niet als rechtsbuiten. Geen passeerbeweging en voorzet in huis. |
|
|
|