BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Is er nog iets goed, of valt je vakantie zo tegen maat..?
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Hahaha heerlijke vakantie maat! Nog steeds aan het genieten.

Maar qua Feyenoord nieuws word je niet altijd even vrolijk

Jij weer thuis of ook nog weg?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Al weer twee dagen thuis, begint nu lekker weer te word hier. Morgen eindelijk weer Feyenoord kijken. Gelijk twee wedstrijden. Eerst de À1 tegen dosko in bergen op zoom om 14:00 en daarna door naar de Kuip. Nu al zin aan.
Ach ik heb eigenlijk best wel vertrouwen voor aankomend seizoen, verwacht nog wel een paar mutaties..
Geniet er nog van MMM, tis iMMMers zo voorbij..
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Lekker man, genoten? Ga morgen hier ook weer kijken bij zo'n strandtent, heerlijk!

Hahaha

Ik hoop het en graag positieve mutaties!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Ja echt een goede vakantie gehad. Zitten er al aan te de ken volgend jaar er naar terug te gaan..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:
Ja echt een goede vakantie gehad. Zitten er al aan te de ken volgend jaar er naar terug te gaan..
Heeft Neckermann dan toch mooi hersteld.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft Neckermann dan toch mooi hersteld.
Mwah redelijk, moest zelf naar Griekenland bellen he..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 31 juli 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:46 schreef MMM het volgende:
Kan niet als rechtsbuiten. Geen passeerbeweging en voorzet in huis.
Hij heeft bij Liverpool, Fenerbahce en het Nederlands elftal op een (veel) hoger niveau dan Feyenoord bewezen ook aan de buitenkant van waarde te kunnen zijn. Dus ik sluit niet uit dat ie vroeg of laat ook bij ons een rol aan de buitenkant krijgt.
ar
 ar - vrijdag 31 juli 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Volgens mij ligt daar ook de voorkeur voor Dirk.
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:
Lekker! Waar zat je?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Zakinthos..
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij heeft bij Liverpool, Fenerbahce en het Nederlands elftal op een (veel) hoger niveau dan Feyenoord bewezen ook aan de buitenkant van waarde te kunnen zijn. Dus ik sluit niet uit dat ie vroeg of laat ook bij ons een rol aan de buitenkant krijgt.
Ik zie liever Bilal daar en Boëtius op links
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 21:55 schreef RenatoBos het volgende:
Zakinthos..
Hmmm ken ik niet. Thuis eens bekijken!

Welk land?
van geil
 van geil - vrijdag 31 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 21:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Hmmm ken ik niet. Thuis eens bekijken!

Welk land?
De euroknaller,
th?id=OIP.M96aa9286be12c6ac12339fb216f214b8o0&pid=15.1
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
Zakynthos..Griekenland..heerlijk..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Super Heerlijk water..super helder en blauw groen geweldig..
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Schitterend! Wij zijn op Kos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2015 door MMM --
van geil
 van geil - vrijdag 31 juli 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:00 schreef MMM het volgende:
kos_greece.jpg
Zie ik daar n jacht van L ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:00 schreef MMM het volgende:
Absoluut, willen volgend jaar weer..

Kos, top man..😃
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 31 juli 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 21:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zie liever Bilal daar en Boëtius op links
Ik ook.
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:04 schreef van geil het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie ik daar n jacht van L ?
Hahaha
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 08:53   quote  deeplink  
Ik denk die 5e van onderen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Kuyt eist negentig minuten concentratie bij Feyenoord

mbit1g.jpg

Hoopvol zijn de uitslagen van Feyenoord niet in de oefenwedstrijden tegen Southampton (0-3) en Olympiakos (1-3). Aanvoerder Dirk Kuyt heeft desondanks genoeg vertrouwen dat de Rotterdammers in de eigen Kuip deze week wel afrekenen met FC Utrecht.

''We moeten alleen de stap maken om als ploeg wat volwassener te worden. Om wat meer op elkaar te kunnen bouwen, om wat meer op elkaar te kunnen rekenen en wat beter te worden in de coaching,'' vindt de routinier, die spreekt van een leerzame voorbereiding, in het Algemeen Dagblad.

''Het is ook goed om te zien dat op topniveau elk foutje fataal is. Elk foutje dat we tegen Southampton en Olympiakos maakten, en dat zijn er zes geweest, is fataal geweest. Maar je ziet in de tweede helft tegen Olympiakos dat we geen kans meer weggeven als we ons goed concentreren en wat zakelijker spelen. Alleen in het voetbal tellen zulke wetten niet, want je moet negentig minuten geconcentreerd spelen. Dat is waar we naartoe moeten groeien.''
MMM
 MMM - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Gaat nu ook al bepalen wie er gaan spelen. Word een beetje een blok aan je been, je moet hem opstellen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Ach. Als het werkt vind ik het prima.
MMM
 MMM - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Ik ook. Maar ik word weer een beetje moe van hem. Maar gaat even 'bepalen' dat Immers in de basis moet en dat hij lekker inviel van de week..

De pastoor is weer terug met al zijn uitspraken
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Ging het slechter of beter? Ik kan hem geen ongelijk geven, stoor je nu er aan dat hij dat mede bevestigd.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Ging niet veel beter tegenstander deed paar stapjes terug en wisselde veel vaker. Of ging olympiakos er 2e helft nog vol voor denk je??
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Ff in de UEFA ranking kijken en je weet waar je staat, dat is één. En ja het ging beter, er was eindelijk een front met mannen die het aandurfde de strijd aan te gaan. Iedereen kan zitten zeiken dat het technisch niet ok is maar als je gewoon van de bal gezet wordt en de kans niet krijgt er iets mee te doen, help techniek je ook weinig.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:28 schreef VVout het volgende:
Ff in de UEFA ranking kijken en je weet waar je staat, dat is één. En ja het ging beter, er was eindelijk een front met mannen die het aandurfde de strijd aan te gaan. Iedereen kan zitten zeiken dat het technisch niet ok is maar als je gewoon van de bal gezet wordt en de kans niet krijgt er iets mee te doen, help techniek je ook weinig.
Welke techniek? Immers kwam voor Toornstra en Kazim voor Manu.

Het ging inderdaad minder slecht en natuurlijk mede omdat die Grieken het wel best vonden. Veel erger vond ik het verstoppertje spelen van Vilhena, het gepruts van Kongolo en de overijverigheid van Vejinovic!
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Ja Jan mee eens, maar dat halen ze vaak gelijk aan om Kazim en Immers te tackelen. Vilhena was hopelijk een wanhoopsdaad hem nog te kunnen slijten en hoeven we als basisspeler op die positie nooit meer serieus te nemen. Ook Kongolo en Vejinovic worden hier de dupe van omdat je hem moet opvangen en dus hiermee lijkt me ook voldoende te verklaren. Natuurlijk is Kongolo de laatste tijd ook niet best en hiermee de linkerkant geen drol waard.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:28 schreef VVout het volgende:
Eufa ranglijst zegt weinig. Het ging zeker niet beter, front met anti voetballers die oppertunisme brachten en ruimte kregen omdat de Grieken al 13 keer gewisseld hadden.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:45 schreef VVout het volgende:
Ja Jan mee eens, maar dat halen ze vaak gelijk aan om Kazim en Immers te tackelen. Vilhena was hopelijk een wanhoopsdaad hem nog te kunnen slijten en hoeven we als basisspeler op die positie nooit meer serieus te nemen. Ook Kongolo en Vejinovic worden hier de dupe van omdat je hem moet opvangen en dus hiermee lijkt me ook voldoende te verklaren. Natuurlijk is Kongolo de laatste tijd ook niet best en hiermee de linkerkant geen drol waard.
Afgelopen seizoen niet gekeken en geconcludeerd dat Immers en Kazim het spel niet verbeteren, dit komt echt niet ineens bij velen op omdat de voorbereiding drama verloopt.
Als de verdediging gewoon inschuift los je al veel problemen op. Dan hoeft Vejnovic de bal niet te komen halen en loopt Kongolo niet achter de feiten aan.
MMM
 MMM - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:11 schreef VVout het volgende:
Ging het slechter of beter? Ik kan hem geen ongelijk geven, stoor je nu er aan dat hij dat mede bevestigd.
Olympiakos deed er niks meer aan en nee zoveel beter ging het niet. Geen kans gecreëerd 2e helft. 1e helft twee 100% kansen
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:56 schreef G-child het volgende:

[..]

Eufa ranglijst zegt weinig. Het ging zeker niet beter, front met anti voetballers die oppertunisme brachten en ruimte kregen omdat de Grieken al 13 keer gewisseld hadden.
Nee die is gericht op de prestaties van de club waar ze al tijden hoog geklasseerd staan en zegt natuurlijk helemaal niets. Ook de spelers zelf naast elkaar gezet valt je helemaal niets op. Net of je Tom en Jerry zit te kijken man, in het echie was die muis al 100 keer verteerd geweest.

Als je niet het fatsoen hebt om reële wedstrijden af te wachten in de competitie twijfel ik gewoon aan het feit of je het wel wil dat het slaagt.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:45 schreef VVout het volgende:
Zo lang we niks beters hebben dan Immers en Kazim moeten die gewoon spelen, of we dat nou leuk vinden of niet. Ook Kuijt zou ook echt liever met Ronaldo op links en James op 10 spelen om er maar een paar te noemen!

Toornstra moet de strijd met Immers aan of anders een van de jonkies en Kazim gaat banken zodra we een nieuwe linksbuiten hebben. Vilhena TEAB verkopen!

Kongolo moet er ook maar even naast als V/d Heijden aantoonbaar beter blijkt en Vejinovic moet m.i. niet controlerend spelen maar aanvallend. El Ahmadi of anders Verdonk (mits goed genoeg) op die plek.

Vermeer (of wat mij betreft Hahn! en Vermeer aan ManU verkopen = 020 dubbel naaien)

Karsdorp - Van Beek - V/d Heijden - Nelom/Woudenberg?

El Ahmadi/Verdonk?

Toornstra/??? - Vejinovic

Bilal - Kuijt - Kazim/???
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
In de huidige situatie heb je Kazim en Immers nog steeds nodig. Niet per se basis, maar wel voor het afdwingen.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Hahah, blijf jij geloven in de Rutten filosofie dan blijf ik hopen op spel dat ons verder gaat helpen. Ga je komen met Eufa ranglijst en stel je dat techniek je niet verder helpt. Houthakker!
Visie, lef, spelpatronen missen... Zit geen lijn in. vvv stond ook hoog op de eufa ranglijst of niet? Kende geen speler bij olympiakos, zag wel een spelvisie en enige idee wat te doen met een bal.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:06 schreef FR-Henk het volgende:
In de huidige situatie heb je Kazim en Immers nog steeds nodig. Niet per se basis, maar wel voor het afdwingen.
Om subtop te blijven wel Henk. Wie heeft je wijsgemaakt dat sleegers niet beter is dan Kazim. schuurman dan Immers en Toornstra. Woudenberg dan Nelom?
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Jan heeft er moeite mee gewoon Immers op te schrijven in plaats van Toornstra en daar kan ik me ook wel in vinden. Ik denk voor de rest dat dit voorlopig dan wel de basis is waar je mee zou moeten starten.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:16   quote  deeplink  
ik heb moeite dat Immers en Kazim gezien worden als niveau waar onze club niet zonder kan. Paniek interventies waardoor je niet anders wil en kan gaan voetballen.
En hiernaast zijn het jongen zonder restwaarde die onze jeugd in de weg staan en nog erger ons sportief herstel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door G-child --
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:10 schreef VVout het volgende:
Jan heeft er moeite mee gewoon Immers op te schrijven in plaats van Toornstra en daar kan ik me ook wel in vinden. Ik denk voor de rest dat dit voorlopig dan wel de basis is waar je mee zou moeten starten.
Ik begon toch met "Zo lang we niks beters hebben dan Immers en Kazim moeten die gewoon spelen, of we dat nou leuk vinden of niet."

Hoop alleen dat Toornstra of één van die jonkies laat zien beter te zijn dan Immers. Zou op zich niet zo heel moeilijk moeten zijn, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:09 schreef G-child het volgende:

[..]

Om subtop te blijven wel Henk. Wie heeft je wijsgemaakt dat sleegers niet beter is dan Kazim. schuurman dan Immers en Toornstra. Woudenberg dan Nelom?
Te jong, te licht, nog onervaren. Op voetballend vlak beter, ja.
Ie heeft jouw wijsgemaakt dat deze jongens fysiek sterker zijn?
En zoals ik zei: in de huidige selectie zijn Immers en Kazim nodig op de reservebank.
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik begon toch met "Zo lang we niks beters hebben dan Immers en Kazim moeten die gewoon spelen, of we dat nou leuk vinden of niet."

Hoop alleen dat Toornstra of één van die jonkies laat zien beter te zijn dan Immers. Zou op zich niet zo heel moeilijk moeten zijn, toch?
Ik schreef ook dat ik me er in kon vinden, snap je best wel.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En zoals ik zei: in de huidige selectie zijn Immers en Kazim nodig op de reservebank.
Te jong - subjectief (goedgenoeg js oud genoeg)
Te licht - huidskleur, gewicht, lengte?
Onervaren - stel je ze niet op dan blijft dat zo
Fysiek sterker - waarvoor nodig als je technisch beter bent?

Maar inderdaad krijgen ze geeb kansen dan zul je het nooit weten
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van geil kan wel inpakken!
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Clasie, fysiek drama... Won 75%+ van zijn duels.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Kazim, fysiek jaloersmakend... Komt nog niet eens op 50%
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:16 schreef G-child het volgende:
ik heb moeite dat Immers en Kazim gezien worden als niveau waar onze club niet zonder kan. Paniek interventies waardoor je niet anders wil en kan gaan voetballen.
En hiernaast zijn het jongen zonder restwaarde die onze jeugd in de weg staan en nog erger ons sportief herstel.
Ook die restwaarde is helemaal onwaar, we hebben tot eind deze maand om spelers te verkopen kopen. Hoe dichter we bij de deadline komen des te onrustiger deze zal worden, er zullen ons nog wel een paar verrassingen te wachten staan. Helaas zullen deze verrassingen de selectie in eerste instantie verder verzwakken en dan is het inderdaad te hopen dat je dit met de huidige spelersgroep kan opvangen.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:26 schreef G-child het volgende:

[..]

Te jong - subjectief (goedgenoeg js oud genoeg)
Te licht - huidskleur, gewicht, lengte?
Onervaren - stel je ze niet op dan blijft dat zo
Fysiek sterker - waarvoor nodig als je technisch beter bent?

Maar inderdaad krijgen ze geeb kansen dan zul je het nooit weten
Onze staf is dus incompetent? Zij worden betaald om dagelijks met die gasten te werken en de besten op te stellen. Ontslaan dan maar zou ik zeggen en G-child aanstellen als trainer met van geil als assistent. Gegarandeerd Coolsingel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

0.0080029