|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat gewoon meekijken. Net als Buijs deed |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk en meekijken? Die praat zelfs in z'n slaap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2023 - 21:21 schreef Bowie het volgende:Beetje respect voor Dirk vind ik. Prive wellicht de weg kwijt maar van grote waarde voor de club geweest. Daarom vind het wel mooi dat hij, net als Danny Buijs eerder, mag meekijken bij de kale tovenaar. En de timing heeft natuurlijk alles te maken met Excelsior uit, Dirk gaat vertellen over 2017, Zo is het Bowie, ik vind het wel heel sneu hoe sommige hier over hem praten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volledig eens. Belachelijk hoe men over een clubheld praat. In elk ander land word er normaal over zo'n belangrijke ex-speler gesproken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: de bankzitter en onrust stoker |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
al zou dirk zichzelf nu eens bescheiden opstellen en geen messen in ruggen steken dan zou hij deze respect vanzelf verdienen hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt met zijn gedrag en zijn prietpraat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bullshit.
Seizoen 2016-2017: 27 keer basis 4 keer invaller 3 keer op de bank gebleven
12 goals en 5 assists. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een clubheld is ie zeker. Maar ook een vreemde snuiter, waarbij het toch echt opvallende timing is om dit nu te doen. Was ie druk sinds z'n ontslag of zo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2023 - 13:04 schreef MightyAce het volgende:Een clubheld is ie zeker. Maar ook een vreemde snuiter, waarbij het toch echt opvallende timing is om dit nu te doen. Was ie druk sinds z'n ontslag of zo? ik heb nergens terug kunnen vinden wie de initiator was. Misschien de club zelf wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor vragen over Dirk Kuijt die 2 dagen meeloopt met Slot. Maanden geleden al afgesproken, heeft helemaal niets met de aanstaande titel en/of ervaringen van Kuijt op dat vlak overbrengen te maken. Krijgt gewoon net als Danny Buijs eerder mogelijkheid om mee te kijken. #Feyenoord |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
denk persoonlijk dat het weer een storende factor is, zal wel weer een goedmaker uit de koker van de raad v commissarissen zijn ... tuurlijk vergeet je nooit 2016-2017 , maar verder heeft hij weinig gebracht na zijn actieve voetbal periode. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2023 - 13:47 schreef MMM het volgende:Voor vragen over Dirk Kuijt die 2 dagen meeloopt met Slot. Maanden geleden al afgesproken, heeft helemaal niets met de aanstaande titel en/of ervaringen van Kuijt op dat vlak overbrengen te maken. Krijgt gewoon net als Danny Buijs eerder mogelijkheid om mee te kijken. #Feyenoord Duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2023 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:[..] ik heb nergens terug kunnen vinden wie de initiator was. Misschien de club zelf wel. Zou me logisch lijken dat als t zover komt, dat hij de schaal overdraagt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Arne Slot heeft onlangs Dirk Kuyt uitgenodigd om één week mee te lopen met Feyenoord. De oud-voetballer heeft deze kans met beide handen aangegrepen en is sinds afgelopen maandag te vinden op trainingscomplex 1908.
''Ik werd een tijdje geleden uitgenodigd door Arne Slot om eens langs te komen'', vertelt Kuyt in gesprek met ESPN. ''Die kans heb ik met beide handen aangegrepen. Het is mooi om deelgenoot te zijn van hoe het daar in zijn werk gaat. Het was een hele mooie ervaring. Voor mij was het mooi om als beginnend trainer daar geweest te zijn.''
''De energie en positiviteit zijn daar heel erg aanwezig'', vervolgt de 42-jarige Kuyt. ''Het is heel fijn om daar nu te zijn. Het was niet de intentie om het over mijn eigen kampioenservaringen te hebben. Daar hebben we het niet over gehad. De ploeg is bezig met hun eigen missie. Nu is het aan hen om het zelf af te maken. Het voelt in ieder geval of ze daar niets en niemand bij nodig hebben.''
Nieuw avontuur Kuyt hoopt aankomende zomer weer ergens aan de slag te kunnen als hoofdtrainer. ''Ik heb ontzettend veel geleerd bij ADO. Ik wil gewoon slagen als trainer. Ik hoop komend seizoen weer een mooie uitdaging aan te kunnen gaan. Ik ben nog aan het oriënteren wat de mogelijkheden kunnen zijn. Of het nou hoofdtrainer is of assistent-trainer. Het is vooral belangrijk dat ik weer vlieguren ga maken.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik mag hopen van niet , laat hem maar trainer worden heel ver weg en daar zijn zwaar vermoeiende preken verkondigen , die achterbakse engerd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft ie vroeger aan je zeentje getrokken of zich vergrepen aan je of zo..?? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: gelukkig niet , hij is er net als meer dorpspastoren wel toe in staat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat wel ver allemaal dit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou hem alvast een enkelband om doen, aannames zijn vandaag de dag al voldoende om veroordeeld te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt is voor mij een Feyenoord held. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuijt is een Feyenoord voetbalheld. En lult teveel en is (nog?) geen goede trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan niemand omheen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja hoor , blijft een schijnheilige achterbaks mannetje daar kan ook niemand om heen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2023 - 19:37 schreef kenny het volgende:[..] ja hoor , blijft een schijnheilige achterbaks mannetje daar kan ook niemand om heen Dat zijn de meeste Katwijkers ,maar blijft een held |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dirkie houdt de forum gemoederen weer lekker bezig, zelfs als hij alleen op visite is . Hoe zou dat toch komen ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 mei 2023 - 20:17 schreef tomson het volgende:Dirkie houdt de forum gemoederen weer lekker bezig, zelfs als hij alleen op visite is . Hoe zou dat toch komen ? Omdat mensen er niet tegen kunnen als andere mensen niet in hun keurslijf lopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Spandoekje dan maar ? hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een die niet in de fik kan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Logisch. Dirk heeft ons kampioen gemaakt.. niet Gio |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kat eten doet wat met je hersenen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis wel zo. Gio had de gunfactor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doen het allemaal samen ,net zoals nu |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo vader, zo zoon :))
Aidan Kuijt heeft in de Klassieker een hattrick gemaakt tegen Ajax. De zoon van clubicoon Dirk Kuijt, heeft dat zaterdagochtend bij het O13 elftal laten zien . De Rotterdammers wonnen met 8-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout