|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij ook Henkert.. 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 oktober 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
7 jaar geleden. De tijd vliegt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
blijft een flapdrol die ook nog eens onbetrouwbaar is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En deze held komt weer dichterbij zijn liefde. Zeer waarschijnlijk de nwe trainer van FC Dordrecht. Prachtig toch? van Persie trainer van het 1e en Kuijt bij ons filiaal. Twee helden aan het roer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima en leuk voor hem, en misschien wel toch ooit bij ons aan de slag💪 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt maakt gewoon overal fouten en wordt zo steeds beter |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ga niet mee overgens in het afzeiken van deze man hoor zoals bij vi in het verleden, door eigenlijk puur manier hoe hij overkomt, is een held en blijft een held, hoop gewoon dat hij mooie carrière maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
blijft een slappe ouwehoer waar spelers doorheen prikken , verder als kom op meer inzet en met zijn allen komt hij niet |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2025 - 13:04 schreef bijft007 het volgende:Ik ga niet mee overgens in het afzeiken van deze man hoor zoals bij vi in het verleden, door eigenlijk puur manier hoe hij overkomt, is een held en blijft een held, hoop gewoon dat hij mooie carrière maakt. Inderdaad. Hij leert t nu the hard way.
Ik gun hem veel succes en hoop ook dat hij ooit succesvol aan 't roer staat bij ons.
Heeft ook woord gehouden zijn carrière bij ons af te sluiten en ons mede op legendarische wijze kampioen gemaakt.
Maar hij zal zich als trainer moeten bewijzen. Net als RvP nu, die wel stapjes heeft overgeslagen.
Twee Helden! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker naar de woestijn en Feyenoord leeg kopen. |
|
|