|
|
ar
|
|
|
De lampjes denken er ook mee aan de haal te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had het officiële derhalve maar weggehaald.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat hoop ik dan maar ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind het een verstandige keuze. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Net als dat het erg onverstandig van zijn moeder was om aan kinderen te beginnen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 01:24 schreef JanM het volgende:[..] Net als dat het erg onverstandig van zijn moeder was om aan kinderen te beginnen! Kan jij je smoel dicht houden over mijn overleden moeder? Een beetje respect naar de doden is wel op zijn plaats eikel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaan we nou weer iemands moeder er bij halen, das laag bij de grond man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja. Daar wordt jouw moeder niet vrolijk van Jan :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2015 - 01:59 schreef RenatoBos het volgende:Niet verwacht deze move. Wel eentje die bij Feyenoord past zegt mijn gevoel. Succes Jan bij de mooiste club van Nederland.. Sluit ik mij bij 100% bij aan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
OK, dan zal ik het anders zeggen (terwijl ik het nog enigszins vriendelijk probeerde te formuleren en ik ook niet verzonnen heb dat kinderen nou eenmaal uit moeders komen): wat mij betreft had jij nooit geboren hoeven te worden! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 10:05 schreef JanM het volgende:OK, dan zal ik het anders zeggen (terwijl ik het nog enigszins vriendelijk probeerde te formuleren en ik ook niet verzonnen heb dat kinderen nou eenmaal uit moeders komen): wat mij betreft had jij nooit geboren hoeven te worden! Och, dat jij niet tegen kritiek kan zegt meer iets over je opvattingen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal zijn niveau wel zijn. Helaas ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 10:05 schreef JanM het volgende:OK, dan zal ik het anders zeggen (terwijl ik het nog enigszins vriendelijk probeerde te formuleren en ik ook niet verzonnen heb dat kinderen nou eenmaal uit moeders komen): wat mij betreft had jij nooit geboren hoeven te worden! is net iets vriendelijker.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een onverwachte assistenttrainer (als het oficieel wordt). Hoewel ik hem bij Utrecht altijd wel prima vond, maar wat ongemakkelijk met de pers (maar goed, dat is onze huidige trainer ook), twijfel ik toch nog heel erg of dit wel de juiste is. Al heeft Gio daar natuurlijk weer veel meer kijk op dan ik. Gematigd positief dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 10:05 schreef JanM het volgende:OK, dan zal ik het anders zeggen (terwijl ik het nog enigszins vriendelijk probeerde te formuleren en ik ook niet verzonnen heb dat kinderen nou eenmaal uit moeders komen): wat mij betreft had jij nooit geboren hoeven te worden! Ik had liever gezien dat die DEBIELEN die het voor Feyenoord hebben verpest nooit geboren waren worden. Die zogenaamde hooligans ... Die alleen maar willen rellen en slopen !!! Dan heb ik liever een stadion vol met critici die de boel wel heel kunnen laten en andermans spullen met rust kunnen laten ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 12:09 schreef Els het volgende:Een onverwachte assistenttrainer (als het oficieel wordt). Hoewel ik hem bij Utrecht altijd wel prima vond, maar wat ongemakkelijk met de pers (maar goed, dat is onze huidige trainer ook), twijfel ik toch nog heel erg of dit wel de juiste is. Al heeft Gio daar natuurlijk weer veel meer kijk op dan ik. Gematigd positief dus. Mijn voorkeur is het ook niet , maar het kan nooit slechter dan Rutten zijn toch?
Al had ik liever een Louis van Gaal of Co Adriaanse aan het werk gezien bij Feyenoord !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 20:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik had liever gezien dat die DEBIELEN die het voor Feyenoord hebben verpest nooit geboren waren worden. Die zogenaamde hooligans ... Die alleen maar willen rellen en slopen !!! Dan heb ik liever een stadion vol met critici die de boel wel heel kunnen laten en andermans spullen met rust kunnen laten ... Joh |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 20:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mijn voorkeur is het ook niet , maar het kan nooit slechter dan Rutten zijn toch? Al had ik liever een Louis van Gaal of Co Adriaanse aan het werk gezien bij Feyenoord !!! Echt? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2015 - 17:02 schreef van geil het volgende:[..] iemand die al vanaf 2006 aangeeft geen hoofdcoach te willen zijn, om het vervolgens 4 keer (bijna 5 bij PSV de tweede keer werd het tegengehouden)in 9 jaar te doen vind ik niet echt betrouwbaar overkomen. en ligt ook niet in lijn met het profiel wat v Geel aangaf. Zit niet zo te zeiken man. Hij is gewoon een prima derde trainer. Het lijkt erop dat jij hem liever niet wilt en dat je daarom zoekt naar dingen die er niet zijn. Je moet bij de pers gaan werken... Dit is nou een knap staaltje van kijken naar iets wat eigenlijk geen issue is, in plaats van de dingen die hij kan, waarvoor ze hem dus aannemen. Het bekende glas is half vol, of het glas is half leeg) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Om over je vader nog maar te zwijgen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voel je je aangesproken? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is de kogel al een keer door de kerk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit Wouters in de kerk dan..(?) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan niet meer... dan ligt hij..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal wel een geile schutter geweest zijn dan..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor het geval die bloedzuigerT weer wat te janken heeft over Wouters...
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is het nu waar dat Wembley Jantje naar Feyenoord komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is nog niet officieel Bluffie, schijnt op details na rond te zijn. Verbaast me enkel dat er vanuit Jan Wouters nog steeds geen reactie is gezien.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Competitie al afgelopen in Turkije, is nog met het één bezig en we hebben weer eens geen geduld? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2015 - 16:24 schreef RenatoBos het volgende:Is nog niet officieel Bluffie, schijnt op details na rond te zijn. Verbaast me enkel dat er vanuit Jan Wouters nog steeds geen reactie is gezien.. Typerend gedrag voor iemand die in de achtergrond zijn werk gaat doen. 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay kan, maar dan zou je toch in ieder geval verwachten dat de media erop duikt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schijnt dat Wouters zijn eigen contract moet afkopen volgens Stouten bij vi. Lekker dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe vraag wilt Feyenoord Wouters..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo afkopen? Je kan gewoon je ontslag indienen en naar een nieuwe werkgever gaan ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hangt van t contract af. Opzegtermijn, boete clausule etc. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 08:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoezo afkopen? Je kan gewoon je ontslag indienen en naar een nieuwe werkgever gaan ... Als je een contract onder Nederlands recht met opzegtermijn hebt, wel. Anders niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik dacht dat Jan Wouters in Turkije werkt toch ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb zat voorbeelden mee gemaakt die anders afliepen ... dus dat vind ik een wassen neus ! Nederlands recht ... pfff |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Juist. Dus afhankelijk van dat contract hoe de beeindiging loopt. En dan kan het dus heel goed dat er afgekocht moet worden. Je zou toch verwachten dat iemand die regelmatig in het buitenland vertoefd, weet dat elk land z'n eigen regels heeft.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En als je er gewoon niks meer aan doet, dan kicken ze je zonder problemen de laan uit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 11:03 schreef Els het volgende:[..] Juist. Dus afhankelijk van dat contract hoe de beeindiging loopt. En dan kan het dus heel goed dat er afgekocht moet worden. Je zou toch verwachten dat iemand die regelmatig in het buitenland vertoefd, weet dat elk land z'n eigen regels heeft.... Gelukkig maar dat ik dat NIET weet ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JAN WOUTERS COMPLETEERT TECHNISCHE STAF NIEUWE SEIZOEN
Jan Wouters maakt vanaf het seizoen 2015-2016 deel uit van de technische staf van Feyenoord. De 54-jarige Wouters gaat in De Kuip aan de slag als assistent van Giovanni van Bronckhorst, die komend seizoen hoofdtrainer wordt. De voormalig topvoetballer van onder meer Ajaks, Bayern München en PSV en 70-voudig international zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder een tweejarig contract bij Feyenoord.
Voor Wouters betekent zijn aanstaande functie bij Feyenoord een terugkeer in Nederland, nadat hij dit seizoen in Turkije actief was als hoofd jeugdopleiding en later interim-trainer van Kasimpasa SK. Daarvoor was hij drie seizoenen hoofdtrainer bij FC Utrecht, de club die hij tijdens zijn spelersloopbaan het langst diende. Verder stond Wouters als (interim-)trainer aan het roer bij onder meer PSV en Ajaks en werkte hij als assistent bij Glasgow Rangers en het Nederlands elftal.
We wilden voor komend seizoen graag een ervaren assistent toevoegen aan onze technische staf en in onze ogen was Jan Wouters daarvoor de ideale kandidaat, reageert technisch directeur Martin van Geel. Met hem halen we iemand met een schat aan ervaring en een enorme staat van dienst in huis. Met zijn leeftijd en gedrevenheid voldoet hij aan al onze criteria, terwijl Jan bovendien niet de ambitie heeft om bij Feyenoord als hoofdtrainer aan de slag te gaan. Wat ons betreft is hij een uitstekende en zeer geschikte aanvulling voor onze staf van komend seizoen.
Dat Feyenoord in de zoektocht naar een ervaren assistent bij hem terecht kwam, beschouwt Wouters als een grote eer. Feyenoord is een fantastische club, met een rijke geschiedenis en natuurlijk een geweldige aanhang. Ik kijk er ontzettend naar uit om daar straks deel van uit te maken, terwijl ik het als een grote uitdaging zie om een jonge trainer als Giovanni met mijn ervaring bij te staan.
Wouters is bovendien blij om terug te keren in Nederland, na zijn Turkse avontuur van dit seizoen. Ik heb het in Turkije prima naar mijn zin gehad, maar het is prettig om mijn familie weer dicht om me heen te hebben. De Nederlandse competitie ben ik altijd blijven volgen, terwijl ik ook Giovanni al even gesproken heb. Het zou heel mooi zijn als we met Feyenoord om de prijzen kunnen gaan spelen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|