BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan Wouters topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Nogmaals welkom dan..😃
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 april 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Welkom Jan ! Ik hoop dat je VEEL SUCCES mee neemt ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Top.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 april 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Fantastisch goede zet van Van Geel. Welkom Jan!
Barabas
 Barabas - maandag 20 april 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Ook ik denk dat Wouters de juiste man is om het kwartet aan te vullen. JP met zijn vakmanschap, Gio met zijn ambitie, Roy met zijn kennis en inzicht en Jan met zijn ervaring: Hij loopt inmiddels alweer 35 jaar mee als professional binnen deze fijne sport.
G-child
 G-child - dinsdag 21 april 2015 - 09:04   quote  deeplink  
Mooi om te lezen dat Wouters nu al bezig is met de voorbereiding op volgend seizoen, sterkte kerel!
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 09:21   quote  deeplink  
Mooi, nu dan officieel :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Wouters weg bij Kasimpasa: ''Voorbereiden op Feyenoord''

10zqzbl.jpg

Jan Wouters stopt per direct met zijn werkzaamheden bij het Turkse Kasimpasa. De nieuwe derde assistent van Feyenoord wil zich volledig focussen op zijn nieuwe job in De Kuip en zal zijn interim-periode als trainer van Kasimpasa dan ook niet afmaken.

''Ik ben er al weg, dat wilde ik per se. Ik wil me goed op Feyenoord voorbereiden, kan misschien al spelers bekijken of zo'', vertelt Wouters in het Algemeen Dagblad. De oud-international, die terug naar Nederland wilde, was verrast toen Feyenoord belde. ''Ja, maar ik vond het een hele eer. Een jonge trainer bijstaan, bij zo'n ambitieuze club met een prachtige historie en een dito aanhang, dat zag ik meteen zitten.''

Wouters gaat hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst bijstaan. ''Ik denk dat ik genoeg heb meegemaakt om Giovanni te adviseren als dat nodig is. Zowel op het trainingveld qua oefenstof als op momenten dat hij tegen processen in de spelersgroep aanloopt die ik herken. Ik vind het geen enkel beletsel dat hij als hoofdtrainer nog onervaren is. Hij heeft genoeg meegemaakt, een trainer moet ergens beginnen.''
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:04 schreef G-child het volgende:
Mooi om te lezen dat Wouters nu al bezig is met de voorbereiding op volgend seizoen, sterkte kerel!
Inderdaad geweldig, dat is de instelling die we zoeken bij Feyenoord. Zo iemand kan mij bij dus al niet meer stuk..
R()b
 R()b - dinsdag 21 april 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Precies zo doe je dat, geen woorden maar daden :p
Hij heeft er echt heel veel zin in hahaha.
JanM
 JanM - dinsdag 21 april 2015 - 11:39   quote  deeplink  
En blijkbaar zelf zijn contract daar afgekocht. Welkom Jan, werk je eindelijk nog eens voor en èchte club ;-P
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Kijk hier kan Rutten een voorbeeld aan nemen, gelijk actie ondernemen als je voor je zelf besssssssslisssst hebt.
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 09:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad geweldig, dat is de instelling die we zoeken bij Feyenoord. Zo iemand kan mij bij dus al niet meer stuk..
Utrechtse mentaliteit he..:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Zegt ie met een glimlach 😂
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 april 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Wouters wekt sympathie op.
Moet ie ook weer niet te vaak doen.
ar
 ar - dinsdag 21 april 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Doet hij het nu al weer verkeerd...?
De beste man is er nog niet eens Henk.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 april 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Haha!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 april 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Janneman mag ook af en toe een kolerelijer zijn bij Feyenoord.
Benodigd gif.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 00:11   quote  deeplink  
Dan hadden ze voor een stuk minder salaris net zo goed onze L kunnen contracteren..
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Volgens een ex-neus uit Zuid Afrika wordt het helemaal niks.....

Hahahahahahahahahaha! Lekker belangrijk.

Nieuws noemen ze dat. Veel oninteressanter kan het niet worden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Geeft hem een banaan houd ie zijn muil wel..
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Of een strandbal?
Alexi
 Alexi - dinsdag 05 mei 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Welkom Jan!!
Ik vind het een goede keuze en dat zal blijken in het komende seizoen!
van geil
 van geil - dinsdag 12 mei 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Het Jan wouters effect
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 mei 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 17:44 schreef van geil het volgende:
Het Jan wouters effect
Sinds dat bekend is zit Feyenoord in een NEERWAARTSE SPIRAAL .... ;-) Een slecht voorteken !!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 mei 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 18:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sinds dat bekend is zit Feyenoord in een NEERWAARTSE SPIRAAL .... ;-) Een slecht voorteken !!!
Echt he.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 mei 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Die zit gewoon te zoeken om te zeiken..
ar
 ar - dinsdag 12 mei 2015 - 19:33   quote  deeplink  
vindt ie prachtig.
van geil
 van geil - dinsdag 12 mei 2015 - 19:34   quote  deeplink  
ik vind t grappig
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 mei 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 19:11 schreef RenatoBos het volgende:
Die zit gewoon te zoeken om te zeiken..
Hahahaha die Renato !!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 juli 2015 - 20:15   quote  deeplink  
Wouters: ''Mijn rol pas later in seizoen belangrijk''

znlw7s.jpg

Jan Wouters is dit seizoen een van de nieuwe gezichten in de technische staf van Feyenoord. De ervaren coach moet Van Bronckhorst bijstaan bij zijn eerste klus als hoofdtrainer. Maar, zo zegt Wouters tegen RTV Rijnmond: "In de voorbereiding uit zich dat nog niet in heel bijzondere dingen."

Naast hoofdtrainer heeft Wouters in het verleden al vaker als assistent-trainer gefungeerd. "De rol van assistent is mij niet nieuw. Ik heb wat meer ervaring dan Jean-Paul en Gio, en daarin hoop ik hun van dienst te zijn. We hebben allemaal al honderd keren een voorbereiding meegemaakt. Later in de competitie kan mijn rol waardevoller zijn, als er krachten van buitenaf gaan meespelen, waar je misschien op moet reageren of anticiperen."

In Seefeld valt het op dat Wouters vooral op de achtergrond werkt, stil observerend langs de zijlijn. "Ik ben nieuw, dus ik moet de jongens nog een beetje leren kennen en precies kijken hoe iedereen er voor staat. Het bevalt me heel goed. De groep is heel gretig. Ik mag werken bij een fantastische club."

Wouters zegt inmiddels ook op het punt in zijn loopbaan te zijn aanbeland, dat hij geen hoofdtrainer meer wil zijn: "Werken in de luwte was een van de redenen om dit te doen. Ik was ook vaak hoofdtrainer omdat dat noodgedwongen was. Naar mate je ouder wordt merk je ook dat een bepaalde rol je beter valt. Ik ben geen persoon die per se op de voorgrond hoeft. Ondersteuning maar zonder dat dit een enorme bekendheid heeft van buitenaf. Ik vind het fijn om op de achtergrond te werken. Als dat bij en club als Feyenoord mag, is dat mooi meegenomen."

Jan Wouters over zijn rol bij Feyenoord

http://youtu.be/Fakb96H37kg
Bron:Rijnmond
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 09 juli 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Goede mentaliteit lijkt mij een hele goeie voor Feyenoord slimme boy.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 december 2015 - 14:52   quote  deeplink  
''Wat er hier gebeurt heb ik nog nooit meegemaakt''

nbve2u.jpg

In het magazine van de Feyenoord Supportersvereniging 'Hand in Hand' nummer 4 een interview met assistent trainer Jan Wouters, die zich als een vis in De Kuip voelt en geen ambitie meer heeft om ooit weer ergens hoofdtrainer te worden. Die van Willem van Hanegem zegt: 'Ik heb van de Kromme zoveel geleerd. Het kijken, de slimme dingetjes, hoe je je lichaam gebruikt, goed staan, maar ook het gemene'

Omdat Giovanni van Bronckhorst in zijn eerste jaar als 'onervaren' hoofdcoach van Feyenoord bezig is, zocht de technisch directeur naar een ervaren assistent-trainer. Gepokt en gemazeld, de kneepjes van het vak kennend. Door schade en schande wijs geworden. Niet heel vreemd dat Martin van Geel is uitgekomen bij Jan Wouters (1960). Eén van de meest bescheiden en verlegen voetballers en trainers die Nederland ooit gekend heeft. Maar tegelijkertijd een snoeihard voetbaldier dat gerekend mag worden tot de absolute top en een van de beste voetballers ooit van ons land. Hand in Hand vraagt of hij het naar zijn zin heeft als assistent-trainer bij de volksclub in Rotterdam.

Hoe bevalt het eerste half jaar als assistent-coach bij Feyenoord?

"Fantastisch! Feyenoord is een mooie topclub in Nederland waar entourage en beleving ongekend zijn. Bovendien is Feyenoord een heel warme club vanwege de mensen waarmee je werkt. Ik heb er een heel goed gevoel over, het is erg fijn om hier te werken."

Je hebt al bij veel clubs gespeeld en getraind. Waarin verschilt Feyenoord met die andere clubs?

"Wat ik zei, die entourage en beleving in het stadion en tijdens de training. Bij Bayern München kwamen er ook veel mensen naar de training, maar wat er hier gebeurt heb ik nog nooit meegemaakt. De supporters van Feyenoord leven intens met de club mee. Dat is toch wel uniek."

Je bent een geboren Utrechtenaar en hebt ook bij Ajaks en PSV gespeeld en getraind. Wat heb je met Feyenoord?

"Dat is niet zo moeilijk, ik was negen jaar toen in 1970 Feyenoord tegen Celtic speelde. Ik heb die wedstrijd op tv gezien en zag Ove Kindvall 2-1 scoren. Ik was volledig onder de indruk en kon niet slapen die nacht. Ik was altijd al fan van Van Hanegem en had posters van hem en Franz Hasil in mijn kamer hangen. Feyenoord staat in mijn geheugen als de eerste Nederlandse club die de Europacup 1 heeft gewonnen. Mijn ouders komen uit Eindhoven en zijn in 1958 naar Utrecht verhuisd. Van huis uit ben ik dus eigenlijk een PSV-fan. Dat vond ik ook een mooie club. Ajaks speelde toen niet in mijn gedachten, want in Utrecht had je toen al die rivaliteit tussen de twee clubs", aldus Wouters.
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Genoeg geluld
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Tussentijds rapportcijfer voor deze talking head ? Klankbord of pionnendragert ?
Voegt hij nog wat toe voor onze staf, maakt hij Jan Arie beter of heeft van Geel domweg nog een slippendrager binnengeloodst ? Na een half seizoen bij Feyenoord eigenlijk nog niet echt een idee wat die gast komt doen
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 december 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Die andere twee ook niet
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
Die andere twee ook niet
Ik was ook nog nie klaar
Els
 Els - zondag 20 december 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 22:10 schreef tomson het volgende:
Tussentijds rapportcijfer voor deze talking head ? Klankbord of pionnendragert ?
Voegt hij nog wat toe voor onze staf, maakt hij Jan Arie beter of heeft van Geel domweg nog een slippendrager binnengeloodst ? Na een half seizoen bij Feyenoord eigenlijk nog niet echt een idee wat die gast komt doen
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat hij toevoegt. Of wat zijn rol is.
van geil
 van geil - zondag 20 december 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Gokje.
Helemaal niets.
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 december 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Het is begonnen met die van Noordwijk....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Wouters is er ter ondersteuning van Gio natuurlijk. Gio moet zich nog helemaal invreten in het vak. Wouters neemt gewoon wind uit zijn zeilen..
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Dat verbergt hij dan prima.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Dat zijn de beste toch zeggen ze..
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Kan, ik niet .
nr 10
 nr 10 - dinsdag 22 december 2015 - 08:17   quote  deeplink  
Stille wateren hebben diepe zakken in dit geval.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 januari 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 14:48 schreef van geil het volgende:
T was al met al niet echt goed.
Weinig rendement.
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Tja, exit.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 januari 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Is niet het type dat Gio en JP op scherp kan zetten.
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
bosje-bloemen.jpg?w=300&h=300
MMM
 MMM - zondag 31 januari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Wat voeg jij toe?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan Wouters topic

0.0090138