|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
het is te triest voor woorden,begin steeds minder vertrouwen te krijgen in die drie houten poppen op de bank.1 ding is wel zeker we hebben 36 punten en met dat aantal kunnen we niet degraderen.Ook as woensdag zie ik het niet zitten ben bang dat we uitgeschakeld gaan worden .Sorry voor mijn gedachtengang maar zit nu wel in een heel erge diepe dip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hallo ? Is daar iemand ?
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat voegt deze man eigenlijk toe? Wyberen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laten we eerst beginnen bij het begin ok. Guddeweg en VanGeelweg |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Dat kan je nou wel roepen maar heb jij dan een alternatief? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ja we gaan een weg naar hen vernoemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik steun je maar de een voetbalt niet en de andere al jaren niet. Het moet met de grainer en de spelers gebeuren. En hoe ? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb nog een sloot naam voor hem ,draineerweg |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die heb ik op nog geen enkele inbreng kunnen betrappen. Ophoeren, zakkenvuller. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook lekker afscheid van nemen.
Het erbij halen van Advocaat zegt alles over hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het lijstje begint vorm te krijgen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zou je niet twee handen gebruiken het is geen feestje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik bid niet vaak, maar ga toch bidden dat zijn contract dit jaar afloopt. ??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor 2 jaar getekend.. Gaat dus weer geld kosten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Laten we hem komend jaar gewoon de kantine vegen... is in ieder geval nog een beetje nuttig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En de toiletgroepen..!
WERKEN VOOR JE GELD.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoe verzin je zoiets . v Geel bakt er helemaal niets van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt he! Jantje zat niet voor niets in Turkije bij fc shoarma lijkt me??? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2015 - 17:02 schreef van geil het volgende:[..] iemand die al vanaf 2006 aangeeft geen hoofdcoach te willen zijn, om het vervolgens 4 keer (bijna 5 bij PSV de tweede keer werd het tegengehouden)in 9 jaar te doen vind ik niet echt betrouwbaar overkomen. en ligt ook niet in lijn met het profiel wat v Geel aangaf. Achteraf is mooi wonen, maar in dit geval zat je waarschijnlijk wel goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaan we nu pas Wouters veroordelen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens Gudde is Jan Wouters van grote tactische waarde voor Feyenoord. 'Vraag het maar aan de spelers'
Mooi, ook eruit dus. Tactisch van grote waarde, hahahaha. Negatief dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stoere man met een klein hartke die wouters kon Utrecht ook niet trainen |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 10:44 schreef MMM het volgende:Volgens Gudde is Jan Wouters van grote tactische waarde voor Feyenoord. 'Vraag het maar aan de spelers' Mooi, ook eruit dus. Tactisch van grote waarde, hahahaha. Negatief dan. En als gudde dat zo ziet kan die ook opdonderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wouters is in iedergeval geen praatjesmakers.. Heb altijd een beetje medelijden met hem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ik ook dus was het wel een harde verdediger |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 10:44 schreef MMM het volgende:Volgens Gudde is Jan Wouters van grote tactische waarde voor Feyenoord. 'Vraag het maar aan de spelers' Mooi, ook eruit dus. Tactisch van grote waarde, hahahaha. Negatief dan. Het staat dan ook tactisch als een huis idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoe zo nu pas? Kritiek om technische staf is al langer. Daar schijnt hij een rol in te vervullen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet zo goed wat hij doet, dan lijkt het meestal nutteloos. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijjd het idee bij Wouters dat hij zojuist een zware belastingaanslag heeft binnen gekregen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is depressief geboren, en gebruikt nog steeds het mompelen uit die tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb altijd gelezen dat hij een uitstekende veldtrainer is. Ga ik nu niet van afwijken. Te makkelijk om de zwakste neer te sabels.. Is ook iets typisch Nederlands overigens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Neer te sabelen (ruk spelling control) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb altijd gelezen dat hij een uitstekende veldtrainer is. Ga ik nu niet van afwijken. Te makkelijk om de zwakste neer te sabels.. Is ook iets typisch Nederlands overigens. Dat dacht ik ook. Roepen hoeft hij ook niet in de dug-out. Dat is voor Gio en JP.
Maar ik zie dat veldtrainen nog niet zo terug in de wedstrijd zeg maar. Al ligt het veld netjes op zijn plek, das wel waar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat dacht ik ook. Roepen hoeft hij ook niet in de dug-out. Dat is voor Gio en JP. Maar ik zie dat veldtrainen nog niet zo terug in de wedstrijd zeg maar. Al ligt het veld netjes op zijn plek, das wel waar. Tja en we mogen ook aannemen dat de trainingen verlopen volgens opdracht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, ik weet t niet. Hoe zijn de rolverdelingen? Wouters veldtrainer, maar verzint hij dan de trainingen of doet Gio dat en voert hij uit? Dan ben je eigenlijk een lulletje lampenkap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, ik weet t niet. Hoe zijn de rolverdelingen? Wouters veldtrainer, maar verzint hij dan de trainingen of doet Gio dat en voert hij uit? Dan ben je eigenlijk een lulletje lampenkap. De rangorde moet zijn Gio JP en dan Wouters. Ik neem aan dat Wouters de opdrachten in overleg ontvangt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik snap het niet wat is dan de functie van die ouwe lul met een beetje trainers ervaring en die andere lulhannes v.gastel ik geloof niet dat de selectie zo slecht is maar er is geen goeie verstandhouding en ze lopen als een kip zonder kop angst geen combinatie onrustig met aanspelen naar medespelers en waarom krijgt die achabar geen voledige kans denk dat hij en vermeer en toornstra de beste spelers zijn tot nu toe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos