|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Alles is toch beter dan Lexie, heb ik 134 keer van jou mogen lezen? We gaan het zien ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Morgen de dag van de waarheid zullen er forum leden diep door het stof moeten, als Immers gemist wordt?..... De spanning is te snijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs als het ruk gaat met Toornstra opteer ik nog steeds voor Immers op de bank. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We zullen zien wie er gelijk heeft of krijgt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
GEEN LEX IMMERS. 100.000 ERGERNISSEN MINDER! WOEPTIEFUCKINGDOE! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dus een nulletje of 3 dan maar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rutten doet geen oog dicht Immers is niet okselfris
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we moeten wel winnen, wat n makkie moet zijn uiteraard. maar anders komt Vitesse nog vervelend doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben er niet bij.. 5-0 dan maar ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen vervoer kunnen regelen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Neen... dus uitslapen en thuis volgen |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: It is an shitday . Ik ben ziek nadat dat kut Pisvee de titel heeft gehaald. Zo'n middelmatige ploeg , weer een gemiste kans voor Feyenoord ! De zoveelste in de laatste 4 jaar .. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ook , vooral geen zin ... Heb het even helemaal gehad |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Pleur dan lekker ff een end op. Probleem opgelost en wij allemaal een leuke dag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen Immers geen lijdensweg voor sommige het perfecte dagje.
Geintje |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik ben toch wel benieuwd. Vandaag geen Immers en dan Toornstra op 10. En dan Manu, Kazim en Achahbar voorin. Dat kan een interessant potje worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 09:49 schreef Sensi het volgende:[..] Pleur dan lekker ff een end op. Probleem opgelost en wij allemaal een leuke dag. Dacht hetzelfde.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ga dan eerder van huis en ga lopen misschien kom je wel iemand tegen (een gloeilamper misschien) die je achter op de fiets meeneemt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben nu onderweg en zit weer om 12.30 uur in vak B en het wordt 4-0 succes allemaal |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Allen een geweldige middag gewenst. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: mag er één meer zijn |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zolang Nelom speelfit en speelgerechtigd is zal die onder Fred spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, El Ahmadi; Achahbar, Kazim-Richards, Manu.
Go Ahead Eagles: Van der Hart; Nieuwpoort, Vriends, Van der Linden, Wijnaldum; Van Ooien, Overgoor, Turuc; Verhoek, Plet, De Sa. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 12:07 schreef RenatoBos het volgende:De opstellingen: Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, El Ahmadi; Achahbar, Kazim-Richards, Manu. Go Ahead Eagles: Van der Hart; Nieuwpoort, Vriends, Van der Linden, Wijnaldum; Van Ooien, Overgoor, Turuc; Verhoek, Plet, De Sa. Shit zooi! Weer met Manu Nelom en Kazim ... echt triest ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Rutten verpest het voor de talenten bij Feyenoord !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen immers.
Jalalalalalaa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 09:49 schreef Sensi het volgende:[..] Pleur dan lekker ff een end op. Probleem opgelost en wij allemaal een leuke dag. No problemo! Ik hoop dat jullie een leuke dag krijgen !!!
Ik ben niet zo haatdragend als jij dat we moeten gaan vloeken ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Veel plezier dan maar Piet ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Behalve in de lengte. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En we zijn al in het hele jaar 2015 niet meer in de kuip geweest ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mario Been blijft in de wij vorm spreken over Feyenoord ..
Mooi vind ik t toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een Feyenoorder till he dies.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarvoor mijn dank..😁 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de azijnzeikert heeft zich ook weer gemeld, ziet ik? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: In Barcelona had ie de 2 meter makkelijk gehaald |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
COME ON FEYENOORD..!!!!!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt net een groep fietsers aankakken.... goede timing!
Enjoy the match folks. Werk aan de winkel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 12:25 schreef Barabas het volgende:Komt net een groep fietsers aankakken.... goede timing! Enjoy the match folks. Werk aan de winkel! U heeft een cafe..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos