|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Houdt de bal ook wel lekker vast die Mitchell. Maar ach, momenteel is het makkelijk om op elke speler wat aan te merken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dit is de reden dat we niet MEER naar de kuip gaan ... Het doet zoveel pijn aan de ogen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo is dat! Samen met die debacles ... Schoon schip en de jeugd erbij betrekken! Alleen jeugd redt je het niet .. zie vilhena |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die mist mentaliteit. Boëtius ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de eerste helft was matig met wel veel kansen, de tweede helft is echt om je dood te schamen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:20 schreef van geil het volgende:de eerste helft was matig met wel veel kansen, de tweede helft is echt om je dood te schamen. Komt echt door de wissels. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als je ze misbruik niet nee. Dan heb je er niks aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te makkelijk. Ze doen het zelf. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Boet hou ik nog in het midden maar het wordt lastig |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Net als tegen Willem II de beste.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 22:19 schreef van geil het volgende:we moeten wel winnen, wat n makkie moet zijn uiteraard. maar anders komt Vitesse nog vervelend doen. HELAAS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie wedstrijd voor Go ahead |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Haha , stelletjes mislukkelingen !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar hebben we wat aan. Altijd steady Toppert! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Post hier normaal niet, maar ben jij echt een Feyenoorder? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alleen de vraag al, nee natuurlijk niet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Rutten opdonderen met je wanbeleid, sneue wissels en het onvermogen spelers beter te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal die Immers dan toch iets extra's hebben? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: De enige op het veld met een voldoende vandaag. Rest was bagger. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik wel! Maar is steun niet elke speler ... Daar ben ik heel helder in. En daar kunnen ze hier niet tegen, net zomin dat ik vaak gelijk krijg ... Ze stoppen hier allemaal hun kop in het zand, nou bijna allemaal. Een enkeling niet ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een 020 fan die denkt? Dat is nieuw! Hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niemand verdient een voldoende ... Nu zullen er meer spelers om een transfer gaan vragen !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk bizar dat we derde staan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja, de beste heeft gewonnen hé ! En die feliciteren we. Net als dat Pisvolk met hun kampioenschap ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is het hele jaar 2015 tot nu toe al ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik wel! Maar is steun niet elke speler ... Daar ben ik heel helder in. En daar kunnen ze hier niet tegen, net zomin dat ik vaak gelijk krijg ... Ze stoppen hier allemaal hun kop in het zand, nou bijna allemaal. Een enkeling niet ... Gaat het niet om. Je praat niet alsof je je club steunt. Ik heb me ook geërgerd aan mijn club dit seizoen. Maar je praat alsof je het leuk vind man! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik wel! Maar is steun niet elke speler ... Daar ben ik heel helder in. En daar kunnen ze hier niet tegen, net zomin dat ik vaak gelijk krijg ... Ze stoppen hier allemaal hun kop in het zand, nou bijna allemaal. Een enkeling niet ... Ik heb je tot op heden nooit iemand zien steunen, behalve Boy de Jong. En die is tegenwoordig derde keeper bij PEC Zwolle, want zo goed is 'ie. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
HAHAHAHAHAHA EN ZET JE ZELF MAAR WEER VOOR LUL!EN ZE WILLEN ALLEMAAL WEG NAAR HET BUITENLAND?????MOEWHAHAHAHAHAHA ZESDE DIVISIE ENGELAND ZEKER HAHAHAHAHAHA
maar het is go ahaed gegund.niet verdiend maar ze hebben ook een onterecht afgekeurde doelpunt gemaakt dus ja.nou rutten een kat maakt rare sprongen in het nauw!tjah dat geld alleen voor ons want nac maakt geen rare sprongen hoor hahaha lamlul! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Iets van alles over een kam scheren? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ver boven de norm inderdaad! Het is niet voor niks een micky mouse compeitie met een kampioen van de armoede ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten nu echt opdonderen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:[..] Gaat het niet om. Je praat niet alsof je je club steunt. Ik heb me ook geërgerd aan mijn club dit seizoen. Maar je praat alsof je het leuk vind man! Stangen vind ik wel leuk ja ... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:[..] Gaat het niet om. Je praat niet alsof je je club steunt. Ik heb me ook geërgerd aan mijn club dit seizoen. Maar je praat alsof je het leuk vind man! ik vond het niet leuk maar nu weer wel haha.het seizoen was al verkloot maar het kan alleen nog maar erger worden.laat die verwende nesten maar flink zweten.desnoods nog een paar wedstrijden en het niet halen hahahaha en dan kunnen ze allemaal naar grote competities in het buitenland waar ze niks hoeven te doen.ja want bij feyenoord moet je WERKEN maja zelfs de eigen jeugd vergeet dat!
maydaymayday houston we are going down! |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
T was zo fucking slecht ....je zou gaan denken aan matchfitching...💰💰💰💰💰 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik wel! Maar is steun niet elke speler ... Daar ben ik heel helder in. En daar kunnen ze hier niet tegen, net zomin dat ik vaak gelijk krijg ... Ze stoppen hier allemaal hun kop in het zand, nou bijna allemaal. Een enkeling niet ... L..jij zit gewoon te wachten op dit soort wedstrijden en wil dan je gelijk halen kom op! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Stangen mag, sarcasme ook, maar zeg jij ooit een keer iets moois over je club? Wees trots man! Niet voor resultaten, wel voor je club! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:35 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik heb je tot op heden nooit iemand zien steunen, behalve Boy de Jong. En die is tegenwoordig derde keeper bij PEC Zwolle, want zo goed is 'ie. Vermeer, Clasie, El Ahmadi, Vilhena, Boëtius, van Beek, Kongolo, Karsdorp, Woudenberg, Bilal, Toornstra en de jeugd! Dat zijn spelers die mijn steun krijgen.
Daarom HOOP ik dat Feyenoord gaat door selecteren olv Gio en JP. Al begrijp ik niet dat het contract van Nelom en wilkshire zijn verlengd ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eerste helft was niet zo best. Maar ging nog. De hoeveelheid kansen was voldoende om te scoren. Na het inbrengen van onze 'talenten' was de volledige balans weg. Middenveld was niet meer aanspeelbaar en voorin was het helemaal om te grienen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Grapje man. Ik goeie kennissen die fan van Ajax en PSV zijn ... Doe niet zo moeilijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:42 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vermeer, Clasie, El Ahmadi, Vilhena, Boëtius, van Beek, Kongolo, Karsdorp, Woudenberg, Bilal, Toornstra en de jeugd! Dat zijn spelers die mijn steun krijgen. Daarom HOOP ik dat Feyenoord gaat door selecteren olv Gio en JP. Al begrijp ik niet dat het contract van Nelom en wilkshire zijn verlengd ... Waarom Vilhena en Boëtius in godsnaam? Die spelen al sinds Koeman dramatisch! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Grapje man. Ik goeie kennissen die fan van Ajax en PSV zijn ... Doe niet zo moeilijk! Nou die 2e club laat maar weg ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:39 schreef ar het volgende:[..] L..jij zit gewoon te wachten op dit soort wedstrijden en wil dan je gelijk halen kom op! Ja natuurlijk! Het bewijs wordt dan geleverd !!! Of blijf je met een Feyenoord bril kijken en neem je alles voor lief? |
|
|
|