|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat was of is nou de beste aankoop die Ajax ooit deed? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Velibor Vasovic. Zelfs boven Jari Litmanen (na lang twijfelen).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Naturlijk Jari Litmanen....zonder twijfel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tja, elke periode heeft wel een topaankoop opgeleverd, zoals Suarez of Huntelaar of Litmanen of Blind. En zo ken je nog wel even doorgaan. Sommigen waren niet direct succesvol en hadden aanloopproblemen. Maar de beste aankoop is toch wel Sulejmani! 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En ook de laatste echt goede aankoop . Best triest eigenlijk voor een club als Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Stefan Peterson en Jari Litman |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zimling een topper van onder naar boven mijn god hoe is het mogelijk dat je als Ajax zoiets koopt |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 13:49 schreef Brandje het volgende:[..] En ook de laatste echt goede aankoop . Best triest eigenlijk voor een club als Ajax Inderdaad best triest vooral als je bedenkt zelfs mensen die geen verstand van voetbal hem nog wel hadden kunnen scouten vanaf Groningen. Knap staaltje werk! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ow ja die was ik alweer vergeten! :( Wanneer krijgt hij zijn standbeeld? |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Charisteas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Sebastiaan79 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja die lul kostte ons nog de titel ook toen we op een goal de titel miste want hij scoorde toen voor feyenoord in een met 2-1 gewonnen wedstrijd. Kan trouwens ook Kluivert geweest die ons de titel door de neus boorde want hij scoorde voor psv toen we met 1-5 wonnen hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laatste echt goede aankoop was Suarez. Beste aankoop die ik heb meegekregen was Litmanen. Iemand waar ik overigens ook zeer gecharmeerd van was, was Trabelsi. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 01:02 schreef Loetje het volgende:Laatste echt goede aankoop was Suarez. Beste aankoop die ik heb meegekregen was Litmanen. Iemand waar ik overigens ook zeer gecharmeerd van was, was Trabelsi. Ik Hatem! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Suarez en Huntelaar zijn de laatste toppers idd, Petterson en Litmanen zijn uit mijn beginjaren mn helden. Ook moeten we nog steeds Atuba niet vergeten 😝 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Die kan ik echt niet voor me halen man!? Was dat jaren '70 ongeveer? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 13:12 schreef Ajax Warrior het volgende:Tja, elke periode heeft wel een topaankoop opgeleverd, zoals Suarez of Huntelaar of Litmanen of Blind. En zo ken je nog wel even doorgaan. Sommigen waren niet direct succesvol en hadden aanloopproblemen. Maar de beste aankoop is toch wel Sulejmani! 😉 Hahaha sulejmani 😎 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hele goeie ook!! Was ik ff vergeten! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Die Suarez gaat nou ook bij BArca meevoetballen...Moet niet gekker worden:| |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
suarez huntelaar zlatan. wat vonden julie van marco pantelic liet anderen scoren en maakte zelf ook zijn doelpunten en ja laat ik litmanen niet vergeten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 05:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die kan ik echt niet voor me halen man!? Was dat jaren '70 ongeveer? Vasovic was de man die ervoor zorgde dat het Ajax van Cruijff niet alleen aanvallend swingend was, maar verdedigend ook stond als een huis. Misschien wel de beste verdediger van zijn tijd en van onvoorstelbare waarde voor het Ajax van Cruijff destijds. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik twijfel tussen Gabrich en Zimling.
OT; ik ga voor Marc Overmars. En dan uiteraard de speler, niet de TD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2015 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
|
|
|
roagma
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zonder enige twijfel, Rijkaard. De man die ervaring meebracht voor een zeer talentvolle lichting. Ben bang dat zonder hem Ajax niet zo ver zou zijn gekomen. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
heinz schilcher wie kent hum niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik niet...geen idee wie dat is/was |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
schilcher was een verdedigende middenvelder in de jaren 71,72 73,een jan wouters type. kwam uit oostenrijk [goeie speler] |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Edwin van der sar? Die is toch gewoon bij een amateur club opgepikt dat lijkt me dan toch de ontdekking van de eeuw... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 10:09 schreef Voetbalgek het volgende:Edwin van der sar? Die is toch gewoon bij een amateur club opgepikt dat lijkt me dan toch de ontdekking van de eeuw... Ook een goeie ja! |
|
|
|