|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Wens van supporters komt uit: ArenA krijgt rood-witte stoeltjes (Ajaxfanatics.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk eens aan, mooi nieuws al duurt het nog wel even. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Kunnen gelijk de prijzen omhoog! ;) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Wat kan mij die arena schelen. Ajax gaat daar niet beter door voetballen. En er komt niet meer sfeer in de arena. Dat komt door de subsporters.
Ik heb nog nooit stoeltjes horen schreeuwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel veel supporters vragen hier al jaren om, het zou wat er wat meer een Ajax stadion van maken, en dus wel degelijk sfeer verbeterend.
Omgeveing is nu eenmaal sfeerbepalend.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens mij staat het ook al jaren in de planning hoor maar heeft men altijd gezegd dat het pas zou komen als de huidige stoelen vervangen moesten worden. Ik meen dat er destijds over 2017 werd gesproken.
Maar prettig dat het nu bevestigd wordt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit heeft alles te maken met het feit dat Ajax de ArenA gaat kopen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien maar dat verwacht ik niet. Het levert weinig op behalve bedrijfsrisico's. Dit stond al jaren in de meerjarenbegroting van de ArenA. Het enige dat ze nu hebben bevestigd is dat bij de vervanging van de stoelen er rood-witte stoelen terug komen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is ook zo, maar het lijkt er gewoon op dat zoiets gaat gebeuren binnenkort.
Laten we het maar gewoon afwachten 😉 |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 08:25 schreef remco k het volgende:Heel veel supporters vragen hier al jaren om, het zou wat er wat meer een Ajax stadion van maken, en dus wel degelijk sfeer verbeterend. Omgeveing is nu eenmaal sfeerbepalend.. Ik kan mij niet indenken dat houte huizen een beter sfeer geeft dan rode baksteenhuizen of wittenbaksteen huizen. Voor het grooste gedeelte maken de mensen een sfeer. Als mensen hun buurt niet onderhouden dan is dat niet sfeer bepalend. Maar ik vind dat de arena niet slecht is onderhouden.
Kleur van de stoeltjes verschild per smaak. Sommige vinden houten huizen mooi staan en een mooi sfeer hebben. Sommige vinden kleur van hun huis niet bepalend of er wel of geen sfeer in hun straat is. Waar mensen wel mee eens zijn is dat achterstallig onderhoud of rommel op straat niet ten goede komt van de sfeer.
Supporters voor 80% verantwoordelijk voor de sfeer. En ga mij niet vertellen dat door rood witte stoeltjes opeens wel mensen gaan aanmoeddigen. Want dat is echt flauwekul, het is namelijk heel raar zijn als je je ploeg niet aanmoedigd omdat je op een verkeerd stoeltje zit. En dat er andere kleuren niet mooi vind.
Volgens mij hebben de kuipstoeltjes een blauwe kleur. En hebben ze daar een prima sfeertje. Maar ik heb ook een wedstrijd in de kuip gezien, dat was zonder publiek. Toen was er ook geen sfeer. Ook al is omgeving prima in orde om een sfeertje te krijgen. Dus zo sfeer bepalend is het niet de omgeving.
Omgeving wat verwaarloosd is, dat is sfeer bepalend. Omgeving wat saai oogt is niet bevoordelijk voor de sfeer, maar is zeker niet bepalend. Ik vind de arena niet saai ogen. Kampioenswedstrijd tegen twente was er wel een sfeer, dat was ook gewoon met deze stoelen. Dus kleur van de stoelen bepalen niet of een supporter veel sfeer geeft.
Neemt niet weg dat ik het een goeie actie vind. Stoelen zijn gedateerd.
Maar de supporter zou meer zijn best mogen doen om een mooi sfeertje te maken, we moeten niet alleen afhankelijk zijn van 410 en fside. Excuus dat er in dit stadion geen sfeer kan zijn. Dat klopt niet. Toppers en ajax-twente. Af en toe een cl wedstrijd waar goeie 90 min sfeer is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Wat moet ajax met arena in zijn bezit?
Het is alleen voor de bunhe. Ajax kan zijn hart al kwijt in de arena. De arena word door verschillende partije gehuurd. Knvb, andere evenmenten zoals de kroning of concerten. Dat gaat niet veranderen
Alleen de gemeente wil van de aandelen af maar is meer een politieke kwestie dan een geld kwestie. De andere investeerders heb ik niet gehoord dat ze af willen van hun aandeel.
Van de beurs afgaan is ook meer voor de bunhe dan dat het daadwerkelijk iets oplevert |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 12:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik kan mij niet indenken dat houte huizen een beter sfeer geeft dan rode baksteenhuizen of wittenbaksteen huizen. Je moet dit zien als onderdeel van een reeks aan veranderingen die terug dateren naar het beginperiode van de ArenA. Toen Ajax de ArenA betrok deed vrijwel niets denken aan Ajax. Overal onpersoonlijke en algemene kleuren. Daarna is durende jaren en jaren steeds meer karakter in het stadion gekomen. De graffitimuur, de banieren (die ook van kleur zijn veranderd), sfeervakken enzovoorts enzovoorts. De vervanging van de stoelen is gewoon weer een stap in die richting. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 08:25 schreef remco k het volgende:Heel veel supporters vragen hier al jaren om, het zou wat er wat meer een Ajax stadion van maken, en dus wel degelijk sfeer verbeterend. Omgeveing is nu eenmaal sfeerbepalend.. Er is pas sfeer als het stadion als het vol en dan zie je die stoeltjes niet. Het gebaar is leuk maar voegt het echt wat toe? Ik denk van niet.
Ik zie liever dat ze die verschrikkelijk lelijke hoeken dichtgooien. Is toch geen gezicht man. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 13:44 schreef Brandje het volgende:[..] Er is pas sfeer als het stadion als het vol en dan zie je die stoeltjes niet. Het gebaar is leuk maar voegt het echt wat toe? Ik denk van niet. Ik zie liever dat ze die verschrikkelijk lelijke hoeken dichtgooien. Is toch geen gezicht man. Die hoeken kunnen niet dicht ivm andere evenementen. Net zoals dat de grachten niet dicht zijn. Over de grachten zijn een rij stoelen neergezet maar de gracht is volgens mij niet dicht. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 13:44 schreef Brandje het volgende:[..] Er is pas sfeer als het stadion vol zut en dan zie je die stoeltjes niet. Het gebaar is leuk maar voegt het echt wat toe? Ik denk van niet. Ik zie liever dat ze die verschrikkelijk lelijke hoeken dichtgooien. Is toch geen gezicht man. Gracht aan overzijde is gewoon dicht gemaakt en die hoeken kunnen best voor een groot gedeelte dicht want bijna alles wat binnenkomt bij evenementen komt binnen bij dezelfde "hoek"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 12:56 schreef Eide het volgende:[..] Je moet dit zien als onderdeel van een reeks aan veranderingen die terug dateren naar het beginperiode van de ArenA. Toen Ajax de ArenA betrok deed vrijwel niets denken aan Ajax. Overal onpersoonlijke en algemene kleuren. Daarna is durende jaren en jaren steeds meer karakter in het stadion gekomen. De graffitimuur, de banieren (die ook van kleur zijn veranderd), sfeervakken enzovoorts enzovoorts. De vervanging van de stoelen is gewoon weer een stap in die richting. Dat klopt. Je ziet meer aan het stadion dat ajax erin speelt. Maar ajax is niet de enige die de arena gebruikt. De andere kunnen wel voor een goeie sfeer zorgen zonder dat het stadion verbouwd hoeft te worden.
Dus het ligt meer aan ajax en aan de supporters dan aan Arena.
Ik heb nog niet zo heel lang geleden de oude beelden terug gezien. Dat zag er natuurlijk niet uit.
Het gras, betonnen rand. Maar tijdens de wedstrijd ergde ik mij niet aan de kleur van de stoeltjes. Alleen als er weinig publiek zat of als je beelden zag zonder dat er werd gespeeld dan zie je hoe lelijk dat is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 12:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik kan mij niet indenken dat houte huizen een beter sfeer geeft dan rode baksteenhuizen of wittenbaksteen huizen. Voor het grooste gedeelte maken de mensen een sfeer. Als mensen hun buurt niet onderhouden dan is dat niet sfeer bepalend. Maar ik vind dat de arena niet slecht is onderhouden. Kleur van de stoeltjes verschild per smaak. Sommige vinden houten huizen mooi staan en een mooi sfeer hebben. Sommige vinden kleur van hun huis niet bepalend of er wel of geen sfeer in hun straat is. Waar mensen wel mee eens zijn is dat achterstallig onderhoud of rommel op straat niet ten goede komt van de sfeer. Supporters voor 80% verantwoordelijk voor de sfeer. En ga mij niet vertellen dat door rood witte stoeltjes opeens wel mensen gaan aanmoeddigen. Want dat is echt flauwekul, het is namelijk heel raar zijn als je je ploeg niet aanmoedigd omdat je op een verkeerd stoeltje zit. En dat er andere kleuren niet mooi vind. Volgens mij hebben de kuipstoeltjes een blauwe kleur. En hebben ze daar een prima sfeertje. Maar ik heb ook een wedstrijd in de kuip gezien, dat was zonder publiek. Toen was er ook geen sfeer. Ook al is omgeving prima in orde om een sfeertje te krijgen. Dus zo sfeer bepalend is het niet de omgeving. Omgeving wat verwaarloosd is, dat is sfeer bepalend. Omgeving wat saai oogt is niet bevoordelijk voor de sfeer, maar is zeker niet bepalend. Ik vind de arena niet saai ogen. Kampioenswedstrijd tegen twente was er wel een sfeer, dat was ook gewoon met deze stoelen. Dus kleur van de stoelen bepalen niet of een supporter veel sfeer geeft. Neemt niet weg dat ik het een goeie actie vind. Stoelen zijn gedateerd. Maar de supporter zou meer zijn best mogen doen om een mooi sfeertje te maken, we moeten niet alleen afhankelijk zijn van 410 en fside. Excuus dat er in dit stadion geen sfeer kan zijn. Dat klopt niet. Toppers en ajax-twente. Af en toe een cl wedstrijd waar goeie 90 min sfeer is. Een kaal huis of eentje die netjes is aangekleed maakt wel degelijk verschil.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 08:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Wat kan mij die arena schelen. Ajax gaat daar niet beter door voetballen. En er komt niet meer sfeer in de arena. Dat komt door de subsporters. Ik heb nog nooit stoeltjes horen schreeuwen. Dat ben ik niet met je eens. Het is een sympathiek gebaar naar de supporters toe. Wat Remco schreef: de supporters hebben erom gevraagd. Ze hadden het ook niet kunnen doen. Ik vind het een mooie geste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 13:44 schreef Brandje het volgende:[..] Er is pas sfeer als het stadion als het vol en dan zie je die stoeltjes niet. Het gebaar is leuk maar voegt het echt wat toe? Ik denk van niet. Ik zie liever dat ze die verschrikkelijk lelijke hoeken dichtgooien. Is toch geen gezicht man. Ik denk dat het gevoel in het begin er wat beter over zou zijn, je hoort mensen er nu echt nog steeds vaak over..
Die hoeken heb je inderdaad helemaal gelijk in.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 14:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het gevoel in het begin er wat beter over zou zijn, je hoort mensen er nu echt nog steeds vaak over.. Die hoeken heb je inderdaad helemaal gelijk in.. Ben er ook wel blij mee hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zijn de kleine dingen die het doen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Je kan het mooi aankleden tot een paleis, als het slecht is onderhouden dan heb je ook geen sfeer.
Verder als je in het huis merkt dat er niemand woont in een oud huis dan zit er geen sfeer in. ook al is het mooi aangekleed.
Natuurlijk heb je gelijk dat in een kaal huis geen sfeer zit. Maar er is wel meer dan alleen die decoratie, dat is eigenlijk het enige wat ik zeg |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 14:52 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens. Het is een sympathiek gebaar naar de supporters toe. Wat Remco schreef: de supporters hebben erom gevraagd. Ze hadden het ook niet kunnen doen. Ik vind het een mooie geste. opzich vind ik het een mooi gebaar
Maar ik erger mij meer aan de sfeer dan aan die stoeltjes
Supporters gaan nu niet opeens harder zingen Het ziet er natuurlijk mooi uit als het stadion meer ajax kenmerken krijgt.
Maar ajax en de arena hadden ook niet anders kunt. Die stoeltjes moesten worden vervangen, ek 2020 is belangrijker dan de mening van supporters. Arena kon niet anders want stel je voor dat ze die stoelen een andere kleur gaven. Dus mooi is eigenlijk het gebaar? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 21:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je kan het mooi aankleden tot een paleis, als het slecht is onderhouden dan heb je ook geen sfeer. Verder als je in het huis merkt dat er niemand woont in een oud huis dan zit er geen sfeer in. ook al is het mooi aangekleed. Natuurlijk heb je gelijk dat in een kaal huis geen sfeer zit. Maar er is wel meer dan alleen die decoratie, dat is eigenlijk het enige wat ik zeg Het is gewoon dom wat je doet.
Het is een klein iets dat veel supporters al jaren vragen, waarom daar dan in hemelsnaam zo negatief over gaan lopen zeiken man.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Vraag maar aan je meissie 😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, mafkees.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Het is gewoon dom wat je doet. Het is een klein iets dat veel supporters al jaren vragen, waarom daar dan in hemelsnaam zo negatief over gaan lopen zeiken man.. Wat is er zo dom aan?
Supporters willen stoeltjes in ajax kleuren Ajax wil onvoorwaardelijke steun
Het 1 gebeurd de andere heb ik mij bedenkingen bij. is dat dom? Of begrijp jij mij niet? Of wil jij mij soms niet begrijpen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 11:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Wat is er zo dom aan? Supporters willen stoeltjes in ajax kleuren Ajax wil onvoorwaardelijke steun Het 1 gebeurd de andere heb ik mij bedenkingen bij. is dat dom? Of begrijp jij mij niet? Of wil jij mij soms niet begrijpen? Jij begrijp denk ik vaak de rest van de wereld niet..
Het een heeft in dit geval helemaal niets met de rest te maken..
Als jij wat te klagen hebt over de supporters in het stadion moet je lekker een topic daarover openen en gaan lopen zeiken.
Dit is een klein gebaar richting de supporters, waar echt iedereen positief over gestemd is, en jij weet er weer iets negatiefs van te maken.. Proficiat.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Jij begrijp denk ik vaak de rest van de wereld niet.. Het een heeft in dit geval helemaal niets met de rest te maken.. Als jij wat te klagen hebt over de supporters in het stadion moet je lekker een topic daarover openen en gaan lopen zeiken. Dit is een klein gebaar richting de supporters, waar echt iedereen positief over gestemd is, en jij weet er weer iets negatiefs van te maken.. Proficiat.. ik denk indd dat ik de wereld niet begrijp. zulke onzin die ik lees maar dit heeft helemaal niks met dit onderwerp te maken
ik snap namelijk eigenlijk niet waarom je positief kan zijn? Had de arena anders kunnen doen? Arena had die stoeltjes een keer moeten vervangen. In de Arena word 4 ek wedstrijden afgewerkt. dus ze moeten investeren in het stadion. Dan weet je dat je die stoeltjes moet vervangen. Dan maken ze de fout in het begin goed.
Ik ga daar niet voor in de polonaise lopen.
De andere dingen die in de arena gebeurt, daar ben ik wel te spreken over. vooral over het kwaliteit van het grasmat, dat is echt een stuk beter geworden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 12:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik kan mij niet indenken dat houte huizen een beter sfeer geeft dan rode baksteenhuizen of wittenbaksteen huizen. Voor het grooste gedeelte maken de mensen een sfeer. Als mensen hun buurt niet onderhouden dan is dat niet sfeer bepalend. Maar ik vind dat de arena niet slecht is onderhouden. Kleur van de stoeltjes verschild per smaak. Sommige vinden houten huizen mooi staan en een mooi sfeer hebben. Sommige vinden kleur van hun huis niet bepalend of er wel of geen sfeer in hun straat is. Waar mensen wel mee eens zijn is dat achterstallig onderhoud of rommel op straat niet ten goede komt van de sfeer. Supporters voor 80% verantwoordelijk voor de sfeer. En ga mij niet vertellen dat door rood witte stoeltjes opeens wel mensen gaan aanmoeddigen. Want dat is echt flauwekul, het is namelijk heel raar zijn als je je ploeg niet aanmoedigd omdat je op een verkeerd stoeltje zit. En dat er andere kleuren niet mooi vind. Volgens mij hebben de kuipstoeltjes een blauwe kleur. En hebben ze daar een prima sfeertje. Maar ik heb ook een wedstrijd in de kuip gezien, dat was zonder publiek. Toen was er ook geen sfeer. Ook al is omgeving prima in orde om een sfeertje te krijgen. Dus zo sfeer bepalend is het niet de omgeving. Omgeving wat verwaarloosd is, dat is sfeer bepalend. Omgeving wat saai oogt is niet bevoordelijk voor de sfeer, maar is zeker niet bepalend. Ik vind de arena niet saai ogen. Kampioenswedstrijd tegen twente was er wel een sfeer, dat was ook gewoon met deze stoelen. Dus kleur van de stoelen bepalen niet of een supporter veel sfeer geeft. Neemt niet weg dat ik het een goeie actie vind. Stoelen zijn gedateerd. Maar de supporter zou meer zijn best mogen doen om een mooi sfeertje te maken, we moeten niet alleen afhankelijk zijn van 410 en fside. Excuus dat er in dit stadion geen sfeer kan zijn. Dat klopt niet. Toppers en ajax-twente. Af en toe een cl wedstrijd waar goeie 90 min sfeer is. Wat probeer je nu precies te vertellen???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat hij een houten huis heeft met kakkerlakken(!)....en daarom zich kut voelt
Mijn mening is dat houten(vloeren) huizen 2x zoveel sfeer hebben als die beton bakken van tegenwoordig.....maar ja ik ben geen 18 meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat hij een houten huis heeft met kakkerlakken(!)....en daarom zich kut voelt Mijn mening is dat houten(vloeren) huizen 2x zoveel sfeer hebben als die beton bakken van tegenwoordig.....maar ja ik ben geen 18 meer Fikt ook een stuk beter! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 18:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik denk indd dat ik de wereld niet begrijp. zulke onzin die ik lees maar dit heeft helemaal niks met dit onderwerp te maken ik snap namelijk eigenlijk niet waarom je positief kan zijn? Had de arena anders kunnen doen? Arena had die stoeltjes een keer moeten vervangen. In de Arena word 4 ek wedstrijden afgewerkt. dus ze moeten investeren in het stadion. Dan weet je dat je die stoeltjes moet vervangen. Dan maken ze de fout in het begin goed. Ik ga daar niet voor in de polonaise lopen. De andere dingen die in de arena gebeurt, daar ben ik wel te spreken over. vooral over het kwaliteit van het grasmat, dat is echt een stuk beter geworden. Kerel, zoek het lekker uit man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Snap er echt geen reet van..
Het is een leuk bericht vanuit de Arena toch?? Of ben ik nou zo gek? Een klein dingetje, maar wie het kleine niet eert, is het grote niet weert..
Waarom en hoe kan je daar nu in hemelsnaam negatief over uitvallen..
Wat een gelul man... bah.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Snap er echt geen reet van.. Het is een leuk bericht vanuit de Arena toch?? Of ben ik nou zo gek? Een klein dingetje, maar wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.. Waarom en hoe kan je daar nu in hemelsnaam negatief over uitvallen.. Wat een gelul man... bah.. Hehehehe.... jij bent gewoon een nare man...en je bent zeker niet gek |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Snap er echt geen reet van.. Het is een leuk bericht vanuit de Arena toch?? Of ben ik nou zo gek? Een klein dingetje, maar wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.. Waarom en hoe kan je daar nu in hemelsnaam negatief over uitvallen.. Wat een gelul man... bah.. het klopt toch dat die stoeltjes er 20 jaar inzitten. het klopt toch dat er 2020 4 ek wedstrijden worden gespeeld het klopt toch dat als er ek is, je mooie stadion moet afleveren. het klopt toch dat arena geen andere stoeltjes erin kan zetten dan ajax stoeltjes.
dus wat klopt er niet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De kolere met die stoeltjes, we komen er toch niet in... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij wel....wedden ik neem je zo mee ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 23:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] het klopt toch dat die stoeltjes er 20 jaar inzitten. het klopt toch dat er 2020 4 ek wedstrijden worden gespeeld het klopt toch dat als er ek is, je mooie stadion moet afleveren. het klopt toch dat arena geen andere stoeltjes erin kan zetten dan ajax stoeltjes. dus wat klopt er niet? je achterlijke domme gezeik erover. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 april 2015 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Snap er echt geen reet van.. Het is een leuk bericht vanuit de Arena toch?? Of ben ik nou zo gek? Een klein dingetje, maar wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.. Waarom en hoe kan je daar nu in hemelsnaam negatief over uitvallen.. Wat een gelul man... bah.. Je hebt HELEMAAL gelijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nog even en al het goede is "normaal" en dus niet noemenswaardig en kijken we alleen nog naar het negatieve. Dat zou een hele nare wereld zijn.
Goed is niet vanzelfsprekend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 12:40 schreef Eide het volgende:Nog even en al het goede is "normaal" en dus niet noemenswaardig en kijken we alleen nog naar het negatieve. Dat zou een hele nare wereld zijn. Goed is niet vanzelfsprekend. Mooi gesproken! Uiteraard ben ik het met je eens. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: omdat jij het gezeik vind, ga jij niet meer inhoudelijk reageren?
dat doe je wel vaker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 16:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] omdat jij het gezeik vind, ga jij niet meer inhoudelijk reageren? dat doe je wel vaker. Kerel, als ik de helft moet lezen van die lange anekdotes van je, dan ben ik een half leven verder man.
En zeker op dit vlak ook nog eens gewoon 200% onzin praat..
Er valt niet inhoudelijk iets van te vinden..
Het is een mooi gebaar, een klein dingetje, en daar behoor je als Ajacied gewoon tevreden mee te zijn en niets meer van moeten vinden...
En jij weet er weer een gigantische niks zeggende discussie van te maken, waarbij eigenlijk iedereen je volledig kwijt raakt en helemaal niet meer weet waar jij het over hebt.. En dat die jij niet gewoon vaker, eigenlijk altijd.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 12:40 schreef Eide het volgende:Nog even en al het goede is "normaal" en dus niet noemenswaardig en kijken we alleen nog naar het negatieve. Dat zou een hele nare wereld zijn. Goed is niet vanzelfsprekend. dat is toch niet wat ik zeg.
natuurlijk had de arena voor het zelfde stoeltjes kunnen kiezen, maar dan hadden ze een probleem gehad. dus is het goed dat ze luisteren.
arena had niet anders kunt dan dit.
als je heel negatief gaat kijken, dan had je juist vanuit moeten gaan dat arena niet de wens zou invullen.
positief is het wel maar om nou een polonaise te lopen vind ik overdreven. maar ja er zijn mensen die graag 40 dagen voor pasen al polonaise loopt en dat ieder jaar en verkleed. dan zal je met dit positief nieuws wel de vlag uit gaan.
ik had het gewoon eerder gezien met zonder aanleiding van een ek. dan deden ze het voor de suppoters, nu doen ze het voor het ek |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Oh? Dus de denkbeeldige situatie waarin de ArenA uit economische redenen om andere kleuren kiest bestaat niet? Of een denkbeeldige situatie waarin de ArenA de belangen van Ajax niet vind opwegen tegen een neutrale uitstraling?
De ArenA kan wel degelijk anders en kiezen nu het duidelijk voor een geste richting Ajax. En dat mag best aangestipt worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mijn wens is Ajax waardig voetbal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. En niet alleen van jou ;) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 16:47 schreef Eide het volgende:[..] Oh? Dus de denkbeeldige situatie waarin de ArenA uit economische redenen om andere kleuren kiest bestaat niet? Of een denkbeeldige situatie waarin de ArenA de belangen van Ajax niet vind opwegen tegen een neutrale uitstraling? De ArenA kan wel degelijk anders en kiezen nu het duidelijk voor een geste richting Ajax. En dat mag best aangestipt worden. ik had ook gezegd dat dit het enige positieve aan dit verhaal is. in mijn optiek had arena niet anders gekunt. 1996 kwam er al veel kritiek hoe de arena eruit zag. admirals speelde ook in de arena en verder geen sport wedstrijden. dus een neutraal stadion is het niet meer sinds die gestopt zijn. dus ze kunnen weinig anders doen dan het echt een ajax stadion van maken. anders volgt er kritiek en ik denk ook zware kritiek.
waar ik mij aan stoort is de aanleiding van deze verbouwing. als je het voor de supporters had willen doen dan had je het eerder moeten doen. en niet pas als er ek wedstrijden in het stadion worden afgespeeld. dat is het enige, die aanleiding tot actie.
ze hadden het nog beter kunnen doen, door een poll uit te brengen. 5 of meer opties hoe de arena eruit moet komen te zien. supporters er bij betrekken, als je het echt voor de suporters zou doen. dat mis ik ook.
naar er zijn ergere dingen. spelvreugde, weinig supporters die zingen. dus ik laat het hierbij.
sorry dat ik bij sommige het vreugde van deze verbouwing heb verpest. maar ik moet ook mijn ei kwijt en daar is een forum voor. en dan hoef er rare dingen tegen te mij worden gezegd. nogmaals sorry. |
|
|
|