BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (Zondag 26 april 2015, 14:30 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zie tenminste wanneer het moeilijk gaat worden! En niet steeds maar HOPEN op een overwinning!
Gewoon realistisch zijn maat , en erkennen dat er teveel miskleunen in dit elftal staan ...

En dan doe je normaal !!!
L. je neemt jezelf echt veel te serieus.

Dat je niet zo best bent met mensen is al lang duidelijk en dat is ook prima zo, maar je zou er goed aan doen om ook in die wetenschap te handelen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:37 schreef Els het volgende:

[..]

Leedvermaak. Het begin van pestgedrag, ik zou er niet al te trots op zijn, dat je deze eigenschap hebt.
Het is niet voor niks dat we in heel 2015 al niet maar naar een compeitie en internationale wedstrijd van Feyenoord zijn geweest ! Dit zag je gewoon aankomen, talenten die op een zijspoor worden geschoven om wat miskleunen een plek in de basis elf te geven . Een wisselbeleid waar je alleen maar om kan lachen ... Zo kan ik wel een hele waslijst hier gaan ophangen !

We hebben geen verlenging voor komend seizoen op ons genomen, maar ik en met mij de hele familie hopen oprecht dat Gio en JP samen met Jan wel het licht gaan zien , want een ding staat vast zo kan het niet verder !
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 april 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:41 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb heel weinig overwinningen gezien, maar als ik me dat verkeerd herinner, geef ik mijn mening voor een betere.
Je hebt weinig overwinningen gezien dat klopt, maar daar zaten een paar onterechte verliespartijen bij he..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

L. je neemt jezelf echt veel te serieus.

Dat je niet zo best bent met mensen is al lang duidelijk en dat is ook prima zo, maar je zou er goed aan doen om ook in die wetenschap te handelen.
Wat Feyenoord betreft ben ik ook serieus ! Ik wil voetbal zien , niks meer en niks minder ...
Els
 Els - zondag 26 april 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is niet voor niks dat we in heel 2015 al niet maar naar een compeitie en internationale wedstrijd van Feyenoord zijn geweest ! Dit zag je gewoon aankomen, talenten die op een zijspoor worden geschoven om wat miskleunen een plek in de basis elf te geven . Een wisselbeleid waar je alleen maar om kan lachen ... Zo kan ik wel een hele waslijst hier gaan ophangen !

We hebben geen verlenging voor komend seizoen op ons genomen, maar ik en met mij de hele familie hopen oprecht dat Gio en JP samen met Jan wel het licht gaan zien , want een ding staat vast zo kan het niet verder !
Ieder zijn eigen keuze. Ik ben het niet altijd oneens met je, maar ik heb zelden iemand meegemaakt, die er zo'n genoegen in schept om anderen te schofferen, krenken en te kleineren. Ik vind dat een zeer onaangenaam trekje van je.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 april 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is niet voor niks dat we in heel 2015 al niet maar naar een compeitie en internationale wedstrijd van Feyenoord zijn geweest ! Dit zag je gewoon aankomen, talenten die op een zijspoor worden geschoven om wat miskleunen een plek in de basis elf te geven . Een wisselbeleid waar je alleen maar om kan lachen ... Zo kan ik wel een hele waslijst hier gaan ophangen !

We hebben geen verlenging voor komend seizoen op ons genomen, maar ik en met mij de hele familie hopen oprecht dat Gio en JP samen met Jan wel het licht gaan zien , want een ding staat vast zo kan het niet verder !
wert je het is nooit goed bij jou, jaren loop je op onze held Mulder te zeiken, nu staat ie er dit seizoen naast en ga je niet meer. Jij bent onnavolgbaar..
Els
 Els - zondag 26 april 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je hebt weinig overwinningen gezien dat klopt, maar daar zaten een paar onterechte verliespartijen bij he..
Nee, het voetbal is nou eenmaal gebaseerd op het maken van meer doelpunten dan de ander. Het is een resultaatsport, geen beoordelingssport. We zijn dit jaar schromelijk tekortgeschoten in het maken van doelpunten en in een wedstrijd volwassen uitspelen. Ondanks een keeper van een miljoen en het verdedigende spel, vlogen er een hoop doelpunten in bij ons, spelers kregen een onbegrijpelijke hoeveelheid krediet, terwijl ze opzichtig tekort schoten en anderen kregen juist te weinig krediet, terwijl je kon verwachten dat er wel progressie tre bereiken was. De opstellingen waren regelmatig zeer verrassend, maar zelden begrijpelijk. Wisselbeleid idem dito.
Europa had heel leuk moeten zijn, maar er hangt nog steeds een zwaard van Damocles boven je hoofd. Als ik terugkijk op dit seizoen, dan was dit één van de minste. Er zijn echt wel seizoenen slechter geweest (veel zelfs), maar toen was de onderlinge sfeer (de supporters) veel beter. Ook dat is dit jaar matig.
Dus ik hoop nu gewoon dat Fred met de auto is en lekker terug naar Twente rijdt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

wert je het is nooit goed bij jou, jaren loop je op onze held Mulder te zeiken, nu staat ie er dit seizoen naast en ga je niet meer. Jij bent onnavolgbaar..
Tot de winterstop zijn we geweest en hadden we al genoeg leedvermaak gezien met die miskleunen in het elftal.
En het was niet alleen Mulder he, wat dacht je van Nelom en Immers? Die loop ik ook al jaren te bekritiseren ... Maar Mulder vooral omdat die ons 2 kampioenschappen heeft gekost! Daar ben ik 100% van overtuigd!
Els
 Els - zondag 26 april 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tot de winterstop zijn we geweest en hadden we al genoeg leedvermaak gezien met die miskleunen in het elftal.
En het was niet alleen Mulder he, wat dacht je van Nelom en Immers? Die loop ik ook al jaren te bekritiseren ... Maar Mulder vooral omdat die ons 2 kampioenschappen heeft gekost! Daar ben ik 100% van overtuigd!
Je ziet geen leedvermaak, je ziet een wanprestatie, je hebt leedvermaak.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:54 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, het voetbal is nou eenmaal gebaseerd op het maken van meer doelpunten dan de ander. Het is een resultaatsport, geen beoordelingssport. We zijn dit jaar schromelijk tekortgeschoten in het maken van doelpunten en in een wedstrijd volwassen uitspelen. Ondanks een keeper van een miljoen en het verdedigende spel, vlogen er een hoop doelpunten in bij ons, spelers kregen een onbegrijpelijke hoeveelheid krediet, terwijl ze opzichtig tekort schoten en anderen kregen juist te weinig krediet, terwijl je kon verwachten dat er wel progressie tre bereiken was. De opstellingen waren regelmatig zeer verrassend, maar zelden begrijpelijk. Wisselbeleid idem dito.
Europa had heel leuk moeten zijn, maar er hangt nog steeds een zwaard van Damocles boven je hoofd. Als ik terugkijk op dit seizoen, dan was dit één van de minste. Er zijn echt wel seizoenen slechter geweest (veel zelfs), maar toen was de onderlinge sfeer (de supporters) veel beter. Ook dat is dit jaar matig.
Dus ik hoop nu gewoon dat Fred met de auto is en lekker terug naar Twente rijdt.
Dat idee heb ik dus ook, met het verschil dat ik de namen erbij noemt en die spelers bekritiseert!
Terwijl jij achter elke speler blijft staan ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Hoppa 0-1 AZ .... Gaat goed zo!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:56 schreef Els het volgende:

[..]

Je ziet geen leedvermaak, je ziet een wanprestatie, je hebt leedvermaak.
Whatever Els ...
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 26 april 2015 - 16:59   quote  deeplink  
DAT SCHIJT AZ OOK WEER VOOR.krijg toch wat een je higler lip
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 26 april 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:58 schreef lijdensweg het volgende:
Hoppa 0-1 AZ .... Gaat goed zo!
sterf af djukka oftewel bosneger!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:59 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

sterf af djukka oftewel bosneger!
Maak je niet zo druk eikel!
Feyenoord moet geen HULP hebben van FC Twente! Zelf doen en anders helaas de pleeoffs ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:59 schreef Terminator1908 het volgende:
DAT SCHIJT AZ OOK WEER VOOR.krijg toch wat een je higler lip
Dat krijg je hé, als Feyenoord met zoveel miskleunen in een elftal blijft spelen ...
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 26 april 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk eikel!
Feyenoord moet geen HULP hebben van FC Twente! Zelf doen en anders helaas de pleeoffs ...
niks helaas zelf slecht gespeeld maar de knjbschijds heeft weer een lijdende rol gespeeld met zijn tegenfluiten de hele wedstrijd en rood geven an bouhlarouz voor niks!zelf doen???de tegenstanders doen het nooit zelf van feyenoord die worden altijd geholpen.gewoon een bom op zeist gooien!
PieterBos
 PieterBos - zondag 26 april 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Dat wordt 4e of 5e tenzij Rutten voor Vitesse opzout.
Geen bezieling.
Kan Dirk niet ff een donderspeech komen geven voor de wedstrijd??
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 april 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Tja een punt ik kan zeggen beter dan niets maar, wat is er aan de hand
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 17:04 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

niks helaas zelf slecht gespeeld maar de knjbschijds heeft weer een lijdende rol gespeeld met zijn tegenfluiten de hele wedstrijd en rood geven an bouhlarouz voor niks!zelf doen???de tegenstanders doen het nooit zelf van feyenoord die worden altijd geholpen.gewoon een bom op zeist gooien!
Dat is pas een trieste opmerking die nergens op gebaseerd is en alleen maar een 020 haat verklaring!

Dan ben je echt een simpele ziel ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:12 schreef piet de paler het volgende:
Tja een punt ik kan zeggen beter dan niets maar, wat is er aan de hand
Ik heb er niks van gezien , alleen dat er weer zoveel miskleunen in het elftal stonden ... Dat zag ik op mijn telefoon !
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 april 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Lijdensweg adem in adem uit rustig denk aan de zee, en rust.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 april 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb er niks van gezien , alleen dat er weer zoveel miskleunen in het elftal stonden ... Dat zag ik op mijn telefoon !
Heb je er nog 1 met een draaischijf dan?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je er nog 1 met een draaischijf dan?
Die heb ik in de huiskamer als decoratie ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 april 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:54 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, het voetbal is nou eenmaal gebaseerd op het maken van meer doelpunten dan de ander. Het is een resultaatsport, geen beoordelingssport. We zijn dit jaar schromelijk tekortgeschoten in het maken van doelpunten en in een wedstrijd volwassen uitspelen. Ondanks een keeper van een miljoen en het verdedigende spel, vlogen er een hoop doelpunten in bij ons, spelers kregen een onbegrijpelijke hoeveelheid krediet, terwijl ze opzichtig tekort schoten en anderen kregen juist te weinig krediet, terwijl je kon verwachten dat er wel progressie tre bereiken was. De opstellingen waren regelmatig zeer verrassend, maar zelden begrijpelijk. Wisselbeleid idem dito.
Europa had heel leuk moeten zijn, maar er hangt nog steeds een zwaard van Damocles boven je hoofd. Als ik terugkijk op dit seizoen, dan was dit één van de minste. Er zijn echt wel seizoenen slechter geweest (veel zelfs), maar toen was de onderlinge sfeer (de supporters) veel beter. Ook dat is dit jaar matig.
Dus ik hoop nu gewoon dat Fred met de auto is en lekker terug naar Twente rijdt.
Ben het met je eens maar je kan niet ontkennen dat ondanks we niet wonnen we de bovenliggende partij zijn geweest tegen de huidige nummer 1 en 2 van de eredivisie..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben het met je eens maar je kan niet ontkennen dat ondanks we niet wonnen we de bovenliggende partij zijn geweest tegen de huidige nummer 1 en 2 van de eredivisie..
Het grootste probleem is dat er gewoon teveel miskleunen in het elftal staan en daarom heeft Feyenoord het tegen de kleintjes waar de ruimtes heel klein moeilijk omdat er dan spelers ontbreken die wel het technisch vernuft hebben om in zo'n ruimte te spelen ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 april 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Nou, even de dop afvegen en weer wat anders gaan doen L. T is nu wel klaar.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:
Nou, even de dop afvegen en weer wat anders gaan doen L. T is nu wel klaar.
Het is NOOIT klaar met die miskleunen !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 april 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Hij heeft het over jou..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 26 april 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Een seizoen lang zonder echte spits spelen en desondanks nog 3de staan is ook een prestatie.
Tvrede en Kazim zijn het niet, next!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:
Hij heeft het over jou..
Nou, ik ben NOOIT klaar met Feyenoord ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 april 2015 - 18:44   quote  deeplink  
Ik wel ff met jou nu, te vermoeiend en saai..
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 26 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
het is higler het knjbzwijn.higler het knjbzwijn higler het knjbzwijn
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 26 april 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is NOOIT klaar met die miskleunen !!!
en ik ben niet klaar met je mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door Terminator1908 --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:
Ik wel ff met jou nu, te vermoeiend en saai..
Erg hé als ik weer eens gelijk heb ... dan wordt het voor jou vermoeiend en saai.
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Hoofdpijndossier 😖
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:49 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

en ik ben niet klaar met je mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
P:
Dam moet je maar snel de pijp uit gaan als je niet klaar ben met mijn mammaaaaaaaaaaaaa, ze is er helaas niet meer!
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 april 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Nog ff en dan hebben we voor ons het spannendste deel van het seizoen weer.
Transfer window.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 april 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd ga zo de edstrijd bekijken of higler echt de wedstrijd heeft beïnvloed, maar ondanks alles een punt is het maximale wattig begrepen heb.
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dam moet je maar snel de pijp uit gaan als je niet klaar ben met mijn mammaaaaaaaaaaaaa, ze is er helaas niet meer!
Weer lekker van t padje af aan t gaan he ? Ga ff lekker een stukkie fietsen ofzo 😆
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Nog ff en dan hebben we voor ons het spannendste deel van het seizoen weer.
Transfer window.
Ook vaak een anticlimax hahaha... Gelukkig hebben we de erste pensionado alweer binnen 😉
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:54 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben benieuwd ga zo de edstrijd bekijken of higler echt de wedstrijd heeft beïnvloed, maar ondanks alles een punt is het maximale wattig begrepen heb.
Heb je je zonnebril bij de hand piet ?
tomson
 tomson - zondag 26 april 2015 - 18:57   quote  deeplink  
https://instagram.com/p/18GutkNa43/
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 april 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Nog ff en dan hebben we voor ons het spannendste deel van het seizoen weer.
Transfer window.
Ja, leuk!
Dirk Kuyt doorverkopen.
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Vang je niet veel meer voor.... heeft nog maar 1 jaar een contract....
Terminator1908
 Terminator1908 - zondag 26 april 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dam moet je maar snel de pijp uit gaan als je niet klaar ben met mijn mammaaaaaaaaaaaaa, ze is er helaas niet meer!
ohw excuus

maar wel een goede reactie hehe
van geil
 van geil - zondag 26 april 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Nog ff en dan hebben we voor ons het spannendste deel van het seizoen weer.
Transfer window.
ik boek n lange vakantie!
Els
 Els - zondag 26 april 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben het met je eens maar je kan niet ontkennen dat ondanks we niet wonnen we de bovenliggende partij zijn geweest tegen de huidige nummer 1 en 2 van de eredivisie..
Je koopt er niets voor dat je een optisch overwicht hebt. De beloning zit hem in de doelpunten en die hebben we veel te weinig gemaakt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 23:18 schreef Els het volgende:

[..]

Je koopt er niets voor dat je een optisch overwicht hebt. De beloning zit hem in de doelpunten en die hebben we veel te weinig gemaakt.
Dat ben ik met je eens zoals gezegd..
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Tja net de wedstrijd weer bekeken , zo slecht was het niet, en Groningen speeld vrijuit. Maar ja we missen kansen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (Zondag 26 april 2015, 14:30 uur) 1-1









0.0116620