BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (Zondag 26 april 2015, 14:30 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 11:04 schreef piet de paler het volgende:
Tja net de wedstrijd weer bekeken , zo slecht was het niet, en Groningen speeld vrijuit. Maar ja we missen kansen
Zo slecht was het niet??? Welke norm hanteer jij dan wel niet???
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Voor goed voetbal heb je 2 ploegen nodig, Groningen uit is altijd moeilijk
En er was toch inzet. Maar wel met je eens het was niet best, maar ik kijk naar de dingen die wel gingen, je hebt toch wat kansen laten liggen
Dan maar tegen Vitesse en dan met z'n allen achter Feyenoord in de kuip moet het lukken
VVout
 VVout - maandag 27 april 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Het stagneert voor de goal, Immer die de bal daar geen richting weet te geven. Kazim zij doelkompas is ook kapot. Toornstra die door zijn gekraakte zelfvertrouwen niet meer in één keer instinctief durft te schieten maar eerst onnodig de bal wilt controleren.

Tsja, hopelijk gaat het lukken tegen Fietstas maar dan gaat er toch iemand moeten opstaan die het collectief weer een goed gevoel geeft. De 12e man misschien samen met Gio?
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook, met het verschil dat ik de namen erbij noemt en die spelers bekritiseert!
Terwijl jij achter elke speler blijft staan ...
Twee complimenten in één reactie. Het moet nietgekker worden.
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 april 2015 - 13:16   quote  deeplink  
In de huidige vorm zou fietstassen zomaar kunnen winnen in de kuip, zie ons daarna niet ff de play-offs winnen...
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - maandag 27 april 2015 - 13:25   quote  deeplink  
alles draait weer om kazim,en het is weer bout,wat is er nou zo moeilijk,toen hij er niet bij was,speelde ze een aantal heerlijke wedstrijden en serieus hij is er weer bij en het is weer klote,pfff ik snap er waarschijnlijk echt niets van
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 13:16 schreef MightyAce het volgende:
In de huidige vorm zou fietstassen zomaar kunnen winnen in de kuip, zie ons daarna niet ff de play-offs winnen...
Fietstas verliest ook van ADO je kunt jezelf ook zielig en slecht vinden, maar in een volle kuip gaat het echt goedkomen
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - maandag 27 april 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Fred dacht Jaaa!!! Ik heb de oplossing het staat 1-1 en we spelen hoge ballen, laat ik achahbar voor kazim erin brengen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Fietstas verliest ook van ADO je kunt jezelf ook zielig en slecht vinden, maar in een volle kuip gaat het echt goedkomen
Precies Piet, dat worden eindelijk weer eens drie punten..
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies Piet, dat worden eindelijk weer eens drie punten..
En go ahead dan ? Een volle Kuip is ook niet meer genoeg met die halve natte op de bank
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:56 schreef tomson het volgende:

[..]

En go ahead dan ? Een volle Kuip is ook niet meer genoeg met die halve natte op de bank
Twitch gaat voor het eerst dus we moeten wel winnen..
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Twitch gaat voor het eerst dus we moeten wel winnen..
Dat is wel een goeie reden
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 april 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Hopen dat de technische staf niet naar die BBQ gaat dan voorafgaand aan de wedstrijd.
daan limbos
 daan limbos - maandag 27 april 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Ben het niet vaak met de azijnzeikende snor van VI eens. maar bij Rijnmomd had hij gelijk: Deze voorhoede is het niet waard het mooie Fey
daan limbos
 daan limbos - maandag 27 april 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Ben het niet vaak met die azijnzeikende snor van VI eens, maar bij radio Rijnmond had hij gelijk: Deze voorhoede is het niet waard het mooie Feyenoord-shirt te dragen. O, sorry, daarom liepen ze gisteren in die foeilijke outfit rond, vast en zeker om ons mooie Feyenoord-shirt niet te bezoedelen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Maar ja er is nu niets anders dus steunen en vooruit schreeuwen tegen Fietstas
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 27 april 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 17:44 schreef daan limbos het volgende:
Ben het niet vaak met die azijnzeikende snor van VI eens, maar bij radio Rijnmond had hij gelijk: Deze voorhoede is het niet waard het mooie Feyenoord-shirt te dragen. O, sorry, daarom liepen ze gisteren in die foeilijke outfit rond, vast en zeker om ons mooie Feyenoord-shirt niet te bezoedelen.
ohw jij kijkt er dus ook naar fc rijnmond
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 april 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Mensen, we kunnen zeuren wat we willen, maar laten we eerlijk zijn: het seizoen was al over toen we dachten er een gelijkspel uit te slepen tegen pisvee, waarna we toch nog de deksel op onze neus (sorry voor de woordkeuze) kregen. Daarna zijn het louter gezapige potjes geweest. Het is dat we gewoon beter zijn dan de anderen, maar eigenlijk verdienen we ook niet meer dan playoffs.... Het eerste deel van de competitie hebben we bij vlagen wèl goed gespeeld, maar de tweede helft was het waardeloos, totaal geen inspiratie. Ze lopen met het ziel onder de arm. En daar gaat Rutten altijd fout... Het begint altijd super, om vervolgens af te glijden naar dit stadium... Ik heb hem best hoog zitten als trainer, maar ik ben blij dat hij gaat. Tijd voor nieuw elan. Tegen vietstaz mogen we niet verliezen, want dan zijn de rapen gaar... Dan worden we alsnog het lachertje van dit seizoen, maar ik kan niet ontkennen dat ik dat nog zie gebeuren ook....
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - dinsdag 28 april 2015 - 15:31   quote  deeplink  
toen kazim een paar weken geleden geblesseerd was ging het toch wel goed,hij is er weer bij en ze voetballen gewoon weer klote,laat gewoon kazim er gewoon uit
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 april 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Wel mee eens....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (Zondag 26 april 2015, 14:30 uur) 1-1









0.0139977