|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prima, gelukkig spelen wij morgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb het idee dat ie hier al een tijdje mee loopt. Zie hem vaker naar zijn kruis grijpen. Die ene keer dat ze die bal in zijn kruis schoten misschien wel niet goed geweest.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2015 - 23:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb het idee dat ie hier al een tijdje mee loopt. Zie hem vaker naar zijn kruis grijpen. Die ene keer dat ze die bal in zijn kruis schoten misschien wel niet goed geweest.. Sow die was ook wel godvergeten hard ook. Is ook 10 tallen keren herhaald, omdat hij ook gewoon op de been bleef. Bij VI kon die idioot Gijp er maar geen genoeg van krijgen. . Maar Kongolo is ook behoorlijk vaak de fout in gegaan na de winterstop. Werd misschien ook wel teveel bewierookt, en is nooit bevorderlijk voor die jonge gasten. Daar hebben we voorbeelden zat van. Alleen vBeek blijft redelijk constant, de rest is echt letterlijk hoge pieken en diepe dalen. Clasie reken ik niet meer tot die categorie btw, die is na meerdere seizoenen én trainers inmiddels wel doorgewinterd. Kongolo heeft nog een lange weg te gaan iig. Pff nog 3 potjes, dan hoop ik op een ommekeer bij alle jonkies die er volgend seizoen nog bij zijn. Ben benieuwd en kan niet wachten. .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Iedereen weer klaar voor weer een dag LEEDVERMAAK ???? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Niemand zit op jouw Curriculum vitae te wachten, dus waarom zou je het doen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 👀 zit je de hele dag met je iPad op je schoot dan👀 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat heb ik bij jou dagelijks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Er zijn ook andere ploegen ,in Rotterdam is dat niets voor je. Sparta daar gaat alles prima? En niet te vergeten Excelsior ook nooit iets aan de hand. En even buiten de regio ADO en Dordrecht daar is nooit iets aan de hand en draaien elk jaar mee om het kampioenschap spelen ook elk jaar Europees voetbal. Misschien een overdenking waard.
Ps cynisch en toch grappig bedoelt |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Punten mee naar Rotterdam 1-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groningen gaat deze laten lopen als je snel voor komt. Gaan zich volledig focussen op de beker finale. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: WIJ WINNEN GEWOON IN HET VERRE NOORDEN |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je weet het hè...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Uitspraak van hem: El Ahmadi en Clasie lieten mij alle hoeken van het veld zien gebeurd vandaag weer, daarom winnen wij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Op weg naar het verre noorden allemaal veel succes |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Ik hoop 1-3 en vooral een aantrekkelijke wedstrijd ( eindelijk weer es ) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij wordt het weer een draak van een wedstrijd.
Maar denk wel dat we die 3 punten pakken. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Grunn wil gelukkig wel voetballen vooral in de Euroborg |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De nieuwe shirtjes gaan het verschil maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Spelen ze daar nu al mee? Niet dat ik je mening deel... 😁 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kleed je jezelf wel lekker warm aan bluffie
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yup...spelen ze nu al mee 👓 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede uitstraling met die kleding. Dacht dat het voor komend seizoen was.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vertrouw op piet zijn voorspelling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goedemiddag, kijk al een tijdje mee, nog niet eerder gepost. Ik denk dat het verlies van de fietstassen scherpte wegneemt bij onze spelers, wat denken jullie? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Denk het niet Ace. Welkom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
@Barabas dank je. Hoop zoals elke wedstrijd op winst natuurlijk ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 13:20 schreef MightyAce het volgende:Goedemiddag, kijk al een tijdje mee, nog niet eerder gepost. Ik denk dat het verlies van de fietstassen scherpte wegneemt bij onze spelers, wat denken jullie? Nog meer scherpte weg? Dan zijn ze allemaal ongeschikt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3e plek halen zonder wanhopig te moeten knokken is niet des Feyenoords he? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En indien het fout zou gaan, tegen fietstassen een mooie pot. Maar het gaat niet fout |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zie je altijd als de concurrentie punten verspeelt voordat we zelf spelen idd. Om gallisch van te worden. Zal blij zijn als dit seizoen erop zit.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik ook, beetje Fred-moe denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha JD Stouten op Rijnmond : Feyenoord dat aantreedt in die foeilelijke nieuwe uittenues 😂😂😂 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 13:20 schreef MightyAce het volgende:Goedemiddag, kijk al een tijdje mee, nog niet eerder gepost. Ik denk dat het verlies van de fietstassen scherpte wegneemt bij onze spelers, wat denken jullie? Helaas kan het tegenwoordig te snel beide kanten op. Het kan meehelpen of tegen je werken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 14:25 schreef tomson het volgende:Haha JD Stouten op Rijnmond : Feyenoord dat aantreedt in die foeilelijke nieuwe uittenues 😂😂😂 Snap ik, als hij er 1 aan zou trekken ziet hij er uit als en Delta-vlieger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM