|
|
het kale mannetje
|
|
|
Anti Feyenoord fluiten kuipers....onder het motto kijk mij bestand zijn tegen de druk in de kuip. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ze zitten met hun gedachte nog bij Patrick vermoed ik zo . Wel begrijpelijk alleen niet wenselijk op een wedstrijddag ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 21:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ze zitten met hun gedachte nog bij Patrick vermoed ik zo . Wel begrijpelijk alleen niet wenselijk op een wedstrijddag ... Die kaart durf ik niet te spelen |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Anders kan ik het niet verklaren dat juist nu de slechtste wedstrijd van dit seizoen wordt gespeeld. Ik had wat anders gehoopt, dat ze voor patrick door het vuur zouden gaan deze match ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse speelt eerlijk gezegd t hele seizoen al beter. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Piss off, die kunnen mij gestolen worden . van Geel moet het maat met zijn collega van Fc Zwolle regelen , zodat die Warner Hahn weer kunnen 'huren' ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Qua voetbal zeker !!! Daar zit enig patroon in betreft voetbal. Bij Feyenoord zie ik dat al jaren niet meer, ook niet onder Ronald Koeman ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
1-4 .................... wat moet ik nog zeggen voordat er hier ogen open gaan ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou , ik zou zeggen : Kom maar binnen vallen met jullie commentaren .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 21:56 schreef lijdensweg het volgende:1-4 .................... wat moet ik nog zeggen voordat er hier ogen open gaan ??? Gewoon je bek houden. Allemaal retoriek. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gewoon winnen volgende week in Zwolle en dan zingen al deze negatieve mensen op deze Topic ""WIJ GAAN EUROPA IN" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:01 schreef de bluffer het volgende:[..] Gewoon winnen volgende week in Zwolle en dan zingen al deze negatieve mensen op deze Topic ""WIJ GAAN EUROPA IN" "Gewoon" |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:01 schreef de bluffer het volgende:[..] Gewoon winnen volgende week in Zwolle en dan zingen al deze negatieve mensen op deze Topic ""WIJ GAAN EUROPA IN" Dat mot voor feyenoord gewoon normaal zijn dat wij Europa in gaan tog Wij gaan Europa in zingen is leuk voor Groningen of Excelsior Pleur tog op man ......maar ja met dit nivo gaan we er ook volgende week geen punten mee scoren ,,....TRIEST...TRIEST....TRIEST ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vitesse verdiend gewonnen met goed voetbal punt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaam je kapot! Play-offs dalijk, ze zoeken het maar uit. Helemaal klaar mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse heel slim. Veld lang, ruimtes groot. En de slag op t middenveld winnen. Hadden ook een man meer daar omdat immers zinloos stoort |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon voorspelt Henkie. Dat je er niet tegen kan, jammer dan loser !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was heel heeeeeeeeeeeeeeeel,slecht punt uit op naar Zwolle, en dan verder kijken. Excelsior Vera's ons met een goede wedstrijd tegen AZ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja gewoon!! Hahaha, van Geel moet zijn omkoop tactiek weer eens tevoorschijn halen ! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon voorspelt Henkie. Dat je er niet tegen kan, jammer dan loser !!! Loser is iemand die zijn eigen gelijk belangrijker vindt. Zit ik nou niet op te wachten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:21 schreef piet de paler het volgende:Was heel heeeeeeeeeeeeeeeel,slecht punt uit op naar Zwolle, en dan verder kijken. Excelsior Vera's ons met een goede wedstrijd tegen AZ Alweer het volgende: VEEL STERKTE ... in Zwolle. Of van Geel gaat het regelen ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Loser is iemand die zijn eigen gelijk belangrijker vindt. Zit ik nou niet op te wachten. Je wil het gewoon niet toegeven dat anderen een betere kijk op spelers hebben dan jij ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet wat jullie er van vonden, maar ik vond de wedstrijd wat teleurstellend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volgens mij zijn we allemaal losers na deze avond :( |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:Ik weet niet wat jullie er van vonden, maar ik vond de wedstrijd wat teleurstellend Genoeg aanknopinsjjjpuntjesjjjj |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fled had er nog alle vertrouwen in. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
PEC uit is net als VVV uit. Het maakt niet uit of de tegenstander nergens meer om speelt. Je verliest er.
Man wat ben ik blij als dit seizoen afgelopen is. Ik herken mezelf gewoon zowat niet meer terug als Feyenoord supporter. Klein bezempje mag er van de zomer wel doorheen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:36 schreef MauricioAros het volgende:PEC uit is net als VVV uit. Het maakt niet uit of de tegenstander nergens meer om speelt. Je verliest er. Man wat ben ik blij als dit seizoen afgelopen is. Ik herken mezelf gewoon zowat niet meer terug als Feyenoord supporter. Klein bezempje mag er van de zomer wel doorheen. Ik herken het maar al te goed. Nergens om meedoen, kansloos verliezen, het lachertje van de eredivisie zijn... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je wil het gewoon niet toegeven dat anderen een betere kijk op spelers hebben dan jij ... Jij wordt wel opgewonden van gekke dingen, he? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er zal wel n onderzoek komen naar Kazim |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: ohhh dan kan hij nog wel ff. Zolang hij geen mensenvlees met ketchup eet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat Gio maar coachen zondag, en durf maar een stel andere spelers op te stellen: - Wilkshire - Woudenberg - Mathijsen - Bilal En zet Kazim, Karsdorp, Kongolo, Nelom maar op de bank. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:Ik weet niet wat jullie er van vonden, maar ik vond de wedstrijd wat teleurstellend diplomatiek verwoord, netjes dus |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tja. Moet je ook bukken als je een vuist ziet. Kazim naar Sporting Lissabon zou leuk zijn ^^ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik al een tijdje niet meer in hem, denk ook dat ik niet de enige ben? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 23:15 schreef sevillana het volgende:[..] ik al een tijdje niet meer in hem, denk ook dat ik niet de enige ben? Sluit ik me in ieder geval bij aan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:Laat Gio maar coachen zondag, en durf maar een stel andere spelers op te stellen: - Wilkshire - Woudenberg - Mathijsen - Bilal En zet Kazim, Karsdorp, Kongolo, Nelom maar op de bank. Dat Lucas geen kans krijgt begrijp ik al geruime tijd niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 23:14 schreef R()b het volgende:[..] Tja. Moet je ook bukken als je een vuist ziet. Kazim naar Sporting Lissabon zou leuk zijn ^^ het zal wel een "nader" onderzoek van de aanklager en een schorsing voor Kazim opleveren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 23:14 schreef R()b het volgende:[..] Tja. Moet je ook bukken als je een vuist ziet. Kazim naar Sporting Lissabon zou leuk zijn ^^ was vanuit de rug volgens de commentaren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 23:19 schreef sevillana het volgende:[..] het zal wel een "nader" onderzoek van de aanklager en een schorsing voor Kazim opleveren Ach ja, we zijn we wel gewent toch...zeker om onder een vergrootglas gelegd te worden.
Opstootjes gebeuren 10.000 keer per week, als 2 rammen tegen elkaar aanstaan en elkaars speeksel delen of koppiekrauw, elleboogjes,handjes en vuistjes hier en daar. Elkaars strotje even wat minder luchtcapaciteit geven. De helft wordt geschorst de andere helft niet. Zie geen ene donder aan die Labrat , behalve een dikke vette puist. Of iets wat in de wedstrijd gebeurt kan zijn... Van de straat komt die jongen al helemaal niet, en volgens mij heet hij gewoon Jan-Willem. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:Ik weet niet wat jullie er van vonden, maar ik vond de wedstrijd wat teleurstellend De wedstrijd was nog wel aardig. Veel doelpunten gezien ook. Maar ik had het wel aardig gevonden als Feyenoord met een iets beter strijdplan aan de wedstrijd was begonnen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Misschien heeft de Delta nog iets vrij in de nachtopvang? |
|
|
|