BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (Maandag 11 mei 2015, 20:00 uur) 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2015 - 07:07   quote  deeplink  
Dat was weer een nutteloze avond
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 13 mei 2015 - 08:44   quote  deeplink  
Heb 6x mn tv uitgekukeld, om hem daarna binnen 3 minuten weer aan te zetten. Mn lieftallige echtgenote vond dat bijzonder.
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Heb speciaal nog een kratje bier koud gezet voor deze wedstrijd, had beter een paar flessen Royal Dutch gepakt met fruitsap om de avond te vergeten.
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Racisme is zelfbehoud en vrij natuurlijk, anders word je overwoekerd door onkruid. Alleen loosers zien dat niet in en dadelijk zitten of we zitten al met de gebakken peren.

Het is jammer maar iemand heeft hier een wereldbol ingericht en daar heerst gewoon de natuurlijke selectie, live or die. Heel erg jammer maar een feit die je op diverse manieren aan kunt schouwen als je durft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2015 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 16:21 schreef Johnkaman het volgende:

[..]

Nogmaals waar komen de spreekkoren Joduh vandaan.. (wat we
in positieve zin zingen waar jullie niks mee te maken maken! gas geluiden
dat is pas erg)

Zo jij kent de geschiedenis slecht!
Voor de oorlog heel veel spelers van Joodse komaf, 50% van het publiek was van Joodse komaf
mede oogericht door Joodse mensen, Top voorzitters gehad met Joodse komaf zoals vader en zoon v Praag
mister Ajax Swart van joodse komaf. Eddy Hamel speler van Ajax, Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd Hamel opgepakt
door de Duitsers en op transport gezet naar Kamp Westerbork daar overleed hij. Dat was de reden plus dat
Amsterdam hard getroffen was (Rotterdam ook) maar de populatie van de Joden in Amsterdam was ineens
veel minder schrikbatend minder. Voor Hamel voor Amsterdam zong het Ajax publiek Joden! als eerbetoon en als
steun! in de jaren '70 vooral door Utrecht en Feyenoord supporters is dat overgenomen maar dan niet in positieve zin!
Het begon met vlaggen met hakenkruisen en Adolf werd ook vaak getoond in letters vooral door de Utrecht supporters.
Gas liedjes zoals we die laatst nog van Utrecht hoorde en vaak in De Kuip hoorbaar..

Daarom altijd zo erg slap!

Jamaar jullie zeggen dat ook? Ja idd wij zeggen in positieve zin Joden dat heeft een geschiedenis!
Jullie hebben daar he-le-maal!!! niks mee te maken! zing hand in hand enz enz maar stop een keer
met die misselijkmakende joden teksten! bij ons komt het uit een goed hard, jullie bedoelen het niet
goed als jullie het over de joden hebben.. Ga naar de kampen! zie wat daar gebeurd is! de koude rillingen
gaat over je lichaam als je daar bent, dan ga je echt denken hoe dom jullie bezig zijn !!!

Als Ajax hollanders had geroepen inplaats van Joden, hadden jullie dan kut Hollanders geroepen?
als Ajax in het water springt, springen jullie dan ook?

Zoooo erg dom die jodenhaat leuzen van jullie!
En dat om voetbal, zo ongelofelijk kinderachtig en achtelijk!!!
Dit raakt kant noch wal. Maar leuke poging. Ik trap niet in je valkuilen. succes verder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 16:36 schreef Arie.Klooster het volgende:
en wie niet springt, en wie niet springt...
sssst, dan worden ze boos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2015 door Stylzz --
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Wat, slangetje los geschoten?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 mei 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Effe black on topic , wie was die lul die zo provocerend bij de 1-4 bij de hoekvlag stond? Net zo als dat verhaal van die oproeper mijn hol vol . Ik geniet als de kuip stil is..........ja natuurlijk doen je denken aan die halflege stadion van jullie
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Labyad was dat. Degene die door Kazim blijkbaar geslagen was..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 mei 2015 - 20:13   quote  deeplink  
Dan stijgt Kazim in mijn achting . Als ik op het veld had gestaan had ik hetzelfde gedaan alleen dan nog een schop erbij
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 mei 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Kazim heeft ineens alles fout gedaan.
Kut opportunisme.
Els
 Els - woensdag 13 mei 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:
Dan stijgt Kazim in mijn achting . Als ik op het veld had gestaan had ik hetzelfde gedaan alleen dan nog een schop erbij
Ja, leuk, laten we iedereen die blij is met een doelpunt en reageert op een vijandig publiek in elkaar slaan. En dan een paar dagen daarna gaan demonstreren tegen zinloos geweld. Dan lossen we de rest van de wereldproblemen volgende week wel op.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 13 mei 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 20:44 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, leuk, laten we iedereen die blij is met een doelpunt en reageert op een vijandig publiek in elkaar slaan. En dan een paar dagen daarna gaan demonstreren tegen zinloos geweld. Dan lossen we de rest van de wereldproblemen volgende week wel op.
Dat je nog reageert ;-)
Els
 Els - woensdag 13 mei 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 20:47 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dat je nog reageert ;-)
;)
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 20:44 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, leuk, laten we iedereen die blij is met een doelpunt en reageert op een vijandig publiek in elkaar slaan. En dan een paar dagen daarna gaan demonstreren tegen zinloos geweld. Dan lossen we de rest van de wereldproblemen volgende week wel op.
Is dit zinloos, je moet niet van die rare opmerkingen maken want dan lok je het ook uit. Achteraf dan de judas uit gaan hangen is gewoon heel erg eng!!!
Els
 Els - woensdag 13 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 21:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Is dit zinloos, je moet niet van die rare opmerkingen maken want dan lok je het ook uit. Achteraf dan de judas uit gaan hangen is gewoon heel erg eng!!!
Leg even uit, want ik begrijp je niet echt.
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Het is dom een mep uit te delen, maar Labrat was het wel doelgericht aan het uitlokken. Ja Kazim heeft dit vaker, maar het geval op zich kan ik begrijpen als z'n lul het bloed onder je nagels vandaan haalt en in een ander tijdperk had ie er van mij twee op zijn kanis gehad.
Els
 Els - woensdag 13 mei 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 21:19 schreef VVout het volgende:
Het is dom een mep uit te delen, maar Labrat was het wel doelgericht aan het uitlokken. Ja Kazim heeft dit vaker, maar het geval op zich kan ik begrijpen als z'n lul het bloed onder je nagels vandaan haalt en in een ander tijdperk had ie er van mij twee op zijn kanis gehad.
Onzin, al word je nog zo geprovoceerd, je hoeft niet fysiek te reageren. Je hoeft zelfs helemaal niet te reageren. Wat een ander doet, geldt hooguit als verzachtende omstandigheden, je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden. In elk geval vanaf je 12de, dan wel 18de levensjaar.
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 21:25 schreef Els het volgende:

[..]

Onzin, al word je nog zo geprovoceerd, je hoeft niet fysiek te reageren. Je hoeft zelfs helemaal niet te reageren. Wat een ander doet, geldt hooguit als verzachtende omstandigheden, je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden. In elk geval vanaf je 12de, dan wel 18de levensjaar.
Daar open ik ook mee, dat dit dom is om te doen omdat je de gevolgen natuurlijk op je vingers kan natellen.
twitch
 twitch - woensdag 13 mei 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Maar heeft hij het ook wel gedaan dan ?
Er wordt gezegt dat Kazim een duw kreeg en daardoor ongelukkig Labywatje raakte..
Hij wou gewoon met hem praten ;-)
Maar wat een vies ventje is die Labywat
Ik hoop dat ze volgend jaar niet tegen elkaar hoeven te spelen want dan weet ik wel wat er gebeurd
de altijd zo rustige Kazim.. Hoe kan dit nou gebeuren ??
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Els, heb jij gezien hoe Labyad stond te juichen. Ben jij een engel? Ik miste agressie . Maar wat kan de tijd en meningen veranderen. Ach ijzeren Rinus, John de Wolf geweldig , en ach ach wat zijn we netjes geworden. Kijk eens naar buitenlandse wedstrijden eat is de NL competitie soft. Er zal wel weer met het vingertje omhoog weer gereageerd worden we . Maar dit is mijn mening .
Ben je er niet mee eens jammer.
R()b
 R()b - donderdag 14 mei 2015 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:27 schreef piet de paler het volgende:
Els, heb jij gezien hoe Labyad stond te juichen. Ben jij een engel? Ik miste agressie . Maar wat kan de tijd en meningen veranderen. Ach ijzeren Rinus, John de Wolf geweldig , en ach ach wat zijn we netjes geworden. Kijk eens naar buitenlandse wedstrijden eat is de NL competitie soft. Er zal wel weer met het vingertje omhoog weer gereageerd worden we . Maar dit is mijn mening .
Ben je er niet mee eens jammer.
Eens het wordt een fucking kak sport, we missen alleen nog een hockeystick.
Kazim onschuldig bevonden door club en aanklager, klaar is klaar.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Ik keur geweld af, alleen in de sport is dit een ander verhaal passie agressie hoort bij voetbal.vreedzaam boksen bestaat ook niet.
Op het veld mag het van mij wel feller,Maar altijd is er wel iemand die het vingertje omhoog steekt in dit land en alles beter weet.
En kijk eens om je heen hebben deze sofa wereldverbeteraars iets veranderd.......Nee.
Laat mij agressie zien op het veld en als daar een klap bij komt kijken hetzij zo krijg je rood eigen schuld maar stop met dat vingertje.
En vrijheids van menings uiting ach als het gaat om te scoren ga je gang, maar niet over mijn rug.
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:27 schreef piet de paler het volgende:
Els, heb jij gezien hoe Labyad stond te juichen. Ben jij een engel? Ik miste agressie . Maar wat kan de tijd en meningen veranderen. Ach ijzeren Rinus, John de Wolf geweldig , en ach ach wat zijn we netjes geworden. Kijk eens naar buitenlandse wedstrijden eat is de NL competitie soft. Er zal wel weer met het vingertje omhoog weer gereageerd worden we . Maar dit is mijn mening .
Ben je er niet mee eens jammer.
Bij De Wolf, Fraser, Rinus Israël en Theo Lazeroms was het harde spel functioneel. Er werd wat gejend in de tunnel en er werd hard gespeeld. Maar het was altijd om te winnen en in dienst van het team. Na de wedstrijd was het over en werd er normaal gedaan. Nu lijkt het niet om het team en de prestatie, maar om het persoonlijk gekwetste ego te gaan. Er wordt na de wedstrijd gevochten omdat men tijdens de wedstrijd wat frustratie heeft opgebouwd. Psychiaters hebben daar boeken over vol geschreven.
Ik vind het een heel naar trekje en het kan tot hele vervelende excessen leiden. Je ziet het bij een aantal voetballers, en niet alleen bij Feyenoord, je ziet het bij een aantal supporters en in de maatschappij. Niet kunnen incasseren, je eigen ego belangrijker vinden dat wat dan ook, jij moet daar toch heel veel narigheid over kunnen vertellen? En verafschuwen?
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:27 schreef piet de paler het volgende:
Els, heb jij gezien hoe Labyad stond te juichen. Ben jij een engel? Ik miste agressie . Maar wat kan de tijd en meningen veranderen. Ach ijzeren Rinus, John de Wolf geweldig , en ach ach wat zijn we netjes geworden. Kijk eens naar buitenlandse wedstrijden eat is de NL competitie soft. Er zal wel weer met het vingertje omhoog weer gereageerd worden we . Maar dit is mijn mening .
Ben je er niet mee eens jammer.
Bij De Wolf, Fraser, Rinus Israël en Theo Lazeroms was het harde spel functioneel. Er werd wat gejend in de tunnel en er werd hard gespeeld. Maar het was altijd om te winnen en in dienst van het team. Na de wedstrijd was het over en werd er normaal gedaan. Nu lijkt het niet om het team en de prestatie, maar om het persoonlijk gekwetste ego te gaan. Er wordt na de wedstrijd gevochten omdat men tijdens de wedstrijd wat frustratie heeft opgebouwd. Psychiaters hebben daar boeken over vol geschreven.
Ik vind het een heel naar trekje en het kan tot hele vervelende excessen leiden. Je ziet het bij een aantal voetballers, en niet alleen bij Feyenoord, je ziet het bij een aantal supporters en in de maatschappij. Niet kunnen incasseren, je eigen ego belangrijker vinden dat wat dan ook, jij moet daar toch heel veel narigheid over kunnen vertellen? En verafschuwen?
R()b
 R()b - donderdag 14 mei 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Weet je...
Ik heb ooit eens een zware rugby match live gezien, kerel je weet niet wat je ziet.
Misschien is dat mijn excuus, over het algemeen vindt ik voetballers allemaal softies en jankerds.
Op een paar na.
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:46 schreef piet de paler het volgende:
Ik keur geweld af, alleen in de sport is dit een ander verhaal passie agressie hoort bij voetbal.vreedzaam boksen bestaat ook niet.
Op het veld mag het van mij wel feller,Maar altijd is er wel iemand die het vingertje omhoog steekt in dit land en alles beter weet.
En kijk eens om je heen hebben deze sofa wereldverbeteraars iets veranderd.......Nee.
Laat mij agressie zien op het veld en als daar een klap bij komt kijken hetzij zo krijg je rood eigen schuld maar stop met dat vingertje.
En vrijheids van menings uiting ach als het gaat om te scoren ga je gang, maar niet over mijn rug.
Het gaat nadrukkelijk niet om agressie in het veld.
Boksen is een lastig voorbeeld. Juist daar zijn regels. In de meeste afdelingen zie je ook dat het respect naar elkaar groot is, al is daar in het professionele boksen de laatste tijd ook weinig van te zien.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Ik vind dit ook, en toon je geen respect met het provocerende gedrag van Labyad ben je de enige Feyenoorder die reageerd.
Maar ja de vingeroefening gaan dit weer vergelijken met supporters rellen, rassen haat, 1e wo, 2e wo, joden vervolging.
Pffffffffffffffffff

Vingerheffers , dat laatste is gechargeerd en bedoeld als grapje dus je kan je vingertje beneden houden
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Onverdraagzaamheid en agressie begint klein. En ook daar is niet menselijks mij vreemd. Maar ik vind iemands lichamelijke integriteit wel heel belangrijk en daar zal het voor mij dus altijd eindigen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Jouw mening maar wat heeft dat met sport te maken,?
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:
Jouw mening maar wat heeft dat met sport te maken,?
Daar zijn alle reglementen op gebaseerd.
VVout
 VVout - donderdag 14 mei 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 09:27 schreef piet de paler het volgende:
Els, heb jij gezien hoe Labyad stond te juichen. Ben jij een engel? Ik miste agressie . Maar wat kan de tijd en meningen veranderen. Ach ijzeren Rinus, John de Wolf geweldig , en ach ach wat zijn we netjes geworden. Kijk eens naar buitenlandse wedstrijden eat is de NL competitie soft. Er zal wel weer met het vingertje omhoog weer gereageerd worden we . Maar dit is mijn mening .
Ben je er niet mee eens jammer.
proost Piet, ik neem er een biertje op.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Als we alle regele enten zouden naleven , is voetbal dan nog leuk? Krijgen we zakelijk voetbal. Ik heb staan kijken naar walking football met oudere mannen. Leuk voor de spelers masr voor de toeschouwers? Agressie foute dingen in het veld hoort bij het voetbal. En zolang agressie op het voetbalveld plaatsvind ach daar kommen we toch voor.Anders geen heroïsche wedstrijden.
En een klap een tik hoort erbij
VVout
 VVout - donderdag 14 mei 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Ik heb meppen uitgedeeld en gekregen en heb er niets aan over gehouden hoor. Wel heb ik gevoelsgrenzen leren accepteren en verdedigd die belangrijk voor de persoon zijn. Ik vind het een gelul dat het niet zou mogen kunnen tot op zekere hoogte natuurlijk.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 14 mei 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Wat een geleuter.
Els
 Els - donderdag 14 mei 2015 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 10:13 schreef piet de paler het volgende:
Als we alle regele enten zouden naleven , is voetbal dan nog leuk? Krijgen we zakelijk voetbal. Ik heb staan kijken naar walking football met oudere mannen. Leuk voor de spelers masr voor de toeschouwers? Agressie foute dingen in het veld hoort bij het voetbal. En zolang agressie op het voetbalveld plaatsvind ach daar kommen we toch voor.Anders geen heroïsche wedstrijden.
En een klap een tik hoort erbij
Dat zal best, Piet, maar bij mijn weten krijg je voor een klap of een tik nog steeds een kaart. En bij een overtreding een vrije trap tegen. Dus de regels zijn er, hoe naar jij dat blijkbaar ook vindt.
VVout
 VVout - donderdag 14 mei 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 10:20 schreef Vincent1970 het volgende:
Wat een geleuter.
Over de wedstrijd valt ook weinig te leuteren.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2015 - 11:02   quote  deeplink  
Het juist mooi dat je bestraft kan worden hoort bij het spel , am
Naders zou het uit de hand lopen, maar tot nu toe is het aanvaardbaar en zelfs een beetje kinderachtig.
En wat de Wolf en Lazaroms betreft ook onder weg naar de tunnel werden wel eens rake klappen uitgedeeld.
Onze meningen liggen uit een maar dat is mooi dat dit kan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 mei 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2015 - 00:12 schreef Johnkaman het volgende:

[..]

slimmie als me account een ban krijgt door vriendjespolitiek
tsja dan moet ik wel een nieuwe openen he...
jullie? dat zijn nep Ajacieden pubers plus nenam een ouwe loser
die het heerlijk vind dat al die pubers hem leuk vinden, dat is een sekte
daar word ik misselijk van... hier verwonder ik me gewoon dat de haat naar
alles wat Ajax is sterker is dan dat ene woord, Feyenoord..
Obsessieve dwang neuroot.....
Pak mij op mijn eigen forum en ik dweil de plee met je aan......ruk tukker met je gym.

Wanneer je een obsessief-compulsieve persoonlijkheidsstoornis hebt dan maakt de wens om alles netjes en precies te doen deel uit van je karakter. Je voelt het zo, je wilt het graag zo en zo ben je nu eenmaal. Het is niet prettig dat anderen je daarin niet helemaal kunnen volgen, maar jij snapt niet dat anderen zo nonchalant met dingen om kunnen gaan. Er is voor jou weinig reden om te veranderen. Je probeert er niet op te letten hoe anderen hun leven inrichten, je denkt dat iedereen dat maar voor zichzelf moet uitzoeken, maar eerlijk gezegd zou het best kunnen zijn dat je er geen idee van hebt hoe anderen het doen. Dat kan leiden tot een gevoel van grote eenzaamheid. Je zou er graag bijhoren, maar je gaat niet dansen omdat je het niet goed kunt. Je nodigt mensen niet te eten uit omdat je niet zo goed kunt koken als je wel zou willen. Je stelt, kortom, misschien wel te hoge eisen aan jezelf en daardoor kom je wel eens wat tekort. Het kan zelfs zo zijn dat je anderen oppervlakkige flierefluiters vindt en dat je van binnen een tweestrijd voelt tussen je aangetrokken voelen tot mensen en de onmogelijkheid om het lang met ze uit te houden omdat je je mateloos gaat ergeren. Terwijl je dit leest houd je misschien de tijd in de gaten omdat je niet te laat op een afspraak wilt komen.

zielig stukvreten ben je.....
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 14 mei 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Dacht dat we dit oude wijvengezeur gehad hadden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 mei 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Wat mij betreft wel...ik las het net en moest ff reageren
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 14 mei 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Is goed P. ;-)
VVout
 VVout - vrijdag 15 mei 2015 - 01:36   quote  deeplink  
Gooi het er uit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (Maandag 11 mei 2015, 20:00 uur) 1-4









0.0177969