BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (Maandag 11 mei 2015, 20:00 uur) 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - zondag 03 mei 2015 - 19:20   quote  deeplink  
3-1
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 19:18 schreef tomson het volgende:

[..]

Kun je t mij misschien uitleggen ?
Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 19:18 schreef tomson het volgende:

[..]

Kun je t mij misschien uitleggen ?
Tomson alsje steeds blijft wisselen dan zakt de moed ook in de schoenen .Hij heeft laten zien dat hij suplessen heeftdat hebje kunnen zien zijn eerste doelpunt tegen ajaks thuis toen was hij groeiende .Als je dat jochie dan op een zei spoor zet word het moeilijk je zelf te handhaven.Steeds worden ook spelers van uit de jeugd niet op hun plek gezet daar waar zij thuishoren onderanderen verbeek is een middenvelder en daar loopt immers vroeger als een speler slecht scoorde werd hij op de bank gezet . En kon een jongen als verbeek laten zien dat hij beter kan.manu nelon lopen op het plekje boetius dus posteren zij hem rechts soms? Zo als het uitkomt dus ja begrijpelijk dat zo jongen wil voetballen wie niet en dan vergruisd zo n jongen die heeft gewoon
ergeleiding nodig zo als koeman dat ook kon maar dat is ook een kanjer psychologis gezien en zijn jaren lange ervaring weet hij met mensen om te gaan.De fouten die hr van geel maakt door kaziem te behouden is er een van kuyt binnen halen is 2 wilkshire verlengen is 3 daar hebben we wij zelf er genoeg van lopen. Valt mij op dat mathijsen niet behouden word boularous immers had allang weg moeten wezen .sommigen hoor ik kalou en daar hebben we er ook 2 van dus guidettie voor al dat geld aan die 2erangs spelers uitgegeven nu ja dat is om moeilijkheden vragen dus weer geen beker en geen kampioenschap .VanGeel zei 3jaar geleden dat het mooie smoes maar goed duurd om een topteam te maken seisoen 4 komt er aan en we hebben niks gekocht bijzonders en ook geen komend kampioeschap verzekerd of beker.Ik schat ons een 5e plek als kuyt nu al geblesseerd raakt aan kaziem hebje alleen kracht maar geen snelheid en techniek we hebben geen verdere afmakers verder in de voorhoede .Dus hr van Geel ingrijpen zo snelmogelijk maar geroep in de ruimte net zo als vanhanegem roept .waar is die 37miljoen geblevenin lucht opgegaan .Een ding haal guidettie en het zonnetje gaat schijnen in de kuip seisoenkaartenverkoop worden verdubbeld maar ik heb het idee dat feyenoord helemaal niet belangrijk is voor het volk Rotterdam bij van Geel en vrienden.Trek 4miljoen v Geel enje ben op de goede weg .Rb70
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Smoke weed everyday.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Nog twee dagen wachten en dan linea recta naar de shop..
tomson
 tomson - zondag 03 mei 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 19:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tomson alsje steeds blijft wisselen dan zakt de moed ook in de schoenen .Hij heeft laten zien dat hij suplessen heeftdat hebje kunnen zien zijn eerste doelpunt tegen ajaks thuis toen was hij groeiende .Als je dat jochie dan op een zei spoor zet word het moeilijk je zelf te handhaven.Steeds worden ook spelers van uit de jeugd niet op hun plek gezet daar waar zij thuishoren onderanderen verbeek is een middenvelder en daar loopt immers vroeger als een speler slecht scoorde werd hij op de bank gezet . En kon een jongen als verbeek laten zien dat hij beter kan.manu nelon lopen op het plekje boetius dus posteren zij hem rechts soms? Zo als het uitkomt dus ja begrijpelijk dat zo jongen wil voetballen wie niet en dan vergruisd zo n jongen die heeft gewoon
ergeleiding nodig zo als koeman dat ook kon maar dat is ook een kanjer psychologis gezien en zijn jaren lange ervaring weet hij met mensen om te gaan.De fouten die hr van geel maakt door kaziem te behouden is er een van kuyt binnen halen is 2 wilkshire verlengen is 3 daar hebben we wij zelf er genoeg van lopen. Valt mij op dat mathijsen niet behouden word boularous immers had allang weg moeten wezen .sommigen hoor ik kalou en daar hebben we er ook 2 van dus guidettie voor al dat geld aan die 2erangs spelers uitgegeven nu ja dat is om moeilijkheden vragen dus weer geen beker en geen kampioenschap .VanGeel zei 3jaar geleden dat het mooie smoes maar goed duurd om een topteam te maken seisoen 4 komt er aan en we hebben niks gekocht bijzonders en ook geen komend kampioeschap verzekerd of beker.Ik schat ons een 5e plek als kuyt nu al geblesseerd raakt aan kaziem hebje alleen kracht maar geen snelheid en techniek we hebben geen verdere afmakers verder in de voorhoede .Dus hr van Geel ingrijpen zo snelmogelijk maar geroep in de ruimte net zo als vanhanegem roept .waar is die 37miljoen geblevenin lucht opgegaan .Een ding haal guidettie en het zonnetje gaat schijnen in de kuip seisoenkaartenverkoop worden verdubbeld maar ik heb het idee dat feyenoord helemaal niet belangrijk is voor het volk Rotterdam bij van Geel en vrienden.Trek 4miljoen v Geel enje ben op de goede weg .Rb70
Scheelt wel.. t is me gelijk een stuk duidelijker. Tmmy83 groeT
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 mei 2015 - 20:20   quote  deeplink  
dr. Love: komp er maar in.
Tijd voor iets leesbaars.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 mei 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
De barbecue van aanstaande zondag voor de wedstrijd tegen Vitesse in De Kuip gaat niet door. De supporters die een kaartje hebben gekocht krijgen hun geld terug gestort. De club wil versoberde omstandigheden in verband met het overlijden van mevrouw Lodewijks.

"In verband met het overlijden van mevrouw Lodewijks is besloten om de wedstrijd Feyenoord - Vitesse onder versoberde omstandigheden te spelen en daarbij is een feestelijke barbecue niet gepast", laat de club weten in haar mail naar de supporters die een kaartje hebben gekocht.
muisje1966
 muisje1966 - maandag 04 mei 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2015 - 15:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De barbecue van aanstaande zondag voor de wedstrijd tegen Vitesse in De Kuip gaat niet door. De supporters die een kaartje hebben gekocht krijgen hun geld terug gestort. De club wil versoberde omstandigheden in verband met het overlijden van mevrouw Lodewijks.

"In verband met het overlijden van mevrouw Lodewijks is besloten om de wedstrijd Feyenoord - Vitesse onder versoberde omstandigheden te spelen en daarbij is een feestelijke barbecue niet gepast", laat de club weten in haar mail naar de supporters die een kaartje hebben gekocht.
Dat heet nou Respect want wij zijn Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door muisje1966 --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 04 mei 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2015 - 15:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De barbecue van aanstaande zondag voor de wedstrijd tegen Vitesse in De Kuip gaat niet door. De supporters die een kaartje hebben gekocht krijgen hun geld terug gestort. De club wil versoberde omstandigheden in verband met het overlijden van mevrouw Lodewijks.

"In verband met het overlijden van mevrouw Lodewijks is besloten om de wedstrijd Feyenoord - Vitesse onder versoberde omstandigheden te spelen en daarbij is een feestelijke barbecue niet gepast", laat de club weten in haar mail naar de supporters die een kaartje hebben gekocht.
Niet meer dan normaal deze versobering! Klasse van Feyenoord.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 mei 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Live Goes on, er gaan ook geen winkels dicht bij het overlijden van de echtgenoot van een medewerker, het is maar hoe meer over denkt. En ja het is een mooi gebaar, en nee ik heb er niets op tegen.
Maar Feyenoord is nog steeds een bedrijf............
R()b
 R()b - dinsdag 05 mei 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:
Live Goes on, er gaan ook geen winkels dicht bij het overlijden van de echtgenoot van een medewerker, het is maar hoe meer over denkt. En ja het is een mooi gebaar, en nee ik heb er niets op tegen.
Maar Feyenoord is nog steeds een bedrijf............
Het is een fatsoensnorm vanuit jezelf.
Je hebt gewoon varkens die trappen met hun auto dwars door een rouwstoet, je hebt ook nog eervolle mensen die wel netjes zullen stoppen.
Zo heb je mensen die stil staan bij het tragisch overlijden van een jong persoon, en varkens die liever hun eigen speklapje op de keu zien liggen.
Dus ja, komt vooral vanuit jezelf vindt ik.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 05 mei 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:21 schreef MMM het volgende:
Groot probleem nu AZ wint. Die hoeven nog maar tegen NAC en Excelsior.
En Feyenoord nog tegen Vitesse & PEC Zwolle
dat zijn ook 6 punten
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 05 mei 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 08:04 schreef RenatoBos het volgende:
5-0 he..
Nou Nou
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 05 mei 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 12:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik krabbel NOOIT terug! Dat maakt jij ervan ... Ik sta nog steeds achter elke letter die hier geschreven is !!!
Getikt bedoel je zeker
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 mei 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:24 schreef R()b het volgende:

[..]

Het is een fatsoensnorm vanuit jezelf.
Je hebt gewoon varkens die trappen met hun auto dwars door een rouwstoet, je hebt ook nog eervolle mensen die wel netjes zullen stoppen.
Zo heb je mensen die stil staan bij het tragisch overlijden van een jong persoon, en varkens die liever hun eigen speklapje op de keu zien liggen.
Dus ja, komt vooral vanuit jezelf vindt ik.
Tja maar het blijft een bedrijf Feyenoord hoe erg ik het ook vind dat het geen ploeg van het volk is,maar ik geef je gelijk.
Ben naar de dodenherdenking geweest in Zeeland...... Wat raar dat er alleen 2 e wo slachtoffers worden herdacht, er zijn heel wat VN en NL en Franse militairen omgekomen voor de vrede in landen ach laat maar.
Gelukkig wel voetbal op zondag, met een ontketend Feyenoord misschien als eerbetoon aan de vrouw van Lodewijks
Hup Feyenoord en Pierre is erbij
MMM
 MMM - dinsdag 05 mei 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Winnen en het seizoen is eindelijk afgelopen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 mei 2015 - 10:54   quote  deeplink  
En dan nieuwe hoop , lees net een gerucht bod op Kazim van 6 miljoen ,,.....?..?? Dat zou wat zijn
van geil
 van geil - dinsdag 05 mei 2015 - 11:16   quote  deeplink  
exit
twitch
 twitch - dinsdag 05 mei 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Nog 5 dagen en een droom wordt werkelijkheid....
Already starting to lose it
VVout
 VVout - dinsdag 05 mei 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:
Live Goes on, er gaan ook geen winkels dicht bij het overlijden van de echtgenoot van een medewerker, het is maar hoe meer over denkt. En ja het is een mooi gebaar, en nee ik heb er niets op tegen.
Maar Feyenoord is nog steeds een bedrijf............
Maar ingetogen Piet, ik kan het me ook niet voorstellen een bedrijfsfeest zo kort na het overlijden van een dierbare binnen mijn bedrijf.
Milo
 Milo - dinsdag 05 mei 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:
Live Goes on, er gaan ook geen winkels dicht bij het overlijden van de echtgenoot van een medewerker, het is maar hoe meer over denkt. En ja het is een mooi gebaar, en nee ik heb er niets op tegen.
Maar Feyenoord is nog steeds een bedrijf............
Ze stoppen ook niet met de bedrijfsvoering, ik vind het niet meer dan logisch!
tomson
 tomson - dinsdag 05 mei 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:58 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Getikt bedoel je zeker
😂 scherp bluffie
tomson
 tomson - dinsdag 05 mei 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 11:50 schreef twitch het volgende:
Nog 5 dagen en een droom wordt werkelijkheid....
Already starting to lose it
Ik hoop dat je een mooie wedstrijd te zien krijgt.
Want dan zie ik dat namelijk ook 😆
twitch
 twitch - dinsdag 05 mei 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Haha ik hoop op een ontploffende Kuip
Maar vooral op een wedstrijd met passie en strijd !!
En 3 punten aan het einde van de rit
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 mei 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 10:26 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Tja maar het blijft een bedrijf Feyenoord hoe erg ik het ook vind dat het geen ploeg van het volk is,maar ik geef je gelijk.
Ben naar de dodenherdenking geweest in Zeeland...... Wat raar dat er alleen 2 e wo slachtoffers worden herdacht, er zijn heel wat VN en NL en Franse militairen omgekomen voor de vrede in landen ach laat maar.
Gelukkig wel voetbal op zondag, met een ontketend Feyenoord misschien als eerbetoon aan de vrouw van Lodewijks
Hup Feyenoord en Pierre is erbij
Dat alleen de 2de wereldoorlog slachtoffers worden herdacht is bewust vanwege het 70 jarig bestaan!
Niet meer dan normaal, volgens jaar wordt iedereen weer herdacht ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 mei 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:58 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Getikt bedoel je zeker
Ik schrijf alles ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 mei 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Je kan het ook dubbel lezen L..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 mei 2015 - 17:57   quote  deeplink  
tegen Vitesse van aankomende zondag staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Van Roekel en Zeinstra. Vierde official is de heer Lindhout. Aanvang van het duel in De Kuip is 14.30 uur.

Bij een overwinning of een gelijkspel schudt Feyenoord de Arnhemmers definitief af in de strijd om de derde plaats in de Eredivisie. Het verschil tussen beide ploegen bedraagt met nog twee speelrondes te gaan vijf punten. Wel moet de ploeg van trainer Fred Rutten ook rekening houden met AZ, dat op de vierde plaats staat en drie punten minder heeft dan de Rotterdammers.

De laatste kaarten voor Feyenoord Vitesse werden weken geleden al verkocht, wat betekent dat de wedstrijd zondag wordt gespeeld in een uitverkochte Kuip.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 mei 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Laatste wedstrijd op Y laatste wedstrijd met fredje! Mooi!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Lekker weer achterop X toch..?
twitch
 twitch - woensdag 06 mei 2015 - 11:48   quote  deeplink  
4 days to go... Dat wordt me een dag zeg...
Als ze maar strijd tonen...en 3 punten pakken !!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 mei 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Probeer eens relaxthee twitch..
twitch
 twitch - woensdag 06 mei 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Werkt niet bij een op en top ADHD'er
Adhd adhd adhd ole ole adhd adhd adhd ole ole
10,9,8,7,6,5 hey kijk een vliegtuig
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 mei 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Nou ga ik zaterdag toch naar Jochem Myjer.
'k Vraag 'm wel tips voor je.
twitch
 twitch - woensdag 06 mei 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Niet nodig , we zitten samen in een praat groepje.. Druk maar gezellig
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 mei 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Zoals jij jezelf zit op te fokken zou het normaal gesproken alleen maar tegen kunnen vallen.

Maar ben je gek, eerste keer naar De Kuip, ik zou ook hyper worden ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 mei 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 13:52 schreef twitch het volgende:
Niet nodig , we zitten samen in een praat groepje.. Druk maar gezellig
Haha!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 mei 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:
Live Goes on, er gaan ook geen winkels dicht bij het overlijden van de echtgenoot van een medewerker, het is maar hoe meer over denkt. En ja het is een mooi gebaar, en nee ik heb er niets op tegen.
Maar Feyenoord is nog steeds een bedrijf............
Klopt, maar in die winkels staan ze gewoon te werken, zonder bbq achteraf... Bij Feyenoord wordt, als het goed is, ook wel gewerkt... Maar idd. een prima besluit. Als je als club groot wilt zijn, moet je dat juist op zulke momenten laten zien.... ik hoop dat er ook nog een YNWA voor familie Lodewijks van de tribunes komt!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Aboe zal m wel verbieden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 mei 2015 - 16:07   quote  deeplink  
Ook als het halal is?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2015 - 16:08   quote  deeplink  
Politie actie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 mei 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Oh, je was serieus! Sorry, ik hoor het nu pas voor het eerst. Actie voor een beter cao is prima, maar dat kun je niet over de rug van anderen doen. Dan moet je diegene pakken, die je wilt pakken.... Net als laatst op de weg, die langzaamaan acties. Werden een paar jaar geleden niet vrachtwagenchauffeurs van de weg gehaald toen zij dat deden...(?) door de hermandad zelf en nu deden ze hetzelfde.... Ik vind acties prima, maar niet over de rug van lui die er niets mee te maken hebben....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2015 door Arie.Klooster --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 mei 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Dat ze maar wegblijven, mooie actie!
tomson
 tomson - woensdag 06 mei 2015 - 16:41   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/feyenoord-vitesse-op-losse-schroeven-door-politieacties-17311/
ar
 ar - woensdag 06 mei 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Zou belachelijk zijn..iedereen hier wilt er wel wat bij.
Krijgen we sowieso niet door actie te voeren.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 mei 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Militairen, politie, mogen geen misbruik maken van hun positie, en geen gebruik maken van dienst materiaal om actie te voeren.
De militairen doen dit niet omdat ze dan gestraft kunnen worden. En Politie wil toch respect maar zetten wel dienstauto's in om hun zin door te drijven . Krijg je dan respect.????a
Als,ik in Nederland naar de tv kijk en zie blik op de weg denk ik wel eens bah wat een wereldverbeteraars geef die man een bon en laat het daar ij. En nu het voetbal gaan traineren . Ik hou van mijn landje maar het is wel losgeslagen hoor.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Sowieso. Sobere wedstrijd vanwege treurig omstandigheden.
Gaan die bloedhonden deze wedstrijd uitkiezen.
VVout
 VVout - woensdag 06 mei 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Nou nou, de dupe worden van je grote vrienden in blauw. Lekker hoor om de voetbalfan daarmee op te zadelen.
JanM
 JanM - woensdag 06 mei 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 17:42 schreef Stylzz het volgende:
Sowieso. Sobere wedstrijd vanwege treurig omstandigheden.
Gaan die bloedhonden deze wedstrijd uitkiezen.
Mede daarom juist denk ik. Misselijkmakend!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (Maandag 11 mei 2015, 20:00 uur) 1-4









0.0087659