BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (Maandag 11 mei 2015, 20:00 uur) 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 mei 2015 - 19:26   quote  deeplink  
THE show must go on , erop en erover passie .............het is en blijft de vrouw van een collega hoe erg ook , geen excuus voor tamme wedstrijd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 mei 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Steeds meer het idee dat Vitesse het wel gelooft.
Ik zie een overwinning. 2-1.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 06 mei 2015 - 20:04   quote  deeplink  
4-1
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Hup Excelsior pak AZ en alles komt goed in Rotterdam
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 mei 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 20:05 schreef piet de paler het volgende:
Hup Excelsior pak AZ en alles komt goed in Rotterdam
Triest als je van een ander afhankelijk moet zijn om je doel te bereiken indien nodig ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Zelf winnen, is t klaar.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 07 mei 2015 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Triest als je van een ander afhankelijk moet zijn om je doel te bereiken indien nodig ...
Ajax is vier keer kampioen geworden door onkunde van anderen. Kampioen door de onkunde van anderen, lijkt dat je wat?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 mei 2015 - 06:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 02:05 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ajax is vier keer kampioen geworden door onkunde van anderen. Kampioen door de onkunde van anderen, lijkt dat je wat?
Niet als je in de situatie zit zoals Feyenoord waarbij Feyenoord het laat liggen tegen Willem2, GA Eagles en FC Groningen .........................................
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Triest als je van een ander afhankelijk moet zijn om je doel te bereiken indien nodig ...
Het is nog triester als je hartelijk moet lachen als Feyenoord achterkomt..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 mei 2015 - 06:37   quote  deeplink  
Ik denk dat we winnen, maar ach ik gun Excalsior ook een succes( meer dan Sparta)
En dubbel genaaid
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 mei 2015 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 02:05 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ajax is vier keer kampioen geworden door onkunde van anderen. Kampioen door de onkunde van anderen, lijkt dat je wat?
Kampioen word je altijd als anderen vaker onkunde vertonen.
MMM
 MMM - donderdag 07 mei 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Gaat niet door, hoe triest. Over de rug van duizenden toeschouwers strijden voor een beter CAO.

Willen die flitsagentjes ook meer geld?
tomson
 tomson - donderdag 07 mei 2015 - 14:26   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/burgemeester-aboutaleb-verbiedt-feyenoord-vitesse-17317/
MMM
 MMM - donderdag 07 mei 2015 - 14:26   quote  deeplink  
En dan willen ze dat je meer respect hebt voor de politie.. Moet van beide kanten komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2015 door MMM --
tomson
 tomson - donderdag 07 mei 2015 - 14:26   quote  deeplink  
De tiefus
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 15:58 schreef Stylzz het volgende:
Aboe zal m wel verbieden.
Voila
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 15:58 schreef Stylzz het volgende:
Aboe zal m wel verbieden.
Voila
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 07 mei 2015 - 14:56   quote  deeplink  
De KNVB realiseert zich dat dit sportief gezien een onwenselijke situatie is, en blijft teleurgesteld dat clubs, spelers en fans de dupe worden van een cao-conflict tussen politie en Ministerie van Veiligheid en Justitie. De voetbalbond is met de beide clubs in gesprek over een nieuwe datum voor deze wedstrijd. Sportieve uitgangspunten zoals het bewaken van het uit- en thuisritme, maximale rust tussen de wedstrijden en een gelijk aantal wedstrijden voorafgaand aan de laatste speelronde (zondag 17 mei) zijn hierbij leidend.

Aanvullend moet er rekening gehouden met de wedstrijden in de lopende UEFA-competities en de contractuele afspraken met de zendgerechtigden. De KNVB heeft clubs en de lokale autoriteiten gevraagd uiterlijk vrijdag 8 mei voor 17.00 uur duidelijkheid over een nieuwe speeldatum te verschaffen.
tomson
 tomson - donderdag 07 mei 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Geweldig scenario. Kunnen ze hun punt maken over de rug van een groep waar ze toch al de schijt aan hebben.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 mei 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 14:26 schreef MMM het volgende:
En dan willen ze dat je meer respect hebt voor de politie.. Moet van beide kanten komen.
Zelfde als met kutscheidsrechters. Allemaal respect willen maar niks teruggeven
Loetje
 Loetje - donderdag 07 mei 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Aboutaleb kan er niet heel veel aan doen maar dit is compleet krankjorum
Kut politie, doen al amper wat. Bom op heel die verdoofde tyfushonden! Meest interessante duel van het weekend gaat niet door.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 07 mei 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Terecht. Ik vind dat de KNJB nu in actie moet komen. Ik pleit ervoor de wedstrijd om te zetten in een reglementaire 0 - 3 voor Vitesse... Dit valt Aboutaleb niet te verwijten. Hij heeft groot gelijk, maar die agentjes kunnen van mij de pot op... of mag ik dat niet zeggen? Nou, dan neem ik mijn woorden terug... Goed gedaan politie-agent!!
V town madness
 V town madness - donderdag 07 mei 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Kon er ook nog wel bij. Die kolere wouten kiezen out of the blue Rotterdam en Groningen en wij zitten met de gebakken peren. Ik vind dat de knjb en de politiek nu in moeten grijpen. Of feyenoord huurt particuliere beveiliging en stuurt de rekening door.
V town madness
 V town madness - donderdag 07 mei 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Kon er ook nog wel bij. Die kolere wouten kiezen out of the blue Rotterdam en Groningen en wij zitten met de gebakken peren. Ik vind dat de knjb en de politiek nu in moeten grijpen. Of feyenoord huurt particuliere beveiliging en stuurt de rekening door.
MMM
 MMM - donderdag 07 mei 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Misschien naar de MAANDAG? Wat is dat voor dag dan. Doe het dan een dag naar voren halen, zaterdag!

De rest van de week kan niet ivm CL/EL.
VVout
 VVout - donderdag 07 mei 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Hebben ze nog ergens een bijeenkomst, rotte eieren en tomaten mee dan!
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 07 mei 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Update: Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad meldt zojuist op Twitter dat de KNVB hoopt dat het duel verplaatst kan worden naar de maandagavond. Daarbij wordt er geen rekening gehouden met de supporters die een kaartje aangeschaft hebben.

Update: Niet KNVB maar clubs sturen aan op maandagavond wedstrijd Mikos Gouka heeft op twitter verduidelijkt waarom de wedstrijd waarschijnlijk maandagavond gespeeld gaat worden, dit is niet omdat de KNVB erop aanstuurt, maar omdat de clubs erop aansturen.
MMM
 MMM - donderdag 07 mei 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Maandag 18.30 als gerucht. Dit kan je niet menen!!!!
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 07 mei 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Ja zijn we lekker klaar mee pffff

Door de spits kan dan bijna niemand op tijd komen
Weer met 60 vanaf Utrecht tot Rotterdam
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 15:34   quote  deeplink  
PSV speelt thuis..Ajax speelt thuis
Az speelt thuis... Feyenoord speelt thuis...
.

Waar zullen we eens demonstreren.
FANdré
 FANdré - donderdag 07 mei 2015 - 16:11   quote  deeplink  
ik ken veel agenten, die gewoon hun werk doen ondanks de, in hun ogen wellicht, niet prettige CAO. Je weet waar je aan begint bij P. De (VUK)bonden regelen dit vooral weer. ACTIE. Zij kunnen met dit verhaal telkens de kleine man duperen, op straat, de snelweg (langzaamactie), lawaai etc. Stiptheid. Alles wat een normaal, hardwerkende werknemer nooit kan doen. Nog even en we zijn net als in Belgie in 1 weekend de sjaak met zowel, NS, verplegend personeel, politie etc. in staking! De politie ziet er overigens al uit een Belgische collega. met die gele strepen en dat malle petje. Uitstraling NUL, karakter NUL en in mijn optiek vanwege deze onzinnige actie gedaald tot het vriespunt vanwege het disrespect voor de blauwe kraag en hun irritante- en hun bureaucratische manier van "actie-voeren". Bleh!
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 16:49   quote  deeplink  
ik vind t ruk dat t ons overkomt,
maar begrijp wel de acties,
schandalig wat n doorsnee politieagent verdient.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 mei 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 16:49 schreef van geil het volgende:
ik vind t ruk dat t ons overkomt,
maar begrijp wel de acties,
schandalig wat n doorsnee politieagent verdient.
+1

En dat je vanaf 2010 al op geen enkele manier groeit in salaris. Althans, wat ik van de vrouw van een collega hoorde, die bij de politie werkt. Heel kut voor ons, en voor Feyenoord, en vooral dat ze dus (misschien) op maandagavond willen voetballen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 mei 2015 - 17:07   quote  deeplink  
De politievakbond ACP denkt nog na over volgende acties, nadat bekend is geworden dat de wedstrijd Feyenoord-Vitesse zondag geen doorgang kan vinden. Dit betekent dat het nog niet bekend is of de politie weer het werk zal neerleggen tijdens de inhaalwedstrijd van Feyenoord en Vitesse.
''De ACP vindt het goed dat de burgemeester zijn verantwoordelijkheid heeft genomen'', zegt een woordvoerder tegenover Omroep Gelderland. ''Het laat zien hoe belangrijk wij als politie zijn tijdens dit soort wedstrijden en dat een wedstrijd zonder politie niet mogelijk is. Wel betreuren we dit natuurlijk voor de supporters.''
Feyenoord overweegt ondertussen een kort geding en hoopt dat de rechter een werkonderbreking verbiedt. Dan zou de wedstrijd 'gewoon' aanstaande zondag gespeeld kunnen worden om 14.30 uur.
JanM
 JanM - donderdag 07 mei 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Die hufters hadden mijn respect gekregen als ze Koningsdag in Dordrecht hadden aangegrepen, maar dat durfden ze niet. Stelletje slapjanussen!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 17:06 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

+1

En dat je vanaf 2010 al op geen enkele manier groeit in salaris. Althans, wat ik van de vrouw van een collega hoorde, die bij de politie werkt. Heel kut voor ons, en voor Feyenoord, en vooral dat ze dus (misschien) op maandagavond willen voetballen.
Dat is binnen veel sectoren zo.
Alleen die hebben geen draconische machtsmiddelen
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 mei 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Ook weer zo, zo'n langzaamaanactie van vrachtwagenchauffeurs is dan ontoelaatbaar, maar zij kachelen het hele land door met die stoet van ze.

Maar goed, ze doen maar. Hoe en wat met die CAO is mij toch niet honderd procent duidelijk. Het enige waar ik over kan oordelen is dat ik het kut vind zondag niet naar het voetbal te kunnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Kost me dan een vrije dag verdomme, kutzooi..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 mei 2015 - 17:21   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/feyenoord-en-vitesse-overwegen-kort-geding-na-speelverbod
V town madness
 V town madness - donderdag 07 mei 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Kansloze actie. Jezelf de dupe vinden van een slecht cao, maar er door je acties andere mensen de dupe van laten worden. En dat dames en heren, maakt ons politiecorps hypocriete en schijnheilige dienstkloppers
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 07 mei 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 17:18 schreef RenatoBos het volgende:
Kost me dan een vrije dag verdomme, kutzooi..
Idd! Maatje van me ken dan geen vrij krijgen op zon kort termijn.
Het ook niet eens zien, zal dan zijn 1e wedstrijd van Feyenoord zijn die hij niet kan zien, met hem nog vele das niet normaal.
En let ma op dat als ze maandag willen spelen gaat die klote politie ook maandag staken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Joh..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 mei 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Ik wil respect roept de politie in hun kolderieke pakjes........Ik begrijp niet dat er altijd zo gescholden wordt als politie agent ?

Ach acp en andere vakbonden jullie kunnen toch zelf antwoord geven op deze vragen na jullie werkonderbreking
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 17:22 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Idd! Maatje van me ken dan geen vrij krijgen op zon kort termijn.
Het ook niet eens zien, zal dan zijn 1e wedstrijd van Feyenoord zijn die hij niet kan zien, met hem nog vele das niet normaal.
En let ma op dat als ze maandag willen spelen gaat die klote politie ook maandag staken.
Vrij krijgen is voor mij geen probleem. Maar geloof graag dat een heleboel niet kunnen en das helemaal balen..
MightyAce
 MightyAce - donderdag 07 mei 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Waarom is er voor deze twee wedstrijden gekozen? Iemand?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 mei 2015 - 17:30   quote  deeplink  
Ach feyenoord is toch een boeven club daarom
MightyAce
 MightyAce - donderdag 07 mei 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Ow ja bijna vergeten.dan maar een geldpakhuis beroven zondag!
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 17:34 schreef MightyAce het volgende:
Ow ja bijna vergeten.dan maar een geldpakhuis beroven zondag!
onmogelijk,
die bewaakt van Geel dag en nacht.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 mei 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Allemaal naar AZ. Excelsior
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 mei 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 17:39 schreef van geil het volgende:

[..]

onmogelijk,
die bewaakt van Geel dag en nacht.
Hij slaapt ernaast..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (Maandag 11 mei 2015, 20:00 uur) 1-4









0.0096139