|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet kijken dus morgen. Je weet het toch al. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb eerst een crematie, dus de stemming zit er dan al goed in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Thnx.
T leven gaat door he. Althans de mijne dan in dit geval. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist des te meer ervan genieten en van je omgeving. Het leven is al zo kort.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is dan weer minder prettig. Sterkte morgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens ik lees net: Vermoedelijke opstelling: 'Toornstra rechts buiten, Manu op links'.
Zal ik vanavond meer sterkte nodig hebben. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
stylzz sterkte!
En ja... We zullen zien vanavond. Komt vast goed! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sterkte met alles dan maar Stylzz! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff ik word gek hier thuis....
Ff eten, dan Domson ophalen en vervolgens Twitch en FR Rolde..
ZIN AAN..!!!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kazen gewonnen gisteren, volgens Feyenoord-traditie vanavond verliezen, om het tijdens de laatste wedstrijd hakken over de sloot te halen. Let maar op. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 11:55 schreef MightyAce het volgende:Kazen gewonnen gisteren, volgens Feyenoord-traditie vanavond verliezen, om het tijdens de laatste wedstrijd hakken over de sloot te halen. Let maar op. Tja jammer anders kan je met een gelijkspel nog een 3e plaats halen. Die vlieger gaat nu niet meer op. Gewoon 3 punten in De Kuip houden!! :D |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik hoop dat we vanavond eindelijk weer eens vlammen, maar ik hou mijn hart vast. Ik heb het gevoel dat de spelers allemaal met 5 kilo lood in hun schoenen lopen. Zie ook totaal geen spelvreugde. Maar wie weet, schijnt vanavond om 10 uur wel de zon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dank. Blj als het 1700 is en ik onderweg naar huis ben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 08:24 schreef Stylzz het volgende:Overigens ik lees net: Vermoedelijke opstelling: 'Toornstra rechts buiten, Manu op links'. Zal ik vanavond meer sterkte nodig hebben. Sterkte dan de hele dag dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 11:21 schreef RenatoBos het volgende:Pfffff ik word gek hier thuis.... Ff eten, dan Domson ophalen en vervolgens Twitch en FR Rolde.. ZIN AAN..!!!!!! Haha...lul 😊 inmiddels halverwege ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey L, we staan beneden op je te wachten, kom je..
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gewoon overal aanbellen en vragen naar een enorme paardenL. Weet je zo waar 'ie woont! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potver nu al veel biertjes in mijn mik. Lekker op terrasje. En dadelijk trip trip trip naar het stadion. En daarna .....eerst pissen |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ouwe treinzeikert, k wist t wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was vandaag in het allermooiste stukje 020. Westgaarde |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar ga ik uit medeleven en eerbied naar jouw toe weinig over zeggen als je het niet erg vindt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo die pot ff vast knopen en biertje open maken, nog snel een kaas/worst plankje maken en de Gentse mosterd uit de kast en dan zijn we er klaar voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 17:35 schreef VVout het volgende:[..] Daar ga ik uit medeleven en eerbied naar jouw toe weinig over zeggen als je het niet erg vindt. Hoeft niet. T is er mooi , stil en iedereen die er ligt is dood 😁 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep en de oven draait overuren daar. |
|
|
|