|
|
remco k
|
|
|
quote: En welke garantie heb je dat een speler die het nergens laat zien, ongemotiveerd rondloopt, constant een gebrek aan discipline laat zien, wel even gaat scoren dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De donderspeech van de Boer op de training na NAC Breda heeft echt wel geholpen, hè? Wat een instelling |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lukoki speelt trouwens een dijk van een wedstrijd. >.> |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:[..] En welke garantie heb je dat een speler die het nergens laat zien, ongemotiveerd rondloopt, constant een gebrek aan discipline laat zien, wel even gaat scoren dan? Dat weet je uiteraard nooit, maar op de tribune heb je helemaal niks aan hem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ook gewoon geen enkele beweging om vrij te komen bij eigenlijk het hele elftal..
Wat een verschrikking om weer naar te kijken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad, dat viel me ook al op, vanaf minuut 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:43 schreef Pietje het volgende:[..] Dat weet je uiteraard nooit, maar op de tribune heb je helemaal niks aan hem Ik denk dat de Boer terecht vind dat ie er op het veld ook nog niets aan heeft.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:40 schreef remco k het volgende:In mijn optiek blijft het gebrek aan een goede cvm hetgeen Ajax zwak maakt, zo ook in deze wedstrijd met een uitermate zwakke Serero.. Eens! Maar helaas al zo vaak aangehaald hier. Velen denken dat een CVM een stofzuiger is. Dat is ook zo wanneer je in Italie speelt bijvoorbeeld. Bij Ajax is het zoveel meer. Echter kan je FdB wel aanrekenen dat we geen CVM hebben die het goed invult en misschien dan met de punt naar voren moet gaan spelen. Dus met een echte nummer 10 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:42 schreef Pietje het volgende:De donderspeech van de Boer op de training na NAC Breda heeft echt wel geholpen, hè? Wat een instelling Ze kunnen proberen wat ze willen, de ploeg is volledig opgebrand en uitgeblust, oververmoeid, en dat gaat dit seizoen niet meer goedkomen.. Ook niet met dat soort donder speeches.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:44 schreef Brandje het volgende:[..] Eens! Maar helaas al zo vaak aangehaald hier. Velen denken dat een CVM een stofzuiger is. Dat is ook zo wanneer je in Italie speelt bijvoorbeeld. Bij Ajax is het zoveel meer. Echter kan je FdB wel aanrekenen dat we geen CVM hebben die het goed invult en misschien dan met de punt naar voren moet gaan spelen. Dus met een echte nummer 10 Ik zou Bazoer daar gewoon neerzette, daar is ie voor gehaald en aangezien het seizoen voorbij is kan die daar prima spelen, kan Klaassen weer gewoon op rechts gaan spelen en kan andersen of Sinkgraven op de linkerkant spelen, en dan gewoon met echte buitenspelers... |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Gebrek aan een goeie tactiek, iedereen doet maar war. Vind niet dat er nou een gedachte achter zit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:44 schreef remco k het volgende:[..] Ze kunnen proberen wat ze willen, de ploeg is volledig opgebrand en uitgeblust, oververmoeid, en dat gaat dit seizoen niet meer goedkomen.. Ook niet met dat soort donder speeches.. Ik vrees het ook. Helaas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vergelijk de frisheid en de acties die hij daardoor maakt van Lukoki eens met wie dan ook bij Ajax..
Die jongen is fit, en heel Ajax is dat niet.. En dat is de schuld van de technische staf.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou Bazoer daar gewoon neerzette, daar is ie voor gehaald en aangezien het seizoen voorbij is kan die daar prima spelen, kan Klaassen weer gewoon op rechts gaan spelen en kan andersen of Sinkgraven op de linkerkant spelen, en dan gewoon met echte buitenspelers... Je kan niet van een 18 jarige gaan verwachten dat hij het hele team op sleeptouw neemt want zo belangrijk is die positie bijna met deze taktiek. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat ontluisterend om DIT Ajax te zien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:Vergelijk de frisheid en de acties die hij daardoor maakt van Lukoki eens met wie dan ook bij Ajax.. Die jongen is fit, en heel Ajax is dat niet.. En dat is de schuld van de technische staf.. Daar waren wij het al veel eerder over eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En kijk toch eens hoe ver die linies weer uit elkaar liggen.. Dat is het werk van een CVM, zorgen dat alles goed staat, belangrijk zijn in het druk zetten, goed zijn in de passing en onderscheppen waar mogelijk.. Het enige dat Serero een klein beetje kan van dat alles is onderscheppen.. Verder kan die helemaal niets waardoor hij ook maar lijkt op een goede cvm.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, gaat niet mee goed komen vrees ik. Alweer een blamage. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:48 schreef Brandje het volgende:[..] Je kan niet van een 18 jarige gaan verwachten dat hij het hele team op sleeptouw neemt want zo belangrijk is die positie bijna met deze taktiek. Hij hoeft het elftal niet op sleeptouw te nemen.. Hij moet gewoon zijn taak uitvoeren, en misschien als de rest ook op de voor hun beste posities gaat spelen wordt het nog iets beter.. Al is dat met de fysieke gesteldheid dit seizoen ook een utopie.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar nu hebben we Sightórsson in het veld... Dat gaat wel goed komen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, als je dan bij ene goede voorzet dat duel als een halve homofiel aangaat wordt het ook niets.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:50 schreef remco k het volgende:[..] Hij hoeft het elftal niet op sleeptouw te nemen.. Hij moet gewoon zijn taak uitvoeren, en misschien als de rest ook op de voor hun beste posities gaat spelen wordt het nog iets beter.. Al is dat met de fysieke gesteldheid dit seizoen ook een utopie.. Jawel want CVM is zowel verdedigen als aanvallen. Naar voren spelen en ballen onderscheppen. Dus qau manier van spelen is hij de belangrijkste speler en dat bedoel ik met op sleeptouw nemen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Alleen El Ghazi zorgt nog voor een beetje gevaar! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:Tsja, als je dan bij ene goede voorzet dat duel als een halve homofiel aangaat wordt het ook niets.. Hahaha. Inderdaad, zeer zwak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de eerste verliespartij ooit o pkunstgras gaat eraan komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 15:54 schreef Brandje het volgende:[..] Jawel want CVM is zowel verdedigen als aanvallen. Naar voren spelen en ballen onderscheppen. Dus qau manier van spelen is hij de belangrijkste speler en dat bedoel ik met op sleeptouw nemen. Ik vind dat je dat verkeerd bestempeld. het is de belangrijkste positie op het veld, maar dat betekend niet dat hij het elftal op sleeptouw moet nemen.. Dat is bij de grote clubs met dit systeem ook niet zo.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nog altijd die tikkies breed en tikkies terug, ondanks de tussenstand van 1-0. Hoe triest toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi gesproken... Een beetje.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Met deze wedstrijdmentaliteit van Ajax hoef je inderdaad niks meer te verwachten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:02 schreef Pietje het volgende:[..] Met deze wedstrijdmentaliteit van Ajax hoef je inderdaad niks meer te verwachten Ik denk echt niet dat het mentaliteit is.. Kijk eens naar die bekkies, die gasten zijn helemaal kapot man..
Je ziet ze ook echt wel knokken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk echt niet dat het mentaliteit is.. Kijk eens naar die bekkies, die gasten zijn helemaal kapot man.. Je ziet ze ook echt wel knokken.. Ik bedoelde meer, dat ze maar blijven volharden in tikkie-breed, tikkie-terug |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Waarom geen Kishna!??????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk dat Klaassen zo zwak speelt.. Zo ver heb ik die nog nooit door de ondergrens zien zakken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zelfs van Klaasen komt er geen bal aan bij een medespeler |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Sorry Remco, gekruiste post |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:05 schreef Pietje het volgende:[..] Ik bedoelde meer, dat ze maar blijven volharden in tikkie-breed, tikkie-terug Ik vind dat deze wedstrijd eigenlijk wel meevallen, er wordt best snel diep gekozen in het middenveld, maar het is allemaal zonder idee.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat deze wedstrijd eigenlijk wel meevallen, er wordt best snel diep gekozen in het middenveld, maar het is allemaal zonder idee.. Dat laatste klopt zeker. Zag je die ingooi net? Pfff |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hoe is het in godsnaam mogelijk! 1-1... Pffffffffff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mag je juichen voor dit doelpunt? Pffffff |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zal voorlopig niks meer zeggen of Siggie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kan het niet eens opbrengen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gezien het spelbeeld was het alleen een gebalde vuist. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben het wel met je eens, hoor. Te triest voor woorden. Ik heb weinig lichtpuntjes gezien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, mijn dochter, schoonzoon en kleinkinders komen binnen. Ik ga jullie verlaten. Fijne avond |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Yesssssssssssssssssssssssssssssssssss De tweede plek is binnen. Mijn god wat heb ik dit seizoen genoten van mijn cluppie. Echt een seizoen die ik nooit meer vergeet. Wat een voetbal. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat verwachte jullie nou eigenlijk jongens?
Alleen maar gezeur de hele middag.... ze zijn gewoon op, dit seizoen is allang klaar.
4 x op rij, dit doet zeer bij die jongens....die iedere week op een andere plek staan.
Ga je richten op volgend seizoen en irriteer je niet meer dit seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 16:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wat verwachte jullie nou eigenlijk jongens? Alleen maar gezeur de hele middag.... ze zijn gewoon op, dit seizoen is allang klaar. 4 x op rij, dit doet zeer bij die jongens....die iedere week op een andere plek staan. Ga je richten op volgend seizoen en irriteer je niet meer dit seizoen Dat is vrij lastig als je club je liefde voor het leven is.. Natuurlijk verwacht niemand geen wonderen meer, maar toch hoop je telkens op wat lichtpuntjes.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Laatste stukje niet mee gekregen. Moest de deur uit. Siggie of all people met de gelijkmaker?
Het was in ieder geval weer dramatisch. Helaas. |
|
|
|