BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zondag 26 april 2015, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 april 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

En welke garantie heb je dat een speler die het nergens laat zien, ongemotiveerd rondloopt, constant een gebrek aan discipline laat zien, wel even gaat scoren dan?
Nergens laat zien? Scoorde bij Groningen bij jong en bij Ajax 1 noem het maar niets..
Brandje
 Brandje - zondag 26 april 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Dit is toch wel heel zorgelijk want hier uit kan je ook proeven dat de spelers het niet meer van de trainer aannemen?!

AdTech AdAdTech Ad

De Boer baalt: 'Het is alsof ik tegen dovemansoren aan het praten ben'
Zondag, 26 april 2015 om 17:30
Ajax leek zondagmiddag voor het eerst te gaan verliezen op kunstgras, maar door een late gelijkmaker van Kolbeinn Sigthórsson behielden de Amsterdammers toch hun ongeslagen status op de kunstmat. De ploeg van Frank de Boer is nu bovendien helemaal zeker van de tweede plaats, maar toch was er weer niet veel reden voor tevredenheid bij de afgetreden landskampioen.
/
De Boer was blij met het resultaat, maar niet met het vertoonde spel van zijn ploeg. In de rust was hij erg boos geworden op zijn spelers: "We hadden afgesproken hoe we gingen staan", zei De Boer voor de camera van FOX Sports. "We wilden bewust wat verder inzakken om toe te kunnen slaan in de omschakeling. Dat is pas na 25 minuten gebeurd. Daar heb ik in de rust wat van gezegd. Het is alsof ik tegen dovemansoren aan het praten ben."
Volgens De Boer was de omschakeling bij Ajax wel goed verzorgd, maar kwam de laatste pass steeds niet aan, omdat er verkeerde keuzes gemaakt werden. "PEC zat in de eerste helft beter in wedstrijd. Toch kregen wij voor rust twee 'honderdprocentkansen' en dat hadden er zes moeten zijn", bromde De Boer. Ajax speelt dit seizoen nog tegen SC Cambuur (thuis) en FC Dordrecht (uit).

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=243587&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Hij is gewoon gefrustreerd.. Heel seizoen houd hij zijn team en zichzelf geen spiegel voor. Laat falende spelers week in week uit staan.
Maakt zelfs 1 van zijn slechtste spelers zelfs aanvoerder en dan nu als het gespeeld is ga je lopen jammeren. Zwak seizoen van de selectie, Frank en de rest.
Eerst volgende training een grote spiegel op het veld en verplicht iedereen een half uur naar laten kijken.
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 17:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nergens laat zien? Scoorde bij Groningen bij jong en bij Ajax 1 noem het maar niets..
Ik vind inderdaad dat ie nog geen ene reet heeft laten zien, niets behalve een probleem te hebben met zijn discipline..

Siggy scoorde ook voor AZ Ajax en Jong Ajax.. En dat is ook helemaal niks..
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:48 schreef Hummel10 het volgende:
Hij is gewoon gefrustreerd.. Heel seizoen houd hij zijn team en zichzelf geen spiegel voor. Laat falende spelers week in week uit staan.
Maakt zelfs 1 van zijn slechtste spelers zelfs aanvoerder en dan nu als het gespeeld is ga je lopen jammeren. Zwak seizoen van de selectie, Frank en de rest.
Eerst volgende training een grote spiegel op het veld en verplicht iedereen een half uur naar laten kijken.
Hoe kan je nou zeggen dat hij zichzelf en het elftal geen spiegel voorhoud.. Ben je erbij geweest??
Peter1956
 Peter1956 - zondag 26 april 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kan je nou zeggen dat hij zichzelf en het elftal geen spiegel voorhoud.. Ben je erbij geweest??
Het is heel confronterend maar ik ben bang dat Hummel10 wel eens gelijk kan hebben....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 april 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:
Vergelijk de frisheid en de acties die hij daardoor maakt van Lukoki eens met wie dan ook bij Ajax..

Die jongen is fit, en heel Ajax is dat niet.. En dat is de schuld van de technische staf..
Helemaal mee eens...en wat was de Andersen slecht zeg....wie was er eigenlijk wel goed en fit ? Ik vond van der Hoorn in die paar minuten nog de beste...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 april 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:
En kijk toch eens hoe ver die linies weer uit elkaar liggen.. Dat is het werk van een CVM, zorgen dat alles goed staat, belangrijk zijn in het druk zetten, goed zijn in de passing en onderscheppen waar mogelijk.. Het enige dat Serero een klein beetje kan van dat alles is onderscheppen.. Verder kan die helemaal niets waardoor hij ook maar lijkt op een goede cvm..
Wederom eens, het lijkt wel of Ajax de verkeerde spelers heeft laten gaan....het niveau van onze jongens is zorgelijk...
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Ik weet dat het echt raar klinkt, maar ik denk niet dat het niveau van die jongens het probleem is, uiteraard is het niveau op dit moment niet goed..

k blijf erbij dat iedereen moe is, de ploeg oogt niet fris... Als je ziet hoeveel energie andere ploegen in hun wedstrijden leggen, en als je dat afzet tegen die bekkies van de Ajax spelers na 60 minuten, dat is een wereld van een verschil..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 april 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Ik weet dat het echt raar klinkt, maar ik denk niet dat het niveau van die jongens het probleem is, uiteraard is het niveau op dit moment niet goed..

k blijf erbij dat iedereen moe is, de ploeg oogt niet fris... Als je ziet hoeveel energie andere ploegen in hun wedstrijden leggen, en als je dat afzet tegen die bekkies van de Ajax spelers na 60 minuten, dat is een wereld van een verschil..
Hou toch op met je vermoeid. Zijn zoveel wisselingen geweest dat er toch wel een paar fit moeten zijn? Dit heeft echt niet alleen met vermoeidheid te maken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 april 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen Boilesen net aanvoerder was gaf hij een interview dat het best aardig met hem ging.
Wedstrijd erna werd hij uitgefloten omdat een groot gedeelte van de supporters het daar niet mee eens was. En een de Boer die week na week redelijk overtuigend vertelde dat het wel aardig ging. Sorry hoor maar als je dat niet meekrijgt..
Wekelijks vertelde hij andere dingen dan ik op mijn tv had gezien.
Nu het seizoen voorbij is begint hij te brommen. Dan heb je nog Marc overmars met zijn
sterkste selectie van de afgelopen jaren..
Peter1956
 Peter1956 - zondag 26 april 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Zit nu te kijken naar Real Madrid..en dan te bedenken dat we net zo goed of misscien wel beter waren..pfffff
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toen Boilesen net aanvoerder was gaf hij een interview dat het best aardig met hem ging.
Wedstrijd erna werd hij uitgefloten omdat een groot gedeelte van de supporters het daar niet mee eens was. En een de Boer die week na week redelijk overtuigend vertelde dat het wel aardig ging. Sorry hoor maar als je dat niet meekrijgt..
Wekelijks vertelde hij andere dingen dan ik op mijn tv had gezien.
Nu het seizoen voorbij is begint hij te brommen. Dan heb je nog Marc overmars met zijn
sterkste selectie van de afgelopen jaren..
Wat spelers vinden zal allemaal best, Boilesen heb ik ook vaak zat horen zeggen dat het beter moest..

De Boer heeft ook een aantal keer aangegeven dat hij het geen zin vind hebben om naar buiten toe de ploeg en het elftal af te branden en dat hij dat dus ook niet doet zolang er nog ergens om gespeeld wordt..
Als je dat allemaal niet snapt vraag ik me echt af waarom ik de moeite nog doe...
Peter1956
 Peter1956 - zondag 26 april 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat spelers vinden zal allemaal best, Boilesen heb ik ook vaak zat horen zeggen dat het beter moest..

De Boer heeft ook een aantal keer aangegeven dat hij het geen zin vind hebben om naar buiten toe de ploeg en het elftal af te branden en dat hij dat dus ook niet doet zolang er nog ergens om gespeeld wordt..
Als je dat allemaal niet snapt vraag ik me echt af waarom ik de moeite nog doe...
Remco, ik denk dat je je iets meer moet inleven in hoe supporters als Hummel10 zich voelen en beleven bij het zien van de mindere prestaties van ons aller Ajax, zeker gezien onze historie....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 april 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze waren natuurlijk te moe.. Denk jij dat maar lekker. Lekker denigrerend ook om te zeggen
"als je dat allemaal niet snapt". Jij hebt de wijsheid in pacht zeker?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 april 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 20:46 schreef remco k het volgende:

Kan je vermoeidheid vertalen naar...er valt niets meer te halen, we moesten al vrij vroeg afhaken, Europees een deceptie ....spelen voor des keizersbaard lijkt mij al vrij moeilijk.
Tsja daar gaat je motivatie...Ajax wat toch een top club is grijpt naast alle prijzen terwijl je 4 jaar lang verwend bent.
Routiers kunnen daar mee omgaan, rookies niet en ik denk dat daar het probleem zit.

Je lat aan het begin van het seizoen te hoog leggen en halve wege er achter komen dat het niet gaat lukken blaast elke jonge speler het licht uit de ogen, iedereen gaat twijfelen aan zichzelf...het wordt een mentale kwestie, ben ik wel zo goed, ligt het aan mij, zijn mijn medespelers wel zo goed, heeft mijn omgeving en zaakwaarnemers gelijk, kan ik niet beter ergens anders kijken enz enz

Vergeet niet dat wat die jongens betaald krijgen (Ik zeg bewust... niet verdienen) ik mijn hele werkzame leven nooit zal verdienen ook dat werkt psychisch door op die jonge Kerels en ik denk dat daar ook te makkelijk aan voorbij wordt gegaan zeker in deze tijd.

Overwinteren is een woord wat in Mokum maar even niet gezegd moet worden....
biebie
 biebie - maandag 27 april 2015 - 00:11   quote  deeplink  
De Boer kan dit zootje niet meer inspireren, hij geeft het zelf toe. Dus of het zootje eruit gooien of De Boer. Laatste lijkt mij het gemakkelijkste maar ook het slapste.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 april 2015 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 00:11 schreef biebie het volgende:
De Boer kan dit zootje niet meer inspireren, hij geeft het zelf toe. Dus of het zootje eruit gooien of De Boer. Laatste lijkt mij het gemakkelijkste maar ook het slapste.
Frank moet zijn broertje erbij betrekken die is vaker op zijn bek gegaan en kent de klappen van de zweep (lees meer levenservaring)...ik ben zelf ook een tweeling, mijn broertje gaat alles van het leien dakkie ik ben degene die de klappen krijgt.

Schop die zoutpilaar (Bergkamp) weg en zet zijn broer daar neer.....ik denk dat Ronald aardig kan knallen tegen die gasten die heeft het ook via Twente moeten doen, is het levende bewijs dat het niet allemaal komt aanwaaien
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 22:40 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Remco, ik denk dat je je iets meer moet inleven in hoe supporters als Hummel10 zich voelen en beleven bij het zien van de mindere prestaties van ons aller Ajax, zeker gezien onze historie....
Ik ben van mening dat er heel wat supporters nog in sprookjes geloven. En mensen die al 4 jaar lang lopen klagen kan ik niet serieus nemen. En daar wil ik me dus ook absoluut niet in inleven.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 00:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat er heel wat supporters nog in sprookjes geloven. En mensen die al 4 jaar lang lopen klagen kan ik niet serieus nemen. En daar wil ik me dus ook absoluut niet in inleven.
Vriend dat heeft niks met sprookje te maken.
Psv heeft toch ook met Guardado voor een prikkie het kampioenschap gekocht?
Vorig jaar zeiden een aantal hier dat kampioenschappen een hoop verbloemen en was dat gelogen? Er leeft er hier maar 1 in de sprookje.
Eide
 Eide - maandag 27 april 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Overigens was Zivkovic er inderdaad niet bij omdat hij weer eens te laat was op de training. Scheen ook niet om een paar minuten te gaan maar echt een kwartier te laat pas op het veld staan.
Ztjes
 Ztjes - maandag 27 april 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 11:55 schreef Eide het volgende:
Overigens was Zivkovic er inderdaad niet bij omdat hij weer eens te laat was op de training. Scheen ook niet om een paar minuten te gaan maar echt een kwartier te laat pas op het veld staan.
Dit kun je in een groep ook op een andere manier oplossen. Laat bijv. de gehele groep door zo'n akkevietje bijv. een uur langer trainen. Dan wordt het meestal op zeer korte termijn binnen de groep rechtgezet en daar moet jij Eide alles vanaf weten. Ik blijf bij mijn mening dat Frank en zijn gezapige staf niet kunnen omgaan met de "moeilijke" spelers. Ook het telkenmale wisselen van jeugdspelers (Fischer, Klaassen weer in deze wedstrijd) zorgt niet voor houvast bij de jeugdige spelers.
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 09:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vriend dat heeft niks met sprookje te maken.
Psv heeft toch ook met Guardado voor een prikkie het kampioenschap gekocht?
Vorig jaar zeiden een aantal hier dat kampioenschappen een hoop verbloemen en was dat gelogen? Er leeft er hier maar 1 in de sprookje.
Ja, en met al die andere geweldige aankopen heet datzelfde PSV ook zo geweldig gepresteerd de afgelopen jaren????

En je zou echt eens moeten leren om iets te onthouden.. Ik zeg helemaal nergens dat er niets bij hoeft, ik zeg nergens dat ze niet hoeven te kopen..
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 11:55 schreef Eide het volgende:
Ach ja, dat zal vast wel aan de club liggen, misschien dat ze hem niet goed verteld hadden hoe laat, de schuld van Overmars gok ik..
Eide
 Eide - maandag 27 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 13:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]
Dan wordt het meestal op zeer korte termijn binnen de groep rechtgezet en daar moet jij Eide alles vanaf weten.
Groepsstraffen is pertinent verboden binnen Defensie. Bovendien vind ik het een teken van zwakheid van een leidinggevende als hij de rest straft voor het gedrag van een enkeling. Dat toont alleen maar onmacht aan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en met al die andere geweldige aankopen heet datzelfde PSV ook zo geweldig gepresteerd de afgelopen jaren????

En je zou echt eens moeten leren om iets te onthouden.. Ik zeg helemaal nergens dat er niets bij hoeft, ik zeg nergens dat ze niet hoeven te kopen..
Jij hebt toch aardig lang volgehouden dat de selectie prima was.
De aankopen waren ook prima Duarte met name was niet gehaald als vervanger van Erikssen.
Was allemaal prima. Nu kom je met selectie is moe. Nou dan zijn ze al twee seizoenen moe.
Dit seizoen is het er eindelijk uitgekomen dat we ieder jaar zwakker werden onder de Boer.
Nu mag hij volgend seizoen laten zien of hij nog steeds de juiste man is.
Het moet namelijk beter en niet slechter worden. Die progressie/stijgende lijn zie ik helemaal nergens terug. Waar jij begin van het seizoen of vorig seizoen aangaf stapje achteruit twee vooruit(waar ik het gezien de middelen het al niet mee eens was). Zie ik helemaal nog niets terug van dat stapje vooruit. En waar komt het nu op aan? KOPEN juist dat woordje waar velen hier een teringhekel aan hebben...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, dat zal vast wel aan de club liggen, misschien dat ze hem niet goed verteld hadden hoe laat, de schuld van Overmars gok ik..
Misschien had ie wel een goede rede?
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij hebt toch aardig lang volgehouden dat de selectie prima was.
De aankopen waren ook prima Duarte met name was niet gehaald als vervanger van Erikssen.
Was allemaal prima. Nu kom je met selectie is moe. Nou dan zijn ze al twee seizoenen moe.
Dit seizoen is het er eindelijk uitgekomen dat we ieder jaar zwakker werden onder de Boer.
Nu mag hij volgend seizoen laten zien of hij nog steeds de juiste man is.
Het moet namelijk beter en niet slechter worden. Die progressie/stijgende lijn zie ik helemaal nergens terug. Waar jij begin van het seizoen of vorig seizoen aangaf stapje achteruit twee vooruit(waar ik het gezien de middelen het al niet mee eens was). Zie ik helemaal nog niets terug van dat stapje vooruit. En waar komt het nu op aan? KOPEN juist dat woordje waar velen hier een teringhekel aan hebben...
Je wil het maar niet begrijpen wat de mening van een ander is..

Ik vind de selectie nog steeds prima... En ik denk inderdaad dat we komend seizoen die twee stapjes vooruit gaan zetten..

Ik twijfel alleen aan de Boer de laatste maanden, die twijfel had ik voorheen niet..
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien had ie wel een goede rede?
Ja, en die goede reden had ie al een aantal malen dit jaar..

Het ligt aan de trainer van jong Oranje, en aan heel Ajax dat Zivkovic structureel laat zien geen discipline te hebben..

En nee, daarmee zeg ik niet dat ie het niet gaat redden bij Ajax, maar ik twijfel wel flink aan hem
Ztjes
 Ztjes - maandag 27 april 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Groepsstraffen is pertinent verboden binnen Defensie. Bovendien vind ik het een teken van zwakheid van een leidinggevende als hij de rest straft voor het gedrag van een enkeling. Dat toont alleen maar onmacht aan.
Precies het antwoord wat ik van jou had verwacht, politiek correct antwoord van een medewerker. Alleen werkt het wel vaak voor een snelle groepsbinding ook vaak gebruikt bij bijv. managertrainingen of heropvoedtrainingen van op het verkeerde spoor geraakte jeugd. En Ajax is geen MienVan Def.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en die goede reden had ie al een aantal malen dit jaar..

Het ligt aan de trainer van jong Oranje, en aan heel Ajax dat Zivkovic structureel laat zien geen discipline te hebben..

En nee, daarmee zeg ik niet dat ie het niet gaat redden bij Ajax, maar ik twijfel wel flink aan hem
Cardozo halen dan is het einde oefening voor hem ben ik bang..
Eide
 Eide - maandag 27 april 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Precies het antwoord wat ik van jou had verwacht, politiek correct antwoord van een medewerker. Alleen werkt het wel vaak voor een snelle groepsbinding ook vaak gebruikt bij bijv. managertrainingen of heropvoedtrainingen van op het verkeerde spoor geraakte jeugd. En Ajax is geen MienVan Def.
Ik ben een aantal keer aan een antwoord begonnen maar ik heb hier eigenlijk geen woorden voor. Dit is.... eh. Nee. Laat maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 28 april 2015 - 09:53   quote  deeplink  
Ajax heeft trouwens John Bosman gevraagd een stuk 1 op 1 begeleiding met Zivkovic op zich te nemen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3984971/2015/04/28/Nu-is-het-kookpunt-bereikt-ook-bij-zijn-familie.dhtml
nora
 nora - dinsdag 28 april 2015 - 10:19   quote  deeplink  
pff nou het wordt heftig ondeling hier, ik denk dat we dit seizoen moeten vergeten ik zie dingen als vermoeidheid en kwaliteit te kort een twijfel over de trainer enz enz ik denk dat van alles een deel waarheid inzit, maar waar iedereen het over eens moet zijn is dat er wel degelijk wat extra gekocht moet worden omdat we niet op elke positie Ajax niveau hebben staan.En er bestaat geen een top/subtop club in Europa die zo,n jong basisteam heeft in de CL of EL.Dus zo gek is het niet dat wij plus/min momenten hebben gehad en dan ook nog veel blessures en ook nog een aantal zwakke posities die gewoon niet goed genoeg bezet zijn.Dus mijn mening ja ik weet het, weer een met een mening maar daar is het forum voor duidelijk is dat Frank zijn systeem moet wijzigen er moet en zal veel directer gespeeld moeten worden ballen in 1 keer en veel meer ballen naar voren dat is Frank zijn taak voor a.s sezoen, daarbij moeten wij zeker een goede cvm halen Serero is gewoon te zwak voor Ajax en die cvm zal dan wel Gudelj worden is in mijn ogen geen spupertop maar in iedergeval een versterking t/o Serero ik vind ook dat van Rhijn een concurent moet krijgen en blijf ik mijn twijfels houden over Zivkovic die nu wel echt dramatische probleempjes heeft bij Ajax, mocht dat misgaan dan zit je alleen met Milik en daar zal toch ook wat voor moeten komen lijkt mij en ik lees Gardozo is geen verkeerde spits maar zal te duur zijn dus moeten meerdere opties zijn lijkt mij.En voor Moisander heb je Viergever die ik eigenlijk ook te zwak vind voor Ajax niveau dat kan je opvangen met Riedewalt maar die is tevens voor de linksbackpositie is dus een beetje magertjes ik zou dus ook wel een goede linker verdediger er bij willen zien.Al met al met Fischer terug en misschien 2 aankopen en al die jongens een jaartje ouder moeten wij volgend seizoen er toch zeker sterker uit komen als dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2015 door nora --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zondag 26 april 2015, 14:30); 1 - 1

0.0115768