|
|
3sterren
|
|
|
Sinkgraven werkt wel keihard als 10 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo moet het. Ziet er zo simpel uit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: mooi voor Fischer... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ben het hier geheel en totaal mee oneens. Want gele en rode kaarten, goals en dergelijke hebben effect om meer dan alleen de enkele wedstrijd. Dat is zoiets als zeggen "extra speeltijd lijkt onnodig". Tot je aan het einde van het seizoen op 1 goal iets misloopt als het kampioenschap een aantal jaar geleden.
Fluiten moet goed en kordaat zijn, juist omdat een scheidsrechter niet alleen invloed heeft op de wedstrijd die hij fluit, maar door beslissingen op heel veel andere wedstrijden en ploegen ook invloed heeft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede goal, prima actie van Kishna en lekker voor Fischer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ben ik blij dat wij hem terug hebben. Altijd gecharmeerd van geweest. Speelt niet eens goed. Maar iemand die drive heeft en gewoon wat probeert |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
EINDELIJK tempo in een aanval. En meteen een goal ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Zou Fisher niet in de spits moeten blijven staan? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
We lijken nu goed omdat cambuur er niet meer in gelooft |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En zomaar begitn Ajax te voetballen. Het mocht verdomme eens na zo'n slechte wedstrijd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Rot toch op man. Er wordt eindelijk gevoetbald. Met tempo en durf. Wees er blij om. Ga je azijn ergens anders opzuipen.
Ook al blijken dit de enige 10 minuten te zijn waar Ajax het wel doet: nu spelen ze prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik zeg het nooit maar ik walg op dit moment van Ajax! En dan niet van het spel maar van die achterlijke regeltjes die stewards meekrijgen of dienen uit te voeren. Werkelijk een schande dat je dit als club doet richting je fans of bezoekers! SCHAAM JE AJAX! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe AW? En als het over het rookbeleid gaat: geef ik ze groot gelijk in ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat moment even tussen De Boer en Fischer. Mooi :) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 15:54 schreef Eide het volgende:[..] Rot toch op man. Er wordt eindelijk gevoetbald. Met tempo en durf. Wees er blij om. Ga je azijn ergens anders opzuipen. Ook al blijkend it de enige 10 minuten te zijn waar Ajax het wel doet: nu spelen ze prima. Is gewoon zoo eerste helft heb je niks in te brengen tegen CAMBUUR! Ik ben supporter maar kan ook objectief zijn en kritisch want alleen zo worden we beter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als je dan zo "objectief" bent zie je dus ook dat Ajax de 2 helft aanzienlijk beter speelt en durf je ook te zeggen dat Ajax een periode heel goed voetbal speelt waarbij Cambuur er niet aan te pas komt.
Want ook dat is objectief en kritisch zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee. Volgend jaar op de plaats van Kishna. Zie Fischer wel weer helemaal de oude worden. En dan hebben we onze vedette gewoon binnen.
Cillessen Van Rhijn, Veltman, aankoop, aankoop, Bazoer, Gudelj, Klaassen, EL Ghazi, aankoop, Fischer.
Wissels, Boer, Vd Hoorn, Riedewald, Sinkgraven, Serero/Andersen, Milik, Kishna.
Prima selectie dan.
Dan heb je gif, voetballend vermogen. En nu nog routine |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik zeg het nooit maar ik walg op dit moment van Ajax! En dan niet van het spel maar van die achterlijke regeltjes die stewards meekrijgen of dienen uit te voeren. Werkelijk een schande dat je dit als club doet richting je fans of bezoekers! SCHAAM JE AJAX! Wat gebeurd er dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:Als je dan zo "objectief" bent zie je dus ook dat Ajax de 2 helft aanzienlijk beter speelt en durf je ook te zeggen dat Ajax een periode heel goed voetbal speelt waarbij Cambuur er niet aan te pas komt. Want ook dat is objectief en kritisch zijn. Ajax speelde Cambuur inderdaad een kwartier helemaal weg. Maar dan durven ook een paar jongens hun actie te maken. Veel beweging en een hoger tempo. Vooruit denken. Dat scheelt zoveel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verdomme El Ghazi. Zo voorspelbaar. Wat is er met hem aan de hand |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:03 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax speelde Cambuur inderdaad een kwartier helemaal weg. Maar dan durven ook een paar jongens hun actie te maken. Veel beweging en een hoger tempo. Vooruit denken. Dat scheelt zoveel Precies wat er zo vaak mist dit seizoen. En dan zie je heel even wat deze ploeg ook kan, als ze wel durven en gas geven. Het komt er alleen veel, en veel en heel veel te weinig uit. En als ze dat niet doen zakt men als collectief ook meteen door de ondergrens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheids twijfelt over 2e geel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En weer he die scheidsrechter. Wat een drol. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:05 schreef Eide het volgende:[..] Precies wat er zo vaak mist dit seizoen. En dan zie je heel even wat deze ploeg ook kan, als ze wel durven en gas geven. Het komt er alleen veel, en veel en heel veel te weinig uit. En als ze dat niet doen zakt men als collectief ook meteen door de ondergrens. Maar zie je ook wie dat moeten doen? Het is niet het hele elftal wat dan meegaat he. Die voorste 3 en op dat moment Sinkgraven doen het. Er zijn er ook een hoop die niet mee kunnen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En daarom heeft Ajax iemand als Van der Vaart nodig vind ik. En de mentaliteit van jongens als Fischer en straks Gudelj. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 15:55 schreef Eide het volgende:Hoe AW? En als het over het rookbeleid gaat: geef ik ze groot gelijk in ;) Dat dus niet. Leg het wel even uit als ik thuis ben. Kan ik het makkelijker verwoorden en typen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:07 schreef Eide het volgende:En daarom heeft Ajax iemand als Van der Vaart nodig vind ik. En de mentaliteit van jongens als Fischer en straks Gudelj. Nja mentaliteit niet. Ik vind Van der Vaart wel technisch geweldig en het vermogen om het tempo omhoog te gooien. Hij zei wel dat Engeland de voorkeur heeft |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zal ik vanavond even vertellen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit dan wel geel. Hahaaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat dus niet. Leg het wel even uit als ik thuis ben. Kan ik het makkelijker verwoorden en typen. Aight ;) Ontspannen gappie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gun het je Warrior. Zie je toch nog een paar leuke hoogtepunten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:09 schreef Loetje het volgende:[..] Nja mentaliteit niet. Ik vind Van der Vaart wel technisch geweldig en het vermogen om het tempo omhoog te gooien. Hij zei wel dat Engeland de voorkeur heeft En toch is het ook wel mentaliteit. Niet accepteren dat het ruk is maar dan sleuren, vloeken, tieren, werken, uitdelen en er alles aan doen toch zo'n wedstrijd uit het dal te trekken. Wat Fischer dus bijvoorbeeld wel heeft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 15:55 schreef Eide het volgende:Hoe AW? En als het over het rookbeleid gaat: geef ik ze groot gelijk in ;) Daar houdt toch niemand zich aan. Nee als je minuutje op de trap staat/zit heb je al zo'n natnek bij je die komt zeuren om maar even wat te noemen Is net alsof je bij de opera zit ipv bij een voetbalwedstrijd. Grappige is dat ze zich op 126 tm 129 en Vak410 niet laten zien want dan worden ze het vak afgeslagen. Is dat ook weer overdreven maar ze vragen er soms wel om.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie goal van Schone. Na die dramatische eerste 30 minuten toch een aardige uitslag zo. Maar die eerste helft maakt dit wel wat geflatteerd hoewel de 2e helft wel enorm éénrichtingsverkeer is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:12 schreef Eide het volgende:Mooie goal van Schone. Na die dramatische eerste 30 minuten toch een aardige uitslag zo. Maar die eerste helft maakt dit wel wat geflatteerd hoewel de 2e helft wel enorm éénrichtingsverkeer is. Dan gaat de Boer vast weer zeggen dat ze Cambuur kapot gespeeld hebben en dat ze moe werden. ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:12 schreef Brandje het volgende:[..] Daar houdt toch niemand zich aan. Nee als je minuutje op de trap heb je al zo'n natnek bij je die komt zeuren om maar even wat te noemen Is net alsof je bij de opera zit ipv bij een voetbalwedstrijd. Grappige is dat ze zich op 126 tm 129 en Vak410 niet laten zien want dan worden ze het vak afgeslagen. Is dat ook weer overdreven maar ze vragen er soms wel om. Ik vind ze over het algemeen prima hoor. Die trappen heb je wel gelijk in maar dat is een veiligheidding. Dat zijn ze verplicht. En het rookbeleid vind ik ze behoorlijk goed in in het afdwingen.
Op 410 (ik zit steevast op 422, naast de vakken waar 410 staat) zie ik de stewards ook regelmatig in de weer hoor. Toch ook een vak waar regelmatig opstootjes zijn tussen de boys. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ben echt boos en kan dus niet echt genieten. Als ik met mijn maten was en niet met vrouw en kinderen had ik allang vertrokken geweest. Of hadden ze me het stadion uitgezet omdat ik me niet kon inhouden. Het betreft ook niets rondom mijzelf maar om een andere fan/bezoeker. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:14 schreef Brandje het volgende:[..] Dan gaat de Boer vast weer zeggen dat ze Cambuur kapot gespeeld hebben en dat ze moe werden. ;) Als hij dat zegt zou dat jammer zijn. Want Ajax dwingt deze 2e helft gewoon af door wel zuiver en aanvallend voetbal te spelen en eindelijk wat tempo in het spel te leggen.
Tevreden zijn zou ook verkeerd zijn, daarvoor was dat eerste half uur echt veel te slecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ wint ook nog. Ga morgenavond er toch even voor zitten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben echt boos en kan dus niet echt genieten. Als ik met mijn maten was en niet met vrouw en kinderen had ik allang vertrokken geweest. Of hadden ze me het stadion uitgezet omdat ik me niet kon inhouden. Het betreft ook niets rondom mijzelf maar om een andere fan/bezoeker. Jammer, ik moet zeggen dat ik zelf prima ervaringen heb met de stewards, hooguit dat er een enkeling bij zit die lijkt te leven om in te mogen grijpen op iets. Maar goed, je zal net zo'n lul op je vak hebben staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch nog een ruime overwinning. 2e helft was beter. Zeker tot aan de 2-0 was erg goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Beetje sneu trouwens, zo afscheid nemen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:18 schreef Eide het volgende:[..] Jammer, ik moet zeggen dat ik zelf prima ervaringen heb met de stewards, hooguit dat er een enkeling bij zit die lijkt te leven om in te mogen grijpen op iets. Maar goed, je zal net zo'n lul op je vak hebben staan. Vele stewards zijn het er ook niet mee eens, heb er een aantal gesproken. Kwam van de CP. Ik vertel het je vanavond wel even. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha je bent me voor. Echt zo gehaast van even snel afronden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar hoe zou zo'n Moisander dat beleven vraag ik me dan af? Echt simpeler kon niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van der Gijp zei ooit, als je niet kan aanvallen en niet kan verdedigen wordt je back. Zit even wat beelden te kijken, snap het steeds meer |
|
|
|