|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Vrouw van Lodewijks overleden bij ongeluk A2 (FR12.nl)
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 29 april 2015 - 20:46 schreef tomson het volgende:Stonden enkele tientallen mensen bij het maasgebouw om hun medeleven te betuigen. Mooi gebaar. idd mooi, aan de andere kant, .. zoals het de ware Feyenoorder toont |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 30 april 2015 - 13:39 schreef Pietje het volgende:Wat een drama. Na zo'n bericht is voetbal nog maar een bijzaak, een spelletje. Rivaliteit mag dan niet meer bestaan. Vanuit Ajax-kant wens ik Patrick, zijn dochters en verdere familie en vrienden heel veel kracht en sterkte met het dragen van dit onnoemelijke verlies. da's mooi van je Piet, en inderdaad geeft het aan wat werkelijk belangrijk is in het leven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De afscheidsdienst van Yvonne Lodewijks (46) wordt woensdagochtend om halftwaalf in het Parktheater in Eindhoven gehouden, zo meldt Omroep Brabant. Aansluitend vindt de crematie in besloten kring plaats. De vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick Lodewijks kwam woensdag om het leven bij een verkeersongeluk op de A2 bij Eindhoven.
We zijn intens verdrietig dat we mijn allerliefste vrouw en onze supermama zijn kwijtgeraakt, laat Patrick Lodewijks in het overlijdensbericht op Mensenlinq weten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 mei 2015 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:De afscheidsdienst van Yvonne Lodewijks (46) wordt woensdagochtend om halftwaalf in het Parktheater in Eindhoven gehouden, zo meldt Omroep Brabant. Aansluitend vindt de crematie in besloten kring plaats. De vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick Lodewijks kwam woensdag om het leven bij een verkeersongeluk op de A2 bij Eindhoven. We zijn intens verdrietig dat we mijn allerliefste vrouw en onze supermama zijn kwijtgeraakt, laat Patrick Lodewijks in het overlijdensbericht op Mensenlinq weten. Ik hoop dat Patrick en zijn dochters dit intens zware verdriet kunnen verwerken ! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Uit eigen ervaring..... overheerst eerst de ontkenning daarna de woede en uiteindelijk de acceptatie...en een ieder mens heeft daar zijn tijd voor nodig, de 1 kan het sneller dan de ander, heeft ook met geloof te maken denk ik. Ik geloof niet en het heeft bij mij ook 2 jaar geduurd.
Ik wens de familie Lodewijks en alle vrienden en bekenden dan ook heel veel sterkte en kracht toe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zaterdagavond in Eersel, waar een grote groep Feyenoorders naartoe waren getrokken om Patrick en de familie hun steun te betuigen. Patrick heeft aangegeven dit zeer te waarderen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mensen kunnen lullen over Gijs dat die publiciteitsgeil is maar hij doet dit toch maar weer, respect.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 11:14 schreef RenatoBos het volgende:Mensen kunnen lullen over Gijs dat die publiciteitsgeil is maar hij doet dit toch maar weer, respect.. +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 11:14 schreef RenatoBos het volgende:Mensen kunnen lullen over Gijs dat die publiciteitsgeil is maar hij doet dit toch maar weer, respect.. Gijs is een baas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen idee wie Gijs is.
Edit: Google brengt uitkomst. Ook meteen duidelijk wie het dus is :')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gijs van D. zoek maar op Facebook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Youtube kijken bij oldskool Feyenoord filmpjes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Kippevel... Respect voor deze actie !!! YNWA |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wauwww hey!! dit soort onverwachte steun geeft kracht man, al is het maar 0,5%. Respectvolle en top actie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zelden was op het trainingscomplex van Feyenoord met de drukte van het school vrije publiek de stilte zo waarneembaar als vandaag. Normaal is op trainingsdagen op en rondom het veld veel geluid aanwezig. Publiek roept wat en spelers lachen of dollen wat met elkaar.
Nee, vandaag was er rondom het veld veel stilte en ook in het veld zag je dat het overlijden van de echtgenote van Patrick Lodewijks veel pijnlijke indrukken heeft achtergelaten. Spelers en trainers gaan weer verder met de wetenschap dat alles zo betrekkelijk is in deze wereld.
De 3e plaats in een voetbal competitie wil iedereen nog graag halen maar het wordt door supporters en spelers in een heel ander perspectief gezien. Dit verklaarde ook de ingetogen houding van spelers op het veld. Wetende dat het gehele legioen meeleeft met het verdriet van de keepers trainer zal het zondag een aparte wedstrijd gaan worden met een 3e plaats die veilig gesteld moet gaan worden. Maar met in het achterhoofd het besef dat andere dingen in het leven veel belangrijker zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff taaie dag, nu gaat het echt definitief voelen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Heel veel sterkte vandaag en de periode erna! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Zwarte dag voor de hele familie.. Ook voor zijn Feyenoord familie.. Veel sterkte vandaag en de komende jaren.. Dit verlies zal later pas echt doordringen helaas...
May she rest in peace |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
DIAMOND
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Wat een bizar lage straf! Ik geloof best dat je dit niet expres doet en dat je zelf ook slachtoffer bent als je iemand zonder opzet dood rijdt.. maar toch zou er een minimale gevangenisstraf van 3maanden aan vast mottuh zitten.. dit geeft de familie iig een gevoel van rechtvaardigheid. Nogmaals sterkte aan patrick en familie! You never walk alone...... . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is er dan van opzet sprake? Wie heeft nou wel eens niet een foutje gemaakt in het verkeer, gevolgen kunnen zich opstapelen en niet te overzien zijn. Neutraal gezien is het allemaal erg zat vanuit alle invalshoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me ook niet dit te moeten bediscussiƫren. Laten rusten is t beste. |
|
|
|