BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul over beleid en visie......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Het zal wel aan mij liggen, maar van sommige op dit forum krijg ik echt een punthoofd! Ik neem mezelf vaak niet serieus en loop regelmatig te trollen. Maar degene die zichzelf serieus nemen zijn echt te lachwekkend voor woorden. Het negatieve gelul over het beleid en visie van de club komt mijn strot uit. Ik snap niet dat je negatief kan zijn als je in een rap tempo uit de schulden weet te komen en een redelijke selectie weet neer te zetten. Waardoor je het voor de maatstaven prima doet!
Hou AUB op met dat gejank en geniet van je club de aankomende jaren. Want volgend jaar om dit tijdstip zijn we allemaal een week dronken omdat we kampioen zijn geworden!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 april 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Eens
sportverteller
 sportverteller - donderdag 30 april 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:42 schreef Milo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar van sommige op dit forum krijg ik echt een punthoofd! Ik neem mezelf vaak niet serieus en loop regelmatig te trollen. Maar degene die zichzelf serieus nemen zijn echt te lachwekkend voor woorden. Het negatieve gelul over het beleid en visie van de club komt mijn strot uit. Ik snap niet dat je negatief kan zijn als je in een rap tempo uit de schulden weet te komen en een redelijke selectie weet neer te zetten. Waardoor je het voor de maatstaven prima doet!
Hou AUB op met dat gejank en geniet van je club de aankomende jaren. Want volgend jaar om dit tijdstip zijn we allemaal een week dronken omdat we kampioen zijn geworden!
Ook eens.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Nou Milo... Helemaal eens!

De onterechte kritiek die MvG krijgt komt mij de neus uit. Hij heeft sinds zijn aanstelling alleen maar gesaneerd; en toch eindigen we steeds bovenin. Het meerjarenplan is nog niet afgerond en toch wordt er verondersteld dat we met miljoenen kunnen smijten.

Ook de suggestie om nog meer spelers te halen voor posities die al dubbel bezet zijn getuigt steeds van weinig inzicht of geen verstand. Ook wordt vergeten dat we een zeer onaantrekkelijke competitie hebben. Dat komt door het lage niveau en de enorme hoeveelheid kunstgrasvelden. Welke( aankomende) (top)speler kiest daar nou voor?

Het gaat hartstikke goed met de club, we zijn er bijna. Nu nog afronden, investeren, een nieuw stadion en we zijn er! En vanaf dan hoeven we nooit meer achterom te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Barabas --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Oneens.

Prutsers zijn het!
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Ha!

En dat is één....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:42 schreef Milo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar van sommige op dit forum krijg ik echt een punthoofd! Ik neem mezelf vaak niet serieus en loop regelmatig te trollen. Maar degene die zichzelf serieus nemen zijn echt te lachwekkend voor woorden. Het negatieve gelul over het beleid en visie van de club komt mijn strot uit. Ik snap niet dat je negatief kan zijn als je in een rap tempo uit de schulden weet te komen en een redelijke selectie weet neer te zetten. Waardoor je het voor de maatstaven prima doet!
Hou AUB op met dat gejank en geniet van je club de aankomende jaren. Want volgend jaar om dit tijdstip zijn we allemaal een week dronken omdat we kampioen zijn geworden!
Naam en rugnummers graag dan nagelen we die aan de schandpaal..

Gefundeerde kritiek geven is prima, afzeiken is een heel ander verhaal en dan heb je er ook nog eens tussen die het tot in de treurnis blijven herhalen.
Wees dan geen Feyenoordsupporter als je je niet kan vinden in de gang van zaken bij "je" club. Als je zo negatief over je eigen wijf zou lullen zou je haar toch ook inruilen voor een ander..
En die laatste regel hou ik je aan, ondanks dat ik niet drink, maar dan zuip ik me ook de goot in..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oneens.

Prutsers zijn het!
emoticon_13.gif

Lulletje..😉
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Naam en rugnummers graag dan nagelen we die aan de schandpaal..

Gefundeerde kritiek geven is prima, afzeiken is een heel ander verhaal en dan heb je er ook nog eens tussen die het tot in de treurnis blijven herhalen.
Wees dan geen Feyenoordsupporter als je je niet kan vinden in de gang van zaken bij "je" club. Als je zo negatief over je eigen wijf zou lullen zou je haar toch ook inruilen voor een ander..
En die laatste regel hou ik je aan, ondanks dat ik niet drink, maar dan zuip ik me ook de goot in..
precies!
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oneens.

Prutsers zijn het!
je moet je bek houden kleine kut kabouter ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Ghehe +1/2-je..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 april 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Mathijsen voor 1 miljoen perjaar binnenhalen met een contract van 3 jaar.
Singh, Goossens, en de rest van die middelmatige troep binnengehaald.
Hebben we onze vriend Boulah nog. Ook zo'n aanfluiting!
En dan dat mislukte stadionplan van ze.
Te vrede kon voor flink bedrag weg, nee hij was zohard nodig!
Toen die clown van een Rutte binnengehaald.
Die de helft van onze spelers verkracht heeft!
Kazim een contract geven terwijl hij amper scoort, Terwijl we de meeste kansen
gehad hebben.
Nu lees ik net dat ze Immers alleen laten gaan voor een onweerstaanbaar bod,
Feyenoord moet geld bijgeven als ze ooit van hem afwillen
Het is om te janke.
Hoeveel fouten mogen zij nog maken?
Ik bedoel hoeveel fouten mag jij maken op je werk?
Ze hebben genoeg goed gedaan, maar ik ben van mening
,zonder geld kunnen ze veel, nu er geld is doen ze vage dingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Beempjerotterdam --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Jullie mogen de knvb wel bedanken dat Feyenoord 5 terug niks mocht kopen.
Daarna is het snel gegaan met eigen jeugd..
En dan nog dat amateuristische gekloot rondom een nieuw of verbouwd stadion wat 10 miljoen gekost heeft en niks opgeleverd.
Feyenoord staat per toeval hier waar ze nu staan.

En van een vrouw kan je houden maar je schoonouders krijg je er gratis bij..
En je zoent wel lekker Renato maar de volgende keer ff scheren gast.
En Milo je bent gewoon mijn twin bro man ,hobbit
VVout
 VVout - donderdag 30 april 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Het ontbreekt hier weer volledig aan visie, het nieuwe seizoen begint al zowat en iedereen zit nog te slapen, alleen Fredje ziet dat anders.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

En je zoent wel lekker Renato maar de volgende keer ff scheren gast.

Je mag een likkend paard niet in de bek kijken he, zal godver nog een een keer voor je door de knieën gaan..😉
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:34 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Mathijsen voor 1 miljoen perjaar binnenhalen met een contract van 3 jaar.
Singh, Goossens, en de rest van die middelmatige troep binnengehaald.
Hebben we onze vriend Boulah nog. Ook zo'n aanfluiting!
En dan dat mislukte stadionplan van ze.
Te vrede kon voor flink bedrag weg, nee hij was zohard nodig!
Toen die clown van een Rutte binnengehaald.
Die de helft van onze spelers verkracht heeft!
Kazim een contract geven terwijl hij amper scoort, Terwijl we de meeste kansen
gehad hebben.
Nu lees ik net dat ze Immers alleen laten gaan voor een onweerstaanbaar bod,
Feyenoord moet geld bijgeven als ze ooit van hem afwillen
Het is om te janke.
Hoeveel fouten mogen zij nog maken?
Ik bedoel hoeveel fouten mag jij maken op je werk?
Ze hebben genoeg goed gedaan, maar ik ben van mening
,zonder geld kunnen ze veel, nu er geld is doen ze vage dingen.
Kijk er zitten altijd gokjes tussen, bij elke trainer en bij elke td'r Mathijssen heeft het prima gedaan onder Koeman. de vrij en indi zijn hem nog dankbaar Boula gegokt en verloren.
ik maak geen fouten ik ben zelfstandig ondernemer met ruim 120 vestigingen in NL Suriname en curaçao en volgend jaar heel Azië.
De enige fout die Feijenoord heeft gemaakt is dat ze te slordig zijn geweest om niks met mijn bedrijf te willen doen.
Nu heb ik mijn pijlen op een andere club gericht.
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jullie mogen de knvb wel bedanken dat Feyenoord 5 terug niks mocht kopen.
Daarna is het snel gegaan met eigen jeugd..
En dan nog dat amateuristische gekloot rondom een nieuw of verbouwd stadion wat 10 miljoen gekost heeft en niks opgeleverd.
Feyenoord staat per toeval hier waar ze nu staan.

En van een vrouw kan je houden maar je schoonouders krijg je er gratis bij..
En je zoent wel lekker Renato maar de volgende keer ff scheren gast.
En Milo je bent gewoon mijn twin bro man ,hobbit
Ouwe zuurpruim ;) zag ik je nou op de tv bij zon, zuipen en soa in kavos griekenland?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jullie mogen de knvb wel bedanken dat Feyenoord 5 terug niks mocht kopen.
Daarna is het snel gegaan met eigen jeugd..
En dan nog dat amateuristische gekloot rondom een nieuw of verbouwd stadion wat 10 miljoen gekost heeft en niks opgeleverd.
Feyenoord staat per toeval hier waar ze nu staan.

En van een vrouw kan je houden maar je schoonouders krijg je er gratis bij..
En je zoent wel lekker Renato maar de volgende keer ff scheren gast.
En Milo je bent gewoon mijn twin bro man ,hobbit
5 jaar geleden, pfff oude koeien maat maar ik heb wel het idee dat Feyenoord daardoor sterker terug gaat komen de komende periode. Dat stadiongelul is me inderdaad een belachelijke soap geworden, hoewel over dat soort bedragen wel goed nagedacht mag worden alvorens de knoop door te hakken. Blijkt echter wel een dubbele knoop te zijn inmiddels..
G-child
 G-child - donderdag 30 april 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Financieel hebben van Geel en Gudde het prima gedaan, moest ook wel anders was de club failliet gegaan. Sportief gezien ontbreekt m.i. al jaren een duidelijke visie. Jeugd loopt voor minimum bedragen de kuip uit en zoekt zelf liever hun geluk bij concurrenten. Kazim is opeens de verlosser en Immers moet in de kuip gehouden worden? Het zijn noodoplossingen door de financiële situatie waar we eigenlijk gewoon afscheid van (hadden) moeten nemen.
Prestaties afgelopen seizoenen waren top, mede dankzij een grote dosis geluk door Guidetti en Pelle en goed leiderschap van Koeman. Wie is de laatste of eerste aankoop door onze scouting, dit terwijl Heereveen o.a. jaarlijks hiervan de vruchten plukt.
Van Geel zorgde voor een enorme druk dit jaar door een onrealistische doelstelling. Om nog maar niet te spreken over de lachwekkende soap rondom het nieuwe stadion.

Noem het afzeiken, ik zie het als helaas als realisme...
daan limbos
 daan limbos - donderdag 30 april 2015 - 13:52   quote  deeplink  
In een democratisch land mag iedereen vrij voor zijn mening uitkomen, mag iedereen dus ook zeggen hoe hij over de gang van zaken binnen deze club denkt. Kritiek is niet altijd negatief, wel eens van opbouwende kritiek gehoord? Niet iedereen drukt zich op dezelfde manier uit, wat soms hard over komt hoeft niet negatief te zijn.
Ja, op financieel gebied is er goed werk verricht. Maar laten we s.v.p. niet doen alsof de huidige directie dat helemaal in zijn eentje heeft bedacht; sterker nog, zonder Pim Hofland, zijn VVF en onze fantastische trainers op Varkenoord was er van dat hele reddingsplan niets terecht gekomen. Bijna 30 miljoen bracht de VVF binnen en dankzij de emnorme jeugdopleiding kon van Geel een enorm transferbedrag binnen halen. Te weinig, naar mijn mening. Maar bij het aan- en verkoopbeleid heb ik, en met mij heel wat meer trouwe supporters, de nodige vraagtekens. Hier geen resumé van wat (in mijn ogen althans) allemaal mis is gegaan. Gudde en van Geel staan te ver van de hondstrouwe supporters af, wensen geen enkele inbreng van anderen en staan m.i. een echt topsportklimaat in de weg. Dat is mijn mening en daar blijf ik voor uitkomen of anderen dat prettig vinden of niet. Ik wens niet als een mak lammetje ja en amen te zeggen op wat deze heren doen. Dit is niet hun club, dit is onze club en als ik het nodig vind er iets over te zeggen zal ik dat doen. En dat maakt mij geen slechtere supporter van dze club die mij al heel lang na aan het hart ligt.
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

5 jaar geleden, pfff oude koeien maat maar ik heb wel het idee dat Feyenoord daardoor sterker terug gaat komen de komende periode. Dat stadiongelul is me inderdaad een belachelijke soap geworden, hoewel over dat soort bedragen wel goed nagedacht mag worden alvorens de knoop door te hakken. Blijkt echter wel een dubbele knoop te zijn inmiddels..
eens maar er 10 miljoen is dikke bullshit!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:44 schreef Milo het volgende:

[..]

Ouwe zuurpruim ;) zag ik je nou op de tv bij zon, zuipen en soa in kavos griekenland?
Was het maar zo ,wist ik tenminste waar die uitslag vandaan kwam :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

5 jaar geleden, pfff oude koeien maat maar ik heb wel het idee dat Feyenoord daardoor sterker terug gaat komen de komende periode. Dat stadiongelul is me inderdaad een belachelijke soap geworden, hoewel over dat soort bedragen wel goed nagedacht mag worden alvorens de knoop door te hakken. Blijkt echter wel een dubbele knoop te zijn inmiddels..
Tis allemaal niet zo best.
Van Geel heeft wel de juiste keuze met Koeman toen gemaakt ,
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Was het maar zo ,wist ik tenminste waar die uitslag vandaan kwam :D
Tomtomtidom..kusje maat..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je mag een likkend paard niet in de bek kijken he, zal godver nog een een keer voor je door de knieën gaan..😉
Je kan best aardig zoenen maat..
volgende keer een beetje lippenstift ok !
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 april 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Graag mensen die er voor de club staan, en niet voorzichzelf.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tis allemaal niet zo best.
Van Geel heeft wel de juiste keuze met Koeman toen gemaakt ,
Van geel heeft wel meer goede keuzes gemaakt, denk alleen nog maar aan Pelle en Guidetti. Dan zullen er vast wel weer mensen zijn die zeggen dat Pelle in zijn schoot is geworpen maar ik vind het toch een goede beslissing van hem geweest om die man te nemen daar hij daarvoor niets of nauwelijks wat gepresteerd heeft..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:52 schreef daan limbos het volgende:
In een democratisch land mag iedereen vrij voor zijn mening uitkomen, mag iedereen dus ook zeggen hoe hij over de gang van zaken binnen deze club denkt. Kritiek is niet altijd negatief, wel eens van opbouwende kritiek gehoord? Niet iedereen drukt zich op dezelfde manier uit, wat soms hard over komt hoeft niet negatief te zijn.
Ja, op financieel gebied is er goed werk verricht. Maar laten we s.v.p. niet doen alsof de huidige directie dat helemaal in zijn eentje heeft bedacht; sterker nog, zonder Pim Hofland, zijn VVF en onze fantastische trainers op Varkenoord was er van dat hele reddingsplan niets terecht gekomen. Bijna 30 miljoen bracht de VVF binnen en dankzij de emnorme jeugdopleiding kon van Geel een enorm transferbedrag binnen halen. Te weinig, naar mijn mening. Maar bij het aan- en verkoopbeleid heb ik, en met mij heel wat meer trouwe supporters, de nodige vraagtekens. Hier geen resumé van wat (in mijn ogen althans) allemaal mis is gegaan. Gudde en van Geel staan te ver van de hondstrouwe supporters af, wensen geen enkele inbreng van anderen en staan m.i. een echt topsportklimaat in de weg. Dat is mijn mening en daar blijf ik voor uitkomen of anderen dat prettig vinden of niet. Ik wens niet als een mak lammetje ja en amen te zeggen op wat deze heren doen. Dit is niet hun club, dit is onze club en als ik het nodig vind er iets over te zeggen zal ik dat doen. En dat maakt mij geen slechtere supporter van dze club die mij al heel lang na aan het hart ligt.
Heel goed !
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je kan best aardig zoenen maat..
volgende keer een beetje lippenstift ok !
Voor jou altijd..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:52 schreef daan limbos het volgende:
In een democratisch land mag iedereen vrij voor zijn mening uitkomen, mag iedereen dus ook zeggen hoe hij over de gang van zaken binnen deze club denkt. Kritiek is niet altijd negatief, wel eens van opbouwende kritiek gehoord? Niet iedereen drukt zich op dezelfde manier uit, wat soms hard over komt hoeft niet negatief te zijn.
Ja, op financieel gebied is er goed werk verricht. Maar laten we s.v.p. niet doen alsof de huidige directie dat helemaal in zijn eentje heeft bedacht; sterker nog, zonder Pim Hofland, zijn VVF en onze fantastische trainers op Varkenoord was er van dat hele reddingsplan niets terecht gekomen. Bijna 30 miljoen bracht de VVF binnen en dankzij de emnorme jeugdopleiding kon van Geel een enorm transferbedrag binnen halen. Te weinig, naar mijn mening. Maar bij het aan- en verkoopbeleid heb ik, en met mij heel wat meer trouwe supporters, de nodige vraagtekens. Hier geen resumé van wat (in mijn ogen althans) allemaal mis is gegaan. Gudde en van Geel staan te ver van de hondstrouwe supporters af, wensen geen enkele inbreng van anderen en staan m.i. een echt topsportklimaat in de weg. Dat is mijn mening en daar blijf ik voor uitkomen of anderen dat prettig vinden of niet. Ik wens niet als een mak lammetje ja en amen te zeggen op wat deze heren doen. Dit is niet hun club, dit is onze club en als ik het nodig vind er iets over te zeggen zal ik dat doen. En dat maakt mij geen slechtere supporter van dze club die mij al heel lang na aan het hart ligt.
Je hebt ver gelijk Daan en er is hier niemand meen ik die jou een slechte supporter vind, maar over het aankoopbeleid kun je twisten maar houd wel in je achterhoofd dat het heel moeilijk shoppen blijft met een lege portemonnee..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door RenatoBos --
daan limbos
 daan limbos - donderdag 30 april 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Inderdaad, met een bijna lege portemonnee is het moeilijk shoppen, maar gebruik het geld wat je hebt, dan ook goed. En dat gebeurt volgens mij niet. Te veel miskopen, te veel blunders, te veel getreuzel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:17 schreef daan limbos het volgende:
Inderdaad, met een bijna lege portemonnee is het moeilijk shoppen, maar gebruik het geld wat je hebt, dan ook goed. En dat gebeurt volgens mij niet. Te veel miskopen, te veel blunders, te veel getreuzel.
Ook eens
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je hebt ver gelijk Daan en er is hier niemand meen ik die jou een slechte supporter vind, maar over het aankoopbeleid kun je twisten maar houd wel in je achterhoofd dat het heel moeilijk shoppen blijft met een lege portemonnee..
Precies. En je hoeft de realiteit niet aan te passen aan je mening, eerder omgekeerd.
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:17 schreef daan limbos het volgende:
Inderdaad, met een bijna lege portemonnee is het moeilijk shoppen, maar gebruik het geld wat je hebt, dan ook goed. En dat gebeurt volgens mij niet. Te veel miskopen, te veel blunders, te veel getreuzel.
Op een gegeven moment wordt je onzeker heb je weinig keus en moet je gokken maar kijk eens wat er is gebeurt na been en beenhakker zitten we weer enorm in de lift
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:17 schreef daan limbos het volgende:
Inderdaad, met een bijna lege portemonnee is het moeilijk shoppen, maar gebruik het geld wat je hebt, dan ook goed. En dat gebeurt volgens mij niet. Te veel miskopen, te veel blunders, te veel getreuzel.
Dat blijft moeilijk, je kan er vanuit gaan dat van Geel dat zo goed mogelijk invult, je zult proberen af te dingen en dat kost tijd met de mogelijkheid dat een andere club ermee aan de haal gaat. En wat zijn nou miskopen geweest dan daar ben ik wel benieuwd naar. Dan moet je dat achteraf niet bekijken maar op het momentaan aankopen. Immers bijvoorbeeld was toen hij kwam bij ADO gewoon goed bezig en bleek het gros hier blij met hem te zijn. Boulah is voor zijn ervaring gehaald en om de jeugd in de verdedigingslinie bij te staan. Van Geel moest elk dubbeltje omdraaien en ja dat kost tijd en dan pis je er wel eens naast en in de pot van wereldspelers konden we ons al helemaal niet roeren..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:38 schreef Milo het volgende:

[..]

Klopt kerel nooit een weer woord nooit gezeik een fantastische prof kunnen de vilhenas en consorten nog wat van leren.
Ik ben het niet eens met zijn driejarig contract maar het is wel een prof afgelopen wedstrijd stond ie er toch ook weer naar behoren begreep ik..
tomson
 tomson - donderdag 30 april 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 13:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Milo je bent gewoon mijn twin bro man ,hobbit
Confirmed 😂
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met zijn driejarig contract maar het is wel een prof afgelopen wedstrijd stond ie er toch ook weer naar behoren begreep ik..
Precies. Goede prof.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat blijft moeilijk, je kan er vanuit gaan dat van Geel dat zo goed mogelijk invult, je zult proberen af te dingen en dat kost tijd met de mogelijkheid dat een andere club ermee aan de haal gaat. En wat zijn nou miskopen geweest dan daar ben ik wel benieuwd naar. Dan moet je dat achteraf niet bekijken maar op het momentaan aankopen. Immers bijvoorbeeld was toen hij kwam bij ADO gewoon goed bezig en bleek het gros hier blij met hem te zijn. Boulah is voor zijn ervaring gehaald en om de jeugd in de verdedigingslinie bij te staan. Van Geel moest elk dubbeltje omdraaien en ja dat kost tijd en dan pis je er wel eens naast en in de pot van wereldspelers konden we ons al helemaal niet roeren..
Klopt als een zwerende vinger!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Smeerpijp..
Appie53
 Appie53 - donderdag 30 april 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Moet ik Fred nageven, zag het beleid niet zitten, wie eigenlijk wel?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Ik, moet je eens kijken waar je een paar jaar geleden stond..
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 16:06 schreef RenatoBos het volgende:
Smeerpijp..
Zeker!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 april 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:
Ik, moet je eens kijken waar je een paar jaar geleden stond..
Vaak genoeg gezegd
G-child
 G-child - donderdag 30 april 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Bestaan er visie documenten van de club? Ik weet dat op mijn werk visie en missie vrij toegankelijk zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 april 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 18:33 schreef G-child het volgende:
Bestaan er visie documenten van de club? Ik weet dat op mijn werk visie en missie vrij toegankelijk zijn.
http://www.feyenoordacademy.nl/academy/missie-feyenoord-academy
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 april 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Sensuur ,wat een natte neuzenshow hier...
Glijden jullie lekker verder door de snot hier ,ik heb het weer gezien.
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sensuur ,wat een natte neuzenshow hier...
Glijden jullie lekker verder door de snot hier ,ik heb het weer gezien.
Boehoe Boehoe eindelijk een beetje niveau ouwe calimero :)
Milo
 Milo - donderdag 30 april 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Confirmed 😂
Ik ben minimaal een centimeter groter
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 april 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:21 schreef Barabas het volgende:
Schei toch uit met dat gezeik over Mathijssen. Hij heeft zijn waarde bewezen. Je kunt hooguit zeggen dat het derde jaar een duur jaar was, maar voor 2 jaar had hij destijds niet getekend.
Whahahhaah waardebewezen?
Ga weg man! 1e wedstrijd pakt hij meteen rood.
Voor die 1.000.000 perjaar was hij dus idd niet goed!
Nu niet dan niet. Tis tevens ook de enige die zoveel verdient.
Weetje Hoe dat komt.
Omdat het de holmaat is van Martin.
Die Mathijsen van je is de koffiegeld nog waard jo !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul over beleid en visie......









0.0093259