BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul over beleid en visie......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Veel plezier met deze topic.
Milo
 Milo - zaterdag 02 mei 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Feijenoord is een kutclub en de Nederlandse competitie is om te janken! Dat tyft iedereen toch op? Jankerds!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 13:34 schreef Milo het volgende:
Feijenoord is een kutclub en de Nederlandse competitie is om te janken! Dat tyft iedereen toch op? Jankerds!
Je weet toch. Tis nooit, never goed.
Zelfs als de club in zwaar financieel weer zit, moeten ze kampioen worden.
Luchtfietsen is hier uitgevonden.
Milo
 Milo - zaterdag 02 mei 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 13:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je weet toch. Tis nooit, never goed.
Zelfs als de club in zwaar financieel weer zit, moeten ze kampioen worden.
Luchtfietsen is hier uitgevonden.
Ik ben een aardige ondernemer we doen het fantastisch maar ik krijg nooit een complimentje mijn werknemers zijn altijd opzoek naar wat ik niet goed doe.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Eng volk. Achter de ellebogen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 mei 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Ik zit hier met tranen in me ogen...

Misschien dat iemand mij kan uitleggen waarom ? Hahaha OMG
Milo
 Milo - zaterdag 02 mei 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 14:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zit hier met tranen in me ogen...

Misschien dat iemand mij kan uitleggen waarom ? Hahaha OMG
Gelukkig maar!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 mei 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 14:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zit hier met tranen in me ogen...

Misschien dat iemand mij kan uitleggen waarom ? Hahaha OMG
Nee. Geen zin in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 mei 2015 - 03:49   quote  deeplink  
Hahaha
Fer 1
 Fer 1 - zondag 03 mei 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Weet iemand ook wat er met die 37 miljoen gebeurd is?????
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Nou weet je, daar hebben ze uitgebreid van gefeest.
De lopende schulden, die zijn netjes afbetaald door de schuldenfee.
Ze hopen ook nog dat de lieve aandelenfee ook nog langs komt om de aandelen terug te kopen en te schenken aan dat lieve Feyenoord.

En zo leefde iedereen nog lang en gelukkig.

Oftewel, daar zijn de schulden mee afbetaald. Bilal, Vermeer, El Ahmadi etc. van gekocht.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 mei 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:
Nou weet je, daar hebben ze uitgebreid van gefeest.
De lopende schulden, die zijn netjes afbetaald door de schuldenfee.
Ze hopen ook nog dat de lieve aandelenfee ook nog langs komt om de aandelen terug te kopen en te schenken aan dat lieve Feyenoord.

En zo leefde iedereen nog lang en gelukkig.

Oftewel, daar zijn de schulden mee afbetaald. Bilal, Vermeer, El Ahmadi etc. van gekocht.
Vermeld ff je bron, Stylzz, anders gelooft ie het niet.
Milo
 Milo - dinsdag 05 mei 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Nou mocht de roddel waar zijn over Kazim? Zou het geniaal zijn van v Geel! Mocht het niet kloppen ben ik er ook tevreden over!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 mei 2015 - 07:02   quote  deeplink  
De goednieuwsshow.

Geniaal hahaha
VVout
 VVout - donderdag 07 mei 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 07:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
De goednieuwsshow.

Geniaal hahaha
En het was z'n gigantische eikel om hem een contract aan te bieden!
van geil
 van geil - donderdag 07 mei 2015 - 16:43   quote  deeplink  
volgens mij valt het kwartje niet
VVout
 VVout - donderdag 07 mei 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Ga niet met euro's strooien.
Milo
 Milo - vrijdag 08 mei 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Eikels! ;)
tomson
 tomson - vrijdag 08 mei 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Nee jij ben helemaal jofel !
Milo
 Milo - maandag 18 mei 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Tjonge, jonge sta ik in 1 x voor lul met dit topic! :(
MMM
 MMM - maandag 18 mei 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 12:58 schreef Milo het volgende:
Tjonge, jonge sta ik in 1 x voor lul met dit topic! :(
Niet alleen met dit topic
Milo
 Milo - maandag 18 mei 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet alleen met dit topic
lul ;)
MMM
 MMM - maandag 18 mei 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 14:12 schreef Milo het volgende:

[..]

lul ;)
Hahahaha

;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 14:26   quote  deeplink  
😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 07:35   quote  deeplink  
Evaluatie clubleiding: Jaar vol onvoldoendes

15q3h1w.jpg

Over twee weken gaat de clubleiding het huidige seizoen evalueren. Het Algemeen Dagblad neemt echter al een voorschot en oordeelt dat dit Feyenoord-jaar gekenmerkt wordt door onvoldoendes.

Spelersbeleid (5-)
Het ontbreken van een scorende spits blijft een groot issue. Miljoenen werden er neergelegd voor Bilal Basacikoglu (2,5) en Jens Toornstra (3,5), maar Feyenoord begon met Mitchell Te Vrede als aanvalsleider. Daarnaast laat de creativiteit van de scouting te wensen over. Vrijwel alle spelers zijn alom bekend uit/van de eredivisie of oude bekenden van de technische staf.

Stadion (4)
Het vijfde stadionplan in tien jaar sneuvelde. Het AD vraagt zich af of Gudde & co, die aansturen op een geheel nieuw stadion, de kar nog wel kunnen trekken om dit (noodzakelijke) project te realiseren.

Topsportklimaat (5,5)
Nog altijd niet top, maar sinds de aanstelling van td Martin van Geel zijn er wel degelijk professionele verbeteringen doorgevoerd: gestructureerd technisch overleg, spelersraportages, trainingskampen en moderne analysesystemen.

Financiën (7,5)
Over het algemeen positief, maar was er afgelopen zomer niet meer uit de transfers van bijvoorbeeld Graziano Pellè (8 miljoen) te halen?

Communicatie (4,5)
Het niet verlengen van Fred Rutten, het 'foutje' met betrekking tot de UEFA-straf en het overwegen van een kort geding tegen de politie waren nu niet echt succesvolle communicatieve acties.

Supportersproblematiek (4)
''Wie is nou eigenlijk de baas bij Feyenoord?'' vroeg de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb zich hardop af na afloop van de ongeregeldheden in Rome. Het AD oordeelt dat er nog altijd geen beleid is en dat de directie telkens wijst naar de buitenwacht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 13:12   quote  deeplink  
http://oi57.tinypic.com/15q3h1w.jpg

De nono hobbitshow
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 07:35 schreef RenatoBos het volgende:
Evaluatie clubleiding: Jaar vol onvoldoendes

[ afbeelding ]

Over twee weken gaat de clubleiding het huidige seizoen evalueren. Het Algemeen Dagblad neemt echter al een voorschot en oordeelt dat dit Feyenoord-jaar gekenmerkt wordt door onvoldoendes.

Spelersbeleid (5-)
Het ontbreken van een scorende spits blijft een groot issue. Miljoenen werden er neergelegd voor Bilal Basacikoglu (2,5) en Jens Toornstra (3,5), maar Feyenoord begon met Mitchell Te Vrede als aanvalsleider. Daarnaast laat de creativiteit van de scouting te wensen over. Vrijwel alle spelers zijn alom bekend uit/van de eredivisie of oude bekenden van de technische staf.

Stadion (4)
Het vijfde stadionplan in tien jaar sneuvelde. Het AD vraagt zich af of Gudde & co, die aansturen op een geheel nieuw stadion, de kar nog wel kunnen trekken om dit (noodzakelijke) project te realiseren.

Topsportklimaat (5,5)
Nog altijd niet top, maar sinds de aanstelling van td Martin van Geel zijn er wel degelijk professionele verbeteringen doorgevoerd: gestructureerd technisch overleg, spelersraportages, trainingskampen en moderne analysesystemen.

Financiën (7,5)
Over het algemeen positief, maar was er afgelopen zomer niet meer uit de transfers van bijvoorbeeld Graziano Pellè (8 miljoen) te halen?

Communicatie (4,5)
Het niet verlengen van Fred Rutten, het 'foutje' met betrekking tot de UEFA-straf en het overwegen van een kort geding tegen de politie waren nu niet echt succesvolle communicatieve acties.

Supportersproblematiek (4)
''Wie is nou eigenlijk de baas bij Feyenoord?'' vroeg de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb zich hardop af na afloop van de ongeregeldheden in Rome. Het AD oordeelt dat er nog altijd geen beleid is en dat de directie telkens wijst naar de buitenwacht.
Onderbouwing is zeer beperkt, cijfers lijken uit de lucht gegrepen, enkele positieve dingen die in het voordeel van de directie spelen worden niet genoemd. Zoals verlengen van Clasie en inkomende spelers als Vermeer en El Ahmadi (en Toornstra die ze wel kort benoemen) die zeker de eerste seizoenshelft wel degelijk hun meerwaarde hadden. Trouwens gebrekkige creativiteit in de scouting kan goed waar wezen, maar is geen negatief punt an sich lijkt me. Kwaliteit hoeft niet uit de spreekwoordelijke rimboe te komen. Het verleden heeft bovendien wel uitgewezen dat al die tropische verrassingen nauwelijks slaagden bij Feyenoord. Bovendien moet je al het een en ander bewezen hebben om bij Feyenoord te kunnen spelen (als speler die niet uit de jeugd komt). Dan is het logisch dat veel mensen je al kennen als je als een Toornstra of een Bilal wordt gehaald. Maar goed, kijkende naar bijvoorbeeld PSV en Ajax, dat is daar niet anders. Die pikken ze ook vaak op bij andere clubs in Nederland.

En er zijn wel meer partijen betrokken bij een nieuw stadion, Gudde heeft op dat punt onweerlegbaar onvoldoende gepresteerd, maar is bepaald niet de enige 'schuldige'.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Je hebt absoluut een punt T..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Ja goed verhaal met als eindresultaat dat het met een eigen open visie en constatering allemaal gewoon klote is.
Toornstra ophalen bij Utrecht voor 3.5 miljoen terwijl hij 8 maanden daarvoor voor 1op te halen was bij Ado.

Geen Dost halen voor 5 maar wel bilal voor 3,5
Zal een verschil van salariseisen zijn maar goed
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Je geeft zelf het antwoord al..
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:42 schreef Milo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar van sommige op dit forum krijg ik echt een punthoofd! Ik neem mezelf vaak niet serieus en loop regelmatig te trollen. Maar degene die zichzelf serieus nemen zijn echt te lachwekkend voor woorden. Het negatieve gelul over het beleid en visie van de club komt mijn strot uit. Ik snap niet dat je negatief kan zijn als je in een rap tempo uit de schulden weet te komen en een redelijke selectie weet neer te zetten. Waardoor je het voor de maatstaven prima doet!
Hou AUB op met dat gejank en geniet van je club de aankomende jaren. Want volgend jaar om dit tijdstip zijn we allemaal een week dronken omdat we kampioen zijn geworden!
Ja de teksten hier die ik net allemaal las, dat het geen zin heeft om nog naar
de Kuip te komen tegen Heerenveen, veel spelers waar eerst held topics voor werd
gemaakt zijn nu allemaal losers die moeten oprotten.. Ik lees dit op meerdere fora
nou het laat maar weer is zien, dat ook bij Feyenoord veel supporters zijn die niet
door dik en dun achter hun club staan... Dat word altijd met vol trots gezegd wij
Feyenoord supporters zijn de beste, nou niet mee eens elke club heeft goede supporters
en minder goede supporters.. al dat trotse gedoe wij het legioen, nou dat valt allemaal
wel mee, ook als je de gedragingen zag uit en thuis tegen Roma, daar help je je club
ook niet mee! elke cent schuld die jij bezorgd voor je club is een cent teveel en
ben je in mijn ogen geen echte club supporter....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door WashingtonRedskins --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 16:51 schreef WashingtonRedskins het volgende:

[..]

Ja de teksten hier die ik net allemaal las, dat het geen zin heeft om nog naar
de Kuip te komen tegen Heerenveen, veel spelers waar eerst held topics voor werd
gemaakt zijn nu allemaal losers die moeten oprotten.. Ik lees dit op meerdere fora
nou het laat maar weer is zien, dat ook bij Feyenoord veel supporters zijn die niet
door dik en dun achter hun club staan... Dat word altijd met vol trots gezegd wij
Feyenoord supporters zijn de beste, nou niet mee eens elke club heeft goede supporters
en minder goede supporters.. al dat trotse gedoe wij het legioen, nou dat valt allemaal
wel mee, ook als je de gedragingen zag uit en thuis tegen Roma, daar help je je club
ook niet mee! elke cent schuld die jij bezorgd voor je club is een cent teveel en
ben je in mijn ogen geen echte club supporter....
Zit wel wat in, maar het heeft ook met emotie te maken soms en dan praat ik bijvoorbeeld over Roma thuis. Als ik de kans had gehad op dat moment het veld op te kunnen dan had ik die turpin terug naar Frankrijk gemept. Soms nemen de emoties de overhand en dat is dan vanuit clubliefde perspectief gezien he..
Ik zal niet ontkennen destijds guldens te hebben gegooid naar die kwal van Richard Witsge toen ie tig keer de bal hooghield in het veld en daarmee Feyenoord vernederde..
2ponrf5.jpg
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zit wel wat in, maar het heeft ook met emotie te maken soms en dan praat ik bijvoorbeeld over Roma thuis. Als ik de kans had gehad op dat moment het veld op te kunnen dan had ik die turpin terug naar Frankrijk gemept. Soms nemen de emoties de overhand en dat is dan vanuit clubliefde perspectief gezien he..
Ik zal niet ontkennen destijds guldens te hebben gegooid naar die kwal van Richard Witsge toen ie tig keer de bal hooghield in het veld en daarmee Feyenoord vernederde..
[ afbeelding ]
Ik vind dat niet met clubliefde te maken guldens naar een persoon gooien omdat
hij een balletje omhoog houd, Ja dochter zegt de vrouw van Richard voor de tv zittend
Papa krijg nu munten naar zijn hoofd gegooid papa bal omhoog houden dus papa moet
pijn krijgen, hierin verschillen wij dus, ik vind dat niet clubliefde voorwerpen op
het veld gooien of je frustratie de overhand laten nemen. Ik vind dat een beetje labiel;-)
Sfeeracties hard schreeuwen aanmoedigen dus altijd achter je club blijven staan
je staat ermee op je gaat ermee naar bed enz dat vind ik allemaal clubliefde
Geweld of agressie vind ik dat dat geen plaats moet hebben in de sport..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:17 schreef WashingtonRedskins het volgende:

[..]

Ik vind dat niet met clubliefde te maken guldens naar een persoon gooien omdat
hij een balletje omhoog houd, Ja dochter zegt de vrouw van Richard voor de tv zittend
Papa krijg nu munten naar zijn hoofd gegooid papa bal omhoog houden dus papa moet
pijn krijgen, hierin verschillen wij dus, ik vind dat niet clubliefde voorwerpen op
het veld gooien of je frustratie de overhand laten nemen. Ik vind dat een beetje labiel;-)
Sfeeracties hard schreeuwen aanmoedigen dus altijd achter je club blijven staan
je staat ermee op je gaat ermee naar bed enz dat vind ik allemaal clubliefde
Geweld of agressie vind ik dat dat geen plaats moet hebben in de sport..
Ik heb het niet over geweld of agressie, ik heb het over uitlokken en emotie en daar de reactie op..
Ik word pissed als iemand mijn club voor schut zet ( Witsche) of opzettelijk benadeeld (Turpin), en ja dan kan ik mijn emoties wel niet eens de baas..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Weer een demagoog
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:
Weer een demagoog
mja, de meeste houden het niet lang vol. Tenzij het (weer) dezelfde persoon is natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mja, de meeste houden het niet lang vol. Tenzij het (weer) dezelfde persoon is natuurlijk..
😎
Schrijfstijl oogt hetzelfde he..
😎
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

��
Schrijfstijl oogt hetzelfde he..
��
Het viel direct op. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Joh..😁
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:
Weer een demagoog
Demagoog? ik geef gewoon eerlijk mijn mening..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Prima, blijven doen..
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 20:13   quote  deeplink  
En dat is iets watje niet kan vatten styls jij bent niet bepaald een stimulans voor anderen.Renato jouw begrijp ik volkomen gelukkig leg je het zelf goed uit en zie je wat emoties kan doen als je er verkeerd mee om gaat .Je hoeft geen demagoog te zijn om dat in te zien en ook niet wat scheidsrechters doen in opdracht van boven af.Kees van wonderen werd halfdood geschop door frank de boer in zijn strafschopgebied. Maar we kregen geen strafschop sterker bij de tegenaanval kregen we er 1 tegen om niks.En dat lokt dan emoties op ik heb mij zelf zo kwaad gemaakt maar geweld bleef uit.Integendeel probeer ik het van mij af te praten met anderen die daar ook een mening over hebben en dat geeft ook best wel voldoening.Het komt gewoon van boven af
KNVB en AJAX2handen op 1 buik scheidsrechters spelen daar in een grote rol.Jaren en jaren hebben de ouderen dat meegemaakt.johan derksen de oud scheidsrechter gaf is een interview op tv over dat hij een scheidsrechters school wil beginnen.Hij kreeg daar voor geen toestemming van de KNVB dan zal ik een boekje open doen over AJAX enKNVB.De beste man heeft zijn school en je hoord er niks meer over maar zetje wel aan het denken. De hypokrieten sganteurs.fer62
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:13 schreef Fer 1 het volgende:
En dat is iets watje niet kan vatten styls jij bent niet bepaald een stimulans voor anderen.Renato jouw begrijp ik volkomen gelukkig leg je het zelf goed uit en zie je wat emoties kan doen als je er verkeerd mee om gaat .Je hoeft geen demagoog te zijn om dat in te zien en ook niet wat scheidsrechters doen in opdracht van boven af.Kees van wonderen werd halfdood geschop door frank de boer in zijn strafschopgebied. Maar we kregen geen strafschop sterker bij de tegenaanval kregen we er 1 tegen om niks.En dat lokt dan emoties op ik heb mij zelf zo kwaad gemaakt maar geweld bleef uit.Integendeel probeer ik het van mij af te praten met anderen die daar ook een mening over hebben en dat geeft ook best wel voldoening.Het komt gewoon van boven af
KNVB en AJAX2handen op 1 buik scheidsrechters spelen daar in een grote rol.Jaren en jaren hebben de ouderen dat meegemaakt.johan derksen de oud scheidsrechter gaf is een interview op tv over dat hij een scheidsrechters school wil beginnen.Hij kreeg daar voor geen toestemming van de KNVB dan zal ik een boekje open doen over AJAX enKNVB.De beste man heeft zijn school en je hoord er niks meer over maar zetje wel aan het denken. De hypokrieten sganteurs.fer62
Jahoor de Scheids in NL fluiten bewust in het voordeel van Ajax lol
Dat plus wat vele zeggen knjb enz daarmee maak je je eigen club klein
wij zijn klein jullie groot calimero gehalte..

Geef mij is 10 voorbeelden dat een scheids bewust voor Ajax floot?
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 20 mei 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:21 schreef WashingtonRedskins het volgende:

[..]

Jahoor de Scheids in NL fluiten bewust in het voordeel van Ajax lol
Dat plus wat vele zeggen knjb enz daarmee maak je je eigen club klein
wij zijn klein jullie groot calimero gehalte..

Geef mij is 10 voorbeelden dat een scheids bewust voor Ajax floot?
Gaan we nog Hamassen vanavond want dan ben je een stuk gezelliger.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 20:44   quote  deeplink  
En nog wat over AJAX zij worden door heel noord holland gepromoot zo ook op tv daar om die vernederingen 40 45 werd er met hun op een nog erger manier omgegaan.Maar of zij er wat van geleerd hebben dus niet er word dwars tegen in gegaan zo zijn machthebbers en sardisten hebje onder elke volks groepering.Begrijpje het nu Styls of moeten wij jouw het nog duidelijker makendat geweld geen zin heeft wel praten over je ongenoegen voor de tv zo als derksen dat gedaan heeft.Julli zijn de nieuwe generatie feesten oke daarna weer is het de orde van de dag daar hoefje geen demagoog te zijn simpele ziel.fer62
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 20 mei 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:44 schreef Fer 1 het volgende:
En nog wat over AJAX zij worden door heel noord holland gepromoot zo ook op tv daar om die vernederingen 40 45 werd er met hun op een nog erger manier omgegaan.Maar of zij er wat van geleerd hebben dus niet er word dwars tegen in gegaan zo zijn machthebbers en sardisten hebje onder elke volks groepering.Begrijpje het nu Styls of moeten wij jouw het nog duidelijker makendat geweld geen zin heeft wel praten over je ongenoegen voor de tv zo als derksen dat gedaan heeft.Julli zijn de nieuwe generatie feesten oke daarna weer is het de orde van de dag daar hoefje geen demagoog te zijn simpele ziel.fer62
Beetje rare vergelijking Fer.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Ik kanje er van 40jaar geven onder andere luinge ook zo n lekker dier wilde henk frazer al een rode kaart geven nog voor er gevoetbald werd ach jullie weten helemaal niets over feyenoord .Want dan zou je ook moeten weten dat feyenoord tijdens de en voor de oorlog een nsb bestuur heeft gehad. En dat gelukkig er nu er een hele andere cultuur is mag duidelijk zijn daarom zijn ze zo tegen ons geweest.De laatste tijd gaat het wel weer moet ik zeggen we wachten het af als ajax weer mee gaat tellen in europa .Versterken en zo houden maar dat roep ik jaren we krijgen zelfs geen begrip van je eigen mensen dus dat zegd genoeg amsterdam uber alles.Anders worden ook hun op een zijspoor gezet feyenoord zal altijd blijven kwakkelen met af en toe een kampioenschap precies zo als hr versluis gezegd heeft wij hebben met feyenoord niets te zoeken in europa psv en ajax hebben wij daar voor dit laatste zeg ik natuurlijk als antwoord fer62
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 20:59   quote  deeplink  
hup fer.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 20 mei 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Legt wel de vinger op de zere plek. (altijd al een keer willen typen)
ar
 ar - woensdag 20 mei 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zit wel wat in, maar het heeft ook met emotie te maken soms en dan praat ik bijvoorbeeld over Roma thuis. Als ik de kans had gehad op dat moment het veld op te kunnen dan had ik die turpin terug naar Frankrijk gemept. Soms nemen de emoties de overhand en dat is dan vanuit clubliefde perspectief gezien he..
Ik zal niet ontkennen destijds guldens te hebben gegooid naar die kwal van Richard Witsge toen ie tig keer de bal hooghield in het veld en daarmee Feyenoord vernederde..
[ afbeelding ]
Bliksem op Witsche!! la la la laaalaaaaa...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul over beleid en visie......









0.0086960