BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul over beleid en visie......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:
hup fer.
Wil jij z'n stukjes samenvatten?
Nog 1 poging en ik moet definitief naar een inrichting
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
En als ajax op bezoek komt roepen ze joden joden snapje de combinatie de link de gjantage komt van boven af zo lang ze dit blijven roepie roepie doen.fer62
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:44 schreef Fer 1 het volgende:
En nog wat over AJAX zij worden door heel noord holland gepromoot zo ook op tv daar om die vernederingen 40 45 werd er met hun op een nog erger manier omgegaan.Maar of zij er wat van geleerd hebben dus niet er word dwars tegen in gegaan zo zijn machthebbers en sardisten hebje onder elke volks groepering.Begrijpje het nu Styls of moeten wij jouw het nog duidelijker makendat geweld geen zin heeft wel praten over je ongenoegen voor de tv zo als derksen dat gedaan heeft.Julli zijn de nieuwe generatie feesten oke daarna weer is het de orde van de dag daar hoefje geen demagoog te zijn simpele ziel.fer62
Jij bent niet helemaal 100% he maar dat begrijp je ook wel he..
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 21:19   quote  deeplink  
We worden ook vergeleken met imbecieltjes op tv daar om .zie bij ajax niet .inrichtingen genoeg maakje geen zorgen komt goed met u.fer 62
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Ben er klaar voor, kom maar op..
aontz9.jpg
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Wij willen wel door dik en dun achter club staan maar wel op een goeie manier aan de ene kant zijn we schulden vrij gemaakt.En aan de andere kant word het op een onzinnige manier weer uitgegeven.waar zijn die 8 miljoen van graziano gebleven hadden we daar geen betere spits voor kunnen halen.Nu worden we gewoon aan het lijntje gehouden zo als van hanegem al zei er is geen geld die zegt ook maar niks meer .
Alexi
 Alexi - woensdag 20 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 12:42 schreef Milo het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar van sommige op dit forum krijg ik echt een punthoofd! Ik neem mezelf vaak niet serieus en loop regelmatig te trollen. Maar degene die zichzelf serieus nemen zijn echt te lachwekkend voor woorden. Het negatieve gelul over het beleid en visie van de club komt mijn strot uit. Ik snap niet dat je negatief kan zijn als je in een rap tempo uit de schulden weet te komen en een redelijke selectie weet neer te zetten. Waardoor je het voor de maatstaven prima doet!
Hou AUB op met dat gejank en geniet van je club de aankomende jaren. Want volgend jaar om dit tijdstip zijn we allemaal een week dronken omdat we kampioen zijn geworden!
Mee eens!
Alexi
 Alexi - woensdag 20 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Je moet toch blijven hopen?!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 12:58 schreef Milo het volgende:
Tjonge, jonge sta ik in 1 x voor lul met dit topic! :(
😁
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 21:29 schreef Fer 1 het volgende:
Wij willen wel door dik en dun achter club staan maar wel op een goeie manier aan de ene kant zijn we schulden vrij gemaakt.En aan de andere kant word het op een onzinnige manier weer uitgegeven.waar zijn die 8 miljoen van graziano gebleven hadden we daar geen betere spits voor kunnen halen.Nu worden we gewoon aan het lijntje gehouden zo als van hanegem al zei er is geen geld die zegt ook maar niks meer .
Misschien moet je even verdiepen in de financiƫle situatie van de afgelopen, pak m beet 2a3 jaar. Moet te doen zijn. Beetje Google hier en daar.

Succes man.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 21:19 schreef WashingtonRedskins het volgende:

[..]

Jij bent niet helemaal 100% he maar dat begrijp je ook wel he..
Ik ook niet meer 100%, ik nu nie begrijp nie.
Wie ben jij?
ar
 ar - woensdag 20 mei 2015 - 21:48   quote  deeplink  
ar.
ar
 ar - woensdag 20 mei 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Misschien moet je even verdiepen in de financiƫle situatie van de afgelopen, pak m beet 2a3 jaar. Moet te doen zijn. Beetje Google hier en daar.

Succes man.
laat maar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Ik ben dit topic volledig kwijt!
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Straitjacket-rear.jpg
tomson
 tomson - donderdag 21 mei 2015 - 01:51   quote  deeplink  
Smullen geblazen hier
tomson
 tomson - donderdag 21 mei 2015 - 01:52   quote  deeplink  
Wel vermoeiend
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 21 mei 2015 - 04:54   quote  deeplink  
Juist en zo zie je jullie feyenoord kronkelen voorlopig hebben ze weer een enorme dreun gehad nu is het weer voor een paar jaartjes rustg. En gaan we verder lekker door modderen miskopen oude spelers blesure gevoelig kaziem viguren en lekker ouwe zeiken op dit form dat is de jeugd alle waarheid ontlopen en lekker tyvus en kanker bananen gooien en veel bier anders durf ik het niet en ja een pilletje hoor anders weet ik niet waar ik mee bezig ben. NOG EENMAAL GA DE DISCUSIE AAN MET HET BESTUUR STERKER DOORSTRIJD ANDERS ZULJE DIT DE REST VANJE LEVEN MEE BLIJVEN MAKEN.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 05:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 04:54 schreef Fer 1 het volgende:
Juist en zo zie je jullie feyenoord kronkelen voorlopig hebben ze weer een enorme dreun gehad nu is het weer voor een paar jaartjes rustg. En gaan we verder lekker door modderen miskopen oude spelers blesure gevoelig kaziem viguren en lekker ouwe zeiken op dit form dat is de jeugd alle waarheid ontlopen en lekker tyvus en kanker bananen gooien en veel bier anders durf ik het niet en ja een pilletje hoor anders weet ik niet waar ik mee bezig ben. NOG EENMAAL GA DE DISCUSIE AAN MET HET BESTUUR STERKER DOORSTRIJD ANDERS ZULJE DIT DE REST VANJE LEVEN MEE BLIJVEN MAKEN.
Zie pb..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 mei 2015 - 07:25   quote  deeplink  
Koekoek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul over beleid en visie......









0.0080931