BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boilesen flirt met transfer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
biebie
 biebie - donderdag 30 april 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Celta de Vigo lijkt hem wel wat. Ik zeg: go, boy,go...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 april 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 20:43 schreef biebie het volgende:
Celta de Vigo lijkt hem wel wat. Ik zeg: go, boy,go...
Almere mag ook....doei Boilessen
nora
 nora - donderdag 30 april 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Toch zonde ik denk dat hij het wel kan maar zijn blessures mannetje van glas
biebie
 biebie - donderdag 30 april 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Toegegeven, hij was vaak geblesseerd, maar wat me vooral niet bevalt aan die knakker is zijn totale gebrek aan zelfkritiek. Speelt als een natte krant en dan nog zegt ie dat het best wel lekker ging.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 april 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 21:59 schreef biebie het volgende:
Toegegeven, hij was vaak geblesseerd, maar wat me vooral niet bevalt aan die knakker is zijn totale gebrek aan zelfkritiek. Speelt als een natte krant en dan nog zegt ie dat het best wel lekker ging.
Zou dat niet kunnen dan?

Is hij de dissonant om zo behandeld te worden?
Speelt hij in een team dat geweldig draait?
Speelt hij op een positie dat hij het team naar een hoger niveau kan brengen?
Blind was echt uitzonderlijk goed bezig,

Boillissen speelt gewoon in een matig elftal.
Als hij redelijk voetbalt valt het niet eens op, zo matig is het elftal.
Als hij slecht voetbalt dan krijgt hij kritiek, dat is terecht, maar dan moet je ook zeggen dat hij redelijk speelt als hij het doet, maar dan is er wel iemand anders waar er kritiek op komt, maar dan krijgt hij niet de compliment dat hij beter speelde.

Dus ik begrijp wel dat hij weg wil.
De boer helpt hem ook niet door hem aanvoerder te noemen, volgens mij is de boer vergeten dat hij weinig heeft gevoetbald. Hij mist gewoon een seizoen vanwege die blessures.
Komt ook nooit in vorm vanwege die blessures, heeft nog nooit 20 wedstrijden achter elkaar gespeeld.
JOOD
 JOOD - donderdag 30 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Heb je zijn auto gezien? Beetje verkeerd van m.. Slecht zelfbeeld en denken dat je er al bent.

Snel wegwezen, hij wordt bij ajax nooit meer beter.

https://pbs.twimg.com/media/Bq1uyQQCUAAlmmL.jpg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 april 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 22:28 schreef JOOD het volgende:
Heb je zijn auto gezien? Beetje verkeerd van m.. Slecht zelfbeeld en denken dat je er al bent.

Snel wegwezen, hij wordt bij ajax nooit meer beter.

https://pbs.twimg.com/media/Bq1uyQQCUAAlmmL.jpg
Heb jij de auto van een speler van Ajax A1 gezien.

Sturen we om deze reden ook die spelers weg?

Ik vind het best..(onzin)

Ajacieden rijden in een fiat punto.

Of hij beter kan worden. Ja natuurlijk kan hij dat.
Blind is ook beter geworden en Boilisen is 2 jaar jonger.
Boillisen mist ook nog een seizoen waar blind wel veel speelde.
Je moet ook niet de lat leggen dat Boilisen beter of net zo goed als Blind.
Maar dat hij beter kan dan dit dat geloof ik echt wel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 01 mei 2015 - 06:16   quote  deeplink  
Goeie voetballer, laatste jaar alleen de weg/zelfvertrouwen totaal kwijt en dan het 'publiek' dat hem wekelijks een schrijnend fluitconcert geeft....tja....dan ga je kapot van binnen.

Ik mag m wel, wil altijd hard werken en traint ook altijd fanatiek.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 mei 2015 - 07:48   quote  deeplink  
Boilesen weg gratis Poulsen ophalen bij Az.
JOOD
 JOOD - vrijdag 01 mei 2015 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 22:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heb jij de auto van een speler van Ajax A1 gezien.

Sturen we om deze reden ook die spelers weg?

Ik vind het best..(onzin)

Ajacieden rijden in een fiat punto.

Of hij beter kan worden. Ja natuurlijk kan hij dat.
Blind is ook beter geworden en Boilisen is 2 jaar jonger.
Boillisen mist ook nog een seizoen waar blind wel veel speelde.
Je moet ook niet de lat leggen dat Boilisen beter of net zo goed als Blind.
Maar dat hij beter kan dan dit dat geloof ik echt wel.
Ik bedoel dat hij in een totaal andere wereld leeft dan wij allemaal. En hij heeft er totaal geen besef van volgens mij..

En ja, hij zal over twee jaar wel weer een goede speler zijn. Maar gaan we daar op wachten? Dan speelt hij een half jaar op niveau en dan vertrekt ie.. Zonde om hem dan nu nog twee jaar bij de selectie te houden niet dan?
remco k
 remco k - vrijdag 01 mei 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 07:48 schreef Hummel10 het volgende:
Boilesen weg gratis Poulsen ophalen bij Az.
Soms begrijp ik jullie niet..

De laatste weken lees ik hier dat mensen klaar zijn met die middelmaat van AZ, en dan wil je weer een speler die daar nou niet bijzonder opvalt..

Ik ben het ff kwijt..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 08:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hij in een totaal andere wereld leeft dan wij allemaal. En hij heeft er totaal geen besef van volgens mij..

En ja, hij zal over twee jaar wel weer een goede speler zijn. Maar gaan we daar op wachten? Dan speelt hij een half jaar op niveau en dan vertrekt ie.. Zonde om hem dan nu nog twee jaar bij de selectie te houden niet dan?
ik weet niet in welke wereld jij leeft.
maar volgens mij ziet de wereld er anders uit dan jij voor ogen hebt.
neemt niet weg dat ik ook niet normaal vind, maar dit is wel normaal in het voetbal.
normaal in topsport waar veel geld gemoeid is.
dit is ook normaal als je iets goed kunt(bank directeur)
nogmaals ik vind het niet normaal, hij is niet verziekt maar de wereld eromheen.
dus het uitlichten daarvan is niet goed.

over het andere gesproken.
dit is de realiteit van ajax als je een opleider wil zijn.
dan moet je wachten totdat ze zijn opgeleid.
zodra ze dat zijn zo lang mogelijk proberen te genieten en te behouden.
dat is lastig in deze verziekte wereld waarin wij leven
nora
 nora - vrijdag 01 mei 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Komen we weer op het algemene probleem geld en je kan opleiden wat je wil de toppers die er uit voortkomen spelen als je geluk hebt tot hun 23 ste bij Ajax daarna zijn ze verdwenen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 mei 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Soms begrijp ik jullie niet..

De laatste weken lees ik hier dat mensen klaar zijn met die middelmaat van AZ, en dan wil je weer een speler die daar nou niet bijzonder opvalt..

Ik ben het ff kwijt..
Dat hij jou niet opvalt wil toch niet zeggen dat het niks is? Deze speler is een stuk completer als Boilesen..
remco k
 remco k - vrijdag 01 mei 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 10:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat hij jou niet opvalt wil toch niet zeggen dat het niks is? Deze speler is een stuk completer als Boilesen..
Ik vond het altijd een prima back, maar of hij het niveau heeft wat Ajax na moet streven.. Ik weet het niet.. Maar is het misschien een idee om een seizoenskaart van AZ te kopen?? Gaan we daar met zijn allen voetbal kijken, die brengen namelijk alle pareltjes voort die Ajax moet kopen.. Kunnen we ze beter daar laten en een stukje verder rijden..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 11:56   quote  deeplink  
waarom een vervanger halen?
Als Boilissen weg gaat dan halen we iemand uit het buitenland die al doorgebroken is of we halen niemand.
als we niemand halen dan doen we het met de mensen die er al zijn.

alle andere spelers moeten net zo wennen als de spelers die er zijn of die we halen die niet doorgebroken zijn.

ik hoop dat boilissen voor zijn eigen best wil bij ajax blijft en door gaat ontwikkelen.
dat is het beste voor hem en voor ajax.
maar dat is mijn eigen bescheiden mening
remco k
 remco k - vrijdag 01 mei 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Ik vind het dit seizoen van de basispelers die er nog over zijn veruit de slechtste speler dit seizoen.. Ik denk dat ie niet hoger dan een 4 scoort bij mij, en ik denk dat ik bij de meest positieve Ajacieden behoor.

Maar ja, hij heeft in het verleden laten zien over veel talent te beschikken, en over de juiste wil want anders kom je niet terug van al die blessures.
MOet je die jongen dat nog een kans geven?? Of bedanken voor de bewezen diensten..

Zelf denkt hij blijkbaar toe te zijn aan een vervlg stap, en eerlijk gezegd hou ik niet zo van spelers die dat bij Ajax zeggen terwijl ze gewoon bij de slechtste spelers van het seizoen behoren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 12:07 schreef remco k het volgende:
Ik vind het dit seizoen van de basispelers die er nog over zijn veruit de slechtste speler dit seizoen.. Ik denk dat ie niet hoger dan een 4 scoort bij mij, en ik denk dat ik bij de meest positieve Ajacieden behoor.

Maar ja, hij heeft in het verleden laten zien over veel talent te beschikken, en over de juiste wil want anders kom je niet terug van al die blessures.
MOet je die jongen dat nog een kans geven?? Of bedanken voor de bewezen diensten..

Zelf denkt hij blijkbaar toe te zijn aan een vervlg stap, en eerlijk gezegd hou ik niet zo van spelers die dat bij Ajax zeggen terwijl ze gewoon bij de slechtste spelers van het seizoen behoren.
Hij is toch niet de enige die slecht scoort?
Het is ook niet altijd een 4 of zelfs lager.
Zelf speelt hij niet alle wedstrijden, wel veel maar niet alle.
Daarnaast word er ook veel gewisseld op het middenveld en linksvoorin en Linkscentraal.
Dus echt een basis die is er niet momenteel, waarop je terug kan vallen.
Dan is het lastig om te ontwikkelen, telkens speel je met andere spelers om je heen.
Dat rouleren van de boer moet volgend jaar stoppen anders word het lastig om je zelf te ontwikkelen.
Dan zou ik ook weg gaan als elke week met andere spelers speelt.
Kijk hoeveel mensen linksbuiten, linkermiddenvelder, controlerende middenvelder en linkercentrale verdediger hebben gestaan.
Voor elke positie heb je zo 4 a 5 personen.

Voor zijn eigen ontwikkeling is het beter dat hij blijft maar niet als er zo veel gewisseld word.
De Boer moet daarmee stoppen ook al is het op papier leuk en goed. In de praktijk werkt het met jonge jongens niet.

In dat licht begrijp ik zijn overweging om te gaan naar het buitenland.
Kijken of het met een andere medische staf en begeleiding minder blessures oplevert.
of er eventueel wel de mogelijkheid bestaat dat er word gewerkt met een vaste basis.
En dat je dan stappen gaat maken in zijn ontwikkeling.
Ik denk dat hij vind dat zijn eigen ontwikkeling niet snel genoeg vooruitgaat, wellicht gaat het ergens anders beter, dat kan natuurlijk altijd.
Ik denk niet dat hij vind dat hij de eredivisie ontgroeit is, dat zou misplaatst zijn, allicht kan het zijn dat zijn omgeving er anders over nadenkt dan wij met ze alle doen.
Omgeving bedoel ik dan zowel bij ajax als in zijn eigen prive en eigen manager, Frank benoemd hem als aanvoerder en wellicht vind hij hem wel goed voetballen.
Het kan zijn dat Frank en wij een andere mening hebben wat een linksback moet doen en moet kunnen, waardoor frank het goed vind wat hij laat zien terwijl dat niet vinden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 mei 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond het altijd een prima back, maar of hij het niveau heeft wat Ajax na moet streven.. Ik weet het niet.. Maar is het misschien een idee om een seizoenskaart van AZ te kopen?? Gaan we daar met zijn allen voetbal kijken, die brengen namelijk alle pareltjes voort die Ajax moet kopen.. Kunnen we ze beter daar laten en een stukje verder rijden..
We zullen toch eerst naar stabiliteit toe moeten.
Dan heb je toch echt een paar oudere spelers nodig.
Mensen die wat meegemaakt hebben die dat over kunnen brengen.
Begin daar eerst eens mee want het niveau wat we nastreven is mijlen ver uitzicht.
Misschien niet eens realistisch meer.. Jij kijkt naar het niveau wat we nastreven ik
kijk per positie wat er beter kan. Poulsen vs Boilesen Dan is Poulsen op alle fronten verder
en stabieler. Kijk ik zie ook liever Maxwell laat dat duidelijk zijn..
En doorrijden naar Az tja jij weet zelf ook dat dat onzin is.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 mei 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij is toch niet de enige die slecht scoort?
Het is ook niet altijd een 4 of zelfs lager.
Zelf speelt hij niet alle wedstrijden, wel veel maar niet alle.
Daarnaast word er ook veel gewisseld op het middenveld en linksvoorin en Linkscentraal.
Dus echt een basis die is er niet momenteel, waarop je terug kan vallen.
Dan is het lastig om te ontwikkelen, telkens speel je met andere spelers om je heen.
Dat rouleren van de boer moet volgend jaar stoppen anders word het lastig om je zelf te ontwikkelen.
Dan zou ik ook weg gaan als elke week met andere spelers speelt.
Kijk hoeveel mensen linksbuiten, linkermiddenvelder, controlerende middenvelder en linkercentrale verdediger hebben gestaan.
Voor elke positie heb je zo 4 a 5 personen.

Voor zijn eigen ontwikkeling is het beter dat hij blijft maar niet als er zo veel gewisseld word.
De Boer moet daarmee stoppen ook al is het op papier leuk en goed. In de praktijk werkt het met jonge jongens niet.

In dat licht begrijp ik zijn overweging om te gaan naar het buitenland.
Kijken of het met een andere medische staf en begeleiding minder blessures oplevert.
of er eventueel wel de mogelijkheid bestaat dat er word gewerkt met een vaste basis.
En dat je dan stappen gaat maken in zijn ontwikkeling.
Ik denk dat hij vind dat zijn eigen ontwikkeling niet snel genoeg vooruitgaat, wellicht gaat het ergens anders beter, dat kan natuurlijk altijd.
Ik denk niet dat hij vind dat hij de eredivisie ontgroeit is, dat zou misplaatst zijn, allicht kan het zijn dat zijn omgeving er anders over nadenkt dan wij met ze alle doen.
Omgeving bedoel ik dan zowel bij ajax als in zijn eigen prive en eigen manager, Frank benoemd hem als aanvoerder en wellicht vind hij hem wel goed voetballen.
Het kan zijn dat Frank en wij een andere mening hebben wat een linksback moet doen en moet kunnen, waardoor frank het goed vind wat hij laat zien terwijl dat niet vinden.
Geef de wisselingen maar de schuld. Boilesen loopt constant op verkeerde plekken en vooral zijn passing zorgt ervoor dat hij vaak door de ondergrens gaat.
Ook het naar binnen toe lopen met de bal doet hij toch echt zelf..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We zullen toch eerst naar stabiliteit toe moeten.
Dan heb je toch echt een paar oudere spelers nodig.
Mensen die wat meegemaakt hebben die dat over kunnen brengen.
Begin daar eerst eens mee want het niveau wat we nastreven is mijlen ver uitzicht.
Misschien niet eens realistisch meer.. Jij kijkt naar het niveau wat we nastreven ik
kijk per positie wat er beter kan. Poulsen vs Boilesen Dan is Poulsen op alle fronten verder
en stabieler. Kijk ik zie ook liever Maxwell laat dat duidelijk zijn..
En doorrijden naar Az tja jij weet zelf ook dat dat onzin is.
Poulsen vind ik niet een doorgebroken speler.
Is mislukt in het buitenland keert terug naar Az. Dat is niet zonder reden.
Dus het is geen geweldige speler en ik vind hem ook niet een geweldige indruk maken bij AZ.
Niet de indruk dat hij de speler is die Ajax nu nodig heeft.
JOOD
 JOOD - vrijdag 01 mei 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Poulsen vind ik niet een doorgebroken speler.
Is mislukt in het buitenland keert terug naar Az. Dat is niet zonder reden.
Dus het is geen geweldige speler en ik vind hem ook niet een geweldige indruk maken bij AZ.
Niet de indruk dat hij de speler is die Ajax nu nodig heeft.
Gewoon Viergever linksback klaar, 250+ eredivisiewedstrijden in de benen en nog niet oud. Laten staan, die komt er wel. Altijd beter dan Emanuelson of Boilesen linksback.

Centraal maak ik me meer zorgen over.
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 mei 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:19 schreef JOOD het volgende:

[..]

Gewoon Viergever linksback klaar, 250+ eredivisiewedstrijden in de benen en nog niet oud. Laten staan, die komt er wel. Altijd beter dan Emanuelson of Boilesen linksback.

Centraal maak ik me meer zorgen over.
Hahaha Viergever. Al heeft hij 500+ wedstrijden in de eredivisie. Het is niks en zal nooit wat worden. Weer 2,5 miljoen weg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geef de wisselingen maar de schuld. Boilesen loopt constant op verkeerde plekken en vooral zijn passing zorgt ervoor dat hij vaak door de ondergrens gaat.
Ook het naar binnen toe lopen met de bal doet hij toch echt zelf..
op de positie Linkercentrale verdediger hebben Moissander, Viergever, veltman gestaan.
op de positie van centrale verdedigende middenvelder hebben Viergever, Riedewald, Zimling, Klaassen en Serero gestaan.
op de positie van linker middenvelder hebben Klaassen, Serero, Sinkgraven, Andersen gestaan.
op de positie van linksbuiten hebben Andersen, Schone, El Ghazi(niet op papier), Kishna, Millik, Sigthorsson gestaan.
Waarschijnlijk heeft hij zelf niet alle spelers op elke positie gespeeld, want hij heeft ook niet alle wedstrijden meegedaan.

Geef mij een naam met positie waar Boilissen iets aan heeft gehad.
De een heeft een nieuwe positie gekregen, de ander is net nieuw bij Ajax, de ander is niet in vorm, de ander staat op de verkeerde positie, de ander geeft de verkeerde invulling aan die positie.
Ik ben benieuwd naar de naam met positie waar Boilisssen echt iets aan gehad heeft dit seizoen.

neemt niet weg dat hij persoonlijk zelf natuurlijk ook beter kan spelen.
Maar positie is wel gerelateerd aan de positie van andere.
Zelf in dribbelen ligt ook aan hoe de andere spelers staan en hoe vrij ze staan.
Over zijn passing, dat klopt maar het ook aan het gebrek van zelfvertrouwen liggen.

Dus ik denk niet dat je naar de speler moet kijken maar naar het team als geheel, dat functioneert niet.
Boilissen is misschien wel de slechtste maar het is niet de reden waarom Ajax als team niet functioneert.
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 mei 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

op de positie Linkercentrale verdediger hebben Moissander, Viergever, veltman gestaan.
op de positie van centrale verdedigende middenvelder hebben Viergever, Riedewald, Zimling, Klaassen en Serero gestaan.
op de positie van linker middenvelder hebben Klaassen, Serero, Sinkgraven, Andersen gestaan.
op de positie van linksbuiten hebben Andersen, Schone, El Ghazi(niet op papier), Kishna, Millik, Sigthorsson gestaan.
Waarschijnlijk heeft hij zelf niet alle spelers op elke positie gespeeld, want hij heeft ook niet alle wedstrijden meegedaan.

De een heeft een nieuwe positie gekregen, de ander is net nieuw bij Ajax, de ander is niet in vorm, de ander staat op de verkeerde positie, de ander geeft de verkeerde invulling aan die positie.
Ik ben benieuwd naar de naam met positie waar Boilisssen echt iets aan gehad heeft dit seizoen.

Zelf in dribbelen ligt ook aan hoe de andere spelers staan en hoe vrij ze staan.
Over zijn passing, dat klopt maar het ook aan het gebrek van zelfvertrouwen liggen.

Dus ik denk niet dat je naar de speler moet kijken maar naar het team als geheel, dat functioneert niet.
Boilissen is misschien wel de slechtste maar het is niet de reden waarom Ajax als team niet functioneert.
Ik weet niet wat jij nu allemaal aan het brabbelen bent. Boilesen is een linksback. Heeft als enige op zijn eigen plek gestaan zo'n beetje en met afstand hey slechtst gepresteerd. Zo is het en niet anders. Voor de rest is er geen excuus.
Pietje
 Pietje - vrijdag 01 mei 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Ik snap werkelijk helemaal niks van Boilesen. In potentie vond ik hem een prima linker verdediger, met veel aanvallende kwaliteiten. Na zijn ellenlange blessures is hij de weg kwijtgeraakt. Ineens werd hij slordig, ineens lukte er niet veel meer bij hem. Ik kan er geen verklaring voor vinden. Maar hij heeft ons in zijn beginjaren vaak genoeg laten zien, dat hij een zeer goede speler is voor Ajax. Op dit moment verbaast hij mij meer met zijn onvermogen om uit die malaise te komen. En ja, wanneer dan ook nog eens de supporters hem gaan uitfluiten... Dat zal zijn "comeback" op hoog niveau ook geen goed doen. Misschien dat hij daarom flirt met een transfer? Maar als ik Boilesen was, dan zou ik in de vakantie hard, keihard gaan werken om dat niveau in zijn spel weer terug te krijgen en pas dan gaan denken aan een transfer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij nu allemaal aan het brabbelen bent. Boilesen is een linksback. Heeft als enige op zijn eigen plek gestaan zo'n beetje en met afstand hey slechtst gepresteerd. Zo is het en niet anders. Voor de rest is er geen excuus.
volgens mij is voetbal een teamsport.
in een teamsport speel je niet alleen maar meer mensen.

Als je een overzicht maakt van spelers die al een seizoen op die positie hebben gespeeld bij ajax en onomstreden zijn op die positie, of dat terecht is dat is een andere discussie.
dan kom ik tot de conclusie dat alleen Veltman, Klaassen als rechtermiddenvelder, van rhijn en Cillissen in aanmerking komen.
begin dit seizoen waren dat Moissander en Serero maar als iedereen beschikbaar is dan zitten zij nu op de bank.
overigens hoort boillissen ook tussen in die lijst, alleen kijk je als team als geheel zonder boillissen om hem te beoordelen als individu.

ik kom tot de conclusie dat er geen speler is in zijn directe omgeving dat hij daar iets aan heeft.
dus het team om hem heen krijgt geen voldoende.
als individu krijgt hij dat overiges ook niet.

waarom ik het team meeneem is dat de andere ook samen moet werken en het team zonder boillissen krijgt ook geen voldoende en dat moet de eventuele opvolger van boillissen ook mee werken.
dus je kan je kritiek uiten op hem wat terecht is, maar dan moet je het team ook meenemen.
want speelt ajax echt stukken beter zonder hem?

wat is makkelijker voetballen in een team dat lekker draait of in een team wat niet zo lekker draait.
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 mei 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 15:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je een overzicht maakt van spelers die al een seizoen op die positie hebben gespeeld bij ajax en onomstreden zijn op die positie, of dat terecht is dat is een andere discussie.
dan kom ik tot de conclusie dat alleen Veltman, Klaassen als rechtermiddenvelder, van rhijn en Cillissen in aanmerking komen.
begin dit seizoen waren dat Moissander en Serero maar als iedereen beschikbaar is dan zitten zij nu op de bank.
overigens hoort boillissen ook tussen in die lijst, alleen kijk je als team als geheel zonder boillissen om hem te beoordelen als individu.

ik kom tot de conclusie dat er geen speler is in zijn directe omgeving dat hij daar iets aan heeft.

waarom ik het team meeneem is dat de andere ook samen moet werken en het team zonder boillissen krijgt ook geen voldoende en dat moet de eventuele opvolger van boillissen ook mee werken.
dus je kan je kritiek uiten op hem wat terecht is, maar dan moet je het team ook meenemen.

wat is makkelijker voetballen in een team dat lekker draait of in een team wat niet zo lekker draait.
Je draait om de hete brei heen. Als een bal over vijf meter niet aankomt is dat je eigen schuld. Als je door het midden uitverdedigt en je hebt balverlies dan is dat je eigen schuld. Als jij met de bal aan de voet jezelf keer op keer vastloopt omdat je het niet meer weet is dat je eigen schuld. Als jij door de back van de tegenstander er keer op keer wordt uitgelopen dam os dat je eigen schuld.
Dus al die dingen die jij er bijhaalt heeft 0,0 met de rest van het team te maken maar met je eigen zwakte.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:57 schreef Pietje het volgende:
Ik snap werkelijk helemaal niks van Boilesen. In potentie vond ik hem een prima linker verdediger, met veel aanvallende kwaliteiten. Na zijn ellenlange blessures is hij de weg kwijtgeraakt. Ineens werd hij slordig, ineens lukte er niet veel meer bij hem. Ik kan er geen verklaring voor vinden. Maar hij heeft ons in zijn beginjaren vaak genoeg laten zien, dat hij een zeer goede speler is voor Ajax. Op dit moment verbaast hij mij meer met zijn onvermogen om uit die malaise te komen. En ja, wanneer dan ook nog eens de supporters hem gaan uitfluiten... Dat zal zijn "comeback" op hoog niveau ook geen goed doen. Misschien dat hij daarom flirt met een transfer? Maar als ik Boilesen was, dan zou ik in de vakantie hard, keihard gaan werken om dat niveau in zijn spel weer terug te krijgen en pas dan gaan denken aan een transfer.
misschien moet je kijken naast wie hij toen speelde en naast wie hij nu speelt.
wellicht zit daar een verklaring in dat hij goed begon, dat heeft hij niet vast kunnen houden door die blessures.
na zijn blessures zijn de spelers om hem heen vertrokken.
na een seizoen eruit te zijn geweest moet je eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen, zeker als je nog geen goede basis hebt ontwikkeld.
de spelers om hem heen zijn zelf ook nog bezig met hun zelf ipv meer met het team.

Als jongeling en als oud iemand heb je hou vast nodig als dat ontbreekt dan weet je dat de kans groot is dat je valt.
er is niemand die hem die houvast kan geven die hij nodig heeft.
hij moet eerder die houvast geven aan andere maar dat is lastig vanwege zijn blessures in zijn loopbaan.
hij is minder ver in zijn ontwikkeling dan de staf dacht.
Pietje
 Pietje - vrijdag 01 mei 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 15:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

misschien moet je kijken naast wie hij toen speelde en naast wie hij nu speelt.
wellicht zit daar een verklaring in dat hij goed begon, dat heeft hij niet vast kunnen houden door die blessures.
na zijn blessures zijn de spelers om hem heen vertrokken.
na een seizoen eruit te zijn geweest moet je eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen, zeker als je nog geen goede basis hebt ontwikkeld.
de spelers om hem heen zijn zelf ook nog bezig met hun zelf ipv meer met het team.

Als jongeling en als oud iemand heb je hou vast nodig als dat ontbreekt dan weet je dat de kans groot is dat je valt.
er is niemand die hem die houvast kan geven die hij nodig heeft.
hij moet eerder die houvast geven aan andere maar dat is lastig vanwege zijn blessures in zijn loopbaan.
hij is minder ver in zijn ontwikkeling dan de staf dacht.
Het is mij opgevallen, dat Boilesen de meest elementaire basisdingen als een pass over een paar meter, op tijd terug zijn na een aanvallende actie, et cetera is kwijtgeraakt. Dat heeft volgens mij niks te maken met naast wie hij toen speelde en naast wie hij nu speelt. Het zijn basishandelingen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 15:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je draait om de hete brei heen. Als een bal over vijf meter niet aankomt is dat je eigen schuld. Als je door het midden uitverdedigt en je hebt balverlies dan is dat je eigen schuld. Als jij met de bal aan de voet jezelf keer op keer vastloopt omdat je het niet meer weet is dat je eigen schuld. Als jij door de back van de tegenstander er keer op keer wordt uitgelopen dam os dat je eigen schuld.
Dus al die dingen die jij er bijhaalt heeft 0,0 met de rest van het team te maken maar met je eigen zwakte.
hete brei dat eet ik liever op dan dat ik erom heen loop

dat 1ste klopt.

de 2de heeft met het eerste te maken en met de aaname van de ander en hoe hij zich aanbied.
bij balverlies is hij daar mede verantwoordelijk voor maar alleen.
als centrale verdediger moet je altijd aanbieden voor de linksback, anders moet hij spelen naar de keeper en dat is langer dan 5 meter.

3de. wat moet je doen als er niemand zich goed aanbied.
terug naar de keeper dan word er gefloten
bal buiten schieten dan word er gefloten
en als er ruimte er ligt om te lopen dan kan je dat doen.
ja dan verlies je wel eens de bal, als alles goed zou gaan aanvallend gezien dan krijg je wedstrijden zoals met basketbal of hockey
maar alles hangt af van hoe spelers zich aanbieden

4. dat uitlopen van een back? volgens mij is een back niet zijn man.
hij is zelf een back. je zal wel buitenspeler bedoelen.
dat uitlopen valt wel mee, als dat gebeurd dan ligt dat aan hem.
zowel snelheid als positie maar een keeper of linker centrale verdediger kan hem daarbij helpen van positie kiezen.

dus kortom hij zelf kan natuurlijk beter presteren maar volgens mij kunnen de andere dat ook dus boillissen is in dat licht niet uitzonderlijk.
ik vind niet dat hij de reden is dat wij geen kampioen zijn geworden of slecht spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 mei 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 15:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is mij opgevallen, dat Boilesen de meest elementaire basisdingen als een pass over een paar meter, op tijd terug zijn na een aanvallende actie, et cetera is kwijtgeraakt. Dat heeft volgens mij niks te maken met naast wie hij toen speelde en naast wie hij nu speelt. Het zijn basishandelingen.
lopen en eten zijn ook basisdingen.
als je jong of oud ben dan moet je daarbij worden geholpen als je basis nog niet is ontwikkeld.

die hulp heeft boillissen vroeger wel gehad, waardoor het leek dat hij die basisdingen kon.
die hulp heeft hij nu niet meer en dan zie je dat hij die dingen nog niet kan.

iemand die een auto ongeluk heeft gehad en niet meer zelfstandig kan lopen krijgt dan ook hulp totdat die dat wel weer kan.
dus heel raar is het niet dat boillissen de basisdingen niet meer kan, want het is de vraag of hij het ooit kon zonder de hulp
Pietje
 Pietje - vrijdag 01 mei 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 15:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

lopen en eten zijn ook basisdingen.
als je jong of oud ben dan moet je daarbij worden geholpen als je basis nog niet is ontwikkeld.

die hulp heeft boillissen vroeger wel gehad, waardoor het leek dat hij die basisdingen kon.
die hulp heeft hij nu niet meer en dan zie je dat hij die dingen nog niet kan.

iemand die een auto ongeluk heeft gehad en niet meer zelfstandig kan lopen krijgt dan ook hulp totdat die dat wel weer kan.
dus heel raar is het niet dat boillissen de basisdingen niet meer kan, want het is de vraag of hij het ooit kon zonder de hulp
Neen! Boilesen heeft in zijn beginjaren geen hulp nodig gehad om zich staande te houden. Dat deed hij op eigen kracht. Op de andere vergelijkingen ga ik maar niet in... Sorry.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 mei 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 14:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ook al functioneert het team niet optimaal kun je toch nog wel wekelijks een voldoende op de mat leggen? Ik geef toe in dit team waren dat er wekelijks niet veel maar boilesen zeker niet.
remco k
 remco k - vrijdag 01 mei 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als je in dat teamspelletje structureel veruit de slechtste bent in een ook nog eens ondermaats presterend elftal, dan hoor je gewoon niet bij die club thuis als je geen verbetering laat zien.

En ja het team zal beter lopen als daar een betere back loopt, niet zo heel lastig toch.
nora
 nora - vrijdag 01 mei 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

We praten nu over persoonlijke fouten dat heeft geen klote temaken of Andersen of Sinkgraven voor hem staat ga is terug kijken naar zijn foute terugspeelballen en zijn onnodige balberlies ondaks dat er mensen vrij stonden en als hij de bal verliest moet je kijken hoe hij terug sjokt inplaats van rent, en dat mijn beste is waar wij hem op beoordelen en dat was dit seizoen slecht. Dat is verdomde jammer want hij heeft het goed gedaan in het begin en ook zijn constante blessures werken niet mee voor hem en voor Ajax.
Stanley
 Stanley - zaterdag 02 mei 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Wat je ook vindt of denkt, we zullen het nooit zeker weten.
Te vaak geblesseerd en te weinig eergevoel om te beseffen
dat hij zijn belofte nimmer heeft waargemaakt. ...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 mei 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 00:03 schreef Stanley het volgende:
Wat je ook vindt of denkt, we zullen het nooit zeker weten.
Te vaak geblesseerd en te weinig eergevoel om te beseffen
dat hij zijn belofte nimmer heeft waargemaakt. ...
En toch begon hij goed en zag je potentie..
Nu is de vraag komt dat er ooit nog uit?
Dat hij na zo een slecht seizoen aan een transfer denkt zegt mij eigenlijk genoeg.
Zijn instelling binnen het veld is ook gewoon slecht en Hij is zeker niet onmisbaar.
Mooi moment om hem een transfer te gunnen.
riveco
 riveco - zaterdag 02 mei 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat hij na zo een slecht seizoen aan een transfer denkt zegt mij eigenlijk genoeg.
Zijn instelling binnen het veld is ook gewoon slecht en Hij is zeker niet onmisbaar.
Ik denk dat het heus terug gaat komen, in mijn ogen is zijn er 2 dingen verandert in het algehele spel.
Ten 1e er wordt niet meer zo hoog druk gezet ( de Jong gaf altijd aan dat er druk moest worden gezet bij bal verlies ) Ik zie het niet meer op een uitzondering daar gelaten.
Tegen grote clubs doen ze het wel en dan draait het veel beter. Nu zullen er mensen zijn die zeggen hmmmm vroeg druk zetten wat heeft dat met een back te maken, maar er zijn dus bij druk zetten veel meer mensen bezig om de tegenstander hun spel niet te laten spelen.
Nu worden ze vaak pas rond de middenlijn aangepakt ( maar dan heeft de tegen partij veel meer initiatief ) en het 2 punt wat er gebeurt is dat er heel slecht op elkaar wordt ingespeeld zodat er angst in de ploeg komt ( heeft ook uitwerking op het druk zetten )
Dus als ze van vakantie terug zijn met het koppie leeg, gewoon daar op bouwen en dan komt de rest vanzelf en worden ook de zwaktes van sommigen weer verbloemd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 mei 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Dijks vond ik destijds al beter als Boilesen, is sterker kan goed opkomen en zijn voorzetten zijn nauwkeuriger....van mij mogen ze hem weer ophalen bij Willem2
krentebol
 krentebol - zaterdag 02 mei 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Flirt boilesen met een transfer??

Als hij het niveau haalt van het afgelopen jaar dan mag hij gratis naar telstar.
ajax/410
 ajax/410 - zaterdag 02 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Inpakken en wegwezen, naar de jupiler league ermee.
Pietje
 Pietje - zaterdag 02 mei 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Precies Remco. Dat schreef ik hierboven ook al (ongeveer) in mijn discussie met Positieve Arrogantie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 mei 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2015 - 12:35 schreef ajax/410 het volgende:
Inpakken en wegwezen, naar de jupiler league ermee.
Slap gelul man. Sorry
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 mei 2015 - 22:41   quote  deeplink  
De meest inferieure speler die Ajax bezit. Ik zou hem zelfs gratis nog eruit laten gaan!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 mei 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Wanneer de Boer hem blijft opstellen, wordt het misschien ook tijd dat de Boer Ajax verlaat. Dat eigenwijze en vasthoudende van de Boer zal hij moeten laten rusten. Daarin moet hij laten zien dat hij daar nu anders en beter mee kan omgaan.
remco k
 remco k - donderdag 07 mei 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 22:41 schreef Bobby1972 het volgende:
De meest inferieure speler die Ajax bezit. Ik zou hem zelfs gratis nog eruit laten gaan!
Nieuw woordje geleerd?
remco k
 remco k - donderdag 07 mei 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 22:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer de Boer hem blijft opstellen, wordt het misschien ook tijd dat de Boer Ajax verlaat. Dat eigenwijze en vasthoudende van de Boer zal hij moeten laten rusten. Daarin moet hij laten zien dat hij daar nu anders en beter mee kan omgaan.
Hij moet juist vasthoudend blijven. Dat heeft ons de pareltjes eriksen Anita en Blind opgeleverd. Hij moet alleen een iets betere kijk krijgen op kwaliteit. Ik denk overigens dat boilesen maar zo een speler kan zijn waar het alsnog gewoon uit gaat komen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 mei 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Nieuw woordje geleerd?
Het is een woord wat ik al jaren in mijn werk gebruik. Mooi woord ja, ik dacht het wordt tijd om het ook eens hier te gaan gebuiken!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 mei 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet juist vasthoudend blijven. Dat heeft ons de pareltjes eriksen Anita en Blind opgeleverd. Hij moet alleen een iets betere kijk krijgen op kwaliteit. Ik denk overigens dat boilesen maar zo een speler kan zijn waar het alsnog gewoon uit gaat komen.
Je kunt niet eindeloos door blijven gaan met iemand die structureel faalt en blijft falen. Dit soort spelers blijven Ajax enorm beperken. Dat moet de Boer eens gaan realiseren, omdat we anders een vervolg krijgen van dit seizoen. De Boer zal het komende jaar moeten laten zien dat ook hij kan veranderen en de situatie anders uitvoert.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boilesen flirt met transfer

0.0069630