BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boilesen flirt met transfer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 07 mei 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 11:25 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je kunt niet eindeloos door blijven gaan met iemand die structureel faalt en blijft falen. Dit soort spelers blijven Ajax enorm beperken. Dat moet de Boer eens gaan realiseren, omdat we anders een vervolg krijgen van dit seizoen. De Boer zal het komende jaar moeten laten zien dat ook hij kan veranderen en de situatie anders uitvoert.
Je leest helemaal niet wat er staat kerel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 mei 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 11:25 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je kunt niet eindeloos door blijven gaan met iemand die structureel faalt en blijft falen. Dit soort spelers blijven Ajax enorm beperken. Dat moet de Boer eens gaan realiseren, omdat we anders een vervolg krijgen van dit seizoen. De Boer zal het komende jaar moeten laten zien dat ook hij kan veranderen en de situatie anders uitvoert.
De Boer MOET helemaal niets! De beste man heeft Ajax 4 kampioenschappen bezorgd op deze wijze! En nu het een jaar slechter gaat MOET hij ineens van alles???? Wat heb jij de afgelopen 4 jaar gepresteerd?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 mei 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Noem nog eens een trainer die in zijn eerste 4,5 jaar 4x kampioen wordt en 1x 2e......
Laten we ophouden met zeiken over Frank de Boer. Ook hij moet nog leren, maar hoe we het ook wenden of keren, ieder seizoen opnieuw bouwen aan een team en dat zo presteren is buitengewoon knap. En nu niet aankomen van ja, maar de concurenten hebben slecht gepresteerd: aan het eind heeft het team met de meeste punten het kampioemschap terecht verdiend.
Ik denk dat Frank het afgelopen seizoen heeft gegokt en helaas verloren. Maar wat heet verloren als je 2e wordt en toch vCL mag spelen en nu al bezig is met het completeren van de selectie voor volgend seizoen. Nee, het was niet best, maar ondanks alles wel knap!

ik zie de reacties wel komen.......
Regie1216
 Regie1216 - vrijdag 08 mei 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Heren, er werd vd week in een reactie geopperd voor Bazoer in de verdediging mocht Gudelj tekenen. Het klinkt misschien gek, maar nu Gudelj daadwerkelijk binnen is, kan ik me daarin wel vinden ...

Cilissen;
Tete, Veltman, Bazoer, Riedewald;
Klaassen, Gudelj, Sinkgraven;
El Ghazi, Milik, Fischer

Bazoer & Gudelj = Bikkels die een tegenstander niet voorbij laten gaan --> 'over mijn lijk'-mentaliteit
Klaassen & Sinkgraven = technisch vaardige aanvallende middenvelders --> steekpasses
El Ghazi & Fischer = capabel genoeg om Milik de juiste aanvoer te geven om te scoren --> en zelf kunnen scoren

Wat is jullie mening?
Regie1216
 Regie1216 - vrijdag 08 mei 2015 - 16:00   quote  deeplink  
OT:
Laat Boilesen maar elders gaan prutsen ... misschien is FC Dordrecht wel wat voor hem
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 08 mei 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Ik zie steeds opstellingen voorbij komen, je kunt pas daar iets over zeggen wanneer het seizoen begint. Ik blijf van menig dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft, en ook in de breedte. Omdat dit seizoen ook liet zien dat het verschil in kwaliteit tussen bepaalde spelers te groot is!
remco k
 remco k - vrijdag 08 mei 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 17:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie steeds opstellingen voorbij komen, je kunt pas daar iets over zeggen wanneer het seizoen begint. Ik blijf van menig dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft, en ook in de breedte. Omdat dit seizoen ook liet zien dat het verschil in kwaliteit tussen bepaalde spelers te groot is!
Vet man. En weer zeg je niks busnet een hobby van je?
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 08 mei 2015 - 17:38   quote  deeplink  
He is te hopen dat Ajax meer stabiliteit gaat krijgen en dat er meer vastigheid komt dat dit seizoen. Want dat komt het spel alleen maar ten goede!
remco k
 remco k - vrijdag 08 mei 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Hahahaha. En weer in uitspraak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boilesen flirt met transfer

0.0084078