|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Geslaagde operatie Klaassen (Ajax Clubsite)
|
|
|
remco k
|
|
|
Oke, bijzonder aangezien dit nergens vermeld was..
Succes met je herstel, hopelijk zien we ook jou komend seizoen in betere vorm terug.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geen Klaassen, mogelijk geen Sinkgraven. Dus Serero, Bazoer en wie dan nog? Lasse Schone misschien? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Davy natuurlijk succes met het herstel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2015 - 17:11 schreef Eide het volgende:Geen Klaassen, mogelijk geen Sinkgraven. Dus Serero, Bazoer en wie dan nog? Lasse Schone misschien? Andersen, en vd Beek op de bank.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik had het net gezien, Remco, maar ik had nog geen tijd om er een topic over te maken. Je bent me nu dus voor.
Ik wens Davy een spoedig herstel toe! Ook ik ben benieuwd hoe het middenveld er nu uit gaat zien. Tegen Cambuur en Dordrecht is het spelen om des keizers baard, er staat niets meer op het spel. Overigens, een mooie gelegenheid om de supporters te paaien met frivool en dominant spel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zou zomaar eens kunnen gebeuren, inderdaad. Maar wie weet is het precies andersom, want Andersen vond ik dramatisch spelen tegen PEC Zwolle. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Van de Beek, mooi voor die gozer. Dan mag hij van mij ook meteen minuten maken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Basis meteen die jongen! Verdiend hij! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Davy sterkte met revalideren pik! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2015 - 17:11 schreef Eide het volgende:Geen Klaassen, mogelijk geen Sinkgraven. Dus Serero, Bazoer en wie dan nog? Lasse Schone misschien? Nouri of vd Beek. Staat niks meer op het spel.Laat hen maar debuteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Van mij mag het. Als er twee zijn bij Ajax die op korte termijn al voor grote verassingen kunnen zorgen zijn die twee het. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Andersen? Alsjeblieft niet! Heeft vorige week pijnlijk duidelijk gemaakt dat Ajax afscheid van hem moet nemen! Is te fragiel! Tijd dat we mannen neer gaan zetten, niet halve wijven! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik vind dat Ajax een te groot risico met Klaassen heeft genomen om hem niet eerder te laten opereren. Een speler aan het begin van zijn carrière laat je niet een half jaar spelen als hij niet fit is. Wie weet hoeveel last hij hierdoor nog krijgt in het vervolg van zijn loopbaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 mei 2015 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Andersen? Alsjeblieft niet! Heeft vorige week pijnlijk duidelijk gemaakt dat Ajax afscheid van hem moet nemen! Is te fragiel! Tijd dat we mannen neer gaan zetten, niet halve wijven! Ja Dan zit je met Nouri wel goed! ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar ik heb ook nergens geroepen dat Nouri moet spelen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben het daar niet mee eens AW. Je zoekt een gezonde combinatie. De combinatie Nouri en vd Beek is bijvoorbeeld hartstikke goed. Nouri is een bewegelijke en technisch zeer vaardige jongen. Vd Beek is een middenvelder in de traditie van De Jong en Klaassen, functionele techniek, doelgerichtheid en kracht. Die combinatie is goud. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 mei 2015 - 10:56 schreef Eide het volgende:Ik ben het daar niet mee eens AW. Je zoekt een gezonde combinatie. De combinatie Nouri en vd Beek is bijvoorbeeld hartstikke goed. Nouri is een bewegelijke en technisch zeer vaardige jongen. Vd Beek is een middenvelder in de traditie van De Jong en Klaassen, functionele techniek, doelgerichtheid en kracht. Die combinatie is goud. Waar ben je het niet mee eens dan Eide, want het enige wat ik heb gezegd is dat het tijd wordt echte mannen op te stellen en niet manwijven zoals Andersen! Degene die continu zijn poot intrekt en eigenlijk nooit echt imponeert, af en toe een goal vind ik namelijk niet imponeren! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 mei 2015 - 10:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Waar ben je het niet mee eens dan Eide, want het enige wat ik heb gezegd is dat het tijd wordt echte mannen op te stellen en niet manwijven zoals Andersen! Degene die continu zijn poot intrekt en eigenlijk nooit echt imponeert, af en toe een goal vind ik namelijk niet imponeren! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in Andersen het wel zag zitten .....net als Serero, zo slecht zijn ze niet....maar nu weet ik het ff niet meer, ligt dat aan die jongens....ik geloof er niks van het ligt aan de begeleiding er om heen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 mei 2015 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in Andersen het wel zag zitten .....net als Serero, zo slecht zijn ze niet....maar nu weet ik het ff niet meer, ligt dat aan die jongens....ik geloof er niks van het ligt aan de begeleiding er om heen Het zijn beide, zowel Serero als Andersen, best aardige meevoetballers. Zet je ze in een team wat draait dan dragen ze beide hun steentje wel bij. Echter zullen het beide, zeker Serero, nooit dragende spelers worden. Andersen heeft wel de flair en techniek om een vaste waarde te worden maar dan moet hij wel een paar stappen gaan maken. Zeker qua fysiek. Serero mist het taktisch vermogen op zowel aanvallende middenvelder als CVM. |
|
|
|