|
|
JOOD
|
|
|
Duurt me weer te lang.
We willen graag op tijd onze selectie rond hebben. Zijn mooie keiharde uitspraken. Waarom is er dan nog niets naar buiten gekomen? Dalijk loopt er een andere club met Gudelj weg. Zelfde geld voor Nigel de Jong enz. enz.
Wedden dat we weer veel te laat zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tering kerel. Welke club heeft er al wel een aantal gekocht man. Het seizoen is nog niet eens voorbij en 99 van de 100 spelers willen eerst het seizoen uitspelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Omdat de meeste transfers pas na het seizoen worden bekend gemaakt daar veel clubs nu in de spannendste fase van het seizoen zitten??? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 19:48 schreef Ajax Warrior het volgende:Omdat de meeste transfers pas na het seizoen worden bekend gemaakt daar veel clubs nu in de spannendste fase van het seizoen zitten??? Het enige juiste antwoord |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Omdat 1. de transferperiode nog niet geopend is en 2. het seizoen nog loopt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Alsjeblieft niet Van der Vaart. Uitgeblust en opgebrand. Vaak geblesseerd. Heb je niks aan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ligt aan het spel van HSV hij moet daar alleen maar sjouwen km maken en slijdingen bij Ajax zou hij de spelmaker en bijna allen maar in de kleine ruimte voetballen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 10:10 schreef nora het volgende:Ligt aan het spel van HSV hij moet daar alleen maar sjouwen km maken en slijdingen bij Ajax zou hij de spelmaker en bijna allen maar in de kleine ruimte voetballen. Kan voetballend nog prima mee bij dit Ajax.. Het tempo van de eredivisie en vooral Ajax zal voor hem geen probleem zijn. Wordt hij dan Lm of spits? Of toch met de 10 spelen met Klaassen en Gudelj(bazoer) erachter?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zo is dat deze gasten hebben nog een status en inzicht en rust waarvan onze jonkies prima kunnen profiteren en leren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
VDV is weer gepolst door Ajax naar het schijnt. En het antwoord was in ieder geval niet meteen nee. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 11:23 schreef Eide het volgende:VDV is weer gepolst door Ajax naar het schijnt. En het antwoord was in ieder geval niet meteen nee. Jammer... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2015 - 18:02 schreef JOOD het volgende:Duurt me weer te lang. We willen graag op tijd onze selectie rond hebben. Zijn mooie keiharde uitspraken. Waarom is er dan nog niets naar buiten gekomen? Dalijk loopt er een andere club met Gudelj weg. Zelfde geld voor Nigel de Jong enz. enz. Wedden dat we weer veel te laat zijn? Een tikkie voorbarig is dit! Volgens mij is de zomerse transferwindow nog niet geopend en bovendien zitten we nog altijd midden in de huidige competitie.
edit Sorry... ik zie nu pas dat een aantal anderen min of meer al hetzelfde hadden geschreven...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je kunt Ajax pas afrekenen wanneer Ajax de CL voorronde niet haalt en geen tegenpartij kan leveren tegen PSV. En wanneer we opnieuw slecht spel voorgeschoteld krijgen. Je weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd. Ik denk dat Ajax zich wel bewust is dat het in het nieuwe seizoen anders moet. Anders zullen er diverse koppen rollen. Omdat een herhaling van vorig jaar nooit geaccepteerd zal worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Er wordt wel geroepen dat VDV vaak geblesseerd is, maar de voorgaande 2 seizoenen kwam hij tot 27 duels per seizoen, dit seizoen ook al tot 22, waarbij hij nog een aantal duels op de bank moest zitten. Dat hij op de bank terecht komt in een team waar ze degradatievoetbal moeten spelen zegt me ook niet zoveel, VDV is geen type voor degradatievoetbal en je ziet dan vaak dat creatieve jongens op de bank worden gezet door dit soort clubs. Laat VDV maar komen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax wil met Boilessen gaan praten over contractverlenging. Ik heb het reeds eerder gezegd en zeg het nog een keer. Wanneer Ajax geen afscheid gaat nemen van de vele spelers die structureel ondermaats spelen dan zullen we waarschijnlijk een gelijksoortig jaar krijgen dan het afgelopen jaar. En zal dit als gevolg hebben, dat er na een 2e mager jaar diverse mensen pas uit de staf en leiding zullen verdwijnen. Het is de hoop dat het niet zo ver zal komen. Wanneer de communicatie nog steeds niet goed is binnen Ajax zullen er minder veranderingen plaatsvinden. Juist deze spelers stagneren het niveau van Ajax en de groei van de betere spelers. Wanneer men op deze manier doorgaat kan zie ik de kans op een positieve verandering t.o.v. dit jaar als kleiner. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 12:53 schreef Pietje het volgende:[..] Een tikkie voorbarig is dit! Volgens mij is de zomerse transferwindow nog niet geopend en bovendien zitten we nog altijd midden in de huidige competitie. editSorry... ik zie nu pas dat een aantal anderen min of meer al hetzelfde hadden geschreven... Zie mijn vorige post Pietje:
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/45676/Ajax-en-AC-Milan-bereiken-akkoord-over-transfer-Jaap-Stam.htm
Waren ze toch redelijk op tijd mee. Transfervrij kun je maar vast vastleggen, voordat ze een ander aanbod krijgen en we er weer langs pissen. Kijk maar naar Eto'o, of het nu waar was of niet.
En daarbij, als je Nigel de Jong en Van der Vaart terugkrijgt dan weet je dat er ook meer interesse is om bij ajax te komen voetballen dan wanneer je met een Boilessen en Klaassen staat te trainen. Dus kortom is ook weer beter voor de toekomstige transfers.
Dit is geen kritiek, meer een constatering. Geen probleem hoor, maar als je iets wilt moet je het regelen. Hoe eerder, hoe beter. Dus vandaar kunnen ze wel roepen: we willen meedoen in Europa. Laat maar zien met aankopen dan. Het lijkt (en misschien ben ik idd wel een beetje voorbarig) meer op woorden dan daden..
Worden we weer afgescheept met een dode mus aan het einde van de transferperiode (eto'o)? Of knallen we er tegen en regelen we een selectie waar iedere europese subtop jaloers op is? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 18:10 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax wil met Boilessen gaan praten over contractverlenging. Ik heb het reeds eerder gezegd en zeg het nog een keer. Wanneer Ajax geen afscheid gaat nemen van de vele spelers die structureel ondermaats spelen dan zullen we waarschijnlijk een gelijksoortig jaar krijgen dan het afgelopen jaar. En zal dit als gevolg hebben, dat er na een 2e mager jaar diverse mensen pas uit de staf en leiding zullen verdwijnen. Het is de hoop dat het niet zo ver zal komen. Wanneer de communicatie nog steeds niet goed is binnen Ajax zullen er minder veranderingen plaatsvinden. Juist deze spelers stagneren het niveau van Ajax en de groei van de betere spelers. Wanneer men op deze manier doorgaat kan zie ik de kans op een positieve verandering t.o.v. dit jaar als kleiner. Eens, vandaar mijn roep om snelle duidelijkheid en versterkingen. Ze mogen ook flink doorselecteren van mij. Hard zijn is goed voor ajax, geen fluwelen handschoenen.. Voorronde Champions League is niet ver weg he. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Want met transfervrije spelers mag je vanaf de winterstop praten zonder tussenkomst van een club. Bovendien is Ajax al ruim op tijd bezig gezien de gesprekken met AZ over Gudelj en met het management van VDV. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zie ze alle twee graag komen. Ajax heeft een leider nodig. VDV kan belangrijk zijn ook om de spelers te coachen en te sturen. Gudelj is een type speler wat Ajax niet heeft en prima kan gebruiken. |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 21:08 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zie ze alle twee graag komen. Ajax heeft een leider nodig. VDV kan belangrijk zijn ook om de spelers te coachen en te sturen. Gudelj is een type speler wat Ajax niet heeft en prima kan gebruiken. Tuurlijk, laat maar komen, al die geweldige middenvelders. Ajax speelt volgend seizoen 4-6-0. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 00:52 schreef biebie het volgende:[..] Tuurlijk, laat maar komen, al die geweldige middenvelders. Ajax speelt volgend seizoen 4-6-0. Als we dan alles met 4 of 6 - 0 winnen... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je moet je eens gaan vragen wie de zekerheden zijn voor het nieuwe seizoen? Wie zijn de spelers die zeker in de basis moeten staan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 00:52 schreef biebie het volgende:[..] Tuurlijk, laat maar komen, al die geweldige middenvelders. Ajax speelt volgend seizoen 4-6-0. En daarbij... Nog niet zo stom van je ;)
Stel, je verdedigd achteruit bij balverlies. Iedereen zo snel mogelijk achter de bal,(behalve de spits) eigen helft of niet maakt niet uit. Dan, balbezit. Schakelen. twee vleugels beginnen te rennen, langs de lijn. Ruimte genoeg dan voor een mooie steekpass. Of zelfs een hoge bal in de ruimte. Snelheid op de vleugels, dreiging. Aansluiten, chaos bij de tegenstander omdat er in een keer 5-6 man naar voren gaan rennen.
Gek of Geniaal? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gek. De meeste middenvelders die we hebben zijn niet bizar snel |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha nou we gaan het zien |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 18:46 schreef JOOD het volgende:[..] Eens, vandaar mijn roep om snelle duidelijkheid en versterkingen. Ze mogen ook flink doorselecteren van mij. Hard zijn is goed voor ajax, geen fluwelen handschoenen.. Voorronde Champions League is niet ver weg he. Ik ben het er niet mee eens dat Boilessen niet goed genoeg zou zijn. Boilessen is een type back zoals Maxwell of Alves bijv ook zijn. Het zijn meevoetballende backs. Dit type back past bij een elftal dat aanvallend voetbal speelt. Het zijn geen backs voor een team dat achteruit gedrukt wordt zoals Ajax tegenwoordig vaak gebeurt. Met de juiste versterkingen speelt Ajax volgend jaar weer een stuk aanvallender en dan heb je meevoetballende technische backs weer hard nodig. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Gudelj,vd Vaart goede spelers niks mis mee, maar volgens mij heeft Ajax goede middenvelders volgens mij moet er voorin balvaste spelers komen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2015 - 18:42 schreef JOOD het volgende:[..] Zie mijn vorige post Pietje: http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/45676/Ajax-en-AC-Milan-bereiken-akkoord-over-transfer-Jaap-Stam.htmWaren ze toch redelijk op tijd mee. Transfervrij kun je maar vast vastleggen, voordat ze een ander aanbod krijgen en we er weer langs pissen. Kijk maar naar Eto'o, of het nu waar was of niet. En daarbij, als je Nigel de Jong en Van der Vaart terugkrijgt dan weet je dat er ook meer interesse is om bij ajax te komen voetballen dan wanneer je met een Boilessen en Klaassen staat te trainen. Dus kortom is ook weer beter voor de toekomstige transfers. Dit is geen kritiek, meer een constatering. Geen probleem hoor, maar als je iets wilt moet je het regelen. Hoe eerder, hoe beter. Dus vandaar kunnen ze wel roepen: we willen meedoen in Europa. Laat maar zien met aankopen dan. Het lijkt (en misschien ben ik idd wel een beetje voorbarig) meer op woorden dan daden.. Worden we weer afgescheept met een dode mus aan het einde van de transferperiode (eto'o)? Of knallen we er tegen en regelen we een selectie waar iedere europese subtop jaloers op is? Wat betreft Jaap Stam, was volgens mij een uitzondering. Over het algemeen vinden de "echte" (en serieuze) gesprekken pas plaats in de transferperiode. We moeten dus nog wat geduld hebben. Overigens wil Ajax serieus werk maken van Rafael van der Vaart en daar ben ik een groot voorstander van. Hoewel hij behoorlijk blessuregevoelig is, denk ik dat hij in de huidige Ajax-selectie absoluut van meerwaarde is. Daarnaast zie ik ook graag Nemanja Gudelj komen. Hij is in mijn optiek een speler die wat meer "body" heeft dan de gemiddelde Ajacied. Hij durft op het juiste moment een noodzakelijke overtreding te maken en zal njiet gauw zijn benen terugtrekken. Ik vind hem, ondanks zijn nog altijd jeugdige leeftijd, een zeer volwassen en slimme speler. Maar nogmaals, JOOD, we moet nog wat geduld hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 12:35 schreef Danielson 1448 het volgende:Gudelj,vd Vaart goede spelers niks mis mee, maar volgens mij heeft Ajax goede middenvelders volgens mij moet er voorin balvaste spelers komen Nja ik ben niet overtuigd van zowel Andersen als Serrero niet. Ik denk dat als VDV komt hij voor de spits komt. Balvaste spits mag er altijd bij. Desnoods verhuren we Zivkovic. Vooral achter moet er wat bij. Zeker een linksback |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 13:41 schreef Pietje het volgende:[..] Wat betreft Jaap Stam, was volgens mij een uitzondering. Over het algemeen vinden de "echte" (en serieuze) gesprekken pas plaats in de transferperiode. We moeten dus nog wat geduld hebben. Overigens wil Ajax serieus werk maken van Raffael van der Vaart en daar ben ik een groot voorstander van. Hoewel hij behoorlijk blessuregevoelig is, denk ik dat hij in de huidige Ajax-selectie absoluut van meerwaarde is. Daarnaast zie ik ook graag Nemanja Gudelj komen. Hij is in mijn optiek een speler die wat meer "body" heeft dan de gemiddelde Ajacied. Hij durft op het juiste moment een noodzakelijke overtreding te maken en zal njiet gauw zijn benen terugtrekken. Ik vind hem, ondanks zijn nog altijd jeugdige leeftijd, een zeer volwassen en slimme speler. Maar nogmaals, JOOD, we moet nog wat geduld hebben. Poulsen is transfervrij. Vind ik al een verbetering ten opzichte van Boilesen. Blijf toch wel gecharmeerd van Botteghin. Wat was die goed Zondag. Maar blijft altijd een risico Pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 13:43 schreef Loetje het volgende:[..] Poulsen is transfervrij. Vind ik al een verbetering ten opzichte van Boilesen. Blijf toch wel gecharmeerd van Botteghin. Wat was die goed Zondag. Maar blijft altijd een risico Pietje Dat ben ik beslist met je eens, Loetje. Maar als ik mag kiezen tussen Poulsen en VDV, dan kies ik toch beslist voor VDV. En over Botteghin heeft iedereen het. Maar is hij niet een soort van Van der Hoorn? Die was bij Utrecht ook wekelijks de uitblinker. Hoewel ik hem nog altijd een zeer goede verdediger vind, denk ik dat je met Botteghin een vergelijkbaar geval binnenhaalt: een uitblinker bij de middenmoot, maar een modale speler bij een topclub. Maar ja, Loetje, ook ik weet het niet zeker. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
VDV kiest alleen voor Ajax wanneer er niet een ploeg komt die hem meer geld biedt. En daarmee weet je ook al het antwoord of hij al dan niet komt. Maar Gudelj lijkt me realistischer. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft diverse structureel falende spelers, dat zie ik niet als een risico. Die kun je zelfs met diverse spelers uit eigen land vervangen. Weg met alle middelmaat alsjeblieft. En Ja een Botteghin is misschien niet de mooiste speler, maar wel de meest effectieve. Ik wil rendement en effectiviteit. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Botteghin kun je niet met Van der Hoorn vergelijken. VDH vind ik persoonlijk miskoop nummer zoveel bij Ajax. Ga je nooit meer een oorlog mee winnen. Botteghin is veel effectiever in verdedigen. Hij kan mensen uitschakelen, VDH kijkt erna en voor je het weet maakt hij 1 een fout of laat de persoon voorbij gaan. Kansloos noem ik dat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik geef Bobby niet veel gelijk maar in dit geval kan ik met hem meegaan, ik volg Botteghin al het halve seizoen hij zit constant in het elftal v/d Week en ook in de beker finale speelt hij Necid uit de wedstrijd, hij blijft in moeilijke situaties rustig en elke pas komt aan bij zijn medespelers en ook niet onbelangrijk hij scoort ook regelmatig ook tegen Ajax dus niet alleen tegen de kleintjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 12:35 schreef Danielson 1448 het volgende:Gudelj,vd Vaart goede spelers niks mis mee, maar volgens mij heeft Ajax goede middenvelders volgens mij moet er voorin balvaste spelers komen Wie zijn die goede middenvelders dan wel volgens jou? Ik kom niet verder dat Klaassen, Sinkgraven en Bazoer. Sinkgraven moet nog wennen en Bazoer gaat ongetwijfeld een terugslag krijgen. Kom aub niet aan met Serero en Andersen. Want Serero brengt als aanvallende middenvelder helemaal niks en als CVM is taktisch veel te zwak. Andersen kan zelfs tegen Zwolle(voetballende ploeg) niet meekomen. We moeten er in Juli al staan dus er moet ook op het middenveld al bij |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 15:51 schreef Bobby1972 het volgende:Botteghin kun je niet met Van der Hoorn vergelijken. VDH vind ik persoonlijk miskoop nummer zoveel bij Ajax. Ga je nooit meer een oorlog mee winnen. Botteghin is veel effectiever in verdedigen. Hij kan mensen uitschakelen, VDH kijkt erna en voor je het weet maakt hij 1 een fout of laat de persoon voorbij gaan. Kansloos noem ik dat! Als je Hoorn een miskoop noemt en dan mag best van mij noem dan OOK Viergever want die voegt echt nog veel minder toe. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 16:04 schreef nora het volgende:Ik geef Bobby niet veel gelijk maar in dit geval kan ik met hem meegaan, ik volg Botteghin al het halve seizoen hij zit constant in het elftal v/d Week en ook in de beker finale speelt hij Necid uit de wedstrijd, hij blijft in moeilijke situaties rustig en elke pas komt aan bij zijn medespelers en ook niet onbelangrijk hij scoort ook regelmatig ook tegen Ajax dus niet alleen tegen de kleintjes. Als WE Botteghin al Ajax-materiaal vinden dan geeft wel aan hoe slecht onze achterste linie nu is. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Je kunt kopen wat je wil, maar in de huidige FdB style past niemand. Wat is nu de afgelopen 2 seizoenen overgebleven van de AJAX style ? Met eindeloos positiespel op eigen helft vermaak je niemand en maak je elke aankoop tot een mislukte aankoop. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 18:42 schreef Brandje het volgende:[..] Als WE Botteghin al Ajax-materiaal vinden dan geeft wel aan hoe slecht onze achterste linie nu is. Wat jij zegt is feitelijk de waarheid. Ajax bezit teveel middelmaat. En de achterlinie met Moisander en Boilessen was zo lek als een mandje. Ajax had dit jaar een inferieure achterhoede. En ja dan kun je zelfs in Nederland al spelers vinden die beter zijn. En dat is triest! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 22:08 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Wat jij zegt is feitelijk de waarheid. Ajax bezit teveel middelmaat. En de achterlinie met Moisander en Boilessen was zo lek als een mandje. Ajax had dit jaar een inferieure achterhoede. En ja dan kun je zelfs in Nederland al spelers vinden die beter zijn. En dat is triest! ....toch hebben we tot nu toe de minste tegendoelpunten en dat komt echt niet alleen door Jasper Cillessen, ondanks dat hij de meeste reddingen qua percentage heeft gehad t.o.v. zijn concurenten..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 13:52 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik beslist met je eens, Loetje. Maar als ik mag kiezen tussen Poulsen en VDV, dan kies ik toch beslist voor VDV. En over Botteghin heeft iedereen het. Maar is hij niet een soort van Van der Hoorn? Die was bij Utrecht ook wekelijks de uitblinker. Hoewel ik hem nog altijd een zeer goede verdediger vind, denk ik dat je met Botteghin een vergelijkbaar geval binnenhaalt: een uitblinker bij de middenmoot, maar een modale speler bij een topclub. Maar ja, Loetje, ook ik weet het niet zeker. Vind het wel een ander type speler. Gewoon lekker meedogenloos. Ik mag dat wel. Maar zal altijd de vraag zijn of iemand het aankan |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 22:15 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ....toch hebben we tot nu toe de minste tegendoelpunten en dat komt echt niet alleen door Jasper Cillessen, ondanks dat hij de meeste reddingen qua percentage heeft gehad t.o.v. zijn concurenten..... Cillessen was waarschijnlijk ook de beste Ajacied van dit seizoen. Hij heeft een belangrijke rol gespeeld dat we toch nog 2e zijn geworden. Neemt niet weg dat Ajax af moet van de te grote hoeveelheid 'middelmaat' spelers. Ik noem het beperkende spelers, omdat zij anderen en Ajax afremmen naar een beter niveau. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 15:51 schreef Bobby1972 het volgende:Botteghin kun je niet met Van der Hoorn vergelijken. VDH vind ik persoonlijk miskoop nummer zoveel bij Ajax. Ga je nooit meer een oorlog mee winnen. Botteghin is veel effectiever in verdedigen. Hij kan mensen uitschakelen, VDH kijkt erna en voor je het weet maakt hij 1 een fout of laat de persoon voorbij gaan. Kansloos noem ik dat! Ik vind van der Hoorn geen miskoop. Die jongen heeft niet bijster veel kansen gekregen en bij een aantal invalbeurten is hij tegen een paar gevalletjes van pech aangelopen. Niet voor niets mag hij van Frank de Boer niet vertrekken. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Duurt lang nog voor het einde van de competitie. Eindelijk beginnen ze het te leren door slagvaardig te zijn nu. Voorronde Champions League doorkomen heeft nu de grootste prioriteit omdat dat een flinke bonus oplevert en dit seizoen nog enigzins kan redden.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Duurt lang nog voor het einde van de competitie. Eindelijk beginnen ze het te leren door slagvaardig te zijn nu. Voorronde Champions League doorkomen heeft nu de grootste prioriteit omdat dat een flinke bonus oplevert en dit seizoen nog enigzins kan redden.. Het lijkt erop dat dat inderdaad het plan is.. Maar het is nog maar 1 stapje! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 16:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Duurt lang nog voor het einde van de competitie. Eindelijk beginnen ze het te leren door slagvaardig te zijn nu. Voorronde Champions League doorkomen heeft nu de grootste prioriteit omdat dat een flinke bonus oplevert en dit seizoen nog enigzins kan redden.. Volgend seizoen zijn we in maart kampioen. We overwinteren in de CL. Let op. Het gaat goed komen. |
|
|
|